Afwisselend. Maar wel altijd degene die de voorbinddildo op de ander mag loslatenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben jij dan de blonde lesbienne of de brunette?
ik heb te lang in mijn fototoestel getuurd, nu krijg ik mijn ene oog niet meer openquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef eL. het volgende:
Waarom die knipoog ?
Toeters en Hooters zeg ik jequote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef eL. het volgende:
Gaat het hier nou alweer over sex ?
Bijna, over sexFOTo'squote:Op woensdag 7 september 2005 23:00 schreef eL. het volgende:
Gaat het hier nou alweer over sex ?
* dweiltje aanreikt.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Kheb net 1 liter chocomel op, ik zit vol met die Fenylzooi![]()
Het idee is wel dat je je daar beter van gaat voelen hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Kheb net 1 liter chocomel op, ik zit vol met die Fenylzooi![]()
Mijn hele en lave postgeschiedenis is op google te zien en dat vond ik vervelend worden, Kwam steeds vaker mensen tegen die dingen van me zo opzochten. Nou ben ik niet zo bijster interessant verder, maar ik wil - ondanks dat het internet is - toch een beetje anoniem blijven met sommige dingen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
zeg eL, het is mij volledig ontgaan waarom jij jezelf opnieuw geregged hebt. Was er iets mis met je andere account?
hmmm.. goed punt dat.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef eL. het volgende:
Mijn hele en lave postgeschiedenis is op google te zien en dat vond ik vervelend worden, Kwam steeds vaker mensen tegen die dingen van me zo opzochten. Nou ben ik niet zo bijster interessant verder, maar ik wil - ondanks dat het internet is - toch een beetje anoniem blijven met sommige dingen.
Dus ik heb een hele makkelijke nick genomen, die toch iets verschilt en dus minder snel zal opduiken.
Ik merk nog niets iig... mmmm misschien nog maar een pak openmaken danquote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het idee is wel dat je je daar beter van gaat voelen hoor
* Briggy gaat ff googlenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef eL. het volgende:
[..]
Mijn hele en lave postgeschiedenis is op google...
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:19 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hahaha, dat doet me aan een strip van Dirk Jan denken...
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |