Nee jij wordt blij van 10.000 uitgehongerde plunderaars in je dorpjequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Nou , wat zijn amerikanen lief voor hun landgenoten. vluchtelingen arriveren in Baton-Rouge, meteen gaan wapenverkopen omhoog, locals die het allemaal niet vertrouwen.
Zie je meteen hoe lief ze voor elkaar zijn daar
ja instincten blijven gewoon bestaan en komen zo wel bovendrijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
Nou , wat zijn amerikanen lief voor hun landgenoten. vluchtelingen arriveren in Baton-Rouge, meteen gaan wapenverkopen omhoog, locals die het allemaal niet vertrouwen.
Zie je meteen hoe lief ze voor elkaar zijn daar
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Re het volgende:
[..]
ja instincten blijven gewoon bestaan en komen zo wel bovendrijven
whehehe... wat fles zegt iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Re het volgende:
ja instincten blijven gewoon bestaan en komen zo wel bovendrijven
ja, dus ik zou wel willen weten welke ik moet gebruiken om een wysiwyg instelling te krijgen...quote:Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef Re het volgende:
adobe is een kleurstelling die men vooral gebruikt voor fotos die nog zwaar bewerkt moeten worden, weet niet of dat de rede is dat het wat afwijkt?
ik denk de realiteit van je sensor/film, maar welk programma dat is is afhankelijk van je kleurstelling... denk ikquote:Op woensdag 7 september 2005 00:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja, dus ik zou wel willen weten welke ik moet gebruiken om een wysiwyg instelling te krijgen...
quote:Op woensdag 7 september 2005 00:57 schreef Re het volgende:
ik denk de realiteit van je sensor/film, maar welk programma dat is is afhankelijk van je kleurstelling... denk ik
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:13 schreef Shark.Bait het volgende:
en ik ga slapen, want morgen wil ik mischien ff naar de tijgertjes gaan kijken
Heb je al die 26 foto's klaar dan??quote:Op woensdag 7 september 2005 07:05 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens.Vandaag weer school. Ik hoop dat het iets meer niveau heeft dan gisteren...
Op twee na of zo.quote:Op woensdag 7 september 2005 07:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al die 26 foto's klaar dan??
Ja ik zag hem ook, maar ja, kan wel aan de gang blijven natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 07:24 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
mooie zonsopgang in de mist...als ik dat had geweten was ik eerder opgestaan om een foto te maken
daarom alleen alquote:Op woensdag 7 september 2005 07:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is en blijft natuurlijk wel een prachtig mooi gezicht
Ik heb ook wel 300-400 foto's van diverse zonsondergangen, allemaal hier in de buurtquote:
Leuk manquote:Op woensdag 7 september 2005 07:38 schreef Xilantof het volgende:
ik mag vandaag op excursie naar A'dam. Even een gebouw opnemen, en dan weer terug
Ben je een gebouwendokter? Is er een gebouwen ziekenhuis dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 07:38 schreef Xilantof het volgende:
mij viel de zonsopkomst ook al op,,,, als in: dat ie erg mooi geweest moest zijn.
ik mag vandaag op excursie naar A'dam. Even een gebouw opnemen, en dan weer terug
Wat een leuk idee Toeps! Was dit een opdracht voor school ofzo? Moet je wel ineens heel anders naar objecten kijken e.d. goede oefeningquote:
tijgers in blijdorpquote:Op woensdag 7 september 2005 08:16 schreef Puckzzz het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen vandaag?
Leuk gedaan, leuke opdrachtquote:
Mogguhquote:Op woensdag 7 september 2005 08:31 schreef RonaldV het volgende:
Ow MAN, ik ben gaar!
Moggûh! Iemand een foto ideetje voor in de woonomgeving? Niet te lastig, mijn hoofd heeft geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |