abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 13:27:33 #226
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30228033
Mensen die zichzelf al niet eens kunnen verzorgen moeten geen kind krijgen. Maar moeders overdrijven wel vaker dus misschien valt het in werkelijkheid mee. Al vind ik Tanja tot nu toe ook niet het schoolvoorbeeld van verantwoord ouderschap.
pi_30228118
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Allemaal ingericht. Ze heeft uitgebreid verteld hoe de kleurstelling van de babykamer is etc. Alleen ik ben de details weer vergeten dus ik kan het je niet vertellen, sorry.
Oh gelukkig, das mooi dan. De kleurstelling interesseert me verder niet
quote:
Dat is waar, maar Tanja is een van de dúizenden moeders die nauwelijks voorbereid, onbezonnen of per ongeluk aan het moederschap beginnen. Over het algemeen zorgt het moeder-instinct er echt wel voor dat het allemaal wel goed komt en dat de baby de zorg krijgt die het nodig heeft.
Daar doe je wel heel makkelijk over hoor, Gert, over dat moeder-instinct. Of dat altijd maar inkickt moet je maar afwachten. Maar daar gaat het me dan ook niet zo om.

Maar het feit dat ze zich zo kinderlijk gedraagt terwijl ze bijna moeder is, dat baart me zorgen. Het feit dat er voor haar gezorgd moet worden, dat baart me zorgen. Jou niet?
quote:
Maar soms ook niet. Misschien is Tanja wel een moeder die haar kind gaat verwaarlozen. Maar ik denk niet dat we dat nu al kunnen bepalen, al geef ik toe dat ze verontrustende signalen afgeeft.
Ik beweer toch nergens dat ze dat zou kunnen gaan doen? Sterker nog, zover waren mijn gedachten nog niet eens gegaan . Ik zat zelf nog in de zwangerschap te denken, nog niet eens perse na de bevalling!
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 13:37:43 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30228243
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik beweer toch nergens dat ze dat zou kunnen gaan doen? Sterker nog, zover waren mijn gedachten nog niet eens gegaan . Ik zat zelf nog in de zwangerschap te denken, nog niet eens perse na de bevalling!
Er is ook nog een leven na Big Brother, schreef je, ik liet mijn gedachten daarover vast gaan.
Anyway, mijn God, De BB-productie heeft wel wat uitgezocht zeg. Ik zie steeds dat beeld voor me van een juichende Hummie nadat Tanja haar intake-gesprek heeft gehad, een volle asbak achterlatend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_30228253
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Er is ook nog een leven na Big Brother, schreef je, ik liet mijn gedachten daarover vast gaan.
Anyway, mijn God, Hummie heeft wel wat uitgezocht.. ik zie steeds dat beeld voor me van een juichende Hummie nadat Tanja haar intake-gesprek heeft gehad, een volle asbak achterlatend.
pi_30229508
Tanja zei gisteren dat ze ws een overbezorgde moeder gaat worden.
Ze zal haar kindje (...) geen moment uit het oog verliezen, er mag dus niet gerookt worden in de omgeving vh kindje, eerst handenwassen als je het oppakt en ze vindt dat een goede moeder moedermelk MOET geven, en niet de fles, dat je heel gezond eten moet zelf, vanwege die borstvoeding, alleen ze vond het wel jammer dat ze zolang ze borstvoeding geeft nog steeds niet of weinig mag roken volgens de verloskundige en niet gewoon weer een pakje per dag.

Ik heb het idee iik wel, dat Tanja een overbezorgde moeder gaat worden, maar dan van de verkeerde dingen een punt gaat maken, en essentielere dingen ms juist weer laat.

En nogmaals, hoe treurig ben je als moeder/oma dat je wel opmerkt dat je zwangere dochter het niet 'goed doet' in haar eentje, maar dan niet zelf ingrijpt door bij te springen, maar haar opgeeft voor BB
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:38:49 #231
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30229642
Ja die moeder, echt het lijkt me ook zo raar als die baby bijvoorbeeld drie weken is als ze het huis uit moeten ofzo. Wie gaat ze opvangen? Wie gaat d'r helpen, wie gaat d'r even opbellen om te vragen of het wel gaat?

Gister zei ze ook een paar keer; het komt wel goed, dat voel ik. Ik zie het wel maar het komt goed.

Nou als mensen dat soort dingen gaan roepen is het over het algemeen juist helemaal mis
pi_30229794
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef milagro het volgende:

En nogmaals, hoe treurig ben je als moeder/oma dat je wel opmerkt dat je zwangere dochter het niet 'goed doet' in haar eentje, maar dan niet zelf ingrijpt door bij te springen, maar haar opgeeft voor BB
Ja inderdaad, my thoughts exactly! Leer je dochter dan hoe ze voor d'rzelf kan zorgen of spring bij door af en toe een gezonde maaltijd te koken of zoiets.

En dan denk ik: 'jong geleerd, oud gedaan' gaat hier dus niet op. Van wie en waar moet Tanja dit leren? Niet door BB-kandidaten, die hebben wel wat beters te doen. Die zijn overigens ook niet verplicht om voor een volwassen vrouw te zorgen. Dat moet Tanja zelf doen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:44:02 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30229797
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar het feit dat ze zich zo kinderlijk gedraagt terwijl ze bijna moeder is, dat baart me zorgen. Het feit dat er voor haar gezorgd moet worden, dat baart me zorgen. Jou niet?
[..]
LOL.. mij in ieder geval niet. Als ik me daar al druk om moet maken, kan ik beter dagelijks om me heen kijken naar hoe sommige ouders met hun kinderen omgaan. Als Tanja nu al een slechte moeder is/gaat worden volgens velen, dan barst dit land zeer zeker van de vrouwen die bij hun geboorte al gesteriliseerd hadden moeten worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30230001
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

LOL.. mij in ieder geval niet. Als ik me daar al druk om moet maken, kan ik beter dagelijks om me heen kijken naar hoe sommige ouders met hun kinderen omgaan. Als Tanja nu al een slechte moeder is/gaat worden volgens velen, dan barst dit land zeer zeker van de vrouwen die bij hun geboorte al gesteriliseerd hadden moeten worden.
Normaal gesproken maak ik me geen zorgen om wie dan ook. Maar deze dame zit dagelijks in ons zicht. Ik zeg trouwens nergens dat ze volgens mij een slechte moeder gaat worden?

En nee, ik heb het nergens over roken. Alleen over het in het algemeen slecht voor zichzelf zorgen. En het feit dat ze zich hulpeloos en kinderlijk opstelt, door haar gedrag bijna afdwingt: 'red mij, zorg voor mij' en dat terwijl ze wel bijna zelf moeder is.

Ze zorgt slecht voor haar zelf en ze zit wel in een periode dat ze beter voor haar zelf moet zorgen. Als je ziet dat ze van 1 beschuitje al 'vol' zit. Dat geloof ik gewoon niet, dat kan niet, zo'n kind in je buik vreet energie...

En eerlijk gezegd, iemand als Tanja kan me normaal niet boeien, maar ze zit nu eenmaal in mijn zicht en aangezien ik zelf zwanger ben, let ik wellicht meer op? Dan nog denk ik wel, haar leven, maar er gaat een kind uitkomen he? Tis niet alleen maar Tanja waar we het over hebben.
pi_30230568
Gisteren zei iemand, ik dacht Rikkert over geheime missies en zo, dacht ik , "een zwangerschap faken en ermee wegkomen" en toen zei Tanja "was het maar waar".

Dat was op het moment dat BB Tanja weer naar bed stuurde (half drie) en zij daarvan baalde, want het was zo gezellig.

al zit ze er zelf de hele tijd zwijgend bij... ze observeert, je ziet haar gedachten gaan, maar ze zegt niets.
pi_30231907
oh en Tanja is een jaloers, roddelend, liegend, hypocriet kutwijf.

maar dit terzijde
pi_30232772
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef milagro het volgende:

maar dit terzijde
dat is exact wat ik ook vind
pi_30232827
Tanja is het voorbeeld van een kansloze moeder....de baby zal eeuwig die last moeten dragen dat zijn/haar moeder de meest gehate moeder van Nederland is.Mijn advies derhalve.........bevallen en zo snel mogelijk ter adoptie afgeven
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:53:24 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30234783
Bij deze neem ik al het positieve terug wat ik in dit topic geschreven heb.
quote:

maar dit terzijde

zaterdag 3 september 2005 @ 18:23:26 #240
521 ruby
Hell yeah!
pi_30235748
Oké, Tanja is een sufkut eerste klas. Dat is duidelijk.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:24:35 #241
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30235783
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Bij deze neem ik al het positieve terug wat ik in dit topic geschreven heb.
[..]

Ehm... watskeburt??
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:34:54 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30236058
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 18:24 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ehm... watskeburt??
LOL.. te veel om op te noemen, maar Tanja heeft Lieske hélemaal zwart zitten maken tegenover de groep (zonder Lieske erbij). Ze was een slet die iedereen over zich heen liet gaan en ze had volgens haar vannacht met Roel en Rikkert liggen tongen (wat dus niet klopte). Haar geraaskal ging een kwartier door ofzo... Allemaal over Lieske de slet
  zaterdag 3 september 2005 @ 18:38:25 #243
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30236140
Voor iedereen die het na wil lezen .. Hier begon het zo ongeveer:

Live commentaar op de streams deel 72
pi_30251160
Geen idee of het al gemeld is, maar ze is 24 oktober uitgerekend.
pi_30251162
quote:
Op zondag 4 september 2005 05:16 schreef Wokkel het volgende:
Geen idee of het al gemeld is, maar ze is 24 oktober uitgerekend.
Door 't roken kan het ook 2 maanden eerder.
  zondag 4 september 2005 @ 05:22:06 #246
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30251171
OMG daar gaan we weer
herhaling 78126836127836183712 over Lieske
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 4 september 2005 @ 05:22:30 #247
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30251174
Goedzo Roel gooi het er maar uit
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Admin zondag 4 september 2005 @ 09:04:14 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30251727
quote:

maar dit terzijde
Ik hou van je, dat weet je hè
Vandaag toch maar het psycho-analyse topic openen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_30251737
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik hou van je, dat weet je hè
Vandaag toch maar het psycho-analyse topic openen
Dat is er al
  Admin zondag 4 september 2005 @ 09:07:12 #250
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30251746
Kennutnievinduh!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')