quote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
De 1e en 3e zijn leuk!!!
Op de 2e staat een parasol oid achter je???
Even een parkje opzoeken ofzo. Ik vind het wel een onwijs leuk idee zo!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
. Ja. En ergens links wappert nog een schouwse vlag ofzo
. Ik moet echt een keer de tuin uit met die spullen
.
Zoiets, Puckzzz?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef Puckzzz het volgende:
3 is leuk!! ik zou 'm persoonlijk heel erg krap gecropt hebben, er zit een beetje veel tuin omheen imo
quote:
Oh, kutquote:Op woensdag 7 september 2005 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
hč?? wedstrijd slowchat en gewone slowchat zijn een beetje omgedraaid geworden lijkt wel
Wel thuis!quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
vijf uurtijd om naar huis te gaan
same herequote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
vijf uurtijd om naar huis te gaan
dat had ik ook gezien jaquote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
(waarvan je gelijk ook het contrast verhoogd hebt hč, geef het maar toe!)
Weet je , ik vraag me dat soms inderdaad af , waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel te fokken en te fotograferen. Ik moet alles tussen werk en huishouden en kind en sport en vrienden indoen.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:53 schreef Xilantof het volgende:
damnjullie praten te veel hoor
tvp
Uhuh. Ik geef het toe. Ik vond het origineel te grijzig.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Subhuman het volgende:
Auticia, ik vind de niet bijgesneden versie van je foto mooier dan die krap gesneden versie! (waarvan je gelijk ook het contrast verhoogd hebt hč, geef het maar toe!)
ik had voorheen aardig wat tijd...quote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Weet je , ik vraag me dat soms inderdaad af , waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel te fokken en te fotograferen. Ik moet alles tussen werk en huishouden en kind en sport en vrienden indoen.
Ben blij als ik 1 a 2 uurtjes kan beppen of fotograferen. Hoe doen jullie dat toch?
"Toedels"quote:
werk en fokken tegelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 17:56 schreef Ymke het volgende:
[..]
Weet je , ik vraag me dat soms inderdaad af , waar haalt iedereen de tijd vandaan om zoveel te fokken en te fotograferen. Ik moet alles tussen werk en huishouden en kind en sport en vrienden indoen.
Ben blij als ik 1 a 2 uurtjes kan beppen of fotograferen. Hoe doen jullie dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |