Nie goequote:Op woensdag 7 september 2005 15:20 schreef Re het volgende:
normale titel?
Ik zie geen verschilquote:Normaal:
1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal
2 als norm dienend
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:26 schreef Auticia het volgende:. Mag je trouwens in het wedstrijd SC wel om adviezen vragen als je er niet uitkomt?
ja Auticia dat mag gerustquote:Voor de topicsluiter:
volgende titel: Tuinbroeken en snoezige groene fluwelen dingetjes met lintjes
Jawel hoorquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leuke uitdrukking in dit verband
Zeg, denk es naquote:Op woensdag 7 september 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe es braaf wat mama Puckzzz zegt dan
Bloemetjes dan???quote:Op woensdag 7 september 2005 15:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, denk es na
Fotografie is een onderwerp voor mannen! Het is al erg genoeg dat dievrouwen
hier meeposten,
maar ze gaan natuurlijk geen typischemeidendingen
als roesjes
kantjes
lintjes
en zo in de topic-titels gooien, jah?
.
quote:
Ten dele heb je gelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 15:34 schreef RonaldV het volgende:
Fotografie is een onderwerp voor mannen!
Nog zo'n uitdrukkingquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ten dele heb je gelijk
Bigma's en al dat soort toeters zijn hardstikke mannelijk natuurlijk, maar een beetje vrouwelijk schoon VOOR de lens is ook wel fijn hoor.
De volgende SC titel wordt dus: FOT SC #92 - Toeters en Hooters
Die lens lijkt alleen maar groot, omdat dat vrouwtje zo klein isquote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog zo'n uitdrukking
Wees nou eerlijk, zoiets als dit:
[afbeelding]
Dat is toch geen porem?
Van wie had ze die compensatie lens ook al weer geleend???quote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog zo'n uitdrukking
Wees nou eerlijk, zoiets als dit:
[afbeelding]
Dat is toch geen porem?
MAN!quote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Die lens lijkt alleen maar groot, omdat dat vrouwtje zo klein is![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Van wie had ze die compensatie lens ook al weer geleend???
meeste mannen vinden dit een fijne combinatiequote:
dat dan weer wel, jaquote:Op woensdag 7 september 2005 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
meeste mannen vinden dit een fijne combinatie
Zonder rok gaat het ook wel hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
meeste mannen vinden dit een fijne combinatie
Je hebt het warm he?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder rok gaat het ook wel hoor
Wat wil je?!quote:
Hoe durven ze!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef Auticia het volgende:
Ik ben net ongenadig uitgelachen in de tuin, dus ik ga mijn camera maar eens leeghalen en kijken wat er van geworden is.
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:33 schreef Auticia het volgende:
Ik ben net ongenadig uitgelachen in de tuin, dus ik ga mijn camera maar eens leeghalen en kijken wat er van geworden is.
En terechtquote:
De 1e en 3e zijn leuk!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
En terecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Puckzzz, ik heb speciaal voor jou mijn beha uitgedaan.
En de tuin is toch niet zo'n goede setting voor dit gerommel. De hond liep bijna het statief met camera omver. Moet toch maar eens met mijn camera's, statieven en spiegel de wildernis in.
.
quote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De 1e en 3e zijn leuk!!!
Op de 2e staat een parasol oid achter je???
Even een parkje opzoeken ofzo. Ik vind het wel een onwijs leuk idee zo!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Ja. En ergens links wappert nog een schouwse vlag ofzo
. Ik moet echt een keer de tuin uit met die spullen
.
Zoiets, Puckzzz?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
3 is leuk!! ik zou 'm persoonlijk heel erg krap gecropt hebben, er zit een beetje veel tuin omheen imo
quote:
Oh, kutquote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
hè?? wedstrijd slowchat en gewone slowchat zijn een beetje omgedraaid geworden lijkt wel
Wel thuis!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
vijf uurtijd om naar huis te gaan
same herequote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
vijf uurtijd om naar huis te gaan
dat had ik ook gezien jaquote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
(waarvan je gelijk ook het contrast verhoogd hebt hè, geef het maar toe!)
Weet je , ik vraag me dat soms inderdaad af , waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel te fokken en te fotograferen. Ik moet alles tussen werk en huishouden en kind en sport en vrienden indoen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef Xilantof het volgende:
damnjullie praten te veel hoor
tvp
Uhuh. Ik geef het toe. Ik vond het origineel te grijzig.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
Auticia, ik vind de niet bijgesneden versie van je foto mooier dan die krap gesneden versie! (waarvan je gelijk ook het contrast verhoogd hebt hè, geef het maar toe!)
ik had voorheen aardig wat tijd...quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Weet je , ik vraag me dat soms inderdaad af , waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel te fokken en te fotograferen. Ik moet alles tussen werk en huishouden en kind en sport en vrienden indoen.
Ben blij als ik 1 a 2 uurtjes kan beppen of fotograferen. Hoe doen jullie dat toch?
"Toedels"quote:
werk en fokken tegelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Weet je , ik vraag me dat soms inderdaad af , waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel te fokken en te fotograferen. Ik moet alles tussen werk en huishouden en kind en sport en vrienden indoen.
Ben blij als ik 1 a 2 uurtjes kan beppen of fotograferen. Hoe doen jullie dat toch?
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm ziet er behoorlijk fokverslaafd uit
kwartet![]()
Lafquote:Op woensdag 7 september 2005 19:35 schreef pea4fun het volgende:
Zo ff tvptje en dan big brother kijken
Muntgebouw aan het Merwedekanaal dus.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:13 schreef PoseidonVS het volgende:
Vanmorgen en gisteren morgen was Utrecht weer zeer prettig om te zien.
De zon doet me goed en ik fiets met dit weer met plezier naar mijn werk:
[afbeelding]
[afbeelding]
NOS teletekst p.112 (hoe toepasselijkquote:UTRECHT In de Koninklijke Nederlandse
Munt in Utrecht woedt een uitslaande
brand.Het dak van het monumentale pand
staat in brand.Het is niet bekend of er
slachtoffers zijn gevallen en hoe groot
de schade is.
In het Muntgebouw worden de Nederlandse
munten geslagen.Ook is er een museum in
ondergebracht.Het gebouw stamt uit 1911
en is door rijksbouwmeester Peters
gebouwd in neo-renaissancestijl.
Is dat Nu?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muntgebouw aan het Merwedekanaal dus.
[..]
NOS teletekst p.112 (hoe toepasselijk)
ja dat is NUquote:Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Is dat Nu?
Want dan moet ik morgen een half uur eerder weg om meer tijd te hebben om foto's te maken.
Ow het valt mee zo te zien. Het vuur is al weer uit. en er is maar 6 meter dak stuk.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk maar
http://teletekst.nos.nl/?112-01
He, een Praktica. Daar heb ik ook een paar van.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
En terecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Puckzzz, ik heb speciaal voor jou mijn beha uitgedaan.
En de tuin is toch niet zo'n goede setting voor dit gerommel. De hond liep bijna het statief met camera omver. Moet toch maar eens met mijn camera's, statieven en spiegel de wildernis in.
.
viel 't tegen?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:02 schreef Ymke het volgende:
Ben net even weze kijken , helemaal niks te zien
Ja , tis bij mij om de hoek , dus een prachtig monumentaal gebouw dat in vlammen opgaat laat ik niet schieten.quote:
Niet geluktquote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laf
ik ga dat TVPtje van je zinloos makenWe trappen dit topic vol voordat je terug bent
Je moet zo'n scanner kopen joh, waarmee ze de walkie talkies van de politie afluisterenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:05 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja , tis bij mij om de hoek , dus een prachtig monumentaal gebouw dat in vlammen opgaat laat ik niet schieten.
Ik zag me al de foto van het jaar maken![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
He, een Praktica. Daar heb ik ook een paar van.
Wat is die leuke opdracht? Die eerste vond ik al erg leukquote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef Toeps het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Tweede schooldag was al een stuk leuker dan de eerste, we hebben er weer een leuke opdracht bij. Verder hebben we Wallace en Grommit gekeken, en duurde ons eerste college Mediatheorie maar een kwartier. Maar ach, hier kan ik aan wennen.
Nu nog even 7 msn vensters en meer dan 30 mail doorwerken...
"Kijk mij eens populair zijn"quote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef Toeps het volgende:
Nu nog even 7 msn vensters en meer dan 30 mail doorwerken...
Nah , ben ik veels te lui voor , maar even het hoekje omlopen wil ik wel ,quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet zo'n scanner kopen joh, waarmee ze de walkie talkies van de politie afluisteren![]()
Had je al wat abstracts?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nah , ben ik veels te lui voor , maar even het hoekje omlopen wil ik wel ,![]()
quote:
nee , heb ook nog geen idee . ik zie niks wat me leuk lijkt , volgens mij heb ik een dikke fotodipquote:
FO-TOquote:
Het is gewoon een heel moeilijk iets...ik was er ook nog niet klaar mee, maar heb gewoon nu ff geen tijd om mijn best erop te doenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef Ymke het volgende:
[..]
nee , heb ook nog geen idee . ik zie niks wat me leuk lijkt , volgens mij heb ik een dikke fotodip
Jij begint! En ik heet geen kelly, dat zegt genoegquote:Op woensdag 7 september 2005 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FO-TO
BE-WIJS
Begin er dan niet over zeg
Heb je misschien een dubbele waar je vanaf moet?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
He, een Praktica. Daar heb ik ook een paar van.
Die bestaan niet meer. Althans de scanners nog wel maar je kunt er geen kanalen meer mee afluisteren sinds p2000quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet zo'n scanner kopen joh, waarmee ze de walkie talkies van de politie afluisteren![]()
Dan hebben ze nu toch zeker wel weer wat anders uitgevonden waarmee het wel kan? Ik kan me niet voorstellen dat al die mensen nu teleurgesteld naar een stil kastje zitten te staren...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Die bestaan niet meer. Althans de scanners nog wel maar je kunt er geen kanalen meer mee afluisteren sinds p2000
En weer begrijp ik de grap nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij begint! En ik heet geen kelly, dat zegt genoeg![]()
Ow erg leukquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef PoseidonVS het volgende:
Oe volgende week zondag een hi en low-key shoot![]()
Op internet zijn de tekstmeldingen van de piepers te volgen, maar das lang zo leuk nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan hebben ze nu toch zeker wel weer wat anders uitgevonden waarmee het wel kan? Ik kan me niet voorstellen dat al die mensen nu teleurgesteld naar een stil kastje zitten te staren...
Niet echt spannend denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Op internet zijn de tekstmeldingen van de piepers te volgen, maar das lang zo leuk niet
En toch is dat voor een vrouwelijke fotograaf minimaal 30 keer zo makkelijk als voor een mannelijkequote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow erg leukIk moet gauw hier eens een model charteren voor een leuke shoot...
ik heb nog wel ee in de aanbiedingquote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heb je misschien een dubbele waar je vanaf moet?. Mijn Praktica is kapot namelijk.
Echt niet...ik ben niet zo'n held hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch is dat voor een vrouwelijke fotograaf minimaal 30 keer zo makkelijk als voor een mannelijke
Verzamelingen. Onder andere een verzameling aanleggen en deze op originele wijze presenteren.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat is die leuke opdracht? Die eerste vond ik al erg leuk
Aan bekenden hun boodschappenlijstjes vragen en daar een collage oid van maken??quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verzamelingen. Onder andere een verzameling aanleggen en deze op originele wijze presenteren.
Ik heb al drie ideetjes:Alle trein- bioscoop- en andere kaartjes van de komende tijd bewaren en deze per week sorteren. Zo kan ik ook een "drukheids-meter" maken. Krabbeltjes. In de saaie lessen krabbel ik wat af in de kantlijn. Dit in een passe-partout met kleine vakjes stoppen. Vrienden. Ik vraag al mijn goede vrienden wat kenmerkende spulletjes in te leveren. Dit gaat dan in kleine glazen vitrinedoosjes van de Ikea.
Maar goed, ik brainstorm nog ff door.
Zo dichtbij woon ik ook niet...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Auticia het volgende:
Je woont wel erg ver van mij vandaan, stil!!
En jeepers creepers, wat ben ik moe..
Ik weet niet waar al die chi is gebleven die ik zojuist gegenereerd heb, maar.
Je hebt wel veel ideeen zeg, waar haal je het vandaan! Ik denk dat uit deze 3 de krabbeltjes het meest aan zal spreken omdat het zo herkenbaar isquote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verzamelingen. Onder andere een verzameling aanleggen en deze op originele wijze presenteren.
Ik heb al drie ideetjes:Alle trein- bioscoop- en andere kaartjes van de komende tijd bewaren en deze per week sorteren. Zo kan ik ook een "drukheids-meter" maken. Krabbeltjes. In de saaie lessen krabbel ik wat af in de kantlijn. Dit in een passe-partout met kleine vakjes stoppen. Vrienden. Ik vraag al mijn goede vrienden wat kenmerkende spulletjes in te leveren. Dit gaat dan in kleine glazen vitrinedoosjes van de Ikea.
Maar goed, ik brainstorm nog ff door.
Ik heb een heel erg zwangere vrouw en ben een fotograaf tegen gekomen die haar graag wil fotograferen. Wij mooie foto's, hij spul voor zijn website en ik mag mee om mee te fotograferen en de kunst af te kijken.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow erg leukIk moet gauw hier eens een model charteren voor een leuke shoot...
Een vrouw gaat makkelijker voor een vrouw uit de kleren als voor een manquote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Echt niet...ik ben niet zo'n held hoor.
De krabbeltjes zijn ook het makkelijkst te presenteren. (Al is een passe partout met 50 vakjes snijden wel een takkewerk.)quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt wel veel ideeen zeg, waar haal je het vandaan! Ik denk dat uit deze 3 de krabbeltjes het meest aan zal spreken omdat het zo herkenbaar is
Haha, combi van punt 1 en punt 3.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Aan bekenden hun boodschappenlijstjes vragen en daar een collage oid van maken??
tpg post is er ook nogquote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Auticia het volgende:
Je woont wel erg ver van mij vandaan, stil!!
En jeepers creepers, wat ben ik moe..
Ik weet niet waar al die chi is gebleven die ik zojuist gegenereerd heb, maar.
Nee, dat zijn kassabonnetjes. Ik bedoel de boodschappenlijstje met wat je nodig hebt...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, combi van punt 1 en punt 3.En er dan allemaal dezelfde producten uit vissen en de prijzen vergelijken?
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, dat zijn kassabonnetjes. Ik bedoel de boodschappenlijstje met wat je nodig hebt...
Het was maar een ideetje...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is best lastig. Maar ik geloof niet dat ik vrienden hebben die boodschappenlijstjes gebruiken...
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan hebben ze nu toch zeker wel weer wat anders uitgevonden waarmee het wel kan? Ik kan me niet voorstellen dat al die mensen nu teleurgesteld naar een stil kastje zitten te staren...
Lekker knutselen alsof je weer op de kleuterschool zit, das toch gewoon heerlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
De krabbeltjes zijn ook het makkelijkst te presenteren. (Al is een passe partout met 50 vakjes snijden wel een takkewerk.)
Je hebt ook zo'n kastje en herkent het?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
sorrie Pea maar ik lig hier echt ff dubbel om
Nou mijn ex heeft zo'n kastjequote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n kastje en herkent het?![]()
Ik wist het niet...echt nietquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Toeps het volgende:
Kwartet!
Ok, ik heb er laatst een paar te koop zien staan, zal daar binnenkort nog even naar kijken en anders mail ik je, okay?quote:
Dank!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Toeps het volgende:
O ja en toffe foto van jezelf met die camera, Auticia!
Jij hebt Mickey op je site staan!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Xilantof het volgende:
zow, ook de avonden zijn druk hiero
gelukkig is het nu nog wel terug te lezen
Schoonheidsslaapje??quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
gaat iedereen al slapen?
Dat heb ik tussen 13:00 en 16:00 al gedaan
Nee, want zo schoon ben ik er niet van gewordenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef -Marjo- het volgende:
Schoonheidsslaapje??
Niet naar de tijgertjes geweest duzz, of heb je daar liggen slapenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
gaat iedereen al slapen?
Dat heb ik tussen 13:00 en 16:00 al gedaan
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Toeps het volgende:
* Toeps eet fruithapje.
(Om mijn ADH aan fruit binnen te krijgen gooi ik die zooi in de blender. Twee bananen en een handje frambozen uit de vriezer.)
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef Briggy het volgende:
Niet naar de tijgertjes geweest duzz, of heb je daar liggen slapen![]()
Ga je schamenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Wat is ADH ???
[..]thuis geslapen dus....
quote:
dank je, Toepsquote:ennuhh, ADH = Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid
weet ikquote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef Toeps het volgende:
Dat was ik niet.
nieuw adres, zelfde oude inboedelquote:
Knorr Viequote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Toeps het volgende:
* Toeps eet fruithapje.
(Om mijn ADH aan fruit binnen te krijgen gooi ik die zooi in de blender. Twee bananen en een handje frambozen uit de vriezer.)
Kheb hier ook nog Knorr Vie staan, das inderdaadquote:
Die gele is als enige nog wel enigszins binnen te houden, dacht ikquote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb hier ook nog Knorr Vie staan, das inderdaadVooral die gele variant
![]()
Ik vind die rode minder erg, ik word vooral van al die prut die erin zit niet goed, bahquote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gele is als enige nog wel enigszins binnen te houden, dacht ikDie rooie is pas echt mierzoet
dat doet ZO'N pijn aan je keel gewoon van de zoetheid, dat is niet grappig meer
Helaas is cacao ook een goede vervanger voor sex, althans: bij vrouwen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
chocomel is ook hartstikke gezond
dextrose, calcium, en hoe heet dat troosthormoon wat er voor zorgt dat een reep schocola in geen enkel vrouwentasje ontbreekt? Endorfine?
*pron kijkt*quote:
Dat dusquote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef Briggy het volgende:
ff Google aangeslingerd![]()
Fenylethylamine:
een stof die gelukkig maakt en sterk lijkt op een chemische stof die in onze hersenen wordt afgescheiden als we verliefd zijn.
Vroeger werd chocolade ook 'godenspijs' genoemd en dacht men dat het een erotische werking teweegbracht.
Zo gaf de maîtresse van Lodewijk XV haar minnaars chocolade te drinken en schijnt Casanova het gebombardeerd te hebben tot een 'liefdesdrank'.![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*pron kijkt*![]()
geeft zelfde effect bij mannen als chocolade bij vrouwen
alsof je een sigma lens gekocht hebt?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef eL. het volgende:
Aaaaaaahhhhh ..... lekker ! Weer even vreselijk lopen zweten tijdens de training, heerlijk, ik voel me nieuw en kapot, eigenlijk dus gewoon een slechte aankoop.
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. :[w de enige pr0n die voor mij werkt is die waar ik zelf in meedoe.
Nee, "bon-bons"quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Heet dat niet "Fenylalanine" in den volkschmond trouwens?
Ben jij dan de blonde lesbienne of de brunette?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
Spreek voor jezelf.de enige pr0n die voor mij werkt is die waar ik zelf in meedoe.
Geen ideequote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Heet dat niet "Fenylalanine" in den volkschmond trouwens?
Waarom die knipoog ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
alsof je een sigma lens gekocht hebt?
Afwisselend. Maar wel altijd degene die de voorbinddildo op de ander mag loslatenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben jij dan de blonde lesbienne of de brunette?
ik heb te lang in mijn fototoestel getuurd, nu krijg ik mijn ene oog niet meer openquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef eL. het volgende:
Waarom die knipoog ?
Toeters en Hooters zeg ik jequote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef eL. het volgende:
Gaat het hier nou alweer over sex ?
Bijna, over sexFOTo'squote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef eL. het volgende:
Gaat het hier nou alweer over sex ?
* dweiltje aanreikt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Kheb net 1 liter chocomel op, ik zit vol met die Fenylzooi![]()
Het idee is wel dat je je daar beter van gaat voelen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Kheb net 1 liter chocomel op, ik zit vol met die Fenylzooi![]()
Mijn hele en lave postgeschiedenis is op google te zien en dat vond ik vervelend worden, Kwam steeds vaker mensen tegen die dingen van me zo opzochten. Nou ben ik niet zo bijster interessant verder, maar ik wil - ondanks dat het internet is - toch een beetje anoniem blijven met sommige dingen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
zeg eL, het is mij volledig ontgaan waarom jij jezelf opnieuw geregged hebt. Was er iets mis met je andere account?
hmmm.. goed punt dat.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef eL. het volgende:
Mijn hele en lave postgeschiedenis is op google te zien en dat vond ik vervelend worden, Kwam steeds vaker mensen tegen die dingen van me zo opzochten. Nou ben ik niet zo bijster interessant verder, maar ik wil - ondanks dat het internet is - toch een beetje anoniem blijven met sommige dingen.
Dus ik heb een hele makkelijke nick genomen, die toch iets verschilt en dus minder snel zal opduiken.
Ik merk nog niets iig... mmmm misschien nog maar een pak openmaken danquote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het idee is wel dat je je daar beter van gaat voelen hoor
* Briggy gaat ff googlenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef eL. het volgende:
[..]
Mijn hele en lave postgeschiedenis is op google...
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, dat doet me aan een strip van Dirk Jan denken...
quote:
quote:
ja beetje jammer, dat heb ik ook hierquote:Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef eL. het volgende:
[..].
Dat zeg ik, zo interessant is het niet. Maar als ik een biertje meer neem, dan kunnen ze dat op het werk lezen, zoiets. Krijg ik de hele dag dat gemijmer aan mijn hoofd.
Mwoa over een half uurtje ongeveer denk ikquote:
Geen bier, tis chocomel vanavondquote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Re het volgende:
zow, waar is het bier?
owww, ook lekker, warm of koud, zal wel koud zijn anders heet het chocolademelk hequote:
opquote:Op woensdag 7 september 2005 23:32 schreef Re het volgende:
zow, waar is het bier?
Warme is bah... geef mij maar een lekkere koudequote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef Re het volgende:
[..]
owww, ook lekker, warm of koud, zal wel koud zijn anders heet het chocolademelk he
Nope...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:31 schreef Auticia het volgende:
Marjo! Heb je die Dirk-Jan strip met die smurfen?
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:39 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nope...
Ik heb er wel eentje met een hondenhok speciaal voor jou![]()
[afbeelding]
http://www.dirkjanstrips.nl/quote:Op woensdag 7 september 2005 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
lekkere droge botte humordaar hou ik van
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef RonaldV het volgende:
ik ben een enorme fan van Dirk&Desiree:
[afbeelding]
Dat is wel een Essential Classic jaquote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef RonaldV het volgende:
ik ben een enorme fan van Dirk&Desiree:
[afbeelding]
Kmoet om 8 uur richting mijn werkquote:Op woensdag 7 september 2005 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee Briggy, morgen vroeg opstaan hoor
het zal vast mistig zij bij zonsopkomst
Ja ik word ook om half negen weer verwachtquote:Op woensdag 7 september 2005 23:55 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kmoet om 8 uur richting mijn werk![]()
Sommige mensen werken gewoon hè![]()
mafzequote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Duik zometeen ook maar eens m'n kribbetje in
Ja ik moet morgen weer op tijd werken en zo hequote:
flex tijdenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik moet morgen weer op tijd werken en zo he
Trustuhquote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Duik zometeen ook maar eens m'n kribbetje in
jah tijd....quote:Op donderdag 8 september 2005 00:14 schreef HMaster-II het volgende:
Eindelijk mijn kleine bijdrage voor de Lek-meet klaar..![]()
Ja, ik schaam me voor het lange wachten.![]()
![]()
Te weinig tijd gehad (omstandigheden)) en teveel wikken en wegen welke ik nou wel en niet zou uploaden en oppoetsen in PS.
Nu is het wachten op Hotmail die de zip inleest. (maar 23 Mb)![]()
dat zullen we dan wel zienquote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef HMaster-II het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik echt heel tevreden ben met het resultaat.. Tis ook de eerste foto-shoot.
Ach ik leer er van enzo..
Gmailquote:Op donderdag 8 september 2005 00:24 schreef HMaster-II het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik echt heel tevreden ben met het resultaat.. Tis ook de eerste foto-shoot.
Ach ik leer er van enzo..
:edit: En waarom is dat Hotmail zo klote traag![]()
Wil je met me trouwenquote:Op donderdag 8 september 2005 00:44 schreef Shark.Bait het volgende:
zo, ik ben 11e levelmet 37 miljoen goud op de bank
nu ga ik slapen![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 00:44 schreef Shark.Bait het volgende:
zo, ik ben 11e levelmet 37 miljoen goud op de bank
nu ga ik slapen![]()
Hoiquote:Op donderdag 8 september 2005 00:55 schreef purplerose het volgende:
Neemt nog een glas icetea
Hee RE!
slaaplekker auticia!!!
Hee marjo!!
heyquote:Op donderdag 8 september 2005 00:55 schreef purplerose het volgende:
Neemt nog een glas icetea
Hee RE!
slaaplekker auticia!!!
Hee marjo!!
ahh lekkrequote:Op donderdag 8 september 2005 01:08 schreef purplerose het volgende:
RE een koud biertje geeft
quote:Op donderdag 8 september 2005 07:25 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Weer naar school vandaag.Multimedia Engineering (= IT) zonder laptop en Basis B (=kleien). Woei!
Hihi. Nee de laptop had vertraging, dus die komt pas maandag. Dan moet ik daar dus ook helemaal voor naar school komen op mijn vrije(werk)dag.quote:Op donderdag 8 september 2005 07:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]je moet eerst een laptop kleien?
Mogguh!![]()
Een laptop krijgen en dan gaan mokken als je er even een paar uurtjes voor moet reizen?quote:Op donderdag 8 september 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hihi. Nee de laptop had vertraging, dus die komt pas maandag. Dan moet ik daar dus ook helemaal voor naar school komen op mijn vrije(werk)dag.
Ongeveer 7 centimeter ten zuiden van mijn linkerhandquote:
grmbl.... ik ga zo ook maar eens naar mijn koffie uhmm werk toe...quote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Evenzo.
Koffie eeehhh werk ze.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:16 schreef Re het volgende:
[..]
grmbl.... ik ga zo ook maar eens naar mijn koffie uhmm werk toe...
Gewoon over de rand douwenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Koffie links, sigaretje rechts, Fok middenvoor
nu de telefoon nog ergens kwijt zien te raken![]()
Halloquote:
Alleen over varkens in het algemeen, maar is dit een bijzonder ras dan?quote:
Mja, die mensen die aan huizen sleutelen en verbouwen zeg maar.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Alleen over varkens in het algemeen, maar is dit een bijzonder ras dan?
OOOoooooohhhhhh dat zijn Bouw-Henkiesquote:Op donderdag 8 september 2005 09:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mja, die mensen die aan huizen sleutelen en verbouwen zeg maar..
Dank.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:49 schreef Vliegvrager het volgende:
die zijn notoir onbetrouwbaar.
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
Valt die BouwHenk je lastig? Moeten we langskomen?
* Puckzzz heeft wel zin in een potje matten
Hou het voorlopig maar op het eerste, in iedergeval tot hij hem beter kan beschrijven of je hem zelf tegen komt.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:58 schreef Auticia het volgende:
[..].
Nee mên. Niks aan de hand.
Maar ze zijn hier in de straat bezig en ik wandel dan altijd langs met de hond. En één zo'n man vroeg aan mij van wie de hond was die regelmatig (alleen) door de straat zwerft.
Nu weet ik niet of dat een slechte openingzin moest voorstellen of dat ik echt zal gaan zoeken en de dierenambulance inlichten..
je hep sjansquote:Op donderdag 8 september 2005 09:58 schreef Auticia het volgende:
[..].
Nee mên. Niks aan de hand.
Maar ze zijn hier in de straat bezig en ik wandel dan altijd langs met de hond. En één zo'n man vroeg aan mij van wie de hond was die regelmatig (alleen) door de straat zwerft.
Nu weet ik niet of dat een slechte openingzin moest voorstellen of dat ik echt zal gaan zoeken en de dierenambulance inlichten..
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hou het voorlopig maar op het eerste, in iedergeval tot hij hem beter kan beschrijven of je hem zelf tegen komt.
Liefurtquote:Op donderdag 8 september 2005 09:58 schreef Auticia het volgende:
Nu weet ik niet of dat een slechte openingzin moest voorstellen
Hij zal zelf geen mobieltje hebben denk je?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
.
Ja, okay. Maar stel dat er ergens zo'n sloebertje rondzwerft (heeft wel een omschrijving gegeven trouwens).
Maarja, het is ook te debiel voor woorden als ik ga zoeken naar een hond die er misschien niet is.
Ik denk dat ik vanmiddag mijn telefoon meeneem en hem zelf de dierenambulance laat bellen..
Hmz. Ik geef hem zo wel een briefje met het nummer van de dierenambulance danquote:Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hij zal zelf geen mobieltje hebben denk je?
Alleen het briefje geven, verder niets zeggen en weer doorlopenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hmz. Ik geef hem zo wel een briefje met het nummer van de dierenambulance dan.
.
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Alleen het briefje geven, verder niets zeggen en weer doorlopen![]()
![]()
Ik heb gewoon een hond met een charisma waar je niet om heen kan.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefurt
Niet alles wat een man tegen je zegt moet een openingszin voorstellen
Niet naast je schoenen gaan lopen nou![]()
Dankjewel! Hoe is het met u? De zenuwen een beetje onder contrôle?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:17 schreef _evenstar_ het volgende:
mèn jullie lullen teveelauticia mooie foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |