Toen ze het hartje lieten horen was Ingrid nog veel geemotioneerder dan Tanja en ook bij het tonen van die echo waren de anderen veel geemotioneerder ,zij zat er maar met haar hand voor haar ogen maar ze liet geen traan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb me potdomme gisteravond nog uren lopen opwinden. Ze heeft niet één keer gezegd: 'hoera, ik krijg een gezonde dochter'. Nee, niks dan gezeik kwam over d'r lippen.
Inderdaad. Dat is toch het allerbelangrijkste?quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb me potdomme gisteravond nog uren lopen opwinden. Ze heeft niet één keer gezegd: 'hoera, ik krijg een gezonde dochter'. Nee, niks dan gezeik kwam over d'r lippen.
En dan krijgt ze geen vergoeding van 4500 euro dat zal de hoofdreden wel zijn,met haar schulden van 20.000 is dat ook maar een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is toch het allerbelangrijkste?
En ik geloof ook nietd at ze weggaat, ze wil alleen van iedereen horen dat ze moet blijven.
Dat denk ik, ze genoot van alle aandacht. Thuis is ze alleen en verloren, dat gaat ze niet trekken, dus blijft ze. Het zal me ontzettend verbazen als ze echt ging in elk geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Ripley het volgende:
En ik geloof ook nietd at ze weggaat, ze wil alleen van iedereen horen dat ze moet blijven.
Daarom snap ik ook niet dat niemand haar heeft genomineerd. Ze trekt alle aandacht naar haar toe, alleen maar gezeur over de baby, waar al aardig wat mensen in het huis genoeg van hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:07 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dat denk ik, ze genoot van alle aandacht. Thuis is ze alleen en verloren, dat gaat ze niet trekken, dus blijft ze. Het zal me ontzettend verbazen als ze echt ging in elk geval.
Ik vind het zo jammer, al die aandacht naar Tanja, er zitten toch een hoop meer mensen in dat huis.
WTF 20.000 Euro schuld? Ik heb ff niet meegekregen waarom..?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef teckeltje het volgende:
[..]
En dan krijgt ze geen vergoeding van 4500 euro dat zal de hoofdreden wel zijn,met haar schulden van 20.000 is dat ook maar een druppel op een gloeiende plaat.
En met een kind zullen haar schulden alleen maar oplopen want werken doet ze niet.
Geheime opdracht voor bewoners: stem niet op tanja en strijk een extra bonus op...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:17 schreef Wanco het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat niemand haar heeft genomineerd. Ze trekt alle aandacht naar haar toe, alleen maar gezeur over de baby, waar al aardig wat mensen in het huis genoeg van hebben.
Of zit er een addertje onder het gras dat Tanja niet genomineerd mag worden vanwege de kijkcijfers door de baby. Maar dat wij daar niet door Talpa van op de hoogte zijn gesteld.
geen idee waarom maar las het hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef Manson het volgende:
[..]
WTF 20.000 Euro schuld? Ik heb ff niet meegekregen waarom..?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Blackadder2 het volgende:
Ik vind Tanja (o.a. omdat ze soms een sigaretje opsteekt) best te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |