Oh gelukkig, das mooi dan. De kleurstelling interesseert me verder nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemaal ingericht. Ze heeft uitgebreid verteld hoe de kleurstelling van de babykamer is etc. Alleen ik ben de details weer vergeten dus ik kan het je niet vertellen, sorry.
Daar doe je wel heel makkelijk over hoor, Gert, over dat moeder-instinct. Of dat altijd maar inkickt moet je maar afwachten. Maar daar gaat het me dan ook niet zo om.quote:Dat is waar, maar Tanja is een van de dúizenden moeders die nauwelijks voorbereid, onbezonnen of per ongeluk aan het moederschap beginnen. Over het algemeen zorgt het moeder-instinct er echt wel voor dat het allemaal wel goed komt en dat de baby de zorg krijgt die het nodig heeft.
Ik beweer toch nergens dat ze dat zou kunnen gaan doen? Sterker nog, zover waren mijn gedachten nog niet eens gegaanquote:Maar soms ook niet. Misschien is Tanja wel een moeder die haar kind gaat verwaarlozen. Maar ik denk niet dat we dat nu al kunnen bepalen, al geef ik toe dat ze verontrustende signalen afgeeft.
Er is ook nog een leven na Big Brother, schreef je, ik liet mijn gedachten daarover vast gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik beweer toch nergens dat ze dat zou kunnen gaan doen? Sterker nog, zover waren mijn gedachten nog niet eens gegaan. Ik zat zelf nog in de zwangerschap te denken, nog niet eens perse na de bevalling!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is ook nog een leven na Big Brother, schreef je, ik liet mijn gedachten daarover vast gaan.
Anyway, mijn God, Hummie heeft wel wat uitgezocht.. ik zie steeds dat beeld voor me van een juichende Hummie nadat Tanja haar intake-gesprek heeft gehad, een volle asbak achterlatend.![]()
Ja inderdaad, my thoughts exactly! Leer je dochter dan hoe ze voor d'rzelf kan zorgen of spring bij door af en toe een gezonde maaltijd te koken of zoiets.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef milagro het volgende:
En nogmaals, hoe treurig ben je als moeder/oma dat je wel opmerkt dat je zwangere dochter het niet 'goed doet' in haar eentje, maar dan niet zelf ingrijpt door bij te springen, maar haar opgeeft voor BB
LOL.. mij in ieder geval niet. Als ik me daar al druk om moet maken, kan ik beter dagelijks om me heen kijken naar hoe sommige ouders met hun kinderen omgaan. Als Tanja nu al een slechte moeder is/gaat worden volgens velen, dan barst dit land zeer zeker van de vrouwen die bij hun geboorte al gesteriliseerd hadden moeten worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:31 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar het feit dat ze zich zo kinderlijk gedraagt terwijl ze bijna moeder is, dat baart me zorgen. Het feit dat er voor haar gezorgd moet worden, dat baart me zorgen. Jou niet?
[..]
Normaal gesproken maak ik me geen zorgen om wie dan ook. Maar deze dame zit dagelijks in ons zicht. Ik zeg trouwens nergens dat ze volgens mij een slechte moeder gaat worden?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. mij in ieder geval niet. Als ik me daar al druk om moet maken, kan ik beter dagelijks om me heen kijken naar hoe sommige ouders met hun kinderen omgaan. Als Tanja nu al een slechte moeder is/gaat worden volgens velen, dan barst dit land zeer zeker van de vrouwen die bij hun geboorte al gesteriliseerd hadden moeten worden.
dat is exact wat ik ook vindquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef milagro het volgende:
oh en Tanja is een jaloers, roddelend, liegend, hypocriet kutwijf.
maar dit terzijde
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef milagro het volgende:
maar dit terzijde
Ehm... watskeburt??quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Bij deze neem ik al het positieve terug wat ik in dit topic geschreven heb.
[..]
LOL.. te veel om op te noemen, maar Tanja heeft Lieske hélemaal zwart zitten maken tegenover de groep (zonder Lieske erbij). Ze was een slet die iedereen over zich heen liet gaan en ze had volgens haar vannacht met Roel en Rikkert liggen tongen (wat dus niet klopte). Haar geraaskal ging een kwartier door ofzo... Allemaal over Lieske de sletquote:
Door 't roken kan het ook 2 maanden eerder.quote:Op zondag 4 september 2005 05:16 schreef Wokkel het volgende:
Geen idee of het al gemeld is, maar ze is 24 oktober uitgerekend.
Ik hou van je, dat weet je hèquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef milagro het volgende:
maar dit terzijde
Dat is er alquote:Op zondag 4 september 2005 09:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hou van je, dat weet je hè
Vandaag toch maar het psycho-analyse topic openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |