quote:
Als ze 'ja' zegt hoef je niet meer te praten...daarom staat er alleen wat te doen als ze 'nee' zegtquote:Op woensdag 7 september 2005 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weet je wat dan het KUTSTE van die boekjes is??
Er staat alleen maar in hoe je de discussie voortzet als ze "nee" zegt![]()
![]()
Ooooh is dat het?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ze 'ja' zegt hoef je niet meer te praten...daarom staat er alleen wat te doen als ze 'nee' zegt
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:38 schreef Auticia het volgende:
Flessemans! Ik ga er vanavond achteraan!.
Zoiets ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ga jij vanavond achter Fles aan?
Fles!! 3.9![]()
Kijk, zo doe je datquote:Op woensdag 7 september 2005 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
ga jij vanavond achter Fles aan?
Fles!! 3.9![]()
Hoi! Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 7 september 2005 13:38 schreef Auticia het volgende:
Flessemans! Ik ga er vanavond achteraan!.
Hier smelten we ook weg. De temperatuur is nu 29graden binnen. En moet ook nog tot 5 uur.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjonge zeg, het begint nu wel warm te worden
en ik moet nog tot 5 uur
Zie daar de definitie van Prinses op de Erwtquote:Op woensdag 7 september 2005 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz zit in een snoezig groen fluweel / kanten dingetje met allemaal lintjes heerlijk cool te wezen in de airco
Puckzzzy hou op, Krijg het nu nog warmerquote:Op woensdag 7 september 2005 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz zit in een snoezig groen fluweel / kanten dingetje met allemaal lintjes heerlijk cool te wezen in de airco
Snoezig, snoezigquote:Op woensdag 7 september 2005 14:09 schreef Puckzzz het volgende:
Vliegvrager :here you go
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik schaam me niet om toe te geven dat ik wel eens iets uit de otto bestel hoor
Gebeurt er nou ook nog iets als je aan die lintjes trekt?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik schaam me niet om toe te geven dat ik wel eens iets uit de otto bestel hoor
modelletje staat er alleen ietsje beter in
Dan knoop je ze toch op je rug bij elkaar?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
Is het ookalleen die linten blijven overal achter haken en hangen in de weg
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:21 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Gebeurt er nou ook nog iets als je aan die lintjes trekt?
Dat het als een blaadje in de herfstwind naar beneden dwarrelt of zo?
jij hebt dus duidelijk geen verstand van modequote:Op woensdag 7 september 2005 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan knoop je ze toch op je rug bij elkaar?
zou een goede reden zijn om een klantennummer bij otto aan te vragenquote:
modequote:Op woensdag 7 september 2005 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij hebt dus duidelijk geen verstand van mode![]()
hoe irritant en klote het kledingstuk ook zit, als het mode is trekke men het aan
Veur zulks een kledij ende spielerij gaat ge naer www.pabo.nlquote:Op woensdag 7 september 2005 14:26 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
zou een goede reden zijn om een klantennummer bij otto aan te vragen
De Pedagogische Academie voor het Basis Onderwijs??quote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
Veur zulks een kledij ende spielerij gaat ge naer www.pabo.nl
Ja, maar daar ben ik al jaren lid en ik begin een beetje uitgekeken te raken op die slechte kwaliteit daar.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veur zulks een kledij ende spielerij gaat ge naer www.pabo.nl
Nou kijk hč, in de praktijk zijn die twee prima te combineren.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Pedagogische Academie voor het Basis Onderwijs??
Broek omlaag en dan 2 handen nodig hebben om zijn harde ding een beetje omhoog te houdenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
Zoek ik een leuk plaatje van een lekker zittende tuinbroek voor Fles...krijg ik dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
niet het plaatje wat ik bedoelde maar ...it'll do
Is wel "ongeveer' het postuur van Flesquote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
Zoek ik een leuk plaatje van een lekker zittende tuinbroek voor Fles...krijg ik dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik weet het, hij heeft niet jouw buikje maar ik zei toch al "It'll do"quote:Op woensdag 7 september 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Broek omlaag en dan 2 handen nodig hebben om zijn harde ding een beetje omhoog te houden
Kijk mam! Ik kan het zonder handjes!![]()
Er zit wat veel ruis in de foto. iets te hoge iso misschien?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:36 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Het El, MSN me eens als je tijd en zin hebt en zo.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:49 schreef eL. het volgende:
Ik denk even inlezen, maar ik zit gelijk weer met een erectie hier. Leuk trouwens Puckzzz, dat je die oude foto van me op internet vond. Ik ben tegenwoordig geschoren, maar die geile borstkas heb ik natuurlijk nog.
*out*.
Leuke uitdrukking in dit verbandquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 15:02 schreef Auticia het volgende:
Verdulle.
Heb ik heel mijn kamer verbouwd voor de fotowedstrijd. Ben ik mijn coverter-naar-tele van mijn camera kwijt.
Hoe kan dat nou??quote:Op woensdag 7 september 2005 15:02 schreef Auticia het volgende:
Verdulle.
Heb ik heel mijn kamer verbouwd voor de fotowedstrijd. Ben ik mijn coverter-naar-tele van mijn camera kwijt.
Ga ik zeker binnenkort doen, ik ben wel al even op je site geweest. Ik heb het gewoon gruwelijk druk en dat is een welkome afleiding op het moment, vandaar dat ik hier ook bijna niet verder kom dan hallo en doeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:57 schreef PoseidonVS het volgende:
Het El, MSN me eens als je tijd en zin hebt en zo.
Dat je niet druk bent iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |