tpg post is er ook nogquote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef Auticia het volgende:
Je woont wel erg ver van mij vandaan, stil!!
En jeepers creepers, wat ben ik moe..
Ik weet niet waar al die chi is gebleven die ik zojuist gegenereerd heb, maar.
Nee, dat zijn kassabonnetjes. Ik bedoel de boodschappenlijstje met wat je nodig hebt...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:23 schreef Toeps het volgende:
[..]
Haha, combi van punt 1 en punt 3.En er dan allemaal dezelfde producten uit vissen en de prijzen vergelijken?
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nee, dat zijn kassabonnetjes. Ik bedoel de boodschappenlijstje met wat je nodig hebt...
Het was maar een ideetje...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is best lastig. Maar ik geloof niet dat ik vrienden hebben die boodschappenlijstjes gebruiken...
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan hebben ze nu toch zeker wel weer wat anders uitgevonden waarmee het wel kan? Ik kan me niet voorstellen dat al die mensen nu teleurgesteld naar een stil kastje zitten te staren...
Lekker knutselen alsof je weer op de kleuterschool zit, das toch gewoon heerlijkquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
De krabbeltjes zijn ook het makkelijkst te presenteren. (Al is een passe partout met 50 vakjes snijden wel een takkewerk.)
Je hebt ook zo'n kastje en herkent het?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
sorrie Pea maar ik lig hier echt ff dubbel om
Nou mijn ex heeft zo'n kastjequote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n kastje en herkent het?![]()
Ik wist het niet...echt nietquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Toeps het volgende:
Kwartet!
Ok, ik heb er laatst een paar te koop zien staan, zal daar binnenkort nog even naar kijken en anders mail ik je, okay?quote:
Dank!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Toeps het volgende:
O ja en toffe foto van jezelf met die camera, Auticia!
Jij hebt Mickey op je site staan!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef Xilantof het volgende:
zow, ook de avonden zijn druk hiero
gelukkig is het nu nog wel terug te lezen
Schoonheidsslaapje??quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
gaat iedereen al slapen?
Dat heb ik tussen 13:00 en 16:00 al gedaan
Nee, want zo schoon ben ik er niet van gewordenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef -Marjo- het volgende:
Schoonheidsslaapje??
Niet naar de tijgertjes geweest duzz, of heb je daar liggen slapenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Shark.Bait het volgende:
gaat iedereen al slapen?
Dat heb ik tussen 13:00 en 16:00 al gedaan
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Toeps het volgende:
* Toeps eet fruithapje.
(Om mijn ADH aan fruit binnen te krijgen gooi ik die zooi in de blender. Twee bananen en een handje frambozen uit de vriezer.)
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:09 schreef Briggy het volgende:
Niet naar de tijgertjes geweest duzz, of heb je daar liggen slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |