quote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De 1e en 3e zijn leuk!!!
Op de 2e staat een parasol oid achter je???
Even een parkje opzoeken ofzo. Ik vind het wel een onwijs leuk idee zo!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Ja. En ergens links wappert nog een schouwse vlag ofzo
. Ik moet echt een keer de tuin uit met die spullen
.
Zoiets, Puckzzz?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
3 is leuk!! ik zou 'm persoonlijk heel erg krap gecropt hebben, er zit een beetje veel tuin omheen imo
quote:
Oh, kutquote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
hč?? wedstrijd slowchat en gewone slowchat zijn een beetje omgedraaid geworden lijkt wel
Wel thuis!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
vijf uurtijd om naar huis te gaan
same herequote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
vijf uurtijd om naar huis te gaan
dat had ik ook gezien jaquote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
(waarvan je gelijk ook het contrast verhoogd hebt hč, geef het maar toe!)
Weet je , ik vraag me dat soms inderdaad af , waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel te fokken en te fotograferen. Ik moet alles tussen werk en huishouden en kind en sport en vrienden indoen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef Xilantof het volgende:
damnjullie praten te veel hoor
tvp
Uhuh. Ik geef het toe. Ik vond het origineel te grijzig.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
Auticia, ik vind de niet bijgesneden versie van je foto mooier dan die krap gesneden versie! (waarvan je gelijk ook het contrast verhoogd hebt hč, geef het maar toe!)
ik had voorheen aardig wat tijd...quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Weet je , ik vraag me dat soms inderdaad af , waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel te fokken en te fotograferen. Ik moet alles tussen werk en huishouden en kind en sport en vrienden indoen.
Ben blij als ik 1 a 2 uurtjes kan beppen of fotograferen. Hoe doen jullie dat toch?
"Toedels"quote:
werk en fokken tegelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Weet je , ik vraag me dat soms inderdaad af , waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel te fokken en te fotograferen. Ik moet alles tussen werk en huishouden en kind en sport en vrienden indoen.
Ben blij als ik 1 a 2 uurtjes kan beppen of fotograferen. Hoe doen jullie dat toch?
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm ziet er behoorlijk fokverslaafd uit
kwartet![]()
Lafquote:Op woensdag 7 september 2005 19:35 schreef pea4fun het volgende:
Zo ff tvptje en dan big brother kijken
Muntgebouw aan het Merwedekanaal dus.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:13 schreef PoseidonVS het volgende:
Vanmorgen en gisteren morgen was Utrecht weer zeer prettig om te zien.
De zon doet me goed en ik fiets met dit weer met plezier naar mijn werk:
[afbeelding]
[afbeelding]
NOS teletekst p.112 (hoe toepasselijkquote:UTRECHT In de Koninklijke Nederlandse
Munt in Utrecht woedt een uitslaande
brand.Het dak van het monumentale pand
staat in brand.Het is niet bekend of er
slachtoffers zijn gevallen en hoe groot
de schade is.
In het Muntgebouw worden de Nederlandse
munten geslagen.Ook is er een museum in
ondergebracht.Het gebouw stamt uit 1911
en is door rijksbouwmeester Peters
gebouwd in neo-renaissancestijl.
Is dat Nu?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muntgebouw aan het Merwedekanaal dus.
[..]
NOS teletekst p.112 (hoe toepasselijk)
ja dat is NUquote:Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Is dat Nu?
Want dan moet ik morgen een half uur eerder weg om meer tijd te hebben om foto's te maken.
Ow het valt mee zo te zien. Het vuur is al weer uit. en er is maar 6 meter dak stuk.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk maar
http://teletekst.nos.nl/?112-01
He, een Praktica. Daar heb ik ook een paar van.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:42 schreef Auticia het volgende:
[..]
En terecht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Puckzzz, ik heb speciaal voor jou mijn beha uitgedaan.
En de tuin is toch niet zo'n goede setting voor dit gerommel. De hond liep bijna het statief met camera omver. Moet toch maar eens met mijn camera's, statieven en spiegel de wildernis in.
.
viel 't tegen?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:02 schreef Ymke het volgende:
Ben net even weze kijken , helemaal niks te zien
Ja , tis bij mij om de hoek , dus een prachtig monumentaal gebouw dat in vlammen opgaat laat ik niet schieten.quote:
Niet geluktquote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laf
ik ga dat TVPtje van je zinloos makenWe trappen dit topic vol voordat je terug bent
Je moet zo'n scanner kopen joh, waarmee ze de walkie talkies van de politie afluisterenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:05 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja , tis bij mij om de hoek , dus een prachtig monumentaal gebouw dat in vlammen opgaat laat ik niet schieten.
Ik zag me al de foto van het jaar maken![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
He, een Praktica. Daar heb ik ook een paar van.
Wat is die leuke opdracht? Die eerste vond ik al erg leukquote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef Toeps het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Tweede schooldag was al een stuk leuker dan de eerste, we hebben er weer een leuke opdracht bij. Verder hebben we Wallace en Grommit gekeken, en duurde ons eerste college Mediatheorie maar een kwartier. Maar ach, hier kan ik aan wennen.
Nu nog even 7 msn vensters en meer dan 30 mail doorwerken...
"Kijk mij eens populair zijn"quote:Op woensdag 7 september 2005 20:12 schreef Toeps het volgende:
Nu nog even 7 msn vensters en meer dan 30 mail doorwerken...
Nah , ben ik veels te lui voor , maar even het hoekje omlopen wil ik wel ,quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet zo'n scanner kopen joh, waarmee ze de walkie talkies van de politie afluisteren![]()
Had je al wat abstracts?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Nah , ben ik veels te lui voor , maar even het hoekje omlopen wil ik wel ,![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |