heyquote:Op donderdag 8 september 2005 00:55 schreef purplerose het volgende:
Neemt nog een glas icetea
Hee RE!
slaaplekker auticia!!!
Hee marjo!!
ahh lekkrequote:Op donderdag 8 september 2005 01:08 schreef purplerose het volgende:
RE een koud biertje geeft
quote:Op donderdag 8 september 2005 07:25 schreef Toeps het volgende:
Goedesmorgens!
Weer naar school vandaag.Multimedia Engineering (= IT) zonder laptop en Basis B (=kleien). Woei!
Hihi. Nee de laptop had vertraging, dus die komt pas maandag. Dan moet ik daar dus ook helemaal voor naar school komen op mijn vrije(werk)dag.quote:Op donderdag 8 september 2005 07:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]je moet eerst een laptop kleien?
Mogguh!![]()
Een laptop krijgen en dan gaan mokken als je er even een paar uurtjes voor moet reizen?quote:Op donderdag 8 september 2005 07:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hihi. Nee de laptop had vertraging, dus die komt pas maandag. Dan moet ik daar dus ook helemaal voor naar school komen op mijn vrije(werk)dag.
Ongeveer 7 centimeter ten zuiden van mijn linkerhandquote:
grmbl.... ik ga zo ook maar eens naar mijn koffie uhmm werk toe...quote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Evenzo.
Koffie eeehhh werk ze.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:16 schreef Re het volgende:
[..]
grmbl.... ik ga zo ook maar eens naar mijn koffie uhmm werk toe...
Gewoon over de rand douwenquote:Op donderdag 8 september 2005 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Koffie links, sigaretje rechts, Fok middenvoor
nu de telefoon nog ergens kwijt zien te raken![]()
Halloquote:
Alleen over varkens in het algemeen, maar is dit een bijzonder ras dan?quote:
Mja, die mensen die aan huizen sleutelen en verbouwen zeg maar.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Alleen over varkens in het algemeen, maar is dit een bijzonder ras dan?
OOOoooooohhhhhh dat zijn Bouw-Henkiesquote:Op donderdag 8 september 2005 09:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mja, die mensen die aan huizen sleutelen en verbouwen zeg maar..
Dank.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:49 schreef Vliegvrager het volgende:
die zijn notoir onbetrouwbaar.
quote:Op donderdag 8 september 2005 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
Valt die BouwHenk je lastig? Moeten we langskomen?
* Puckzzz heeft wel zin in een potje matten
Hou het voorlopig maar op het eerste, in iedergeval tot hij hem beter kan beschrijven of je hem zelf tegen komt.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:58 schreef Auticia het volgende:
[..].
Nee mên. Niks aan de hand.
Maar ze zijn hier in de straat bezig en ik wandel dan altijd langs met de hond. En één zo'n man vroeg aan mij van wie de hond was die regelmatig (alleen) door de straat zwerft.
Nu weet ik niet of dat een slechte openingzin moest voorstellen of dat ik echt zal gaan zoeken en de dierenambulance inlichten..
je hep sjansquote:Op donderdag 8 september 2005 09:58 schreef Auticia het volgende:
[..].
Nee mên. Niks aan de hand.
Maar ze zijn hier in de straat bezig en ik wandel dan altijd langs met de hond. En één zo'n man vroeg aan mij van wie de hond was die regelmatig (alleen) door de straat zwerft.
Nu weet ik niet of dat een slechte openingzin moest voorstellen of dat ik echt zal gaan zoeken en de dierenambulance inlichten..
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hou het voorlopig maar op het eerste, in iedergeval tot hij hem beter kan beschrijven of je hem zelf tegen komt.
Liefurtquote:Op donderdag 8 september 2005 09:58 schreef Auticia het volgende:
Nu weet ik niet of dat een slechte openingzin moest voorstellen
Hij zal zelf geen mobieltje hebben denk je?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
.
Ja, okay. Maar stel dat er ergens zo'n sloebertje rondzwerft (heeft wel een omschrijving gegeven trouwens).
Maarja, het is ook te debiel voor woorden als ik ga zoeken naar een hond die er misschien niet is.
Ik denk dat ik vanmiddag mijn telefoon meeneem en hem zelf de dierenambulance laat bellen..
Hmz. Ik geef hem zo wel een briefje met het nummer van de dierenambulance danquote:Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hij zal zelf geen mobieltje hebben denk je?
Alleen het briefje geven, verder niets zeggen en weer doorlopenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hmz. Ik geef hem zo wel een briefje met het nummer van de dierenambulance dan.
.
quote:Op donderdag 8 september 2005 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Alleen het briefje geven, verder niets zeggen en weer doorlopen![]()
![]()
Ik heb gewoon een hond met een charisma waar je niet om heen kan.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liefurt
Niet alles wat een man tegen je zegt moet een openingszin voorstellen
Niet naast je schoenen gaan lopen nou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |