abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30410178
Je raadt nooit wie er nu een sigaret zit te roken, en ze zegt net dat ze morgen definitief naar huis gaat
Dag rokende Tanja, sterkte met je vergiftigde kindje...
pi_30410189
Ok, het is nu definitief, Tanja gaat het huis verlaten
Thuis kan ze er nog wat van maken, maar nou moet je ook echt weggaan hè Tanja...
pi_30410218
Hummie vd Tonnekreek heeft gewoon een verkeerde keuze gemaakt qua zwangere vrouw in het huis
Maar ik heb een vermoeden; Hummie rookt als een ketter, Tanja ook, dat gaf de doorslag voor Hummie...
pi_30411186
Moeder rookt? Meer kans op lesbisch kind
door René Steenhorst
AMSTERDAM -
Vrouwen die tijdens hun zwangerschap roken, vergroten daarmee de kans dat zij een lesbische dochter krijgen. Dat beweert de Amsterdamse arts, bioloog en hersenonderzoeker Dick Swaab.

Volgens Swaab, hoogleraar neurobiologie aan de Universiteit van Amsterdam, kunnen nicotine en amfetamine (o.a. in afslankpillen) bij de ongeboren vrucht de basis leggen voor deze seksuele geaardheid. "Bovendien verhoogt nicotine de kans op agressie en criminaliteit."

De twee stoffen verstoren de wisselwerking tussen hormonen en zich ontwikkelende systemen in de hypothalamus. Dat kleine gebiedje middenin de hersenen regelt lichaamsprocessen als temperatuur, hartslag en gewicht, maar ook seksuele voorkeur en gender (het gevoel man of vrouw te zijn).

Prof. Swaab kwam eind jaren '80 in conflict met de homobeweging door zijn bewering dat bepaalde hersencellen bij homo's anders gevormd zijn dan bij heteroseksuelen. Die storm ging snel liggen toen dat wetenschappelijk bevestigd werd.

http://www.telegraaf.nl/b(...)p_lesbisch_kind.html
only the end of things is important
pi_30411276
Opgerot staat netjes . . .
Ik geloof dat de moeder van Roel ook niet zo te spreken was over Tanja

pi_30411365
Tuurlijk loopt Tanja te blaten dat ze naar huis wil. Zo kan ze BB onder druk zetten. Ze heeft gisteren toch ook al een kadootje gekregen door naar huis te mogen bellen en die nieuwe matras niet te vergeten.

Vreselijk mens vind ik haar
pi_30412085
Ik heb me potdomme gisteravond nog uren lopen opwinden. Ze heeft niet één keer gezegd: 'hoera, ik krijg een gezonde dochter'. Nee, niks dan gezeik kwam over d'r lippen.
pi_30413012
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik heb me potdomme gisteravond nog uren lopen opwinden. Ze heeft niet één keer gezegd: 'hoera, ik krijg een gezonde dochter'. Nee, niks dan gezeik kwam over d'r lippen.
Toen ze het hartje lieten horen was Ingrid nog veel geemotioneerder dan Tanja en ook bij het tonen van die echo waren de anderen veel geemotioneerder ,zij zat er maar met haar hand voor haar ogen maar ze liet geen traan.
pi_30413044
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 09:22 schreef Tinkerbell het volgende:
Inderdaad. Dat is toch het allerbelangrijkste?

En ik geloof ook nietd at ze weggaat, ze wil alleen van iedereen horen dat ze moet blijven.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_30413118
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat is toch het allerbelangrijkste?

En ik geloof ook nietd at ze weggaat, ze wil alleen van iedereen horen dat ze moet blijven.
En dan krijgt ze geen vergoeding van 4500 euro dat zal de hoofdreden wel zijn,met haar schulden van 20.000 is dat ook maar een druppel op een gloeiende plaat.
En met een kind zullen haar schulden alleen maar oplopen want werken doet ze niet.
pi_30413167
Ah, dolfinarium gaat haar zwangere walrus terughalen? Mooi
pi_30413184
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:01 schreef Ripley het volgende:

Dat denk ik, ze genoot van alle aandacht. Thuis is ze alleen en verloren, dat gaat ze niet trekken, dus blijft ze. Het zal me ontzettend verbazen als ze echt ging in elk geval.

Ik vind het zo jammer, al die aandacht naar Tanja, er zitten toch een hoop meer mensen in dat huis.
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:11:40 #63
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30413272
is dat zo?
goh, was me nog niet opgevallen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_30413406
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:07 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Dat denk ik, ze genoot van alle aandacht. Thuis is ze alleen en verloren, dat gaat ze niet trekken, dus blijft ze. Het zal me ontzettend verbazen als ze echt ging in elk geval.

Ik vind het zo jammer, al die aandacht naar Tanja, er zitten toch een hoop meer mensen in dat huis.
Daarom snap ik ook niet dat niemand haar heeft genomineerd. Ze trekt alle aandacht naar haar toe, alleen maar gezeur over de baby, waar al aardig wat mensen in het huis genoeg van hebben.

Of zit er een addertje onder het gras dat Tanja niet genomineerd mag worden vanwege de kijkcijfers door de baby. Maar dat wij daar niet door Talpa van op de hoogte zijn gesteld.
pi_30413463
ik denk dat ze heel blij zijn dat ze geen een stem heeft gekregen want dan had ze op de bank
gezeten en was er een hele grote kans geweest dat ze eruit gestemd zou worden
pi_30413494
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:04 schreef teckeltje het volgende:

[..]

En dan krijgt ze geen vergoeding van 4500 euro dat zal de hoofdreden wel zijn,met haar schulden van 20.000 is dat ook maar een druppel op een gloeiende plaat.
En met een kind zullen haar schulden alleen maar oplopen want werken doet ze niet.
WTF 20.000 Euro schuld? Ik heb ff niet meegekregen waarom..?
pi_30413527
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:17 schreef Wanco het volgende:

[..]

Daarom snap ik ook niet dat niemand haar heeft genomineerd. Ze trekt alle aandacht naar haar toe, alleen maar gezeur over de baby, waar al aardig wat mensen in het huis genoeg van hebben.

Of zit er een addertje onder het gras dat Tanja niet genomineerd mag worden vanwege de kijkcijfers door de baby. Maar dat wij daar niet door Talpa van op de hoogte zijn gesteld.
Geheime opdracht voor bewoners: stem niet op tanja en strijk een extra bonus op...

Tuurlijk word je daarvan niet op de hoogte gebracht door Talpa, als ze dat wel deden heeft sms'n etc ook weinig zin en verdienen ze niks..
pi_30413907
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef Manson het volgende:

[..]

WTF 20.000 Euro schuld? Ik heb ff niet meegekregen waarom..?
geen idee waarom maar las het hier
Update 7: 3:15 uur
De laatste details: Tanja is vast van plan Big Brother te verlaten maar heeft 20.000 euro schuld en zou voor 100.000 euro wel in het huis willen blijven. Talpa, jullie weten wat je te doen staat. Succes!
bron http://bigbrother.fok.nl/blog/
pi_30414172
Zou haar moeder het nog zo grappig vinden dat ze haar dochter heeft opgegeven voor BB?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:19:24 #70
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_30415130
Ik vind Tanja (o.a. omdat ze soms een sigaretje opsteekt) best te pruimen. Dat over Lieske vond ik niet best - maar vergelijk dat eens met wat Chantal probeerde te doen t.o.v. haar: veel erger.

...Van tevoren leek het me absurd om te bevallen in een BB-huis; bij nader inzien, als paps tòch al verdwenen is achter de horizon (dat was aanvankelijk zo), en je gegarandeerd bent van de bèste verzorging om je heen (laat dat maar aan de Mol over), plùs de mogelijkheid om veel centjes te verdienen voor jezelf en de baby: dan vind ik het al 'n stuk minder vreemd.

... En dat Tanja minder geëmotioneerd zou zijn dan Ingrid bij het horen van de hartslagen van het kindje: ja zo kan ik het ook bedenken hè?! Als je zo'n hekel aan iemand hebt, dan zie je wat je wilt zien. Ik vond dat Tanja daar 'normaal' op reageerde. Ze is wat introverter dan bijv. Linda of Naahtallie.

Ik ben niet speciaal een fan van Tanja, maar ze is tenminste niet van plastic, of bordkarton.
Zoals Joost, Rikkert, Naaaahtalllie, Chantal en zelfs Dido wèl zijn. Dus eerst dìe er maar uit!
'Beam me up Scotty'
pi_30418803
Afgelopen nacht zei ze nog; "m'n besluit staat vast,ik ga morgen weg"
Maar begrijp ik nou goed dat omdat ze met haar moeder heeft gebeld dat ze ineens blijft
En gewoon door blijven roken, echt schandalig...
pi_30418952
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Blackadder2 het volgende:
Ik vind Tanja (o.a. omdat ze soms een sigaretje opsteekt) best te pruimen.
Terwijl je weet dat ze hoogzwanger is vind je het ok dat ze minstens 5 sigaretten per dag rookt
Of ben je zelf een zware roker?
pi_30418990
Maar toch vind ik het vreemd dat er nu niemand is die gewoon een heel boos op haar wordt en uitlegt dat het krijgen van haar kind veel belangrijker is dan de verrassing welk geslacht haar kind heeft. Ze zegt dat ze nu totaal geen zin meer heeft in de zwangerschap. Kom op zeg, je bent toch zeker niet zwanger voor de kick van de verrassing. En zeker nu ze zegt dat ze thuis geen geld heeft om eten te kopen. Wat een simpel mens is dit zeg. Van mij mag ze zo snel mogelijk naar huis!
Maak nie regtig saak nie
pi_30419276
in welk topic moeten we nu eigenlijk discussieren over de beweegredenen voor Tanja om te vertrekken? Het streamcommentarentopic? Het "het is een meisjes-topic"? Of hier?

Ik plemp hier nog maar even wat neer want ik ben er nog niet over uitgeluld (sorry mensen) en in streamcommentaren sneeuwt het zo onder.

Ik denk dat ik wel begrijp waarom ze zich nu zo voelt en waarom ze die uitspraken doet, ook al zijn die niet zo handig. Als zwangere vrouw zoek je -zeker in de laatste maanden- vooral veiligheid. Voor je kindje, voor jezelf, je wil een omgeving om je heen waarin je beschermd wordt en waarin je je veilig genoeg voelt om te bevallen. Wellicht enorm naïef, maar ik denk dat dat voor Tanja ook één van de redenen is geweest om in het huis te gaan. Ze dacht dat het dan allemaal wel voor haar geregeld zou worden en dat er naar haar wensen geluisterd zou worden. Nu is er op zo'n enorm lompe manier over haar heen gewalst en is dat gevoel van veiligheid weg. Natuurlijk is het enorm stom dat ze die contracten zonder nadenken heeft getekend, maar BB had haar heus wel in een rustig gesprekje kunnen ompraten over het bekendmaken van het geslacht, wat zwaaien met dat contract, wat op haar inpraten en dan had ze ermee ingestemd ook al was ze er misschien niet gelukkig mee.

De manier waarop het nu gebeurde is een statement van BB "jij hebt niets te vertellen, jij doet er niets toe, wij doen wat wij willen. Zonder overleg". Weg veiligheid, weg vertrouwen. Ik zou dan ook niet meer in die omgeving willen bevallen, dan wil je zo snel mogelijk weg en een nieuwe veilige plek vinden. In je eigen zwangerschap moet de moeder toch samen met het kindje op nummer één staan. Nu blijkt dat dat niet zo is, is die roze wolk -voor zover die er al was- kapot geslagen en ik denk dat ze dát bedoelt met uitspraken als "nu is mijn hele zwangerschap verpest".
mooi he, alles
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:20:47 #75
521 ruby
Hell yeah!
pi_30419472
Hmm, ik heb het nieuws net vernome n van een collega. Effe eens alles goed bijlezen.

Trouwens, klopt het dat de moeder aan Tanja had verteld dat het een meisje zou worden?

Ik moet wel zeggen dat ik het wel raar vond dat het tijdens de uitzending bekend werd gemaakt. Zoals Tanja al zei, zouden ze dat van buitenaf kunnen schreeuwen. Of je dat gelooft wat iedereen brult, is een tweede, maar het is niet leuk.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')