Blijf liggen waar je ligt en probeer een halve-bol panorama bij elkaar te schieten van je slaapkamerquote:Op woensdag 7 september 2005 08:31 schreef RonaldV het volgende:
Ow MAN, ik ben gaar!
Moggûh! Iemand een foto ideetje voor in de woonomgeving? Niet te lastig, mijn hoofd heeft geen zin.
Uhm... ik zit al. Dus dat liggen gaat al niet meer lukken.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijf liggen waar je ligt en probeer een halve-bol panorama bij elkaar te schieten van je slaapkamer
En maar photostitchen vanmiddag
Ja, en nu moet ik gaan nadenken zeker?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mogguh
ligt eraan wat je wilt fotograferen...
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik gaan nadenken zeker?
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:43 schreef RonaldV het volgende:
Ja, en nu moet ik gaan nadenken zeker?
Leuk idee. Nu nog ff een Nikon scoren.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je al wist wat je onderwerp was...
Heb je al eens geprobeerd met je DOF te spelen? Nikon op "A" zetten, die op 2.8 (of iig de laagste stand die je hebt) en dan je onderwerp knippen, dan je diafragma helemaal dichtdraaien en nog een foto maken... kijken wat het verschil is...
Werkplekquote:Op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Maak je een serie van je ontbijt, tafel, kamer, huis, buurt, stad.
Is alleen wel een hoop werk.
Eerst maar ff een halve liter koffie naar binnen slaan, en kijken wat het effect daarvan is.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
Maak je een serie van je ontbijt, tafel, kamer, huis, buurt, stad.
Is alleen wel een hoop werk.
Niet teveel van verwachten.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eerst maar ff een halve liter koffie naar binnen slaan, en kijken wat het effect daarvan is.
Bij jou mislukt vanmorgen?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef RonaldV het volgende:
Leuk idee. Nu nog ff een Nikon scoren.
een Fuji S304 en een S7000. Dan nog een Olympus CaMedia van mevrouw, en een webcamachtig prutsding op de GSM.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
coolpix 8800 of 8700 had jij toch?
Nee jij hebt Tiesjequote:Op woensdag 7 september 2005 08:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja.. Maar ik heb dan ook geen inspiratie nodig.
.
Iedereen zou een Tiesje moeten hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij hebt TiesjeInspiratie in the plenty
Ik denk dat zelfs een Chinese namaak nog wel zou inspireren.quote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Iedereen zou een Tiesje moeten hebben
Een echte natuurlijk, geen goedkope chinese namaak
Wil je niet van die rare dingen zeggen?quote:Op woensdag 7 september 2005 08:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Het was zo vreemd gisteren. Ik wilde iets fotograferen en toen realiseerde ik mij dat er geen digitale camera in huis was.
*ril*.
The horrorquote:Op woensdag 7 september 2005 08:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Het was zo vreemd gisteren. Ik wilde iets fotograferen en toen realiseerde ik mij dat er geen digitale camera in huis was.
*ril*.
Ja! *Eensch isquote:Op woensdag 7 september 2005 08:56 schreef RonaldV het volgende:
Iedereen zou een Tiesje moeten hebben
Hoi FlessiePessieBeebquote:
Kut-trucquote:
Doei! Goeie reis nogquote:Op woensdag 7 september 2005 10:05 schreef Auticia het volgende:
* Auticia vertrekt richting het Zeeuwse....
Ja hoorquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 10:05 schreef Auticia het volgende:
* Auticia vertrekt richting het Zeeuwse....
ik wil ook een butostoelquote:Op woensdag 7 september 2005 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
En nog eens hoi![]()
Plakt vast aan butostoel in Assen.![]()
dingen lijken allemaal op elkaarquote:Op woensdag 7 september 2005 08:53 schreef RonaldV het volgende:
een Fuji S304 en een S7000. Dan nog een Olympus CaMedia van mevrouw, en een webcamachtig prutsding op de GSM.
Jij komt niet aan mijn butostoelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |