abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:22:08 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30455743
Ze hoopt nog steeds dat het een jongetje wordt, de domme troel.
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:07:14 #152
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30457052
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Steek er nog maar een paar op Tan, dan komt dat kutkind vergiftigd en verslaafd ter wereld...
Het valt me op dat men wel het rookgedrag van Tanja veroordeelt maar dat men het roken van de medebewoners in het bijzijn van een zwangere vrouw heel normaal vindt. Zelfs al kiest Tanja ervoor om te roken, dan nog kunnen de anderen hun verantwoordelijkheid nemen jegens het ongeboren kind door binnen in het huis niet te roken. Maar dat heb ik ze nog niet zien doen en ik hoor er ook niemand over klagen.
pi_30461627
Wat ik zo vreemd vind is dat ze ineens helemaal over de zeik is op dat vriendje. En dat ze het belachelijk vond dat hij in de studio is want hij gaat al weer een tijdje met zijn ex bla bla bla. En tijdens de live uitzending doet ze alsof ze het zoooooooooooooooooo leuk vind dat hij er is en zit ze helemaal te zwijmelen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:50:12 #154
242 Pinball
Electric Monk
pi_30462212
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:34 schreef jessie het volgende:
Wat ik zo vreemd vind is dat ze ineens helemaal over de zeik is op dat vriendje. En dat ze het belachelijk vond dat hij in de studio is want hij gaat al weer een tijdje met zijn ex bla bla bla. En tijdens de live uitzending doet ze alsof ze het zoooooooooooooooooo leuk vind dat hij er is en zit ze helemaal te zwijmelen.
Dat was inderdaad opvallend. Ik ga er van uit dat haar moeder nieuwe informatie heeft gegeven (om haar in het huis te houden?) , dat lijkt me voorlopig de voor de hand liggende verklaring. Na dat gesprek van vanmiddig over de smsjes die ze op zijn telefoon gelezen had* snap ik helemaal niet meer wat ze nog met hem wilde, maar dat zal wel aan mij liggen.

*Waarin zijn andere vriendin hem de liefde verklaarde
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30467069
Ik durf er nog net geen nieuw topic over te openen (ivm uitblijvende reacties), maar vraag me onderhand wel af:
Zijn er ook Tanja-fans? Zijn er ook mensen vóór Tanja?

Ik namelijk wel.
Ik hoop dat Tanja blijft en uiteindelijk wint, dat gun ik haar (zeker ná afgelopen donderdag).
Natuurlijk is het vreemd dat ze op zoveel aandringen verschillende mensen én het besef van eventuele gezondheidsschade voor haar kind nog steeds blijft roken, maar naast dat vind ik het wel een leuk mens. Zijn er meer mensen vóór Tanja?

Op het forum wordt nogal wat geschreven over Tanja (overigens niet allemaal negatief, maar het meeste wel) Een kleine greep uit de reacties:

over haarzelf:
de domme troel
stom wijf
een raar kind
ordinair mens
die sloerie
een jankhoer
the bitch
domme doos
trut
onze schoorsteen
Vreselijk mens
zwangere walrus
van de straatgeplukte bijstandsmoeder
de slet
luie bolle kreng
vuile aandachtsgeile jankzak
stomme janksmoel
graftanja
dat stuk ongedierte
een zeikerd
een kutwijf
ons zwijn
de slet
zwangere muts
de crackhoer
die zeug
zielig persoon
achterbakse, domme doos

over haar kind:
dat kutkind
vergiftigde kindje
rokend,blowend en slikkend jochie
verslaafd jochie
kut baby

over haar vertrek:
opgerot staat netjes
zou ze dan eindelijk oprotten
moven, bolle
tanja rot op olé olé
opgeruimt staat netjes

(natuurlijk kijk ik hier niet naar de context van de zin)
...

Dit zou je toch ook niet over jezelf gezegd willen hebben? Gaat dit niet te ver?
pi_30467236
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:34 schreef jessie het volgende:
Ja vind ik ook.
En bovendien is ze echt ALLEEN maar met zichzelf bezig
En dit huilen als iedereen aan het dansen is, is WEER aandachttrekkerij.
pi_30468831
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:02 schreef Krizmir het volgende:
Gaat dit niet te ver?
Wat ben jij voor geitenwollensokkentype? Nee, dit gaat niet te ver die domme zeug moet eruit En het is een schande dat dat soort mensen kinderen kan krijgen in Nederland. Als dat kind later big brother afleveringen ziet dan begrijpt ze dat ze ongewenst is (vannne... ja ik heb liever een jongen... en ze praat echt liefdeloos over 'het' )
  zondag 11 september 2005 @ 11:05:28 #158
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_30477784
Ik ben het met Kizmir eens.

Bovendien, er wordt haar verweten dat ze rookt terwijl ik zeker weet dat een deel van die kritiek hier geleverd wordt door smerige junks , die niet maar een kind schade toebrengen maar de gehele maatschappij.
Wie dit leest is gek
pi_30477864
Toen ik m'n buurvrouw zag roken toen ze hoogzwanger was kon ik m'n ogen al niet geloven
Vind je het gek dat ik nu woest ben op de rokende Tanja?
pi_30477907
Ze zit nu weer te roken die junk...
  zondag 11 september 2005 @ 11:15:21 #161
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_30477991
Big Brother moet gewoon alle sigaretten, voor iedereen, uit het huis bannen.
Want al die meiden roken er flink op los. Allemaal aan de cold turkey
Wie dit leest is gek
pi_30478172
Ik blijf het schandalig vinden dat een hoogzwangere (labiele) vrouw voor meer dan 1 miljoen kijkers stug door blijft roken, echt schandalig...
pi_30478591
quote:
Ik durf er nog net geen nieuw topic over te openen (ivm uitblijvende reacties), maar vraag me onderhand wel af:
Zijn er ook Tanja-fans? Zijn er ook mensen vóór Tanja?

Ik namelijk wel.
Ik hoop dat Tanja blijft en uiteindelijk wint, dat gun ik haar (zeker ná afgelopen donderdag).
Natuurlijk is het vreemd dat ze op zoveel aandringen verschillende mensen én het besef van eventuele gezondheidsschade voor haar kind nog steeds blijft roken, maar naast dat vind ik het wel een leuk mens. Zijn er meer mensen vóór Tanja?

Op het forum wordt nogal wat geschreven over Tanja (overigens niet allemaal negatief, maar het meeste wel) Een kleine greep uit de reacties:

over haarzelf:
de domme troel
stom wijf
een raar kind
ordinair mens
die sloerie
een jankhoer
the bitch
domme doos
trut
onze schoorsteen
Vreselijk mens
zwangere walrus
van de straatgeplukte bijstandsmoeder
de slet
luie bolle kreng
vuile aandachtsgeile jankzak
stomme janksmoel
graftanja
dat stuk ongedierte
een zeikerd
een kutwijf
ons zwijn
de slet
zwangere muts
de crackhoer
die zeug
zielig persoon
achterbakse, domme doos

over haar kind:
dat kutkind
vergiftigde kindje
rokend,blowend en slikkend jochie
verslaafd jochie
kut baby

over haar vertrek:
opgerot staat netjes
zou ze dan eindelijk oprotten
moven, bolle
tanja rot op olé olé
opgeruimt staat netjes

(natuurlijk kijk ik hier niet naar de context van de zin)
...

Dit zou je toch ook niet over jezelf gezegd willen hebben? Gaat dit niet te ver?
Tanja is zwanger en rookt, dat is fout en dus is het voor veel jonge en oude pukkelaars hier volkomen legitiem om al hun haat op Tanja te storten want dan voelen ze zichzelf zoveel beter.
Zo gaat het iedere BB en dat samen op iemand kankeren schept daarbij ook nog eens band.

Overigens ben ik niet pro-Tanja en eigenlijk vind ik aan alle bewoners geen kraak of smaak zitten maar om die mensen zo vol overgave te gaan zitten bashen, ja dat vind ik persoonlijk wel wat te ver gaan.
pi_30478856
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Big Brother moet gewoon alle sigaretten, voor iedereen, uit het huis bannen.
Want al die meiden roken er flink op los. Allemaal aan de cold turkey
Goed idee!

De bewoners mopperen ook over Tanja's rookgedrag maar ze laten geen sigaret liggen voor de ongeboren baby. Het is immers ook een dankbaar argument om te zeggen, ja maar Tanja...
Leuke opdracht en waarmee de bewoners dan de eerste 50.000 euro mee terug zouden kunnen winnen. Eens kijken welke mensen zullen zeggen dat ze dat niet doen. .
  zondag 11 september 2005 @ 11:48:37 #165
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30478863
Tanja is een soort zwart gat dat alle levenslust, plezier en vreugde in een straal van een paar meter om zich heen wegzuigt. Ik heb haar nog niks anders zien doen dan roken, zeuren, klagen en sjagerijnig kijken.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30478903
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:48 schreef Spindizzy het volgende:
Tanja is een soort zwart gat dat alle levenslust, plezier en vreugde in een straal van een paar meter om zich heen wegzuigt. Ik heb haar nog niks anders zien doen dan roken, zeuren, klagen en sjagerijnig kijken.
Zoals alle users hier op dit subforum. .
pi_30487703
Way to go TANJA!!!
Alle bewoners daar werken zich uit de naad om leuk te moeten zijn en zich aan de regeltjes en het script te houden, maar niet onze SUPER tanja.
Als enige bewoonster weet zij zich te onttrekken aan de manipulaties van BIGSISTER, en manipuleerts zij zelf het programma.
Voor haar geen boetes maar extra geld. Voor haar geen gedwongen leuk doen en integreren met een groep egotrippers die zich proberen te profileren, maar lekker onderuitzakken op de bank met een peukie.Onkwetsbaar voor de publieke opinie en great-expectations zit zij daar.
ZIj wordt moeder op haar manier, and fuck everything else.

Edit: Het is te hopen dat ze het volhoudt. Haar verblijf in huis lijkt elk moment over te kunnen zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door jalla op 11-09-2005 17:30:32 ]
pi_30502857
En ze zuipt nog ook....bah
pi_30503093
quote:
Ik-fans? Zijn er ook mensen vóór Tanja?

Ik namelijk wel.
Ik hoop NIET dat ze wint, ze is te lui om te werken die muts . Ze zij letterlijk: 'waarom zou ik werken, het levert niet veel extra's op t.o.v een uitkering'

Het is gewoon een (sociaal-zwakke) bijstandsmoeder die met de 1e en de beste (neger) naar bed gaat en vervolgens (per ongeluk) zwanger wordt. Vriend weg en het kind verwaarloosd ze NU al...
Haleloeja
pi_30503671
He he, wat een commotie hier allemaal! Ik woon in Belgie en kan Talpa niet ontvangen. Dus weet ik ook geen snars van de achtergrond van de kandidaten of hun houding in BB5. Maar wij Belgen (ooit de dappersten onder de galliers volgens Julius Caesar) hebben altijd wel iets voor de "underdog" Dus Tanja: vooruit met de geit!!!! Ik hoop dat je wint!
  maandag 12 september 2005 @ 08:10:05 #171
242 Pinball
Electric Monk
pi_30506044
quote:
Op maandag 12 september 2005 01:04 schreef CrocodileDundee het volgende:
He he, wat een commotie hier allemaal! Ik woon in Belgie en kan Talpa niet ontvangen. Dus weet ik ook geen snars van de achtergrond van de kandidaten of hun houding in BB5. Maar wij Belgen (ooit de dappersten onder de galliers volgens Julius Caesar) hebben altijd wel iets voor de "underdog" Dus Tanja: vooruit met de geit!!!! Ik hoop dat je wint!
In Nederland zijn we ook vaak voor de underdog. Daarom vinden we jullie Belgen wel aandoenlijk
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 12 september 2005 @ 08:56:36 #172
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_30506451
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:41 schreef jalla het volgende:
Way to go TANJA!!!
Alle bewoners daar werken zich uit de naad om leuk te moeten zijn en zich aan de regeltjes en het script te houden, maar niet onze SUPER tanja.
Leuk! Ik stel me a-sociaal op! Maar ik jank wel omdat ik geen aandacht krijg!
quote:
Als enige bewoonster weet zij zich te onttrekken aan de manipulaties van BIGSISTER, en manipuleerts zij zelf het programma.
Totdat Bigsister haar manipuleert en ze rijp is voor de sloop! (zie jonge / meisje verhaal)
quote:
Voor haar geen boetes maar extra geld. Voor haar geen gedwongen leuk doen en integreren met een groep egotrippers die zich proberen te profileren, maar lekker onderuitzakken op de bank met een peukie.Onkwetsbaar voor de publieke opinie en great-expectations zit zij daar.
Leuk! Ik stel me a-sociaal op! Maar ik jank wel omdat ik geen aandacht krijg!
quote:
ZIj wordt moeder op haar manier, and fuck everything else.
Daar maak ik me ook zorgen over ja
quote:
Edit: Het is te hopen dat ze het volhoudt. Haar verblijf in huis lijkt elk moment over te kunnen zijn.
Daar hoop ik ook op ja!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 12 september 2005 @ 09:14:59 #173
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30506652
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:39 schreef Gelderland het volgende:
Ik hoop NIET dat ze wint, ze is te lui om te werken die muts . Ze zij letterlijk: 'waarom zou ik werken, het levert niet veel extra's op t.o.v een uitkering'
Geef haar eens ongelijk; in Nederland is werken t.o.v. een uitkering (financieel gezien) ook onaantrekkelijk. De hamvraag is of Tanja dit ook zou zeggen als werken wél aantrekkelijk zou zijn.
  maandag 12 september 2005 @ 10:16:01 #174
242 Pinball
Electric Monk
pi_30507733
quote:
Op maandag 12 september 2005 09:14 schreef NewOrder het volgende:

Geef haar eens ongelijk; in Nederland is werken t.o.v. een uitkering (financieel gezien) ook onaantrekkelijk. De hamvraag is of Tanja dit ook zou zeggen als werken wél aantrekkelijk zou zijn.
Pleur op. Ga dat parasitaire gedrag ook nog lopen verdedigen
Voor ongedierte als Tanja zal werken nooit aantrekkelijk zijn als ze ook met haar luie reet op de bank kan zitten. En voor types die dat te verdedigen vinden omdat ´werken financieel gezien niet aantrekkelijk is´ kan ik ook geen respect opbrengen. Tijd dat we in Nederland het kansloos steuntrekken eens héél onaantrekkeljik maken. Al die kanslozen bij elkaar in Friesland, hek eromheen, en alleen eruit als je werken al ´aantrekkelijk genoeg´ vindt.
  maandag 12 september 2005 @ 10:18:36 #175
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_30507774
Er is eigenlijk maar weinig dat wél klopt aan dit meisje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')