Dus plaats je er een bewoner tussen die, en zwanger is, en lijdt aan het Borderline-presoonlijkheidssyndroom. Want dat laatste wordt mij nu steeds duidelijker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:35 schreef Cyan het volgende:
Die psychologische screening houd dit jaar in dat mensen labiel moeten zijn. Vooral paranoïa en eventueel depressief
Je had gelijk, ze wordt gewoon omgeluld door haar moeder...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef Darklight het volgende:
Zometeen blijft ze er gewoon in, wordt ze omgeluld
Er werd inderdaad niet gezegd waaropquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef jessie het volgende:
Er werd vaak genoeg benadrukt dat ze psychologisch getest waren (wat dat ook betekene mogen)
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:38 schreef Stiffmaster het volgende:
het eerste wat ze vroeg was een peuk....
was net op internetquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:38 schreef Stiffmaster het volgende:
Vers van de pers....ze blijft...was net op internet...het eerste wat ze vroeg was een peuk....
Groepseuthanasie?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef ruby het volgende:
Verdomme, ze is terug.
Waar gaat dit heen?
Nee, iemand had een vliegtuigje gehuurd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:29 schreef Marloes het volgende:
Ik heb de rest niet gelezen hoor, maar hoe weet ze dat het een meisje is? Is dat over het hek geschreeuwd of wat? Ik snap het niet
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, iemand had een vliegtuigje gehuurd.
[afbeelding]
Die sloerie zal wel een geldbedrag hebben gekregen om te blijvenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:10 schreef ruby het volgende:
Verdomme, ze is terug.
Waar gaat dit heen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, iemand had een vliegtuigje gehuurd.
[afbeelding]
Wat kan dat kind er nou aan doen dan??quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Die sloerie zal wel een geldbedrag hebben gekregen om te blijven
Steek er nog maar een paar op Tan, dan komt dat kutkind vergiftigd en verslaafd ter wereld...![]()
Wat zou BB doen als het kind gehandicapt is? Het kan dan wel 2 armen en benen hebben maar er kan genoeg mis zijn met dat kind. Niet dat ik ermee zit. Tanja vliegt er toch niet uit zolang ze nog zwanger is ook al wordt ze genomineerd en krijgt ze de meeste stemmen van het publiek om haar eruit te trappen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Die sloerie zal wel een geldbedrag hebben gekregen om te blijven
Steek er nog maar een paar op Tan, dan komt dat kutkind vergiftigd en verslaafd ter wereld...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |