quote:
nee , heb ook nog geen idee . ik zie niks wat me leuk lijkt , volgens mij heb ik een dikke fotodipquote:
FO-TOquote:
Het is gewoon een heel moeilijk iets...ik was er ook nog niet klaar mee, maar heb gewoon nu ff geen tijd om mijn best erop te doenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef Ymke het volgende:
[..]
nee , heb ook nog geen idee . ik zie niks wat me leuk lijkt , volgens mij heb ik een dikke fotodip
Jij begint! En ik heet geen kelly, dat zegt genoegquote:Op woensdag 7 september 2005 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FO-TO
BE-WIJS
Begin er dan niet over zeg
Heb je misschien een dubbele waar je vanaf moet?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
He, een Praktica. Daar heb ik ook een paar van.
Die bestaan niet meer. Althans de scanners nog wel maar je kunt er geen kanalen meer mee afluisteren sinds p2000quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet zo'n scanner kopen joh, waarmee ze de walkie talkies van de politie afluisteren![]()
Dan hebben ze nu toch zeker wel weer wat anders uitgevonden waarmee het wel kan? Ik kan me niet voorstellen dat al die mensen nu teleurgesteld naar een stil kastje zitten te staren...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Die bestaan niet meer. Althans de scanners nog wel maar je kunt er geen kanalen meer mee afluisteren sinds p2000
En weer begrijp ik de grap nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij begint! En ik heet geen kelly, dat zegt genoeg![]()
Ow erg leukquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef PoseidonVS het volgende:
Oe volgende week zondag een hi en low-key shoot![]()
Op internet zijn de tekstmeldingen van de piepers te volgen, maar das lang zo leuk nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan hebben ze nu toch zeker wel weer wat anders uitgevonden waarmee het wel kan? Ik kan me niet voorstellen dat al die mensen nu teleurgesteld naar een stil kastje zitten te staren...
Niet echt spannend denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Op internet zijn de tekstmeldingen van de piepers te volgen, maar das lang zo leuk niet
En toch is dat voor een vrouwelijke fotograaf minimaal 30 keer zo makkelijk als voor een mannelijkequote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow erg leukIk moet gauw hier eens een model charteren voor een leuke shoot...
ik heb nog wel ee in de aanbiedingquote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heb je misschien een dubbele waar je vanaf moet?. Mijn Praktica is kapot namelijk.
Echt niet...ik ben niet zo'n held hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch is dat voor een vrouwelijke fotograaf minimaal 30 keer zo makkelijk als voor een mannelijke
Verzamelingen. Onder andere een verzameling aanleggen en deze op originele wijze presenteren.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat is die leuke opdracht? Die eerste vond ik al erg leuk
Aan bekenden hun boodschappenlijstjes vragen en daar een collage oid van maken??quote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verzamelingen. Onder andere een verzameling aanleggen en deze op originele wijze presenteren.
Ik heb al drie ideetjes:Alle trein- bioscoop- en andere kaartjes van de komende tijd bewaren en deze per week sorteren. Zo kan ik ook een "drukheids-meter" maken. Krabbeltjes. In de saaie lessen krabbel ik wat af in de kantlijn. Dit in een passe-partout met kleine vakjes stoppen. Vrienden. Ik vraag al mijn goede vrienden wat kenmerkende spulletjes in te leveren. Dit gaat dan in kleine glazen vitrinedoosjes van de Ikea.
Maar goed, ik brainstorm nog ff door.
Zo dichtbij woon ik ook niet...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Auticia het volgende:
Je woont wel erg ver van mij vandaan, stil!!
En jeepers creepers, wat ben ik moe..
Ik weet niet waar al die chi is gebleven die ik zojuist gegenereerd heb, maar.
Je hebt wel veel ideeen zeg, waar haal je het vandaan! Ik denk dat uit deze 3 de krabbeltjes het meest aan zal spreken omdat het zo herkenbaar isquote:Op woensdag 7 september 2005 21:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Verzamelingen. Onder andere een verzameling aanleggen en deze op originele wijze presenteren.
Ik heb al drie ideetjes:Alle trein- bioscoop- en andere kaartjes van de komende tijd bewaren en deze per week sorteren. Zo kan ik ook een "drukheids-meter" maken. Krabbeltjes. In de saaie lessen krabbel ik wat af in de kantlijn. Dit in een passe-partout met kleine vakjes stoppen. Vrienden. Ik vraag al mijn goede vrienden wat kenmerkende spulletjes in te leveren. Dit gaat dan in kleine glazen vitrinedoosjes van de Ikea.
Maar goed, ik brainstorm nog ff door.
Ik heb een heel erg zwangere vrouw en ben een fotograaf tegen gekomen die haar graag wil fotograferen. Wij mooie foto's, hij spul voor zijn website en ik mag mee om mee te fotograferen en de kunst af te kijken.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow erg leukIk moet gauw hier eens een model charteren voor een leuke shoot...
Een vrouw gaat makkelijker voor een vrouw uit de kleren als voor een manquote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Echt niet...ik ben niet zo'n held hoor.
De krabbeltjes zijn ook het makkelijkst te presenteren. (Al is een passe partout met 50 vakjes snijden wel een takkewerk.)quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt wel veel ideeen zeg, waar haal je het vandaan! Ik denk dat uit deze 3 de krabbeltjes het meest aan zal spreken omdat het zo herkenbaar is
Haha, combi van punt 1 en punt 3.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Aan bekenden hun boodschappenlijstjes vragen en daar een collage oid van maken??
tpg post is er ook nogquote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Auticia het volgende:
Je woont wel erg ver van mij vandaan, stil!!
En jeepers creepers, wat ben ik moe..
Ik weet niet waar al die chi is gebleven die ik zojuist gegenereerd heb, maar.
Nee, dat zijn kassabonnetjes. Ik bedoel de boodschappenlijstje met wat je nodig hebt...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, combi van punt 1 en punt 3.En er dan allemaal dezelfde producten uit vissen en de prijzen vergelijken?
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, dat zijn kassabonnetjes. Ik bedoel de boodschappenlijstje met wat je nodig hebt...
Het was maar een ideetje...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is best lastig. Maar ik geloof niet dat ik vrienden hebben die boodschappenlijstjes gebruiken...
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan hebben ze nu toch zeker wel weer wat anders uitgevonden waarmee het wel kan? Ik kan me niet voorstellen dat al die mensen nu teleurgesteld naar een stil kastje zitten te staren...
Lekker knutselen alsof je weer op de kleuterschool zit, das toch gewoon heerlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
De krabbeltjes zijn ook het makkelijkst te presenteren. (Al is een passe partout met 50 vakjes snijden wel een takkewerk.)
Je hebt ook zo'n kastje en herkent het?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
sorrie Pea maar ik lig hier echt ff dubbel om
Nou mijn ex heeft zo'n kastjequote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n kastje en herkent het?![]()
Ik wist het niet...echt nietquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Toeps het volgende:
Kwartet!
Ok, ik heb er laatst een paar te koop zien staan, zal daar binnenkort nog even naar kijken en anders mail ik je, okay?quote:
Dank!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Toeps het volgende:
O ja en toffe foto van jezelf met die camera, Auticia!
Jij hebt Mickey op je site staan!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Xilantof het volgende:
zow, ook de avonden zijn druk hiero
gelukkig is het nu nog wel terug te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |