ja, als je PSP echt uit staat... dus niet op powersafe.. dattie dus gewoon opstart dan laad ie automatisch de UMD die er in zit. Maar niet altijd als ik me PSP aanzet wil ik umden ik wil bijv gewoon mp3tjes luisteren. en dan moet ik dus eerst wachten tot dat het spel geladen is zodat ik hem kan annuleren... vint een beetje onhandig.. Ze zouden een soort autorun uit functie moeten hebben. Het is tenslotte niet alleen voor games..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:04 schreef -Dries- het volgende:
Int vorige topic zei iemand dat je een kinderslot erop moest doen en dan drukken op annuleren om naar het bureaublad te gaan..
Maar gaat ie niet automatisch naar het bureaublad als je em opstart? Het lijkt mij vreemd dat als je naar het bureaublad wilt gaan je het door bovenstaande methode moet doen.
werk jij voor Nintendo?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Console quality gaming everywhere ®
(Nintendo GameBoy Advance)
Tis nu eens écht van toepassing
Keb zelf geen PSP dus kan het niet testen, maar probeer eens een PSP op te starten zonder spel? Misschien gaat ie dan automatisch naar het bureaublad!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:10 schreef spenky het volgende:
[..]
ja, als je PSP echt uit staat... dus niet op powersafe.. dattie dus gewoon opstart dan laad ie automatisch de UMD die er in zit. Maar niet altijd als ik me PSP aanzet wil ik umden ik wil bijv gewoon mp3tjes luisteren. en dan moet ik dus eerst wachten tot dat het spel geladen is zodat ik hem kan annuleren... vint een beetje onhandig.. Ze zouden een soort autorun uit functie moeten hebben. Het is tenslotte niet alleen voor games..
Nee, dat nog net nietquote:
jaa dan wel.. maar is tog irritant.. dattie steeds die UMD laad... alsk wil umden dan laad ik hem wel vanaf het menu! Ik heb geen zin om steeds die umd er eerst uit te halen!quote:Op woensdag 7 september 2005 12:16 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Keb zelf geen PSP dus kan het niet testen, maar probeer eens een PSP op te starten zonder spel? Misschien gaat ie dan automatisch naar het bureaublad!
dan schuifje iets langer omhoog houden... maar geloof als je hem ff niet gebruik dattie egt uit gaat... like ipodquote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Dementor het volgende:
Hoe zet je de psp dan echt uit want ik gebruik gewoon het powerknopje...
jaa dacht ik ook al aan.. en je wallpaper te posten..quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef Dementor het volgende:
Hoe zet je de psp dan echt uit want ik gebruik gewoon het powerknopje...
Misschien is het ook wel een leuk idee als we hier onze eigen logitech playgear art posten..
jaa dat doe ik ook.. maar als die egt uit is geweest.. doettie dat nietquote:Op woensdag 7 september 2005 12:23 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als je niet wilt dat ie opstart met het spel...dan moet je voordat je hem uitzet het spel afbreken en naar het hoofdmenu gaan..
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Poeh ugly doe mij die van spenky maar dan
quote:Op woensdag 7 september 2005 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan kan je PSP games en films kijken op je TV? Tof, maar daar heb ik al een PS2 voor
En neem jij die PS2 van je ook zo makkelijk ergens mee naartoe?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan kan je PSP games en films kijken op je TV? Tof, maar daar heb ik al een PS2 voor
Nee, maar een tv ook nietquote:Op woensdag 7 september 2005 12:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
En neem jij die PS2 van je ook zo makkelijk ergens mee naartoe?
daar heeftie een DS voorquote:Op woensdag 7 september 2005 12:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
En neem jij die PS2 van je ook zo makkelijk ergens mee naartoe?
Bashen? Ik zeg alleen dat een tv out unit voor de PSP onzin isquote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Dementor het volgende:
Notorious_Roy stop eens met het bashen van de PSP.
Fake! Dat plaatje is van april ofzo. Hoe moet die unit in hemelsnaam met de PSP communiceren?? Verder heb je er totaal niks aan want UMD-films hebben een te lage resolutie om op TV af te spelen, laat staan de zelfgecodeerde filmpjes op MS.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
OMFG!!1!
PSP tv-out
![]()
[afbeelding]
Nog niet uit (in ontwikkeling), maar is binnenkort dus wel mogelijk![]()
Hier meer info.
Wat is een DS?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:50 schreef spenky het volgende:
[..]
daar heeftie een DS voormaar op een ds heb je niet van die phette playgear case plaatjes!!!
quote:Op woensdag 7 september 2005 13:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat is een DS?![]()
* Opa_vertelt is niet zo op de hoogte..
Ik heb geen console, dus het lijkt mij wel relaxt om via de tv te kunnen gamen als ik gewoon thuis ben. Onzin is dat ding dus niet, maar voor jou persoonlijk misschien wel.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bashen? Ik zeg alleen dat een tv out unit voor de PSP onzin is
Nogmaals; de resolutie is daarvoor te slecht. De horizontale resolutie is minder dan die van de SNES en de verticale slechts iets meer dan de NES.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb geen console, dus het lijkt mij wel relaxt om via de tv te kunnen gamen als ik gewoon thuis ben. Onzin is dat ding dus niet, maar voor jou persoonlijk misschien wel.
Oh, zou dat ook zo zijn als de film 'full-size' in de MS staat?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef American_Nightmare het volgende:
Films van MS zijn al helemaal niet te doen want dan zit je echt blokjes te kijken ben ik bang.
Sja dan zou het nog net te doen zijn op een kleine tv misschien. Hoewel 272 pixels verticaal en 480 horizonaal niet veel is natuurlijk. Ter vergelijk: Een DVD heeft resolutie 704x576 (PAL).quote:Op woensdag 7 september 2005 13:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh, zou dat ook zo zijn als de film 'full-size' in de MS staat?
leek ook te mooi om waar te zijn
zou er wel moeten zijn... dimensionplus in Grunn heeft hem voorradig.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:30 schreef knater het volgende:
heeft iemand al ergens colin mcrae zien liggen? zou 3 september uitkomen maar ik zie em nergens
Het KAN wel, alleen het is misschien niet zo mooi. Volgens mij als je UMD films op je TV gaat kijken via dat ding (als het zou bestaan) zou je het kunnen vergelijken met een redelijke kwaliteit divx film.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sja dan zou het nog net te doen zijn op een kleine tv misschien. Hoewel 272 pixels verticaal en 480 horizonaal niet veel is natuurlijk. Ter vergelijk: Een DVD heeft resolutie 704x576 (PAL).
Divx codeer je normaal gesproken op dezelfde resolutie als DVD dus ik denk dat de kwaliteit aanzienlijk minder zal zijn. Maar waarschijnlijk zal het er nooit komen dus waar hebben we het eigenlijk over.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef rew- het volgende:
[..]
Het KAN wel, alleen het is misschien niet zo mooi. Volgens mij als je UMD films op je TV gaat kijken via dat ding (als het zou bestaan) zou je het kunnen vergelijken met een redelijke kwaliteit divx film.
Du bist richtig. Ik bedoelde er gewoon mee te zeggen dat als je normaal een divx download oid. het nog wel is van slechte kwaliteit wil zijn. Ik denk dat dit zo'n beetje het zelfde verhaal is. Maar idd, waar hebben we het over.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Divx codeer je normaal gesproken op dezelfde resolutie als DVD dus ik denk dat de kwaliteit aanzienlijk minder zal zijn. Maar waarschijnlijk zal het er nooit komen dus waar hebben we het eigenlijk over.
Waarom zou het slecht zijn dan om je PSP up te graden? Het heeft toch alleen maar voordelen?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:22 schreef MIster911 het volgende:
ik denk dat ik fw 2.0 uitprobeer, er komt toch een downgrader voor 1.5x en 2.0![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |