Schoonheidsslaapje??quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
gaat iedereen al slapen?
Dat heb ik tussen 13:00 en 16:00 al gedaan
Nee, want zo schoon ben ik er niet van gewordenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef -Marjo- het volgende:
Schoonheidsslaapje??
Niet naar de tijgertjes geweest duzz, of heb je daar liggen slapenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
gaat iedereen al slapen?
Dat heb ik tussen 13:00 en 16:00 al gedaan
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Toeps het volgende:
* Toeps eet fruithapje.
(Om mijn ADH aan fruit binnen te krijgen gooi ik die zooi in de blender. Twee bananen en een handje frambozen uit de vriezer.)
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef Briggy het volgende:
Niet naar de tijgertjes geweest duzz, of heb je daar liggen slapen![]()
Ga je schamenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Wat is ADH ???
[..]thuis geslapen dus....
quote:
dank je, Toepsquote:ennuhh, ADH = Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid
weet ikquote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef Toeps het volgende:
Dat was ik niet.
nieuw adres, zelfde oude inboedelquote:
Knorr Viequote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Toeps het volgende:
* Toeps eet fruithapje.
(Om mijn ADH aan fruit binnen te krijgen gooi ik die zooi in de blender. Twee bananen en een handje frambozen uit de vriezer.)
Kheb hier ook nog Knorr Vie staan, das inderdaadquote:
Die gele is als enige nog wel enigszins binnen te houden, dacht ikquote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb hier ook nog Knorr Vie staan, das inderdaadVooral die gele variant
![]()
Ik vind die rode minder erg, ik word vooral van al die prut die erin zit niet goed, bahquote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die gele is als enige nog wel enigszins binnen te houden, dacht ikDie rooie is pas echt mierzoet
dat doet ZO'N pijn aan je keel gewoon van de zoetheid, dat is niet grappig meer
Helaas is cacao ook een goede vervanger voor sex, althans: bij vrouwen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
chocomel is ook hartstikke gezond
dextrose, calcium, en hoe heet dat troosthormoon wat er voor zorgt dat een reep schocola in geen enkel vrouwentasje ontbreekt? Endorfine?
*pron kijkt*quote:
Dat dusquote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef Briggy het volgende:
ff Google aangeslingerd![]()
Fenylethylamine:
een stof die gelukkig maakt en sterk lijkt op een chemische stof die in onze hersenen wordt afgescheiden als we verliefd zijn.
Vroeger werd chocolade ook 'godenspijs' genoemd en dacht men dat het een erotische werking teweegbracht.
Zo gaf de maîtresse van Lodewijk XV haar minnaars chocolade te drinken en schijnt Casanova het gebombardeerd te hebben tot een 'liefdesdrank'.![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*pron kijkt*![]()
geeft zelfde effect bij mannen als chocolade bij vrouwen
alsof je een sigma lens gekocht hebt?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef eL. het volgende:
Aaaaaaahhhhh ..... lekker ! Weer even vreselijk lopen zweten tijdens de training, heerlijk, ik voel me nieuw en kapot, eigenlijk dus gewoon een slechte aankoop.
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. :[w de enige pr0n die voor mij werkt is die waar ik zelf in meedoe.
Nee, "bon-bons"quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Heet dat niet "Fenylalanine" in den volkschmond trouwens?
Ben jij dan de blonde lesbienne of de brunette?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef RonaldV het volgende:
Spreek voor jezelf.de enige pr0n die voor mij werkt is die waar ik zelf in meedoe.
Geen ideequote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Heet dat niet "Fenylalanine" in den volkschmond trouwens?
Waarom die knipoog ?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
alsof je een sigma lens gekocht hebt?
Afwisselend. Maar wel altijd degene die de voorbinddildo op de ander mag loslatenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben jij dan de blonde lesbienne of de brunette?
ik heb te lang in mijn fototoestel getuurd, nu krijg ik mijn ene oog niet meer openquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef eL. het volgende:
Waarom die knipoog ?
Toeters en Hooters zeg ik jequote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef eL. het volgende:
Gaat het hier nou alweer over sex ?
Bijna, over sexFOTo'squote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef eL. het volgende:
Gaat het hier nou alweer over sex ?
* dweiltje aanreikt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Kheb net 1 liter chocomel op, ik zit vol met die Fenylzooi![]()
Het idee is wel dat je je daar beter van gaat voelen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Kheb net 1 liter chocomel op, ik zit vol met die Fenylzooi![]()
Mijn hele en lave postgeschiedenis is op google te zien en dat vond ik vervelend worden, Kwam steeds vaker mensen tegen die dingen van me zo opzochten. Nou ben ik niet zo bijster interessant verder, maar ik wil - ondanks dat het internet is - toch een beetje anoniem blijven met sommige dingen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
zeg eL, het is mij volledig ontgaan waarom jij jezelf opnieuw geregged hebt. Was er iets mis met je andere account?
hmmm.. goed punt dat.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef eL. het volgende:
Mijn hele en lave postgeschiedenis is op google te zien en dat vond ik vervelend worden, Kwam steeds vaker mensen tegen die dingen van me zo opzochten. Nou ben ik niet zo bijster interessant verder, maar ik wil - ondanks dat het internet is - toch een beetje anoniem blijven met sommige dingen.
Dus ik heb een hele makkelijke nick genomen, die toch iets verschilt en dus minder snel zal opduiken.
Ik merk nog niets iig... mmmm misschien nog maar een pak openmaken danquote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het idee is wel dat je je daar beter van gaat voelen hoor
* Briggy gaat ff googlenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef eL. het volgende:
[..]
Mijn hele en lave postgeschiedenis is op google...
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, dat doet me aan een strip van Dirk Jan denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |