abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30419661
ik begrijp haar wel.
kan iemand vertellen hoe ze erachter is gekomen dat het een meisje is?
pi_30419862
In het kort voor ruby en SlimShady: BB had aan heel NL verteld, in de live-uitzending, dat het een meisje was. Tanja dacht niet dat ze dat zouden doen, want ze wilde het zelf niet weten, dus dacht ze niet dat BB het wel aan NL ging vertellen, maar ging het toch navragen. Toen bleek dat dat het geval was, was ze daar ontzettend kwaad over. Uiteindelijk heeft ze gezegd: dan wil ik het ook maar weten, want ik wil het niet van de eerste de beste weten die het over het hek schreeuwt. Dus heeft ze van BB haar moeder mogen bellen (niet de eerste de beste dus) die het ook in de uitzending heeft gehoord en die heeft haar verteld dat het een meisje is.
pi_30419955
Zoals ik nu Tanja zie praten met Ralph: Tanja had dus duidelijk een hele nauwe kijk op het verblijf in BB.

Te weinig tijd om er over na te denken gehad. Niet goed doordacht. Impuls geweest onder aanvoering van d'r moeder.
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:37:28 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_30420015
Van het weblog:
quote:
Tanja meldt en passant even dat ze graag haar schulden betaald zou willen zien door Big Brother en dat ze dan wel zou willen blijven (het verdriet zit erg diep, merken jullie al!).
Sjonge jonge, dat komt uit de mond van de vrouw die Lieske nomineerde omdat ze 5000¤ aan wilde nemen.

BB, geef haar die 20.000¤ en laat het later op slinkse wijze aan de medebewoners weten aub.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30420107
YES!!!! Tanja gaat eruit!
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:40:54 #81
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30420130
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:04 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar toch vind ik het vreemd dat er nu niemand is die gewoon een heel boos op haar wordt en uitlegt dat het krijgen van haar kind veel belangrijker is dan de verrassing welk geslacht haar kind heeft. Ze zegt dat ze nu totaal geen zin meer heeft in de zwangerschap. Kom op zeg, je bent toch zeker niet zwanger voor de kick van de verrassing. En zeker nu ze zegt dat ze thuis geen geld heeft om eten te kopen. Wat een simpel mens is dit zeg. Van mij mag ze zo snel mogelijk naar huis!
Roel heeft de hele nacht met haar gepraat om dit aan haar verstand te brengen, dus het is echt wel geprobeerd.
Maar Tanja bleef maar malen dat haar verrassing eraf is etc.
Roel kwam er helaas niet doorheen ( afijn tot 6.15 niet toen heb ik het opgegeven )
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30420163
Ze moeten haar niet overhalen. En Roel al helemaal niet. Die weet toch wel wat ze allemaal
over Lieske had gezegt??
pi_30420196
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef APK het volgende:
Van het weblog:
[..]

Sjonge jonge, dat komt uit de mond van de vrouw die Lieske nomineerde omdat ze 5000¤ aan wilde nemen.

Belachelijk inderdaad! Dat mens is erg tegenstrijdig metzichzelf.
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:42:59 #84
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30420203
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef APK het volgende:
Van het weblog:
[..]

BB, geef haar die 20.000¤ en laat het later op slinkse wijze aan de medebewoners weten aub.
Ja precies.. vanacht werd ook duidelijk dat ze het geld toch wel erg interessant vind..
Eerder deze weken riep ze dat het haar daar totaal niet om te doen was, maar nu blijkt wel wat anders..
Hoe komt dat ?? omdat het ff niet loopt zoals mevr. wil schijnbaar.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_30420268
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:42 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Hoe komt dat ?? omdat het ff niet loopt zoals mevr. wil schijnbaar.
jep. zo is het wel.
pi_30420354
13:47 uur: Tanja: mag ik er nog eentje van je draaien? (een shaggie dus)
Steeds als ik ff live kijk zit Tanja te roken of vraagt ze er om, diep triest...
pi_30420365
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:41 schreef Flexer het volgende:
Tuurlijk loopt Tanja te blaten dat ze naar huis wil. Zo kan ze BB onder druk zetten. Ze heeft gisteren toch ook al een kadootje gekregen door naar huis te mogen bellen en die nieuwe matras niet te vergeten.

Vreselijk mens vind ik haar
Ja, dat vind ik nog wel het toppunt! BB doet erg veel voor haar en
dan gaat ze om een domme reden naar huis.
Ik vind het alleen niet erg.
pi_30420537
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef Blackadder2 het volgende:

... En dat Tanja minder geëmotioneerd zou zijn dan Ingrid bij het horen van de hartslagen van het kindje: ja zo kan ik het ook bedenken hè?! Als je zo'n hekel aan iemand hebt, dan zie je wat je wilt zien. Ik vond dat Tanja daar 'normaal' op reageerde. Ze is wat introverter dan bijv. Linda of Naahtallie.
Dat vond ik ook, dat ze niet huilde betekent toch niet dat het haar niks doet? Je zag toch blijdschap op haar gezicht hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:54:46 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_30420587
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
13:47 uur: Tanja: mag ik er nog eentje van je draaien? (een shaggie dus)
Ze was toch een half uur geleden gestopt met roken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30421011
Tanja stopt zo ongeveer elk kwartier met roken toch?
mooi he, alles
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:10:08 #91
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_30421116
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef APK het volgende:

[..]

Ze zei wel zoiets
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:17:03 #92
521 ruby
Hell yeah!
pi_30421365
Tinkerbell, bedankt voor je info.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30421366
Alles wat APK zegt... Helemaal mee eens, wat een onzettend !##@^#%&$#&*#$

Gaat ze nou weg of niet? Als ze weg gaat dan:

'Boy, it's like a sauna in here'
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2005 @ 14:20:35 #94
43556 miss_dynastie
pi_30421466
Ik ben ook benieuwd of ze gaat. En zo niet, of ze echt gaan betalen, 100000 lijkt me rijkelijk veel om iemand de hele dag op de bank kunnen zien liggen roken
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 14:26:14 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_30421641
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef APK het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook zo bang dat haar besluit om te gaan evenmin vaststaat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:26:45 #96
242 Pinball
Electric Monk
pi_30421660
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben ook benieuwd of ze gaat. En zo niet, of ze echt gaan betalen, 100000 lijkt me rijkelijk veel om iemand de hele dag op de bank kunnen zien liggen roken
Voor 1 nulletje minder doet Tanja het ook wel hoor. En dat is voor Talpa een schijntje.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30424053
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:14 schreef phileine het volgende:
De manier waarop het nu gebeurde is een statement van BB "jij hebt niets te vertellen, jij doet er niets toe, wij doen wat wij willen. Zonder overleg".
Ja, en de manier waarop Tanja zegt weg te gaan, en BB zoveel mogelijk op de knie-en probeert te laten smeken om te blijven, is een manier of poging om dat om te keren....

oftewel: stampvoeten voor gevorderden.
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_30424170
Tanja wil niet gaan werken, want ja: wat krijg je extra t.o.v. een uitkering?

En ze klaagt ook over de gemeente Groningen, die bijstandsontvangers achter de broek zit. Want dat kan natuurlijk niet....werken: tssk!
pi_30424298
ja ja.....
bla bla bla......
pi_30424715
sja hopen dat deze van de straat geplukte bijstandsmoeder snel het huis verlaat. Bleh, wat een muts . Beetje commentaar leveren op andere, stug door blijven roken en thuis ook geen reet uitvoeren.... En helemaal geen zin meer hebben in de zwangerschap omdat je weet dat het een meisje is...lekker is dat Niet blij dat het gezond is, nee het is een meisje: 'dan heb ik er geen zin meer in '

En daarbij, wat ze allemaal over lieske zei...pfff....wie is hier de slet. ZIJ laat haar na 6 weken neuken en raakt gelijk zwanger waarna die vriend er gelijk vandoor gaat (en met andere het bed in duikt)....lekker type is die Tanja
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')