Alles blijft lekker beetgaar hoor. Je hoeft het niet met een rietje op te slubberren.quote:Op zondag 4 september 2005 19:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Niet te lang sudderen, dan gaan de vitaminen verloren...
Topic buitenlandse steden lijkt me dan beter. Maar dan moet ik eerst het hosting-probleem oplossen. Als ik van diverse buitenlandse steden foto's ga posten dan ben ik aan het eind van m'n traffic voordat de maand om is.quote:Op zondag 4 september 2005 19:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Open dan maar een topic: Luik
*meldt.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:43 schreef RonaldV het volgende:
En vanaf hedenmorgen staat HMaster-II ook op de Lekmeet-server.
Hebben we nu nog iemand die nog geen foto's heeft ingeleverd?
Vlaams-Nederlands blijft mooiquote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik, en door de drukte op't werk zal het niet voor onmiddelijk zijn.
Had je al gezien dat er wat spikkels op je microlens ziten?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik, en door de drukte op't werk zal het niet voor onmiddelijk zijn.
Ik ook nog niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:43 schreef RonaldV het volgende:
quote:
Oeh, een verse update...quote:Op donderdag 8 september 2005 08:43 schreef RonaldV het volgende:
Heb je een voorbeelfoto dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je al gezien dat er wat spikkels op je microlens ziten?
Ik weet nu al dat mij dat helaas niet gaat lukken. Heb morgen geen tijd om te scannen en in het weekend ook niet. Als het echt niet anders kan laat ik t.z.t. wel aan de modellen die op de foto staan weten waar ze hun foto's kunnen bekijken.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:33 schreef RonaldV het volgende:
Subhuman, H-G-T en mvdlubbe, zouden jullie de modellen (en mij) een plezier willen doen en jullie foto's voor maandag af willen leveren? Dan kan iedereen de foto's nog een poosje zien voor ik de schijf leeg haal voor het volgende projectje
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat mij dat helaas niet gaat lukken. Heb morgen geen tijd om te scannen en in het weekend ook niet. Als het echt niet anders kan laat ik t.z.t. wel aan de modellen die op de foto staan weten waar ze hun foto's kunnen bekijken.
En hoe zit het met de dvd die er weer zou komen? Of is dat van de baan?
Die DVD moet ik even kijken hoeveel belangstelling er is.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat mij dat helaas niet gaat lukken. Heb morgen geen tijd om te scannen en in het weekend ook niet. Als het echt niet anders kan laat ik t.z.t. wel aan de modellen die op de foto staan weten waar ze hun foto's kunnen bekijken.
En hoe zit het met de dvd die er weer zou komen? Of is dat van de baan?
*Interesse heeft...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die DVD moet ik even kijken hoeveel belangstelling er is.
Sub, schiet nou verdorie eens opquote:
eind augustus. Dus je hebt nog ffquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:09 schreef Asmooh het volgende:
waneer was die meeting? :p
Ronald, ik zal je nog even een nieuw zipje voor je klaarzetten vanavond. Met fastoenlijke herkenbare bestandsnamen. Dat geklooi van mij slaat kant nog wal..quote:Op donderdag 8 september 2005 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Die DVD moet ik even kijken hoeveel belangstelling er is.
Genoteerd. Heb je die ZIP al ergens?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ronald, ik zal je nog even een nieuw zipje voor je klaarzetten vanavond. Met fastoenlijke herkenbare bestandsnamen. Dat geklooi van mij slaat kant nog wal..
Maar ook intersse heeft.![]()
U heeft een electronische postduifquote:Op zondag 25 september 2005 00:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Genoteerd. Heb je die ZIP al ergens?
Je map is bijgewerktquote:Op zondag 25 september 2005 11:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
U heeft een electronische postduif![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |