abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30251763
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:07 schreef yvonne het volgende:
Kennutnievinduh!
Gisteren geopend door een dappere dodo: Voer Voor Psychologen
  Admin zondag 4 september 2005 @ 09:11:54 #252
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30251779
Aaaaah thanks!!!!
Snel lezen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 4 september 2005 @ 09:13:19 #253
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30251786
Nou, ik ben al uitgelezen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30251790
Het mot nog beginnen, doe es over Tanja!
pi_30258312
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef milagro het volgende:
oh en Tanja is een jaloers, roddelend, liegend, hypocriet kutwijf.

maar dit terzijde
Amen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_30284754
Mocht ze genomineerd worden, dan is het wel een aardige test-case of NL haar bij de 1e gelegenheid weer naar d'r ma toestuurt of niet.
Geen idee eigenlijk of er dan veel stemmers zijn die haar weg willen hebben boven alles.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_30303332
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef milagro het volgende:
oh en Tanja is een jaloers, roddelend, liegend, hypocriet kutwijf.

maar dit terzijde
Wow, omdat zij vond (en uitsprak) dat Lieske een egoïstische tante is???
I´m back.
pi_30303736
Ryan, sommige dingen zijn gewoon wat ze zijn.

[ Bericht 50% gewijzigd door Olio op 05-09-2005 22:58:37 ]
pi_30305590
Is ze ook al ergens naakt gezien weer is wat anders een zwangere die naakt in BB zit?
pi_30305913
Tanja is een zeug en moet het huis uit klaar
pi_30309537
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze heeft wel meer gezegd.
pi_30313089
Hahaha ze heeft nog in ' de bajes' gezeten ook!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_30313266
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:31 schreef fashionably_late het volgende:
Hahaha ze heeft nog in ' de bajes' gezeten ook!
Joyriden
  † In Memoriam † dinsdag 6 september 2005 @ 10:39:39 #264
43556 miss_dynastie
pi_30313273
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En om dr lachje. Dat smerige gemene lachje.
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:21:21 #265
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_30314308
  dinsdag 6 september 2005 @ 11:35:36 #266
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_30314676
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef Ethel het volgende:

[..]
Heeft iemand enige motivatie gehoord waarom ze rechten wil gaan studeren?
Dat zie je wel vaker bij spijtoptanten met een crimineel harddrugsverleden die net iets te veel met justitie in aanraking zijn geweest.
Het blijft echter altijd bij woorden.
It's not a lie, if you believe
pi_30314796
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:35 schreef 18konijn het volgende:

[..]

Dat zie je wel vaker bij spijtoptanten met een crimineel harddrugsverleden die net iets te veel met justitie in aanraking zijn geweest.
Het blijft echter altijd bij woorden.
Ja ja moet jezelf toch iets wijsmaken Je maakt weinig indruk als je zegt dat je op die leeftijd lekker in de WW gaat zitten omdat je te lui bent om gewoon te werken
pi_30315584
Ik zie er inderdaad weinig 'aankomend rechten student' materiaal in
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 7 september 2005 @ 15:29:36 #269
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30355415
Ik wil nu toch weten wat er concreet gezegd/gepost is over haar drugsverleden maar kan het hier niet vinden.

Iemand een linkje?
Of een quote?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30355562
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Sanne het volgende:
Ik wil nu toch weten wat er concreet gezegd/gepost is over haar drugsverleden maar kan het hier niet vinden.

Iemand een linkje?
Of een quote?
Ik heb op de streams gehoord dat een exvriend haar sloeg, en dat kwam omdat hij teveel snoof.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_30355661
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Sanne het volgende:

Iemand een linkje?
Of een quote?
bedoel je dit misschien? http://bigbrother.fok.nl/blog/84/
  woensdag 7 september 2005 @ 15:42:12 #272
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30355779
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:38 schreef cuall het volgende:

[..]

bedoel je dit misschien? http://bigbrother.fok.nl/blog/84/
Van de BBblog door Maerycke :
quote:
Stel hè? Je bent een vrouw van zo'n jaar of 27 en je hoort helemaal tot de Veronica doelgroep (oh... Talpa bedoelde ik hier natuurlijk, maar dat bekte minder lekker). Je bent jong en je wilt wat, stopt je neus af en toe vol met cocaïne en rookt behoorlijk regelmatig een jointje. Je leeft al tig jaar samen met een drugsverslaafde en komt dan een vier jaar jongere Antiliaan tegen die je wel ziet zitten.

Je bent uiteraard volkomen op de hoogte wanneer je ongesteld moet worden, dus je maakt je nergens druk over wanneer je met je jongere lover het nest induikt. Retegezellig en berengeil breng je zo wel 1,5 maand door met de liefde van je leven, totdat je met je eetverslaafde hoofd toch niet zo heel erg goed had nagedacht en ineens zwanger bent. Foutje natuurlijk, want ineens ben je niet meer die hippe bijna dertiger, maar een potentiële BOM-moeder die naar alle verwachting steun gaat trekken op kosten van de belastingbetaler, aangezien je jonge minnaar na het horen van dit geweldige nieuws ineens geheel spontaan de benen neemt.

Gelukkig voor die dolgelukkige moeder in spé heeft Hummie tijdens een brainstormsessie onder het genot van iets teveel alcohol en sigaretten ineens een briljant idee. Laten we een zwangere vrouw in het Big Brother huis opnemen, daarmee scoren we vast extra punten! John de Mol direct dolenthousiast natuurlijk, want met het scoren van diezelfde punten bij de Nederlandse kijkers, scoor je ook extra reclamecentjes en dan hoeft hij Talpa niet direct af te schrijven als een complete mislukking.
Dus hup, Hummie naar de Privé en de Telegraaf met een oproep en 400 vrouwen melden zich aan voor deze succesvolle onderneming. Onze hypothetische jonge vrouw wordt - na het uitvoeren van diverse psychiatrische onderzoeken die de stabiele geestelijke gesteldheid moesten verzekeren van de vrouw in kwestie - uitgekozen als de ideale kandidaat en opgenomen in het grote Big Brother huis.

Wanneer je bovenstaande natuurlijk 10 jaar geleden had gelezen, had je de complete wereld natuurlijk voor gek versleten. Helaas is bovenstaand verhaal zoals we nu allemaal weten werkelijkheid geworden. En nu? Straks bevalt onze compleet geschifte, kettingrokende zeven maanden zwangere Tanja in het Big Brother huis (want uiteraard zal er dusdanig worden gemanipuleerd met de populariteitscijfers dat we tot december wel tegen haar verlopen kop in het huis aan zullen moeten kijken) en dan hebben we dus een moeder en kind dat tot het eind der tijden in de belangstelling zullen staan.

Mams teloorgang in de maatschappij zal publiekelijk kunnen worden gevolgd in de media vergezeld van beeldmateriaal in full colour en de nodige geluidsopnamen. Van het kind zal gezien de achtergrond van het buitengewoon ongeschikte ouderpaar ook voorlopig niets goeds komen.

En wie kunnen we hier nu voor bedanken? John de Mol die er blijkbaar totaal geen problemen mee heeft een labiele zwangere vrouw publiekelijk ten toon te stellen? Onszelf, omdat we er toch maar weer van smullen met z’n allen en zo‘n beetje aan onze monitoren zitten vastgekleefd? Of geven we de schuld maar aan de verharding van de maatschappij, zodat we dan niet met een kritisch oog naar een ander of onszelf hoeven te kijken. Het laatste is wel zo makkelijk natuurlijk, toch?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30355976
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef twentemeisje het volgende:
  woensdag 7 september 2005 @ 15:53:48 #274
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30356107
Ook van Maerycke op de blog:
quote:
Tanja heeft in de bak gezeten

Tanja en Menno zitten een spel (dammen) te spelen, zegt Tanja plots: "Toen ik in de bajes zat heb ik het (spel) veel gedaan". Menno reageert verbaasd eb vraagt:" Wat heb je gedaan ?", waarop Tanja antwoordt: "Joyriden". Plots realiseert ze zich de honderduizenden meekijkende ogen en voegt er snel aan toe: " Nee hoor, niet echt"....
pi_30356232
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 22:21 schreef Maerycke het volgende:
22.10: Tanja en Nathalie liggen ondertussen in de tuin. Tanja kan zich nog niet voorstellen dat straks de baby er is. Tanja heeft het nu over de aanmelding bij Big Brother. Na het verzenden van de email aan Big Brother had ze dezelfde avond nog mail van Talpa. Tanja mist haar vriendinnen en moeder. Ze was thuis erg eenzaam en alleen en is er erg blij mee om nu in het Big Brother huis te zitten. Ze heeft haar draai echter nog niet gevonden.
Nathalie mist haar vriend heel erg. Wanneer Tanja nog wat met de vader van haar kind had gehad, zou ze niet in het Big Brother huis hebben gezeten, omdat ze hem dan teveel gemist zou hebben. Ze vindt zichzelf daar te gevoelig voor. Ze missen beiden het uitgaan, dansen en muziek in hun dagelijkse leven. Tanja gaat pas weer stappen nadat ze gestopt is met de borstvoeding.

Tanja geeft toe wel eens drugs gebruikt te hebben (extacy, coke, etc.). Ze heeft er een afkeer van gekregen toen haar toenmalige vriend helemaal into drugs was. Na 4 jaar heeft ze de relatie verbroken toen ze merkte dat de vader van haar kind haar wel leuk vindt (god, wat een dom mokkel ).

Tanja ziet zich in de toekomst nog wel blowen af en toe, maar harddrugs zal ze niet meer doen omdat ze nu verantwoordelijk zal zijn voor haar kind. Nathalie vindt weed heel erg vies ruiken, sigaretten vindt ze daarentegen lekker ruiken. Tanja heeft precies het omgekeerde. Nathalie wordt duf van weed en krijgt er vreetkicks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')