abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:51:18 #1
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30320997
okee een lang verhaal wordt dit, maar het volgende is het probleem

mijn vriendin heeft introductieweek gehad. vorige week vrijdag kwam ze na 5 dagen weer thuis. tussendoor hebben we veel telefonisch contact gehad, ze zei dat ze het absoluut niet moeilijk vond om mij trouw te blijven. goed, daar ga je dan maar vanuit, vertrouwen moet je in elkaar hebben, nietwaar?
vrijdag komt ze dus thuis. doodmoe, 1 uur geslapen de nacht ervoor. prima, kan ik inkomen, die introkampen zijn altijd leuk voor zaterdag afgesproken om uit te gaan savonds. ik zou naar haar toe komen savonds, een filmpje kijken en dan stappen met nog 2 mensen (dr zus + een vriend). kom ik daar, vindt ze dat ik te vroeg gekomen ben en dat ze nog allemaal dingen moest doen... ow, okee? sorry dan?

zondagochtend, wakker geworden na het uitgaan, zegt ze zo dat ze savonds nog het een en ander moest voorbereiden voor haar eerste schooldag, en dat ze wat druk was. dus ik zou maar een beetje op tijd naar huis gaan. huh? normaal gesproken vindt ze het heerlijk als ik bij haar blijf. maar goed, als zij liever wat rust aan dr hoofd heeft, dan kan dat. zeker na zon intensief introkamp.

maandag... haar eerste schooldag. afgesproken om eind van de middag, als ze weer thuiskomt, dat ik naar haar toe zou komen. dan haakt ze af. eerst zou ik nog wat later komen, en niet gelijk als zij thuis was. vervolgens hoefde ik helemaal niet meer langs tekomen omdat ze erg moe was en omdatze druk bezig moest voor school. vaag

en nu komt het. ik vertrouwde het allemaal niet zo heel erg, ze vertelde dat ze tijdens het kamp een jongen m. had ontmoet, die qua karakter helemaal overeenkwam met haar karakter (net zo lomp soms). hij begon met een zin, en zij wist al precies wat ie ging zeggen. ze verzekerde mij dat ze niet is vreemdgegaan maar toch...
omdat ik het niet vertrouwde heb ik de chatlogs van de msn-gesprekken doorgenomen tussen haar en die m. watblijkt? ze smst met die jongen, ze hebben de laatste nacht bij elkaar in 1 bed gelegen, ze meldde hem dat hij errug lekker was (dit zei ze letterlijk), ze wil met hem stappen binnenkort en er ook nog blijven slapen. tegen mij zei ze dat ze met een grote groep mensen ging stappen, en dat ze 'ergens' een slaapplaats wel kon regelen. ook vond ze hem ook nog erg gezellig..... ook wil ze nu ineens direct op kamers. voor dat kamp wou ze dat niet

tegenover mij heeft ze niets gezegd over hoe het contact was met die jongen. ze zei alleen datgene van zijn karakter. ik weet me nu even geen raad meer... ik heb gisteren nog gevraagd of het het heel eerlijk wou zeggen als ze iemand tegenkwam die haar heel leuk lijkt. dat wou ze wel. maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
Carpe Noctem
pi_30321048
uitmaken voor ze je nog meer bedriegt :/
lekker stoken ^O^
pi_30321081
het is de leeftijd......
eeerst uitrazen voor je een serieuze relatie begint voorkomt zoveel ellende.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:55:37 #4
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321107
ze is twintig trouwens, en ze heeft zich al aardig 'misdragen' om het zo maar te noemen. dat zegt ze zelf althans, en dan moet je haar maar geloven, ofniet?
Carpe Noctem
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:58:01 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30321185
lullig... je kan er niets over zeggen want dan weet zij dat jij in haar logs hebt lopen neuzen...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:58:43 #6
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_30321208
ik denk dat je 't kan schudden
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:59:27 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30321236
chatlogs nakijken is ook weer zo... wantrouwend he.. in dit geval niet helemaal onterecht misschien, maar als je niets gevonden had, had je het haar dan verteld?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_30321269
vriend en je huidige vriendin (serieus topic)

vorig topic.niet geheel onbelangrijk gezien het een soortgelijke situatie haast is!
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:01:47 #9
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321312
ik vond dat ik wel een reden had om die dingen door te lezen... normaal is ze nooit zo afstandelijk. normaal wordt ze niet boos als ik eerder langskom dan verwacht, ze is dan juist blij. maar goed, als ik niks gevonden had dan zou ik het alsnog zeggen omdat zij geen geldige verklaring voor haar aparte gedrag heeft gegeven. gisteravond mocht ik niet bij haar komen omdat ze druk en moe was. waarom typt ze dan op msn tegen die jongen dat ze vanavond "lekker zou gaan nixen" ?
Carpe Noctem
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:02:23 #10
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30321330
is het ook dezelfde vriendin?
uitmaken, uithuilen, uitzuipen en morgen gezond weer op.
GNU Terry Pratchett
pi_30321332
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef copycat het volgende:
lullig... je kan er niets over zeggen want dan weet zij dat jij in haar logs hebt lopen neuzen...
vertrouwen komt van 2 kanten lijkt me. beidden hebben een soort eed afgelegd dat ze alles eerlijk aan mekaar zouden vertellen, ook als de een gevoelens zou hebben voor een ander.
daarnaast, waarom zou je niet op onderzoek gaan als je het sterke vermoeden hebt dat ze iets verbergt?
Islam=facisme
pi_30321348
herkenbaar!

sorry kerel maar het is slechts nog een kwestie van dagen!
pi_30321362
het lijkt me wel redelijk duidelijk. niks zeggen lijkt me ook geen optie, dan weet ze maar dat je in haar logs hebt lopen neuzen. jij weet ook dat zij met een andere jongen in bed hebt geslapen die ze blijkbaar lekker vindt.

je kan er toch moeilijk mee blijven lopen tot je een keer harde bewijzen hebt, over een paar maanden of een jaar of misschien wel nooit. en ondertussen gewoon doen of er niks aan de hand is. alsof je dat zou volhouden.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:03:45 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30321372
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef darkdancer het volgende:

vertrouwen komt van 2 kanten lijkt me. beidden hebben een soort eed afgelegd dat ze alles eerlijk aan mekaar zouden vertellen, ook als de een gevoelens zou hebben voor een ander.
daarnaast, waarom zou je niet op onderzoek gaan als je het sterke vermoeden hebt dat ze iets verbergt?
ik kan het ergens ook wel begrijpen, daar niet van.
maar probleem is dat als hij het aankaart, de nadruk komt te liggen op het feit dat hij in haar privézaken heeft lopen snuffelen.
en, zoals ik het allemaal lees, zou dat voor haar een hele mooie uitweg uit deze relatie kunnen zijn...
pi_30321381
ik vind haar gedrag helemaal niet vreemd...ze heeft zich gerealiseerd dat er nog meer vissen in de zee zijn.
en over die msn post: dat zegt ze natuurlijk omdat die gast niet weet dat ze een vriend heeft.

je kan beter beginnen met loslaten, want die is niet meer te houden.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:04:01 #16
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321382
het is dezelfde vriendin als in mijn vorige topic ja ......
Carpe Noctem
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:04:12 #17
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30321389
confronteer dr maar zou ik zeggen, beste kans dat ze het uitmaakt, misschien zelfs wel met het excuus dat je in dr logs hebt zitten lezen, maar dan weet jij wel beter, niet? kan je net zo goed groothartig zijn en haar dat excuus geven
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:04:16 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30321392
sorry maar ik denk dat er niet veel hoop is, ze begint een nieuwe studie, nieuwe levensfase met nieuwe mensen...en haar gedrag jegens jou is al een duidelijke vingerwijzing dat ze je momenteel meer als ballast ziet...ik zou zeggen; houd de eer aan jezelf (is moeilijk ik weet het) maar het is overduidelijk dat dit een aflopende zaak is. sterkte.

20 is nog piepjong btw
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:06:05 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30321454
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:03 schreef copycat het volgende:
en, zoals ik het allemaal lees, zou dat voor haar een hele mooie uitweg uit deze relatie kunnen zijn...
great minds enzo..
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:07:47 #20
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321513
ik ben er ook bang voor dat zij dat als excuus aan gaat voeren ja. maar ik speel liever open kaart dan dat ik wacht en er via haar chatlogs achter moet komen dat ze vreemdgaat...
Carpe Noctem
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:08:24 #21
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30321531
dit wat ik nu ga zeggen is dus echt serieus:

wtf kan jou het schelen dat je in die chatlogs heb gekeken????
je vriendin is een hele grote hoer!!!!
na 1week al bij iemand in bed liggen terwijl je al een relatie heb
ik begrijp niet dat je zo rustig kan blijven!

ik had haar allang elke hoek van de kamer laten zien!

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_30321540
dan ziet ze het maar als een uitweg uit de relatie... als ze weg wil doet ze het toch wel, je kan haar trouwens ook best confronteren met je vermoedens dat ze het mooi aangrijpt als reden om het uit te maken terwijl ze dat naar alle waarschijnlijkheid toch wel van plan was.

maar uitmaken doet ze, als ze dat wil, toch wel dus daarvoor maakt het ook niet uit.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_30321542
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:07 schreef roadronner het volgende:
ik ben er ook bang voor dat zij dat als excuus aan gaat voeren ja. maar ik speel liever open kaart dan dat ik wacht en er via haar chatlogs achter moet komen dat ze vreemdgaat...
het maakt niet echt meer uit of ze nou vreemdgaat of niet.
uit haar gedrag blijkt overduidelijk dat ze vrij wil zijn.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:09:02 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30321545
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef roadronner het volgende:
gisteravond mocht ik niet bij haar komen omdat ze druk en moe was. waarom typt ze dan op msn tegen die jongen dat ze vanavond "lekker zou gaan nixen" ?
euh...omdat ze geen zin in je heeft? en ondertussen een verkapte uitnodiging naar hem...

1 woord; kappen!
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:10:22 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30321586
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:

het maakt niet echt meer uit of ze nou vreemdgaat of niet.
uit haar gedrag blijkt overduidelijk dat ze vrij wil zijn.
inderdaad.

jammer maar helaas, ts.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:11:07 #26
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321613
goh... 1 jaar 1 maand en 5 dagen naar de kloten
Carpe Noctem
pi_30321650
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef vivi het volgende:
sorry maar ik denk dat er niet veel hoop is, ze begint een nieuwe studie, nieuwe levensfase met nieuwe mensen...en haar gedrag jegens jou is al een duidelijke vingerwijzing dat ze je momenteel meer als ballast ziet...ik zou zeggen; houd de eer aan jezelf (is moeilijk ik weet het) maar het is overduidelijk dat dit een aflopende zaak is. sterkte.

20 is nog piepjong btw
dat dacht ik zelf dus ook al.
roadronner is een hele goede vriend van me en toen het met zijn vorige ex uitwas ging hij veel met ons stappen en leerde zo zijn huidige vriendin kennen.
anja, om haar zo maar te noemen, ging extreem veel uit en dan ook met haar eigen vriendinnengroepje.
op een gegeven moment gingen haar vriendinnen dus elders in het land studeren en bleef ze dus achter. door studie kon ze ook niet altijd stappen. nu gaat ze dus iets anders doen en dan komt ze opeens in het studentenleven, in een plaats waar niemand haar kent. feit is dat die ommezwaai van haar in een week plaats vond en dat vond ik zelfs raar.
toch zijn ts en vriendin heel open naar mekaar en werd er volgens mij nooit iets verborgen.
het was soms zo irritant dat ik soms niet wist met wie ik nu zat te chatten over msn...

dus die chatlogs lezen is nou niet bepaald iets wat je elkaar kunt aanrekenen als je daarvoor ook zo open was...
Islam=facisme
pi_30321674
mmm ts word gebeld door zijn vriendin....
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:13:54 #29
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30321708
komt zij hier ook op fok?
GNU Terry Pratchett
pi_30321718
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:11 schreef roadronner het volgende:
goh... 1 jaar 1 maand en 5 dagen naar de kloten
zo moet je het niet zien. je hebt toch ook leuke tijden gehad (neem ik aan).
en jullie zijn nog zo jong.....je hebt niet te maken met uitkopen, bezittingen verdelen, alimentatie etc.
over een paar jaar lach je erom.
pi_30321727
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef lod het volgende:
nee, waarschijnlijk niet.... die vertoefd ergens anders ...
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:15:11 #32
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30321748
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef darkdancer het volgende:
mmm ts word gebeld door zijn ex-vriendin....
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_30321752
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

zo moet je het niet zien. je hebt toch ook leuke tijden gehad (neem ik aan).
en jullie zijn nog zo jong.....je hebt niet te maken met uitkopen, bezittingen verdelen, alimentatie etc.
over een paar jaar lach je erom.
nu maak jet het pijnlijk
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:15:18 #34
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321753
het zal mij benieuwen. over een uur weten we meer...
Carpe Noctem
pi_30321778
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:15 schreef darkdancer het volgende:

[..]

nu maak jet het pijnlijk
hm in dat geval raad ik ts van harte aan om een vriendin van zijn eigen leeftijd te zoeken.
dat scheelt enorm
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:16:27 #36
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30321785
23 en 20 verschilt toch niet zo heel veel?
Carpe Noctem
pi_30321804
hou ons op de hoogte...maar ik geef je weinig kans dat het goed gaat komen...
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:17:18 #38
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30321814
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:15 schreef roadronner het volgende:
het zal mij benieuwen. over een uur weten we meer...
dat zal een zwaar emotioneel gesprek worden.. sterkte... en probeer het verwijten smijten een beetje binnen de perken te houden..
pi_30321832
laat maar gaan dat wijf, toch altijd hetzelfde, bah
pi_30321838
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:16 schreef roadronner het volgende:
23 en 20 verschilt toch niet zo heel veel?
hm nee inderdaad. maar ik ging een beetje op de reactie van darkdancer af, daaruit maakte ik op dat jij veel ouder zou zijn.
pi_30321868
heb je nou in haar chatlogs lopen zoeken?
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:18:57 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30321871
sterkte gast. ik hoop dat je haar snel achter je kan laten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30321876
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

hm nee inderdaad. maar ik ging een beetje op de reactie van darkdancer af, daaruit maakte ik op dat jij veel ouder zou zijn.
ik ben al 24 en de ts volgt binnenkort.

* darkdancer gaat zo maar eens wat bier halen voor vanavond
Islam=facisme
pi_30321907
ik zal je 1 wijze raad geven waar ik al vanaf mijn 14e achter was. alle vrouwen zijn achterbakse egoistische liegende kloten wezens. als ze iets beters kunnen krijgen nemen ze daar zonder pardon mee, en dan vervolgens glas hard liegen erover. het is wel lekker zo, laat die achterlijke snol lekker optyfen! je kan heus wel wat beters krijgen, en zo niet maak je gewoon lekker net als mij van elk smerig wijf die op je af stapt maximaal gebruik.

ik citeer hans teeuwen: alle vrouwen zijn hoeren.

geef hem is ongelijk.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:20:24 #45
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30321911
kut! maarja kerel, ik denk dat t niet lang meer duurt. als zij maar eens een keer eerlijk was, zou t al een stuk schelen.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_30321992
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef sjakie01 het volgende:
ik zal je 1 wijze raad geven waar ik al vanaf mijn 14e achter was. alle vrouwen zijn achterbakse egoistische liegende kloten wezens. als ze iets beters kunnen krijgen nemen ze daar zonder pardon mee, en dan vervolgens glas hard liegen erover. het is wel lekker zo, laat die achterlijke snol lekker optyfen! je kan heus wel wat beters krijgen, en zo niet maak je gewoon lekker net als mij van elk smerig wijf die op je af stapt maximaal gebruik.

geef hem is ongelijk.
wijze woorden...heb er (helaas) ook ervaring mee...en na 2 maanden kwam ze met de woorden "ik mis je", stomme kuthoer...
pi_30322027
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef roadronner het volgende:
. ik heb gisteren nog gevraagd of het het heel eerlijk wou zeggen als ze iemand tegenkwam die haar heel leuk lijkt. dat wou ze wel. maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
je bent haar waarschijnlijk toch al kwijt.
dus wat heb je te verliezen, confronteer haar, ze speelt met je gevoel, ze liegt tegen je, respectloos.
gooi het er uit, zeg tegen haar wat jij denkt zoals je doet in de openings post.
je laat met je sollen, en kijkt alleen maar toe, neem eens actie man.
je mag haar gerust laten voelen dat dit niet met je kan, en met niemand niet.

verbreek de relatie, een vos verliest zijn streken niet, diegene waar ze nu mee heult zal waarschijnlijk hetzelfde ondervinden.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:24:27 #48
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30322031
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef casb het volgende:

[..]

wijze woorden...heb er (helaas) ook ervaring mee...en na 2 maanden kwam ze met de woorden "ik mis je", stomme kuthoer...
ik neem aan dat je haar toen keihard hebt afgewezen?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:25:48 #49
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30322065
en anders stuur je haar binnenkort de link naar dit topic.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:28:45 #50
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30322165
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef henk-b het volgende:

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_30322218
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef sjakie01 het volgende:

geef hem is ongelijk.
en 'alle' mannen zijn natuurlijk altijd eerlijk, gaan nooit vreemd en dergelijke
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:31:42 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30322267
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

en 'alle' mannen zijn natuurlijk altijd eerlijk, gaan nooit vreemd en dergelijke
ik heb wel het gevoel dat mannen minder snel 'verliefd' worden op een ander. al zullen ze net zovaak of misschien wel vaker vreemd gaan. en dat verliefdheidsacpect voert toch wel de boventoon in dit topic.
pi_30322301
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

het is een feit dat vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen. maar omdat mannen het (bijna) altijd eerlijk opbiechten en vrouwen niet wordt het verhaal vaak verdraaid en lijkt het of de man vaker vreemd gaat. maar dat is dus onzin.
pi_30322352
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef sjakie01 het volgende:

[..]

het is een feit dat vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen. maar omdat mannen het (bijna) altijd eerlijk opbiechten en vrouwen niet wordt het verhaal vaak verdraaid en lijkt het of de man vaker vreemd gaat. maar dat is dus onzin.
mannen zijn te eerlijk
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_30322364
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb wel het gevoel dat mannen minder snel 'verliefd' worden op een ander. al zullen ze net zovaak of misschien wel vaker vreemd gaan. en dat verliefdheidsacpect voert toch wel de boventoon in dit topic.
zit misschien wel wat in. en ja, die verliefdheden gaan natuurlijk wel gepaard met meer pijn dan slechts even buiten de deur neuken.
maar in beide gevallen zal er veel gelogen worden. en het gevoel voorgelogen te zijn doet toch altijd pijn....
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:36:01 #56
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30322428
toch vreemd dat als je vriendin een beetje vreemd doet.. net in een hele nieuwe situatie komt.. je gelijk haar logs gaat controleren..

dan heb je volgens mij sowieso geen fijne relatie...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30322431
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef sjakie01 het volgende:

[..]

hoe kom je daar nu weer bij
dus mannen gaan minder vreemd en zijn er eerlijker over? dat geloof ik niet.
ik geloof wel dat het ongeveer 50/50 is, en dat vrouwen vaker gevoelens erbij krijgen en het mannen vaker om de wip alleen gaat.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:38:24 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30322501
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

ik geloof wel dat het ongeveer 50/50 is, en dat vrouwen vaker gevoelens erbij krijgen en het mannen vaker om de wip alleen gaat.
ik durf te beweren dat 90% van de mannen die vreemdgaat dronken is. tegen een bijna evenhoog percentage nuchtere vrouwen. maar dat zal idd wel komen door dat gevoelsaspect..
pi_30322595
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik durf te beweren dat 90% van de mannen die vreemdgaat dronken is. tegen een bijna evenhoog percentage nuchtere vrouwen. maar dat zal idd wel komen door dat gevoelsaspect..
alcohol is toch geen excuus. als ik dronken ben weet ik maar al te goed waar ik mee bezig ben.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:42:58 #60
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30322648
is er al nieuws ?
Neerkomen wel!
pi_30322655
de moralistische grens vervaagt door alcohol.
pi_30322683
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

oja nee klopt sorry jij hebt gelijk en de redactie van de spits niet is ook zo.
daar stond dat in lieve schat ik heb het ook niet verzonnen.

ik vind die hele emancipatie tegenwoordig nergens meer op slaan. de vrouwen denken en vinden in 1 keer dat ze alles kunnen maken. echt belachelijk, neem nou een voorbeeld aan die achterlijke programma's als sex & the city waar die snollen gemiddeld het bed met 12 mannen hebben gedeeld, of in desperate housewives waar de tuinjongen van 18 ligt te neuken met een gehuwde vrouw. leuke voorbeelden allemaal.
pi_30322720
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef glinzdorff het volgende:
de moralistische grens vervaagt door alcohol.
ja maar dat maakt het toch niet minder erg...
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:45:44 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30322734
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

alcohol is toch geen excuus. als ik dronken ben weet ik maar al te goed waar ik mee bezig ben.
het is een slap excuus, omdat ik er zelf verantwoordelijk voor ben, maar het is zeker wel een reden.
pi_30322745
sterkte roadrunner... en je mag haar best confronteren met die chatlogs ! dan voelt zij zich ook een keer rot.
pi_30322747
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef sjakie01 het volgende:

[..]

oja nee klopt sorry jij hebt gelijk en de redactie van de spits niet is ook zo.
daar stond dat in lieve schat ik heb het ook niet verzonnen.

ik vind die hele emancipatie tegenwoordig nergens meer op slaan. de vrouwen denken en vinden in 1 keer dat ze alles kunnen maken. echt belachelijk, neem nou een voorbeeld aan die achterlijke programma's als sex & the city waar die snollen gemiddeld het bed met 12 mannen hebben gedeeld, of in desperate housewives waar de tuinjongen van 18 ligt te neuken met een gehuwde vrouw. leuke voorbeelden allemaal.
waarom mag een vrouw niet net zoveel sexpartners hebben gehad als een man?
pi_30322751
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef freeflyer het volgende:
is er al nieuws ?
de ts zit thuis en wacht op zijn vriendin.

tegen 17.00 moet er wel nieuws zijn neem ik zo aan...
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:46:29 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30322762
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef darkdancer het volgende:

[..]

de ts zit thuis en wacht op zijn vriendin.

tegen 17.00 moet er wel nieuws zijn neem ik zo aan...
ben jij bevriend met ts?
pi_30322865
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben jij bevriend met ts?
ja dat zei die net.
lekker snolletje die vriendin. of moet ik zeggen ex
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:52:40 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30322928
12 sexpartners?
pi_30322932
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

waarom mag een vrouw niet net zoveel sexpartners hebben gehad als een man?
euhm misschien zeggen de namen slet hoer snol je iets?

als ik later met mijn vrouw over straat loop en ze word nagekeken en gezegd dat ze vroeger een snol was die het met iedereen deed pas ik.

trouwens ooit in een uitgeholde kut met een omvang van 30 cm lopen te roeren? sorry daar pas ik ook voor.

en volgens mij hebben jullie ook een kind uit te poepen. fris hoor als er 80 piemels aan vooraf zijn gegaan.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:53:57 #72
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30322975
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef sjakie01 het volgende:

als ik later met mijn vrouw over straat loop en ze word nagekeken en gezegd dat ze vroeger een snol was die het met iedereen deed pas ik.

en volgens mij hebben jullie ook een kind uit te poepen. fris hoor als er 80 piemels aan vooraf zijn gegaan.
das een andere (en zinloze) discussie
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:54:08 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30322983
quote:

wat een heerlijke onzin weet jij uit te kramen .
pi_30322996
quote:

[..]

huh wat ben jij vreemd?
is een man wel fris en geen slet als hij zijn pik in 80 vrouwen heeft gestoken?
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:54:46 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30323011
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef nixxx het volgende:

das een andere (en zinloze) discussie
ook dat inderdaad!
pi_30323031
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef copycat het volgende:

[..]

wat een heerlijke onzin weet jij uit te kramen .
tuurlijk is dit onzin. voor jou wel ja. lekker wijf.
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:55:47 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30323046
quote:

[..]

trouwens ooit in een uitgeholde kut met een omvang van 30 cm lopen te roeren? sorry daar pas ik ook voor.

als je zo onzeker blijft over jezelf dan vrees ik dat je het nog lastig gaat krijgen om eens een leuk meisje te vinden.
pi_30323061
hehe het topic verdraaid een beetje van onderwerp
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:56:26 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30323062
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef cinnamongirl het volgende:

is een man wel fris en geen slet als hij zijn pik in 80 vrouwen heeft gestoken?
i may fucking hope so...
pi_30323063
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef sjakie01 het volgende:

[..]

lekker wijf.
bedoel je niet eigenlijk: 'vieze sloerie' ?
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:56:31 #81
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30323064
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef sjakie01 het volgende:

tuurlijk is dit onzin. voor jou wel ja. lekker wijf.
pi_30323068
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef overlast het volgende:

[..]

ja dat zei die net.
lekker snolletje die vriendin. of moet ik zeggen ex
ach ze is best aardig en normaal ook eerlijk (en vrij lomp in dat soort dingen).
tis gewoon raar dat dit allemaal in een week is gebeurd. heb het ook pas gehoord...
Islam=facisme
pi_30323094
quote:

[..]

ben je stiekum homo? of weet je het nog niet?
ergens in je leven lijkt het of je een antipatie voor vrouwen ontwikkelt hebt.
pi_30323120
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef robar het volgende:
hehe het topic verdraaid een beetje van onderwerp
idd om haar nu voor sloerie en snol en dergelijke te gaan uitmaken gaat ook wel heel ver.
de ts weet ook nog niet alles al zijn die chatlogs ook niet zo fris...
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:58:39 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30323126
nu dus maar weer verder on topic en niet met z'n allen on sjakie .

die het trouwens vrij staat zijn eigen frustie topic te openen .
pi_30323134
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je zo onzeker blijft over jezelf dan vrees ik dat je het nog lastig gaat krijgen om eens een leuk meisje te vinden.
voor 4 jaar een vriendin gehad, vlak na onze wintersport ging ze er vandoor met een andere kerel. (genaaid ik weet het ) maar wees maar niet bang, ik heb elk weekend wel wat te neuken. ik heb op dit moment geen enkel respect meer voor een vrouw, dus ik neuk ook gewoon lekker alles wat los en vast zit. een simpel praatje en ze liggen in je bed. de snollen.

al moet ik wel zeggen dat ik geen wijven neuk die al een vriend hebben. maar goed ze liegen over alles dus daar ook vast wel over.
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:03:28 #87
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30323282
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:58 schreef sjakie01 het volgende:
voor 4 jaar een vriendin gehad, vlak na onze wintersport ging ze er vandoor met een andere kerel. (genaaid ik weet het ) maar wees maar niet bang, ik heb elk weekend wel wat te neuken. ik heb op dit moment geen enkel respect meer voor een vrouw, dus ik neuk ook gewoon lekker alles wat los en vast zit. een simpel praatje en ze liggen in je bed. de snollen.

al moet ik wel zeggen dat ik geen wijven neuk die al een vriend hebben. maar goed ze liegen over alles dus daar ook vast wel over.
jij held, jij bent dé man
GNU Terry Pratchett
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:04:23 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30323311
---------------------------------------------

da's dus de streep onder het off topic gebeuren...
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:06:21 #89
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30323381
zeg darkdancer, zorg je wel voor volgdoende bier?
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:07:24 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30323411
misschien een fles sterke sterk om helemaal alles te vergeten?
pi_30323437
er bestaan ook nog leuke meisjes die je wel trouw zijn hoor
pi_30323469
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:58 schreef darkdancer het volgende:

[..]

idd om haar nu voor sloerie en snol en dergelijke te gaan uitmaken gaat ook wel heel ver.
de ts weet ook nog niet alles al zijn die chatlogs ook niet zo fris...
leuk dat ts direct al zijn vrienden inlicht over haar chatlogs, en zij nog van niks weet!
ik krijg een beetje een voyeuristisch gevoel bij dit topic trouwens
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_30323499
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef glinzdorff het volgende:
er bestaan ook nog leuke meisjes die je wel trouw zijn hoor
onmogelijk!
pi_30323539
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:10 schreef thisbe het volgende:

[..]

onmogelijk!
met zo'n instelling wel
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:12:22 #95
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30323573
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:09 schreef thisbe het volgende:

dat is de kracht van r&p rrrauuurrarrr

als mensen er geen probeem in zien om hun probleem open en bloot te bespreken, dan kijk ik wel toe... stiekempjes gluren is niet mijn ding
pi_30323585
quote:

[..]

leuk dat ts direct al zijn vrienden inlicht over haar chatlogs, en zij nog van niks weet!
het is misschien niet netjes wat ts gedaan heeft. maar als hij niet had gekeken was hij nou nog niks wijzer geworden. je kan die vriendin denk ik eerder verwijten dat zij niet eerlijk is.
pi_30323769
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef henk-b het volgende:

ik had mij ook niet kunnen inhouden!
op zo'n moment zie ik een man gelijk aan de vrouw, ze willen toch emanicaptie, kunnen ze het krijgen ook!
ze had zeker een paar klappen gekregen...die hoer!
pi_30323797
vind het maar een respectloze druif, heb dan lef, verbreek de relatie en kwets maar iemand 1 keer.
pi_30323869
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:24 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

ik neem aan dat je haar toen keihard hebt afgewezen?
uiteraard ik heb het destijds uitgemaakt en het gaat echt niet meer aan...het is haar eigen schuld dus ze zoekt het maar uit
pi_30323901
quote:

[..]

dat is dus weer fout gedacht. ik ben de enigste die van die chatlogs weet.
van onze groep ben ik ook een die het beste met de vriendin van de ts kan opschieten.
ik heb ook wel eens dingen tegen ts en vriendin gezegd die uitermate vertrouwelijk waren en waar dan ook normaal mee word omgegaan ...
Islam=facisme
pi_30323999
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef donsauza het volgende:

[..]

op zo'n moment zie ik een man gelijk aan de vrouw, ze willen toch emanicaptie, kunnen ze het krijgen ook!
ja dan ben je ook echt gek geweest op haar
een van mijn exen heeft ook dingen gedaan waarmee ik het moeilijk heb gehad.
toch respecteer ik nog wel wat ze voor mij heeft betekend in de tijd dat het goed ging.
en daarnaast, heb ik ondertussen de indruk, heeft ze wel geleerd dat mannen eikels zijn en ik toch eigenlijk wel anders was...
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:24:53 #102
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30324056
quote:

[..]

* nixxx mompelt.. treinsmiley.. waar issie.. kom eens treinsmiley..
pi_30324149
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef roadronner het volgende:
okee een lang verhaal wordt dit, maar het volgende is het probleem

...
tussendoor hebben we veel telefonisch contact gehad
...
beetje klef. zit je lekker op kamp, gaat de hele tijd je telefoon "houd je nog wel van me" , "ik ook van jou" en meer van dat fraais.
ok.
quote:
ze vertelde dat ze tijdens het kamp een jongen m. had ontmoet, die qua karakter helemaal overeenkwam met haar karakter (net zo lomp soms). hij begon met een zin, en zij wist al precies wat ie ging zeggen. ze verzekerde mij dat ze niet is vreemdgegaan maar toch...

maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
jij bent natuurlijk druk bezig om haar signalen te sturen waaruit zij kan opmaken dat dit geen welkom gespreksonderwerp is... lichaamstaal, intonatie, manier van vragen, doordrammen, je kent dat wel. dat is haar echt niet ontgaan, dude.

verder is het natuurlijk de leeftijd.
zij gaat een totaal andere levensfase in, weg van huis, op zichzelf wonen, ze kan binnenkort elke nacht met een andere gozer thuiskomen zonder dat iemand ook maar zijn wenkbrauwen fronst...
dat gaat ze uitproberen, dude!

er zijn maar weinig relaties die voor de studietijd beginnen en het de hele tijd volhouden.
en de meeste mensen die dat volhouden leven ook in feite nog gewoon hetzelfde leven als voorheen...

je opties:
1. haar confronteren. resultaat: lekkere ruzie, verwijten over en weer, zij liegt en bedriegt, jij bent bezitterig, controleert haar, leest haar spullen en ze liegt niet want ze is (nog!!) niet met hem vreemdgegaan. resultaat: schipbreuk, of belofte van eeuwige trouw en binnen zes maanden alsnog schipbreuk.

2. doen of je neus bloedt. resultaat: je begint er telkens weer over net zo lang tot het ruzie wordt. zie 1.

3. echt doen alsof je neus bloedt: resultaat: het beschrevene gebeurt steeds vaker en steeds duidelijker, en binnen zes maanden zegt ze dat ze met je moet praten, en dat jullie relatie op een dood spoor zit, en dat ze het niet meer zo ziet, en dat jullie veranderd zijn en dat het niet aan jou ligt maar ja je bent wel bezitterig, en dat jullie allebei wat ruimte nodig hebben...
dude, als je voor deze optie gaat: print deze pagina maar uit en draag hem bij je: binnen zes maanden kun je de clichés gewoon afvinken.

4. pijnlijk: eer aan jezelf houden. uitmaken. zeg dat jullie allebei een andere levensfase ingaan en dat je haar vrij wilt laten en dat jullie relatie op een dood spoor zit en dat het niet aan haar ligt. houdt de eer aan jezelf.

5. pijnlijk: uitmaken met als reden: die gozer. leidt tot ontkenningen, verwijten (jij bent bezitterig en een gemene msn-gluurder) en ze is al langere tijd niet blij met jou... afijn, zie scenario 1.

ik zou je adviseren om voor 4 te gaan.
5 en 1 zijn in feite dezelfde, alleen stuur je bij 5 aan op een relatiebreuk. beide hebben een dikke vette ruzie, daar houd ik persoonlijk niet van. bovendien kun je met 4 volhouden dat jij haar dumpt.

2 en 3 zijn afwachten totdat zij jou dumpt. in dat geval mag je nog even een paar vrije zaterdagen opgeven om haar te verhuizen, wordt je nog een tijdje gebruikt, bedrogen, en daarna gedumpt.

sorry dude, such is life. het gaat niet altijd zoals je zou willen.
er zijn nog 2999999999 meisjes over.
next!

[ Bericht 1% gewijzigd door mgerben op 06-09-2005 16:33:57 ]
pi_30324296
gewoon nu uitmaken, is kut maar wel het beste voor je eigenwaarde.
gaan studeren is nou eenmaal zo'n moment waarop veel mensen met hun relatie kappen
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:35:20 #105
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30324425
helemaal platneuken, de meest smerige dingen met haar doen en dan dumpen.

maar dat ben ik.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:37:11 #106
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30324500
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:35 schreef nickthedick het volgende:
helemaal platneuken, de meest smerige dingen met haar doen en dan dumpen.

maar dat ben ik.
pi_30324531
quote:

[..]

dusse. mannen die vreemdgaan, dat is gewoon een gegeven. maar als vrouwen het doen is het opeens 'geemancipeerd'.
newsflash: vrouwen zijn altijd al vreemdgegaan.
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:40:07 #108
106776 Nickthedick
pi_30324597
het liefst tijdens je orgasme: 'eeuuh aah aaaah aaaaaah raaaaargh domme hoer, ik wil je nooit meer zien!!' dan trap je haar het bed uit en zet haar naakt buiten.

mensen zullen je daarom respecteren.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_30324759
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef nickthedick het volgende:
het liefst tijdens je orgasme: 'eeuuh aah aaaah aaaaaah raaaaargh domme hoer, ik wil je nooit meer zien!!' dan trap je haar het bed uit en zet haar naakt buiten.

mensen zullen je daarom respecteren.
de buurjongens en de mannelijke passanten iig wel
Islam=facisme
pi_30324774
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

newsflash: vrouwen zijn altijd al vreemdgegaan.
oja klopt vrouwen gingen in de jaren 50/60/70 ook vaker vreemd dan mannen. helemaal mee eens
pi_30324942
alweer een update?
pi_30325045
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef darkdancer het volgende:

[..]

dat is dus weer fout gedacht. ik ben de enigste die van die chatlogs weet.
van onze groep ben ik ook een die het beste met de vriendin van de ts kan opschieten.
ik heb ook wel eens dingen tegen ts en vriendin gezegd die uitermate vertrouwelijk waren en waar dan ook normaal mee word omgegaan ...
vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:54:58 #113
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30325110
mmm, best kut voor ts, maar misschien dat ze vooral wat aan het uitproberen was, het is niet netjes dat ze bij een jongen in bed heeft gelegen, maar wie weet is er weinig gebeurd.
al ziet het er niet goed uit, dat moet ik toegeven. succes!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:56:16 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30325172
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef breukink het volgende:

[..]

vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...
hij is toch anoniem? niet zo zeuren...
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:56:27 #115
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30325180
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef sjakie01 het volgende:

[..]

oja klopt vrouwen gingen in de jaren 50/60/70 ook vaker vreemd dan mannen. helemaal mee eens
kap eens met dat oftopic gezeur, of geef bronnen aan waaruit blijkt dat je uitspraken kloppen, of hou je kop.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_30325199
jeemig! wat een opmerkingen hier! alle vrouwen zijn dus hoeren en alle mannen engeltjes? diegene die het het hartste roepen dat alleen vrouwen vreemd gaan (iod) doen het zelf vast ook het meest!
en kappen nou met het afzeiken van elkaar!
als je het mij vraagt zit er geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen wat dit betreft. het verschil is wat je er zelf van maakt: een grote fantasie!

maar goed, ik vind het heel rot voor ts dat hij dit allemaal meemaakt. ik vind eigenlijk wel dat mail, etc prive zijn, maar ik kan me voorstellen dat hij is gaan neuzen. vooral als je een heel sterk vermoeden hebt.
ik zou, zoals hierboven al meerdere malen is gezegt, het uit maken en de eer aan mjizelf houden.
dan komt de waarheid misschien ook wel naar boven.
ik neem tenminste aan dat de sfeer in de relatie toch al verpest is voor ts en dat hij haar ook niet meer goed kan vertrouwen. dat is geen goede basis voor een relatie, lijkt mij.

succes + sterkte en hou ons op de hoogte!

pi_30325220
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef breukink het volgende:

[..]

er staan ook persoonlijke gegevens he

* darkdancer gaat maar eens een kratje halen....

(nog steeds niks van de ts gehoord)
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:59:27 #118
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30325298
tis 1700 uur, kom op ts, we zijn benieuwd naar de afloop!
Neerkomen wel!
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:59:55 #119
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30325317
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef locusta het volgende:
jeemig! wat een opmerkingen hier! alle vrouwen zijn dus hoeren en alle mannen engeltjes? diegene die het het hartste roepen dat alleen vrouwen vreemd gaan (iod) doen het zelf vast ook het meest!
als je het mij vraagt zit er geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen wat dit betreft. het verschil is wat je er zelf van maakt: een grote fantasie!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:00:31 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30325339
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef freeflyer het volgende:
tis 1700 uur, kom op ts, we zijn benieuwd naar de afloop!
het 'feest ' begint nu pas. neem aan dat ie er niet in 5 minuten uit is...
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:05:50 #121
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30325522
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het 'feest ' begint nu pas. neem aan dat ie er niet in 5 minuten uit is...
ah, ok, ik dacht dat ie er nu ongeveer uit zou zijn...

najah, geduld is een schone zaak
Neerkomen wel!
pi_30325572
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef freeflyer het volgende:
ah, ok, ik dacht dat ie er nu ongeveer uit zou zijn...

najah, geduld is een schone zaak
we zijn allemaal heel erg benieuwd....
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:07:42 #123
106776 Nickthedick
pi_30325583
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef locusta het volgende:
dat vind ik niet, er zijn wel degelijk verschillen:

- de gemiddelde vrouw kan het op praktisch elk moment van de dag voor elkaar krijgen kosteloos seks te hebben of een relatie te beginnen ----> de gemiddelde man moeten daarentegen veel harder werken om te neuken/ een relatie te beginnen. ga je als man vreemd, dan maak je iets kapot wat morgen weer gerepareerd kan worden; andersom maken vrouwen iets kapot wat wellicht maanden duurt om weer op te bouwen.

- vrouwen die vreemdgaan doen dit omdat ze hun vriend/man niet goed genoeg meer is; mannen gaan vreemd omdat ze een lekker wijf zien en die willen neuken, dit heeft doorgaans niets met de gevoelens die ze voor hun partner hebben te maken.

ik ga eerst even eten.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:10:13 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30325662
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef nickthedick het volgende:
ga je als man vreemd, dan maak je iets kapot wat morgen weer gerepareerd kan worden; andersom maken vrouwen iets kapot wat wellicht maanden duurt om weer op te bouwen.
dat verschil vat ik even niet...
pi_30325672
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef mgerben het volgende:

knip
ik ben het met je eens
pi_30325717
ik hoor nog geen geschreeuw of hulpdiensten...

zal het bier eens koud zetten, wat de uitkomst ook is, bier zal hij nodig hebben
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:12:50 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30325748
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef copycat het volgende:

[..]

omdat vrouwen die vreemdgaan meestal verliefd worden, bij mannen is het de volgende dag al weer kwijt.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:14:32 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30325794
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef zoalshetis het volgende:

omdat vrouwen die vreemdgaan meestal verliefd worden, bij mannen is het de volgende dag al weer kwijt.
okay. <aar gevoelsmatig maak je als man dan toch net zoveel kapot dan als vrouw?
ervanuitgaande dat het wordt opgebiecht.
pi_30325817
@ nickthedick:
zowel mannen als vrouwen zijn beiden heel goed in staat om vreemd te gaan. tuurlijk kunnen de redenen waarom iemand vreemd gaat wel verschillen.
maar het maak een vrouw niet minder dan een man als zij vreemd gaat, terwijl mannen het net zo hard doen!
wat dat betreft zijn er dus geen verschillen tussen mannen en vrouwen (zo bedoelde ik het eigenlijk dus ).
we gaan allebei wel eens vreemd, en alle polletjes over mannen dit en vrouwen dat......pppfff!

eet smakelijk trouwens!
hehe.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:15:54 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30325826
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:14 schreef copycat het volgende:

[..]

okay. <aar gevoelsmatig maak je als man dan toch net zoveel kapot dan als vrouw?
ervanuitgaande dat het wordt opgebiecht.
neuh dat denk ik niet gevoelsmatig, maar misschien ervaren vrouwen dat zo. jullie manier is wat meer onomkeerbaar zeg maar...
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:19:46 #131
106776 Nickthedick
pi_30325938
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef copycat het volgende:

[..]

studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 17:21:18 #132
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30325974
ik kan niet anders dan concluderen dat het idd voorbij is. ben benieuwd naar de afloop. waak ervoor dat jouw niet vanalles aangepraat wordt. zij is niet eerlijk geweest. boeiend dat ze dan pissig wordt dat je in dr logs hebt lopen neuzen. als ze in een week tijd ineens 100% omslaat heb je alle recht om dat te doen. vooral als ze zegt dat ze iemand heeft leren kennen rond de tijd dat ze anders ging doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_30325994
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:19 schreef nickthedick het volgende:

[..]

studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?
het vrijgezellen-leven bevalt je wel goed he
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:22:31 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30326017
quote:

rare vergelijking.
maar qua vreemdgaan maakt het mij geen zak uit of het uit lust of liefde is gedaan. of het een keer of tien keer is gebeurd.

niet dat ik zelf trouwens altijd een heilig boontje ben geweest in relaties, maar die vreemdgaanacties waren toch altijd door lust ingegeven.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:25:07 #135
106776 Nickthedick
pi_30326092
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef locusta het volgende:
@ nickthedick:
zowel mannen als vrouwen zijn beiden heel goed in staat om vreemd te gaan. tuurlijk kunnen de redenen waarom iemand vreemd gaat wel verschillen.
maar het maak een vrouw niet minder dan een man als zij vreemd gaat, terwijl mannen het net zo hard doen!
ik vind het vreemdgaan van vrouwen meer disrespectvol omdat ze daarmee eigenlijk aangeeft een superieur exemplaar te hebben gevonden. een man kan gewoon geil zijn en willen neuken, dat betekent niet dat hij z'n huidige partner volledig afwijst.
quote:
wat dat betreft zijn er dus geen verschillen tussen mannen en vrouwen (zo bedoelde ik het eigenlijk dus ).
we gaan allebei wel eens vreemd, en alle polletjes over mannen dit en vrouwen dat......pppfff!

eet smakelijk trouwens!
hehe.
thanks. ik vind het motief van vrouwen getuigen van minder respect dan andersom, en bij het kapotgaan van een relatie is de schade voor de man groter. dus... ik vind wel degelijk dat er een verschil is.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:27:50 #136
106776 Nickthedick
pi_30326161
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:21 schreef darkdancer het volgende:

[..]

het vrijgezellen-leven bevalt je wel goed he
't is heerlijk, alleen ben ik bang dat ik binnenkort weer met een 'vriendin' opgescheept zit.
pi_30326262
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef nickthedick het volgende:

[..]

't is heerlijk, alleen ben ik bang dat ik binnenkort weer met een 'vriendin' opgescheept zit.
gecondoleerd alvast
Islam=facisme
pi_30326308
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:25 schreef nickthedick het volgende:

[..]

ik vind het vreemdgaan van vrouwen meer disrespectvol omdat ze daarmee eigenlijk aangeeft een superieur exemplaar te hebben gevonden. een man kan gewoon geil zijn en willen neuken, dat betekent niet dat hij z'n huidige partner volledig afwijst.
[..]

thanks. ik vind het motief van vrouwen getuigen van minder respect dan andersom, en bij het kapotgaan van een relatie is de schade voor de man groter. dus... ik vind wel degelijk dat er een verschil is.
sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...
pi_30326329
ben het eens met locusta
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:33:12 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30326331
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef locusta het volgende:

[..]

sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...
het gaat hier toch om de algemene tendens, niet om wat persoonlijke verschillen?
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:35:11 #141
106776 Nickthedick
pi_30326390
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef locusta het volgende:

[..]

daarom schreef ik ook 'doorgaans' in de eerste post. je wil toch niet geweren dat alle motieven bij zowel mannen als vrouwen even vaak voorkomen?
pi_30326413
wat is de algemene tendens dan, aangezien dat niet te bepalen is lijkt me, gezien ieder persoon anders tikt.
pi_30326426
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat hier toch om de algemene tendens, niet om wat persoonlijke verschillen?
en die is voor mannen en vrouwen precies hetzelfde....

@ nickthedick: nee, dat hoor je mij ook niet zeggen, maar het is niet zo dat bepaalde beweegreden om vreemd te gaan alleen zijn voorbehouden aan de mannen.
mannen gaan vreemd, vrouwen gaan vreemd, daar zit geen verschil tussen en het is dus onzin om te roepen dat vrouwen minder zijn als ze dat doen, net zo dat het onzin is om te roepen dat mannen minder zijn als ze vreemd gaan.

maar de redenen waarom mensen vreemd gaan verschillen. die zijn vaak dan ook persoonlijk.
pi_30326433
quote:

[..]

dit gaat echt niet op.

ten eerste is er ook nog de bedrogen partner die wel vrouw is en die er waarschijnlijk een stuk meer moeite mee zal hebben.

ten tweede verschilt het per man/vrouw wat de redenen achter bedrog zijn. ik ken dames die vreemd gaan en daar de volgende dag overheen stappen alsof e rniets gebeurd is. en amnnen die helemaal verscheurd door emoties worden.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:39:04 #145
106776 Nickthedick
pi_30326508
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef locusta het volgende:

[..]

onzin, het motief van vrouwen om vreemd te gaan is vaker dan bij mannen gericht op het beginnen van een nieuwe relatie. voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:40:24 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30326558
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nickthedick het volgende:
voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
dat vind ik persoonlijk een stuk respectlozer...
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:41:00 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30326579
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef copycat het volgende:

[..]

maar relatietechnisch gezien een stuk minder verwoestend...
pi_30326588
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nickthedick het volgende:

[..]

onzin, het motief van vrouwen om vreemd te gaan is vaker dan bij mannen gericht op het beginnen van een nieuwe relatie. voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
weet je wat dan wel weer frapant is, dat mannen moeilijker met dat schuldcomplex om kunnen gaan dan vrouwen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:43:47 #149
106776 Nickthedick
pi_30326650
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef ripley het volgende:

dit gaat echt niet op.

ten eerste is er ook nog de bedrogen partner die wel vrouw is en die er waarschijnlijk een stuk meer moeite mee zal hebben.
onzin, omdat vrouwen eerder janken zijn ze opeens 'gevoeliger'? een vrouw kan veel makkelijker weer een relatie opbouwen dan een man. en dat is een feit. een man wordt bij het vreemdgaan van de vrouw op al zijn aspecten afgewezen; andersom wordt een vrouw alleen 'lichamelijk' 'afgewezen' (en het is niet eens een afwijzing, het is een uitje).
quote:
ten tweede verschilt het per man/vrouw wat de redenen achter bedrog zijn. ik ken dames die vreemd gaan en daar de volgende dag overheen stappen alsof e rniets gebeurd is. en amnnen die helemaal verscheurd door emoties worden.
ja? probeer je wat nuance in de discussie te brengen ofzo? dan zal je toch wat beter moeten onderbouwen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:43:54 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30326653
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef zoalshetis het volgende:

maar relatietechnisch gezien een stuk minder verwoestend...
mits je het verborgen weet te houden wel .
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:44:54 #151
106776 Nickthedick
pi_30326688
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef glinzdorff het volgende:

[..]

weet je wat dan wel weer frapant is, dat mannen moeilijker met dat schuldcomplex om kunnen gaan dan vrouwen.
die ijskoude sloeries.
pi_30326711
ts, waar blijf je?

.... *ongeduldig*.....
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:47:02 #153
106776 Nickthedick
pi_30326748
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef copycat het volgende:

[..]

hoezo? ik kijk meer vanuit het motief van de overtreder. als je het vanuit het perspectief van het slachtoffer bekijkt, is het voor mannen nog steeds moeiliker te verteren omdat zij compleet aan de kant worden gezet.
pi_30326760
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef nickthedick het volgende:

[..]

onzin, omdat vrouwen eerder janken zijn ze opeens 'gevoeliger'? een vrouw kan veel makkelijker weer een relatie opbouwen dan een man. en dat is een feit. een man wordt bij het vreemdgaan van de vrouw op al zijn aspecten afgewezen; andersom wordt een vrouw alleen 'lichamelijk' 'afgewezen' (en het is niet eens een afwijzing, het is een uitje).
[..]
ik heb het word gevoeliger niet in de mond genomen, dat maak jij er van

jij stelt verder allerlei dingen als een feit omdat je het zelf zo vindt. en als ik bedrogen zou zijn zou ik me niet allen lichamelijk afgewezen voelen. het gaat namelijk niet om het lichamelijke, maar om het delen met die speciale intimiteit met een ander en om het feit dat mijn vriend dan een belofte naar mij zou hebben verbroken. als je met een ander wil neuken doe je dat maar alsvrijgezel. als je met mij een relatie begint weet je wat mijn voorwaarden zijn. andersom ziet mijn vriend dat overigens ook zo.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:51:15 #155
106776 Nickthedick
pi_30326839
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef locusta het volgende:

[..]

@ nickthedick: nee, dat hoor je mij ook niet zeggen, maar het is niet zo dat bepaalde beweegreden om vreemd te gaan alleen zijn voorbehouden aan de mannen.
mannen gaan vreemd, vrouwen gaan vreemd, daar zit geen verschil tussen en het is dus onzin om te roepen dat vrouwen minder zijn als ze dat doen, net zo dat het onzin is om te roepen dat mannen minder zijn als ze vreemd gaan.

maar de redenen waarom mensen vreemd gaan verschillen. die zijn vaak dan ook persoonlijk.
ik vind 'motief' en de 'gevolgen' van de daad toch behoorlijk belangrijke punten om te bepalen wie meer kwaad in zijn/haar zin heeft of wie hier minder respect toont voor zijn/haar partner.
pi_30326890
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef nickthedick het volgende:
ik vind 'motief' en de 'gevolgen' van de daad toch behoorlijk belangrijke punten om te bepalen wie meer kwaad in zijn/haar zin heeft of wie hier minder respect toont voor zijn/haar partner.
is bij mij bijzaak. alleen al het feit dat iemand vreemd is gegaan, is voor mij al genoeg...

ik ga het niet in bepaalde situaties wel accepteren en ik bepaalde situaties niet. voor dit soort dingen is er bij mij gewoon maar 1 grens --> direct wegwezen!

ik ga nu even eten
pi_30326892
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef nickthedick het volgende:

[..]

wij ook

alleen stel jij tamelijk simplistisch een regel die kennelijk op moet gaan voor alle mannen en vrouwen. terwijl ikzelf liever per persoon en situatie kijk, omdat ik denk dta je niet iedereen over 1 kam kan scheren
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:57:26 #158
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_30326988
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef cinnamongirl het volgende:
het is de leeftijd......
eeerst uitrazen voor je een serieuze relatie begint voorkomt zoveel ellende.
niks meer aan toe te voegen
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:57:28 #159
106776 Nickthedick
pi_30326989
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef ripley het volgende:

ik heb het word gevoeliger niet in de mond genomen, dat maak jij er van
dat komt omdat mensen die niet onderbouwen soms uit hun tent gelokt moeten worden.

gelukt
quote:
jij stelt verder allerlei dingen als een feit omdat je het zelf zo vindt. en als ik bedrogen zou zijn zou ik me niet allen lichamelijk afgewezen voelen. het gaat namelijk niet om het lichamelijke, maar om het delen met die speciale intimiteit met een ander en om het feit dat mijn vriend dan een belofte naar mij zou hebben verbroken. als je met een ander wil neuken doe je dat maar alsvrijgezel. als je met mij een relatie begint weet je wat mijn voorwaarden zijn. andersom ziet mijn vriend dat overigens ook zo.
neuken alleen heeft voor mannen niets met 'gevoelens' voor degene met wie je het bed deelt te maken. het is jammer dat vrouwen het zo opvatten, maar het is niet zo. ik vind ook dat je gewoon niet vreemd moet gaan binnen een relatie (man of vrouw), maar er is bij vrouwen wel degelijk meer sprake van voorbedachte rade.
pi_30327032
is er al meer nieuws?
pi_30327056
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef copycat het volgende:

[..]

mits je het verborgen weet te houden wel .
dat vrouwen achterbaks zijn wisten we al wel copycat, dat hoef je niet nog een keer aan te halen.
pi_30327112
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:57 schreef nickthedick het volgende:

[..]

dat komt omdat mensen die niet onderbouwen soms uit hun tent gelokt moeten worden.
makkelijk en ongeloofwaardig excuus
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:57 schreef nickthedick het volgende:

neuken alleen heeft voor mannen niets met 'gevoelens' voor degene met wie je het bed deelt te maken. het is jammer dat vrouwen het zo opvatten, maar het is niet zo. ik vind ook dat je gewoon niet vreemd moet gaan binnen een relatie (man of vrouw), maar er is bij vrouwen wel degelijk meer sprake van voorbedachte rade.
je blijft het als een feit stellen dat dit zo geldt voor alle mannen, maar ik ken zat mannen in mijn omgeving voor wie dat niet geldt, inclusief mijn huidige en vorige vriend

en vrouwen kunnen ook bevangen raken door lust, heb ik ook regelmatig gezien zelfs en de volgende dag is die lust weer weg en kruipen ze bij hun mannetje aan tafel, net als veel mannen dat andersom ook doen

in beide gevallen vind ik het respectloos. als het puur om lust gaat zet je dus je relatie op het spel voor iets onbelangrijks, hetgeen je relatie ook degradeert tot iets onbelangrijks. en als het berekender gaat, zoals jij stelt, dan wordt je willens en wetens genaaid (en not in a good way) door je geliefde. beide manieren zijn kwetsend, ongeacht egslacht.
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:05:39 #163
106776 Nickthedick
pi_30327124
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:53 schreef ripley het volgende:

[..]

wij ook

alleen stel jij tamelijk simplistisch een regel die kennelijk op moet gaan voor alle mannen en vrouwen. terwijl ikzelf liever per persoon en situatie kijk, omdat ik denk dta je niet iedereen over 1 kam kan scheren
ik zei toch ook in de eerste post: 'doorgaans'. als in: doorgaans schijten beren vaker in het bos dan mensen. ben jij zo'n politiek correct iemand die mensen ongelijk geeft als ze beweren dan marokkanen crimineler zijn dan nederlanders?
pi_30327173
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:05 schreef nickthedick het volgende:

[..]

ik zei toch ook in de eerste post: 'doorgaans'. als in: doorgaans schijten beren vaker in het bos dan mensen. ben jij zo'n politiek correct iemand die mensen ongelijk geeft als ze beweren dan marokkanen crimineler zijn dan nederlanders?
wel in al je posts stellig beweren "mannen zus en vrowuen zo" en vervolgens terugkrabbelen op dat woordje

en wat vind je inhoudelijk verder van wat ik postte?
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:08:35 #165
106776 Nickthedick
pi_30327176
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:53 schreef locusta het volgende:

[..]

is bij mij bijzaak. alleen al het feit dat iemand vreemd is gegaan, is voor mij al genoeg...

ik ga het niet in bepaalde situaties wel accepteren en ik bepaalde situaties niet. voor dit soort dingen is er bij mij gewoon maar 1 grens --> direct wegwezen!

ik ga nu even eten
sommige mensen analyseren nu eenmaal graag wat dieper. bij strafzaken speelt het motief en de schade ook altijd een grote zol bij het toewijzen van de straf.
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:12:04 #166
106776 Nickthedick
pi_30327245
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:08 schreef ripley het volgende:

[..]

wel in al je posts stellig beweren "mannen zus en vrowuen zo" en vervolgens terugkrabbelen op dat woordje

en wat vind je inhoudelijk verder van wat ik postte?
had je maar beter moeten lezen. soms maakt 1 woordje een wereld van verschil.

ik vind je posts weinig objectief, onderbeargumenteerd en verwijtend en disrespectvol naar degene met wie je een discussie hebt (ik dus ) ik vind het nogal moeilijk jou serieus te nemen.
pi_30327341
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef nickthedick het volgende:

[..]

had je maar beter moeten lezen. soms maakt 1 woordje een wereld van verschil.

ik vind je posts weinig objectief, onderbeargumenteerd en verwijtend en disrespectvol naar degene met wie je een discussie hebt (ik dus ) ik vind het nogal moeilijk jou serieus te nemen.
likewise.

kennelijk is het al te moeilijk om in te gaan op het argument dat als jouw stelling betreffende mannen klopt (het is puur lichamelijk), dat dan erg beledigend en denigrerend voor je relatie is, omdat je relatie op het spel wordt gezet voor de neuk

je probeert op de man te spelen zonder onderbouwing, precies datgene waar je mij van beschuldigt. en dat verlies je
pi_30327369
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:08 schreef nickthedick het volgende:
sommige mensen analyseren nu eenmaal graag wat dieper. bij strafzaken speelt het motief en de schade ook altijd een grote zol bij het toewijzen van de straf.
ja, maar in een relatie moet je ook grenzen stellen. voor de meeste mensen is er een duidelijke grens m.b.t vreemdgaan en dat zijn dingen waar meestal niet over kunt onderhandelen.
pi_30327371
mmh.. nou wil ik ook wel een keer weten hoe het gegaan is!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_30327407
volgens mij liggen ze alle 3 te neuken.
pi_30327440
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:18 schreef glinzdorff het volgende:
zwaar "gesprek" ja....

maar dit zijn zaken die je vaak niet even in 5 minutjes regelt....
pi_30327586
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:19 schreef locusta het volgende:

[..]

zwaar "gesprek" ja....

maar dit zijn zaken die je vaak niet even in 5 minutjes regelt....
zonder voorspel, nou...
maar je hebt gelijk, even afwachten

popcorn pakt......
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:38:51 #173
106776 Nickthedick
pi_30327907
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:15 schreef ripley het volgende:

[..]

likewise.

kennelijk is het al te moeilijk om in te gaan op het argument dat als jouw stelling betreffende mannen klopt (het is puur lichamelijk), dat dan erg beledigend en denigrerend voor je relatie is, omdat je relatie op het spel wordt gezet voor de neuk

je probeert op de man te spelen zonder onderbouwing, precies datgene waar je mij van beschuldigt. en dat verlies je
bull, ik bekijk het gewoon objectief ---> motief ----> gevolg ----> frequentie. wat mensen er emotioneel bij beleven is totaal ondergeschikt. sommige mensen janken bij een film waarin een schattig hondje om het leven komt, maar kunnen zonder blikken of blozen naar verhongerende mensen kijken in 1 of ander afrikaans land.
pi_30328012
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:18 schreef glinzdorff het volgende:
hahahaha, nee

heb ts net ff gesproken over msn. zijn vriendin was er nog.
ga er zo heen met een paar koude rakkers.

ben benieuw, misschien wordde woede straks wel op mij afgereageerd
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:42:44 #175
106776 Nickthedick
pi_30328027
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:16 schreef locusta het volgende:

[..]

ja, maar in een relatie moet je ook grenzen stellen. voor de meeste mensen is er een duidelijke grens m.b.t vreemdgaan en dat zijn dingen waar meestal niet over kunt onderhandelen.
ik ben het ook wel met je eens, maar voor jou geldt blijkbaar voor verschillende overtredingen dezelfde straf. ik vind het 1 wel degelijk een zwaardere overtreding dan het ander, voornamelijk om het motief.
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:47:53 #176
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_30328159
ben ook wel benieuwd naar uitkomst, tvp...
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:48:03 #177
106776 Nickthedick
pi_30328163
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:15 schreef ripley het volgende:

oeh, deze had ik nog helemaal niet gelezen. heerlijk gevoel voor humor heb je.
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:48:36 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30328178
niet het topic om over porno te slowchatten.
opgeruimd dus .
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:52:31 #179
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_30328269
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef nickthedick het volgende:

[..]

ik ben het ook wel met je eens, maar voor jou geldt blijkbaar voor verschillende overtredingen dezelfde straf. ik vind het 1 wel degelijk een zwaardere overtreding dan het ander, voornamelijk om het motief.
het probleem bij jouw redenatie is alleen dat je niet kijkt naar de situatie maar naar het geslacht van de 'dader' en daaraan de gevolgen verbind en die redenatie is te relativerend.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_30328323
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef darkdancer het volgende:

[..]

hahahaha, nee

heeft het mortuarium koopavond?
  dinsdag 6 september 2005 @ 18:55:21 #181
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_30328354
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:42 schreef darkdancer het volgende:

[..]

hahahaha, nee

heb ts net ff gesproken over msn. zijn vriendin was er nog.

ben benieuw, misschien wordde woede straks wel op mij afgereageerd
daar ben je vriend voor
pi_30328669
ik ben benieuwd wat hier uitkomt, het is net een soap he
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:08:38 #183
106776 Nickthedick
pi_30328759
quote:
op dinsdag 6 september 2005 18:52 schreef roa het volgende:

[..]

het probleem bij jouw redenatie is alleen dat je niet kijkt naar de situatie maar naar het geslacht van de 'dader' en daaraan de gevolgen verbind en die redenatie is te relativerend.
ik kijk naar het motief van de dader en verbind daar een frequentie aan per geslacht aan. bovendien gaan vrouwen evenvaak vreemd als mannen (als we die onderzoekjes moeten geloven). blijft: motief.

http://www.nu.nl/news/491(...)eemd_als_mannen.html
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:13:42 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30328924
in je analyse lijk je alleen te vergeten dat relaties altijd meer gepaard gaan met emotie dan met ratio...
pi_30329035
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:08 schreef nickthedick het volgende:
ik kijk naar het motief van de dader en verbind daar een frequentie aan per geslacht aan. bovendien gaan vrouwen evenvaak vreemd als mannen (als we die onderzoekjes moeten geloven). blijft: motief.

http://www.nu.nl/news/491(...)eemd_als_mannen.html
maar heb je niet zoiets dat wanneer je vriendin 1 keer vreemd is gegaan, je haar gewoon niet meer vertrouwd? ook al was ze nog zo "dronken" en belooft ze dat "ze het noooooooit weer" zou doen... ?

ik vind niet dat je deze regeltjes op een relatie toe kunt passen. daar zijn ook gevoelens bij betrokken en kun je niet alles even objectief bekijken.....
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:17:06 #186
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30329037
ts, nu heb je waarschijnlijk al met haar gepraat...
maar ik denk dat dat vast wel goed gaat komen, zo niet, dan is ze je niet waard.
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:17:09 #187
106776 Nickthedick
pi_30329040
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:13 schreef copycat het volgende:
in je analyse lijk je alleen te vergeten dat relaties altijd meer gepaard gaan met emotie dan met ratio...
emoties kun je zowel rationeel te verklaren en rationeel te onderbouwen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:18:12 #188
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30329074
ik dacht dat ik de enige hetero man was die altijd zo afkeurend over het zwakkere geslacht lulde. blijkt mee te vallen. maarjah, je kunt ook niet zonder die krengen hè...

life's a bitch..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:20:13 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30329141
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:17 schreef nickthedick het volgende:

emoties kun je zowel rationeel te verklaren en rationeel te onderbouwen.
maar het blijven emoties... die kun je niet 1, 2, 3 wegrationaliseren.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:21:32 #190
106776 Nickthedick
pi_30329189
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:17 schreef locusta het volgende:

[..]

maar heb je niet zoiets dat wanneer je vriendin 1 keer vreemd is gegaan, je haar gewoon niet meer vertrouwd? ook al was ze nog zo "dronken" en belooft ze dat "ze het noooooooit weer" zou doen... ?

ik vind niet dat je deze regeltjes op een relatie toe kunt passen. daar zijn ook gevoelens bij betrokken en kun je niet alles even objectief bekijken.....
ik zou die bitch dumpen.

tuurlijk kun je dat wel objectief bekijken. wie heeft het trouwens over regeltjes? ik heb het gewoon over gedrag en de verklaring daarvoor.
pi_30329198
mmm sprak net dus de ts. ik mag pas over een uurtje komen

volgens mij hebben ze momenteel goedmaaksex
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:22:42 #192
106776 Nickthedick
pi_30329230
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:20 schreef copycat het volgende:

[..]

maar het blijven emoties... die kun je niet 1, 2, 3 wegrationaliseren.
jawel hoor. gewoon even wat verdiepen in de psychologie.
pi_30329294
lijkt me moeilijk te herstellen de relatie, vertrouwen is immers goed geschaad.
wantrouwen zal plaatsnemen
pi_30329584
als ik zulke log's had gelezen van mijn vriendin, zou ik helemaal gek worden.
ook zou ik haar vertellen dat ik het niet pik om zo behandeld te worden.

uitmaken was voor mij geen vraag maar een feit.
en waarschijnlijk op een hele leuke manier die zij nooit zou vergeten.
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:51:42 #195
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30330361
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:21 schreef darkdancer het volgende:
mmm sprak net dus de ts. ik mag pas over een uurtje komen

volgens mij hebben ze momenteel goedmaaksex
zit je daar met je bier
GNU Terry Pratchett
  dinsdag 6 september 2005 @ 19:55:37 #196
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30330501
goedmaaksex na dit
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_30330603
quote:
op dinsdag 6 september 2005 19:51 schreef lod het volgende:

[..]

zit je daar met je bier
hij heeft die 2 koude rakkers toch nog bij zich?
pi_30330841
damn..had ik ook met me ex eer aan jezelf houden, dit gaat je veel meer pijn doen anders
pi_30331373
stel je zelf gewoon onafhankelijk op .
pi_30334558
ts, schiet eens op, we willen meer weten!
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:02:55 #201
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_30335235
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef lod het volgende:
ja als dit geen hoax is is het wel een gewelidig slechte soap!

game on!
reset
pi_30335626
nu is het klote, later lach je erom.
pi_30335986
mag ik misschien vragen welke introductie?
nhtv? vielleicht?
pi_30336483
hmm, nog steeds niet duidelijk wat er nou gebeurd is. maar uit de woorden van darkdancer kan ik opmaken dat het waarschijnlijk nog aan is.
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:38:43 #205
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30336580
quote:
op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef hugo- het volgende:
hmm, nog steeds niet duidelijk wat er nou gebeurd is. maar uit de woorden van darkdancer kan ik opmaken dat het waarschijnlijk nog aan is.
of dat ts nog even van wat sex wil genieten voor hij het uitmaakt
  dinsdag 6 september 2005 @ 22:39:56 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30336624
hoop nix verwijderd .

komt tijd, komt ts een update geven. dit topic loopt in de tussentijd echt niet weg .
pi_30339186
mmm, ik zal maar een kleine update geven.

ben zo rond 20.00 uur richting ts en vriendin vertrokken met een paar biertjes.
ze zaten vredig op de bank en aangezien zij en een huisgenoot van de ts er bij waren kon ik dus mezelf niet helemaal updaten omtrend het verhaal

we hebben weer als vanouds lol gemaakt en weer eens anderen in de zeik gezet (dat is een verhaal apart en zal ik zeer binnenkort samen met de ts posten).
heb heel ff kort met ts kunnen praten. hebben erover gepraat en de vriendin was op dat punt dat je of voor de relatie gaat of voor vrijgezellenleven. ze is dus nog heel gek op de ts, het smerige geklef op de bank kwam me de strot al weer uit!, en volgens mij is alles nu weer goed.
ben zonet maar naar huis gegaan, het bier was op en de ts zat zijn vriendin in de bilnaad te likken .

denk dat er morgenvroeg wel een reactie komt van de ts maar tot nu toe moeten jullie het doen met een ooggetuige verslag
Islam=facisme
pi_30339218
ach, ts moet sowieso gek zijn wil hij de relatie nog een kans geven...alles duidt er zo'n beetje op dat ze of al vreemd is gegaan, of dat ze er een punt achter wil zetten. en als ze toch bij elkaar blijven zal het maar voor een paar maanden zijn...
pi_30339245
en als de vriendin van ts dit leest:

je zusje is een super lekker ding, verheug me nu al op donderdag en zaterdag
Islam=facisme
pi_30339265
maar dd, wat heeft ze dan met die andere dude gedaan...of betekent die ineens niks meer ofzo?
pi_30339271
quote:
op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef casb het volgende:
ach, ts moet sowieso gek zijn wil hij de relatie nog een kans geven...alles duidt er zo'n beetje op dat ze of al vreemd is gegaan, of dat ze er een punt achter wil zetten. en als ze toch bij elkaar blijven zal het maar voor een paar maanden zijn...
ff voor de duidelijkheid: ze is dus niet vreemdgegaan!
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:47:07 #212
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30339334
quote:
op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef darkdancer het volgende:
en als de vriendin van ts dit leest:

je zusje is een super lekker ding, verheug me nu al op donderdag en zaterdag
waar gaan we stappen?
pi_30339359
pppff... iig een beetje verlossing
pi_30339371
quote:

[..]

en wel met elkaar in bed liggen etcetera? ach, wat niet is kan nog komen
pi_30339425
quote:
op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef casb het volgende:
maar dd, wat heeft ze dan met die andere dude gedaan...of betekent die ineens niks meer ofzo?
voor zover ik begrijp vond ze dat een "lekker ding" iemand om zichzelf op uit te testen qua trouw.
er is dus niks gebeurd en beseft dus zover ik begrijp dat ze toch van de ts houdt.
maar de ts moet morgen maar verder opheldering geven.

voor zover ik kan begrijpen was dit een premature-relationship-crisis (of iets dergelijks)

naja, ts is nu lekker bezig om zijn vriendin anaal te straffen en ik zit weer kansloos achter fok

* darkdancer pakt zijn gsm en gaat ff sms-en naar zijn potentiele "nieuwe" vriendin
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:50:59 #216
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30339475
quote:
op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef darkdancer het volgende:

[..]

voor zover ik begrijp vond ze dat een "lekker ding" iemand om zichzelf op uit te testen qua trouw.
er is dus niks gebeurd en beseft dus zover ik begrijp dat ze toch van de ts houdt.
maar de ts moet morgen maar verder opheldering geven.

voor zover ik kan begrijpen was dit een premature-relationship-crisis (of iets dergelijks)

naja, ts is nu lekker bezig om zijn vriendin anaal te straffen en ik zit weer kansloos achter fok

* darkdancer pakt zijn gsm en gaat ff sms-en naar zijn potentiele "nieuwe" vriendin
pi_30339895
ook hier stond een hele leuke grap, maar wederom ging hij helaas over het verkeerde meisje.

[ Bericht 94% gewijzigd door BGN op 07-09-2005 00:23:39 ]
pi_30339935
hmmz lijkt me toch dat het vertrouwen verneukt is!
&lt;hr&gt;
pi_30340151
quote:
op donderdag 28 juli 2005 11:14 schreef roadronner het volgende:

het vertrouwen in mijn vriendin is al heel erg terug, ik ben er wel van overtuigd dat het nu niet nog een keer zal gebeuren. als dat wel zo is, dan is het daaaaaaaag met het handje
het zal wel aan mij ligen deel 2
pi_30340181
dat ze zegt dat hij lekker is, zou mij niet zoveel uitmaken. iedereen kijkt wel eens naar iemand van het andere geslacht en geeft een waardering. ook de ts lijkt me.

maar samen in 1 bed slapen en afspraken maken voor een date en de ts afzeggen om me hem te praten vind ik not done
&lt;hr&gt;
pi_30340208
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:10 schreef bgn het volgende:

[..]

het zal wel aan mij ligen deel 2
whahahahahahha
echt een man van z'n woord!

owned
&lt;hr&gt;
pi_30340245
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:02 schreef bgn het volgende:

[..]

[..]

het zal wel aan mij ligen
ex is iemand anders dan diegene waar hij nu mee heeft

het zusje word niks, de ts zijn vriendin heeft het verknald! ze denkt dat ik anaal-fetisch heb:

"whaha doe s ff normaal jij jij bent alleen maar van de analegesprekke je word iets te gewoon nu..aju paraplu!"

en ik ben zo lief
Islam=facisme
pi_30340273
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:13 schreef darkdancer het volgende:

[..]

het zusje word niks, de ts zijn vriendin heeft het verknald! ze denkt dat ik anaal-fetisch heb:

"whaha doe s ff normaal jij jij bent alleen maar van de analegesprekke je word iets te gewoon nu..aju paraplu!"

en ik ben zo lief
je had gelijk een hei-paal in haar sterretje moeten planten!
&lt;hr&gt;
pi_30340489
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:13 schreef darkdancer het volgende:

[..]

aha
pi_30340669
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef dawnbreaker het volgende:

[..]

je had gelijk een hei-paal in haar sterretje moeten planten!
naja, hij heet alleen anders. voor de rest klopt jou advies wel met mijn gedachte
Islam=facisme
pi_30340769
5 focking pagina's gelezen, voor dit... voor niks

zucht
M'n signature, wat doe je :{
pi_30341015
ja, waar blijft 't leedvermaak?
&lt;hr&gt;
pi_30341019
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:31 schreef viper_74 het volgende:

zucht
tja, sorry dan he

misschien bakt de ts na al het bier van vanaaf niks in bed en hebben we morgen een mooie sexblooper
Islam=facisme
pi_30341075
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:31 schreef viper_74 het volgende:

zucht
ik lees altijd alleen de reply's van de ts... de ts leest namelijk het topic wel helemaal door en reageert op de beste reacties... scheelt veel leeswerk en je onthoudt de kern van het verhaal beter...
pi_30341097
quote:
op woensdag 7 september 2005 00:43 schreef darkdancer het volgende:
tja, sorry dan he

misschien bakt de ts na al het bier van vanaaf niks in bed en hebben we morgen een mooie sexblooper
even misschien een stomme vraag trouwens... maar moeten we nou geloven dat zij bij een jongen in bed heeft gelegen maar er niks is gebeurd?
pi_30341209
misschien post ie morgen dat ie het bonnentje van de morning-after-pil heeft gevonden
&lt;hr&gt;
pi_30341549
niet dat ik me niet amuseer tijdens het lezen van je verhalen, maar wat is eigenlijk je doel met dit topic. vermaak voor ons, of gewoon het compenseren van een gebrek aan een eigen mening?

hoe kun je nou je beslissing "wat moet ik doen?" laten nemen door mensen die je vriendin alleen kennen van de verhalen die je op het forum zet? doe gewoon wat je eigen hersenen je ingeven. natuurlijk is dat een spel van voors en tegens, natuurlijk kan het zijn dat je een foute beslissing maakt.

maar je kunt toch niet enkel op de levenservaringen van onbekenden gaan vertrouwen? dat zijn naast meningen van andere mensen gebaseerd op eigen levenservaringen ook alleen maar algemene normen. dat betekent niet dat er iets mis mee is, maar jouw situatie kan door een paar kleine dingen wezenlijk verschillen van hun situaties. bovendien krijg je echt geen prijs aan het eind van je leven of je je wel of niet aan de geldende norm gehouden hebt.

doe wat je zelf wilt doen.
pi_30342062
maar hij krijgt nu wel een prijs "beste soap op fok 05" award
&lt;hr&gt;
pi_30343217
handig van zijn vriendin. kan nu bij 2 mannen sex krijgen. wat is het leven voor sommige vrouwen toch heerlijk
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 7 september 2005 @ 07:37:41 #235
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30343686
allemachtig 5 pagina's... wat een komkommertijd op fok

allright een update dan maar. toen ze bij mij thuiskwam direct het hele verhaal voorgelegd. of ze wel echt helemaal eerlijk was geweest. eerst hield ze zich natuurlijk van de domme, maar ze voelde haarfijn aan dat ze er niet onderuit zou komen. of ze met die jongen in 1 bed had gelegen, waarom ze hem een sms gestuurd had (was schijnbaar eenmalig. maar ja de verwijderfunctie he... hoe goedgelovig kun je zijn), waarom ze van die 'leuke' dingen tegen die vent zei op msn.
er zijn wel antwoorden op gekomen maar dat zijn uiteraard weer de antwoorden waar je als kerel geen flikker mee opschiet. waarom ze in bed heeft gelegen met die jongen (met kleren aan, in gezelschap van nog 5 anderen op die kamer) was om een paar redenen.

ten eerste had ze (uiteraard) een paar glazen drank op. ze drinkt normaal niet veel en een stuk of 5 glazen (of meer) hakt er al aardig in. k*t-excuus maar iedereen heeft hem ooit wel eens te horen gekregen. ten tweede zei ze dat het een soort van flirten was, en ze wou voor zichzelf bepalen of ze mij trouw kon blijven of niet (aan de vrouwen hier: leg mij aub deze gedachtengang eens uit). ze hadden iets van ruim een uur op bed gelegen daar, en alleen maar liggen praten. ze zei dat ze mij toen heel erg miste, en dat ze op dat moment vooral een arm om haar heen wilde hebben en daardoor affectie bij die kerel zocht. (dat is toch zuur! een paar uur later die dag (vrijdagochtend) zou ze mij al weer zien.... ).
anyway, ze had er wel spijt van en had ervoor gekozen om het mij niet te vertellen omdat ze wist dat ik dan toch wel weer moeilijk ging doen (zie o.a. topic van mij, waarvan link hier al eerder gepost is). ze vond het uiteraard niet leuk dat ik haar chatlogs heb doorgelezen. maar toen heb ik zoveel argumenten aangevoerd dat zelfs zij moest bekennen dat ik wel gelijk had. en geloof mij, zij is stronteigenwijs...

goed, ik zal zelf ook niet ontkennen dat ik na een nachtje stappen ooit eens in de armen van een schone bosnische dame terecht ben gekomen (echt waar: zonder enige vorm van sex, zelfs geen zoenen), maar dat was al bij mijn ex, dus voordat ik mijn huidige vriendin (het is nog aan dus ) tegenkwam. je bent n beetje geil, zij zag er lekker uit, ik kende haar nog niet zo heel goed, je brengt haar naar huis, en je blijft er de rest van de nacht tegenaan hangen...

het allerergste vind ik nu niet dat ze met die knakker in 1 bed heeft gelegen (ik weet nu ook tot hoever ik gaan kan ) maar dat ze heeft zitten liegen. zij was altijd zoooo principieel wat dat betreft. als zij ergens niet tegen kon was het dat wel. tja, vrouwen en principes... ik dacht dat ik wel een beetje wist dat principes voor sommige mensen niet extreem veel voorstellen maar dit vond ik toch wel erg laag. eerlijk zijn was de afspraak, en die afspraak heeft zij geschonden.

ach, het zal nog wel even goedgaan, zoals reeds gesuggereerd eerder dit topic. ik ben alleen niet totaal verrast meer wanneer na een tijdje inderdaad blijkt dat ze toch liever vrijgezel is als ze op kamers zit. tot die tijd: bier drinken en met dames in bed gaan liggen!
Carpe Noctem
pi_30343714
quote:

[..]

als mijn vriendin het nodig vind om bij een andere kerel in bed te liggen,
dan maakt het me eik nog niet eens zo heel veel uit of die kerel hem erin geflatst heeft of niet.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 7 september 2005 @ 07:42:56 #237
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_30343726
jammer dat ze je niet zelf verteld heeft, maar goed, je hebt weer wat gemoedsrust en laat nu tijd voor haar om te laten zien dat ze je echt wil.
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 7 september 2005 @ 07:48:26 #238
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30343759
quote:
op woensdag 7 september 2005 07:42 schreef seilram het volgende:
jammer dat ze je niet zelf verteld heeft, maar goed, je hebt weer wat gemoedsrust en laat nu tijd voor haar om te laten zien dat ze je echt wil.
we wachten af ze mag mij in elk geval garanderen dat wanneer zij eenmaal op kamers zit en ik dus niet in de buurt ben, dat zij dan niet weer met een andere kerel dergelijke dingen (of misschien wel meer) uit gaat halen onder het mom van "ik mis je zo". op zich kan ze vrij ver gaan bij mij, maar vanaf zoenen e.d. is het echt gebeurd. als zou blijken dat er dus wél meer gebeurd is op dat introkamp, dan moet ze echt helemaal optyfen en dan zoekt ze het maar uit. next!!!
Carpe Noctem
  woensdag 7 september 2005 @ 08:44:22 #239
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30344183
she lied once... why wouldn't she lie twice

"er is niets gebeurd"
"ik wilde een arm om me heen"

flikker toch op
  woensdag 7 september 2005 @ 08:46:39 #240
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30344208
op: "watblijkt? ze smst met die jongen, ze hebben de laatste nacht bij elkaar in 1 bed gelegen, ze meldde hem dat hij errug lekker was (dit zei ze letterlijk), ze wil met hem stappen binnenkort en er ook nog blijven slapen".

ze weet je wel goed aan het lijntje te houden...
  woensdag 7 september 2005 @ 08:50:53 #241
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_30344263
dat je daar bent ingetrapt zeg
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 7 september 2005 @ 08:57:12 #242
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30344348
naja naief he... ik weet zelf ook wel hoe ik in elkaar steek, ik ben nog iets te veel overtuigd van het goede in mensen. maar hoe dan ook... ik weet nog wel een 'errug lekkere' vrouwelijke collega die 'heel erg gezellig' is, en met wie ik ook wel eens sms... (is trouwens de ex van die vriend in vriend en je huidige vriendin (serieus topic) ) dus hey, waarom zou ik daar niet mee in 1 bed mogen liggen? onder het mom van 'jij bent niet in de buurt, en ik wilde graag n arm om me heen

(cynisch bedoeld)
Carpe Noctem
pi_30344417
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef casb het volgende:

[..]

maar toen het uit was, wat heb je toen gedaan? ben je haar nog veel blijven zien of heb je er nog veel mee gesproken in de tussentijd, of heb je helemaal geen contact meer gehouden?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 7 september 2005 @ 09:44:27 #244
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30345160
jij hebt echt geen ruggegraat roadronner

maar goed, nog effe een paar weekjes ranzige nasty sex en dan dumpen maar he
  woensdag 7 september 2005 @ 11:06:45 #245
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30347496
quote:
op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef zoalshetis het volgende:
op: "watblijkt? ze smst met die jongen, ze hebben de laatste nacht bij elkaar in 1 bed gelegen, ze meldde hem dat hij errug lekker was (dit zei ze letterlijk), ze wil met hem stappen binnenkort en er ook nog blijven slapen".
brrr....

ik denk trouwens dat, mocht er echt niks gebeurd zijn / gaan gebeuren in de toekomst met die jongen, dat deze gebeurtenis je toch niet in de koude kleren gaat zitten. denk je haar in de toekomst nog wel te kunnen vertrouwen, of zullen alle alarmbellen gaan rinkelen bij het eerste beste signaal dat er misschien iets niet helemaal klopt in haar verhaal?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30348070
quote:
op woensdag 7 september 2005 07:48 schreef roadronner het volgende:

[..]

we wachten af ze mag mij in elk geval garanderen dat wanneer zij eenmaal op kamers zit en ik dus niet in de buurt ben, dat zij dan niet weer met een andere kerel dergelijke dingen (of misschien wel meer) uit gaat halen onder het mom van "ik mis je zo". op zich kan ze vrij ver gaan bij mij, maar vanaf zoenen e.d. is het echt gebeurd. als zou blijken dat er dus wél meer gebeurd is op dat introkamp, dan moet ze echt helemaal optyfen en dan zoekt ze het maar uit. next!!!
mijn ex had dat ook...ze was op vakantie in kroatie, en daar had ze wat mensen leren kennen, en op een avond miste ze me zo erg dat ze met iemand anders is gaan dansen en met hem gezoend heeft daar snap ik dus echt helemaal niks van. als ik iemand mis ga ik juist niet met een ander meisje flirten/zoenen, want je schiet er niks mee op en je houdt jezelf voor de gek
pi_30348117
quote:
op woensdag 7 september 2005 09:03 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

maar toen het uit was, wat heb je toen gedaan? ben je haar nog veel blijven zien of heb je er nog veel mee gesproken in de tussentijd, of heb je helemaal geen contact meer gehouden?
naja, ik vond/vind het zo'n kutstreek wat ze gedaan heeft dat ik haar sindsdien amper gesproken heb, en ik heb er ook geen behoefte aan.
  woensdag 7 september 2005 @ 11:25:32 #248
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30348170
gadver, wat een typisch amerikaans einde

en ze leefden nog lang en gelukkig

had liever een rel gezien
Neerkomen wel!
  woensdag 7 september 2005 @ 12:11:36 #249
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_30349693
quote:
op woensdag 7 september 2005 07:37 schreef roadronner het volgende:
allemachtig 5 pagina's... wat een komkommertijd op fok

allright een update dan maar. toen ze bij mij thuiskwam direct het hele verhaal voorgelegd. of ze wel echt helemaal eerlijk was geweest. eerst hield ze zich natuurlijk van de domme, maar ze voelde haarfijn aan dat ze er niet onderuit zou komen. of ze met die jongen in 1 bed had gelegen, waarom ze hem een sms gestuurd had (was schijnbaar eenmalig. maar ja de verwijderfunctie he... hoe goedgelovig kun je zijn), waarom ze van die 'leuke' dingen tegen die vent zei op msn.
er zijn wel antwoorden op gekomen maar dat zijn uiteraard weer de antwoorden waar je als kerel geen flikker mee opschiet. waarom ze in bed heeft gelegen met die jongen (met kleren aan, in gezelschap van nog 5 anderen op die kamer) was om een paar redenen.

ten eerste had ze (uiteraard) een paar glazen drank op. ze drinkt normaal niet veel en een stuk of 5 glazen (of meer) hakt er al aardig in. k*t-excuus maar iedereen heeft hem ooit wel eens te horen gekregen. ten tweede zei ze dat het een soort van flirten was, en ze wou voor zichzelf bepalen of ze mij trouw kon blijven of niet (aan de vrouwen hier: leg mij aub deze gedachtengang eens uit). ze hadden iets van ruim een uur op bed gelegen daar, en alleen maar liggen praten. ze zei dat ze mij toen heel erg miste, en dat ze op dat moment vooral een arm om haar heen wilde hebben en daardoor affectie bij die kerel zocht. (dat is toch zuur! een paar uur later die dag (vrijdagochtend) zou ze mij al weer zien.... ).
anyway, ze had er wel spijt van en had ervoor gekozen om het mij niet te vertellen omdat ze wist dat ik dan toch wel weer moeilijk ging doen (zie o.a. topic van mij, waarvan link hier al eerder gepost is). ze vond het uiteraard niet leuk dat ik haar chatlogs heb doorgelezen. maar toen heb ik zoveel argumenten aangevoerd dat zelfs zij moest bekennen dat ik wel gelijk had. en geloof mij, zij is stronteigenwijs...

goed, ik zal zelf ook niet ontkennen dat ik na een nachtje stappen ooit eens in de armen van een schone bosnische dame terecht ben gekomen (echt waar: zonder enige vorm van sex, zelfs geen zoenen), maar dat was al bij mijn ex, dus voordat ik mijn huidige vriendin (het is nog aan dus ) tegenkwam. je bent n beetje geil, zij zag er lekker uit, ik kende haar nog niet zo heel goed, je brengt haar naar huis, en je blijft er de rest van de nacht tegenaan hangen...

het allerergste vind ik nu niet dat ze met die knakker in 1 bed heeft gelegen (ik weet nu ook tot hoever ik gaan kan ) maar dat ze heeft zitten liegen. zij was altijd zoooo principieel wat dat betreft. als zij ergens niet tegen kon was het dat wel. tja, vrouwen en principes... ik dacht dat ik wel een beetje wist dat principes voor sommige mensen niet extreem veel voorstellen maar dit vond ik toch wel erg laag. eerlijk zijn was de afspraak, en die afspraak heeft zij geschonden.

ach, het zal nog wel even goedgaan, zoals reeds gesuggereerd eerder dit topic. ik ben alleen niet totaal verrast meer wanneer na een tijdje inderdaad blijkt dat ze toch liever vrijgezel is als ze op kamers zit. tot die tijd: bier drinken en met dames in bed gaan liggen!
wat zei je tegen d'r? je doet verdikkeme niet mee aan temptation island!!
pi_30349710
had je geen pikhouweel door haar ooglid kunnen vegen?
&lt;hr&gt;
pi_30350210
dus je gaat voor optie 3, en je laat het aan haar over om jou te vertellen dat jullie uit elkaar gegroeid zijn en dat zij wat meer ruimte nodig heeft wanneer zij de lokale studentenvereniging over zich heen heeft gehad.

ik denk niet dat het de juiste keuze is, vooral omdat het geen toekomstvaste keuze is maar een pijnvermijdende. maar eerlijk is eerlijk: ik hoop dat ik in die situatie zelf wel de kracht kan opbrengen om zo'n knoop door te hakken.

succes!

[ Bericht 6% gewijzigd door mgerben op 07-09-2005 13:29:59 ]
pi_30350240
ze zal vast goed pijpen.
&lt;hr&gt;
pi_30351374
quote:
op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef dawnbreaker het volgende:
ze zal vast goed pijpen.
ja en kleiduivenschieten
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 8 september 2005 @ 11:55:13 #254
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30382525
wat een verhaal weer
pi_30382741
wat laat jij je makkelijk afpingelen zeg. echt niet normaal. het is een achterbaks wijf dus waarom zou je haar geloven als ze zegt dat er niks gebeurd is? en er 5 man bij was? als dit het geval was, was er toch ook niks ernstigs aan de hand? en had ze het dus ook gewoon kunnen vertellen. dit heeft ze niet gedaan. geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
  donderdag 8 september 2005 @ 13:32:52 #256
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30384941
eensch.
pi_30385025
ach laat ts lekker, hij komt er vanzelf wel achter
pi_30385064
quote:
op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef sjakie01 het volgende:
geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
want jij was er bij?
pi_30385160
de ts laat zich lekker in een hoekje lullen door z'n vriendin. tis het begin van het eind jongen......
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_30385396
quote:
op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef sapientiea het volgende:
de ts laat zich lekker in een hoekje lullen door z'n vriendin. tis het begin van het eind jongen......
ach, als hij er geen problemen mee heeft dan zijn vriendin met vijf lekkeruh jongens in bed gaat liggen, is er nog geen probleem!
pi_30397967
lekker van 2 walletjes eten
pi_30398490
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef casb het volgende:

[..]

mijn ex had dat ook...ze was op vakantie in kroatie, en daar had ze wat mensen leren kennen, en op een avond miste ze me zo erg dat ze met iemand anders is gaan dansen en met hem gezoend heeft daar snap ik dus echt helemaal niks van. als ik iemand mis ga ik juist niet met een ander meisje flirten/zoenen, want je schiet er niks mee op en je houdt jezelf voor de gek
als ik mijn vriendin zou missen in zo'n situatie zou ik haar bellen of alleen maar aan haar denken. in dat laatste geval is het misschien wel een goed idee om je gedachten te richten op iets anders, maar zou dan niet met andere dames gaan aanpappen
pi_30398694
quote:
als ze zegt dat er niks gebeurd is? en er 5 man bij was? als dit het geval was, was er toch ook niks ernstigs aan de hand? en had ze het dus ook gewoon kunnen vertellen. dit heeft ze niet gedaan. geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
hier komt het woord "vertrouwen" aan te pas.
voor zover ik weet is er nog geen glashard bewijs dat er iets gebeurd is.
ik begrijpt het van de kant van de ts, de twijfel.

en als er niks gebeurd is, waarom zou ze het vertellen?

ik ben zelf ook in zo´n soort vergelijkende situatie geweest.
wat er gebeurd is in de periode dat ze niet bij me was, kan van alles gebeurd zijn.
maar er kan ook niks gebeurd zijn.
je weet het gewoon niet en ik vind dat je het daarbij moet laten.
het is gewoon wat ik zeg, je vertrouwt elkaar tenzij je echt iemand heterdaad betrapt of tenzij 1 van die 5 man zegt dat er wel iets gebeurd is.
pi_30400579
quote:
op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef space-chinees het volgende:

[..]

hier komt het woord "vertrouwen" aan te pas.
voor zover ik weet is er nog geen glashard bewijs dat er iets gebeurd is.
ik begrijpt het van de kant van de ts, de twijfel.

en als er niks gebeurd is, waarom zou ze het vertellen?

ik ben zelf ook in zo´n soort vergelijkende situatie geweest.
wat er gebeurd is in de periode dat ze niet bij me was, kan van alles gebeurd zijn.
maar er kan ook niks gebeurd zijn.
je weet het gewoon niet en ik vind dat je het daarbij moet laten.
het is gewoon wat ik zeg, je vertrouwt elkaar tenzij je echt iemand heterdaad betrapt of tenzij 1 van die 5 man zegt dat er wel iets gebeurd is.
vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.
pi_30417410
idd
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:26:12 #266
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30417825
quote:
op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef foeijonghaai het volgende:

[..]

vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.
inderdaad, die smoes is om te kotsen
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:28:12 #267
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_30417866
die ben je kwijt

zolang het nog duurt, zoveel mogelijk neuken (het liefst anaal) zodat je met een tevreden gevoel afscheid van haar kan nemen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? &gt;:)
  Moderator vrijdag 9 september 2005 @ 20:32:00 #268
16180 crew  CoolGuy
pi_30433096
quote:
op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef foeijonghaai het volgende:

[..]

amen. ik miste je zo dus heb ik maar met iemand gezoend/geneukt/gepijpt . right. dan ben je echt naïef als je dat gelooft hoor.

als het er uit ziet als een eend, loopt als een eend en kwaakt als een eend, dan zal het ook wel een eend zijn nietwaar?

dus we hebben hier t verhaal van de gf van ts die zegt dat ze:
- bij hem in bed heeft gelegen maar dat er niets is gebeurd.
- genegenheid zocht maar bij gebrek aan ts maar naar een andere gozer ging. (deze slaat echt alles )
- het een lekker ding vond.
- daarheen wil gaan
- daar wil blijven slapen.
- hem de perfecte persoon vond om te kijken hoe trouw ze kon zijn . als je trouw bent ben je trouw, dan ga je toch zeker niet moedwillig een situatie opzoeken waarin je dat op de proef stelt??

en ts zegt: "ooooow ik dacht dat je vreemd gegaan was. wat een opluchting zeg". ts doe je ogen open gast! ze heeft naar alle waarschijnlijk toen al iets met die jongen gedaan, en dat gaat ze nu weer doen. of wil ze weer gaan testen hoe trouw ze je kan zijn

ts, ik heb respect voor t feit dat je met de relatie doorgaat hoor, maar mijn welgemeende serieuze advies is: denk even wat verder na...je probeert er vertrouwen in te hebben, maar volgens mij heb je dat niet. ik kan nl, bovenstaande punten in acht nemend, echt niet geloven dat jij nu met een goed gevoel hierover kunt gaan slapen.
pi_30443158
quote:
op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef casb het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wist
niet in trappen, en als ooit je vriend/vriendin er mee komt, weet je genoeg!
pi_30444883
quote:
op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef locusta het volgende:

[..]

sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wist
waarom denk je dat het uit is
pi_30444889
quote:
op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef locusta het volgende:

[..]

je was erbij?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_30445242
ik zou het ook uit hebben gemaakt.

maar voor zover ik de ts een beetje kan volgen lijkt het hem niet eens zoveel uit te maken en heeft hij zoiets van 'als zij dat mag doen, mag ik dat ook wel'. hij weet dus volgens mij al wel hoever het heen is met de relatie en gaat er vanaf nu volgens mij ook wel anders mee om. ik vind het wel knap dat je ermee om kan gaan dat ze dat gedaan heeft, ik zou er echt niet tegenkunnen als ze zo'n lulverhaal tegen me op zou hangen... alleen het idee al
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:08:24 #273
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_30450885
ze zei dat ze het absoluut niet moeilijk vond om mij trouw te blijven... dat zeggen ze allemaal. never trust a woman!
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_30457110
quote:
op zaterdag 10 september 2005 05:34 schreef casb het volgende:
waarom denk je dat het uit is
quote:
op zaterdag 10 september 2005 05:37 schreef wonko het volgende:
je was erbij?
ach, kom op man! als je dat toch leest dan weet je gewoon dat het een smoes is en dat je op dat moment even niets beters te verzinnen wist.
of misschien geen zin meer hebt/had in de relatie en dan kom je maar met zo'n verhaal.

ppppfff.... serieus...

of zou jouw vriend/vriendin er wel mee weg kunnen komen?
pi_30518937
laat t niet doodbloeden, laat r lekker in d'r eigen tijd haar relatietests doen.. gezeik met die wijven
Erectificatie: iets wat krom is met een lulsmoesje recht praten
pi_30518954
zeg roadronner,

hoe staat het er nou voor?
pi_30522920
weetje wat je gewoon tegen je vriendin moet zeggen??
hey schatje, vind je dat een lekkere gozer?? ja?? vraag zijn telefoonnummer maar en ga lekker met `m naar bed.
dan doen ze juist andersom

maar echt hoor, dump deze chick... ze heeft geen respect voor je lekkere bitchslap geven en lekker jankend door de regen naar huis laten kruipen.
pi_30523333
shit happends!!!
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:11:42 #279
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30529166
quote:
op maandag 12 september 2005 20:57 schreef evilseed het volgende:
shit happends!!!
leren ze je de vervoegingen van 'to happen' niet in de brugklas?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30530166
alleen maar mannenreacties? wat vinden de vrouwen dr van? kiezen die zwijgend partij voor roadrunner?
pi_30538599
quote:
op woensdag 7 september 2005 07:37 schreef roadronner het volgende:
ten tweede zei ze dat het een soort van flirten was, en ze wou voor zichzelf bepalen of ze mij trouw kon blijven of niet (aan de vrouwen hier: leg mij aub deze gedachtengang eens uit).
dat flirten doen vrouwen (althans ik) om drie redenen
1. kijken of je nog in de markt ligt (vrouwen zijn zeer onzekere wezens, ik wel in ieder geval)
2. aandacht aandacht aandacht (zo fijn voor het ego en de popu-graad)
3. of je idd de spanning en de verleiding kan weerstaan<<<< vrouwen beweren tenslotte zelf altijd dat ze sterk zijn<<< dit moet natuurlijk wel eens getest worden. << eigenlijk dom ook maar ja. >> dit ten opzichte van mannen die altijd hun $%$% achter nalopen (hehehehe) (niet alle doen het maar alle denken het wel )

buiten de relatie om is het toch echt wel om weer een relatie te krijgen. en als je vriendin liegt dan is dat nu ook het geval.

t.o.v. de situatie.
deze relatie gaat het niet redden. het vertrouwen is namelijk geschonden. er is gelogen en dat komt door wat dan ook echt niet meer goed. daarbij de gf gaat een nieuwe fase in. dat houdt de ts dan toch niet meer bij tenzij ze gaan samenwonen ofzo (maar dat lijkt me ook niks)

conclusie: ts ga op zoek naar een andere dame! en laat je hierdoor niet verbitteren maar leer hiervan. btw niet alle dames zijn zo net als niet alle heren liegen en vreemdgaan (ik wacht op kritiek )
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:18:15 #282
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30538971
quote:
op dinsdag 13 september 2005 13:04 schreef irisvrede het volgende:

[..]

dat flirten doen vrouwen (althans ik) om drie redenen
1. kijken of je nog in de markt ligt (vrouwen zijn zeer onzekere wezens, ik wel in ieder geval)
2. aandacht aandacht aandacht (zo fijn voor het ego en de popu-graad)
3. of je idd de spanning en de verleiding kan weerstaan<<<< vrouwen beweren tenslotte zelf altijd dat ze sterk zijn<<< dit moet natuurlijk wel eens getest worden. << eigenlijk dom ook maar ja. >> dit ten opzichte van mannen die altijd hun $%$% achter nalopen (hehehehe) (niet alle doen het maar alle denken het wel )

buiten de relatie om is het toch echt wel om weer een relatie te krijgen. en als je vriendin liegt dan is dat nu ook het geval.

t.o.v. de situatie.
deze relatie gaat het niet redden. het vertrouwen is namelijk geschonden. er is gelogen en dat komt door wat dan ook echt niet meer goed. daarbij de gf gaat een nieuwe fase in. dat houdt de ts dan toch niet meer bij tenzij ze gaan samenwonen ofzo (maar dat lijkt me ook niks)

conclusie: ts ga op zoek naar een andere dame! en laat je hierdoor niet verbitteren maar leer hiervan. btw niet alle dames zijn zo net als niet alle heren liegen en vreemdgaan (ik wacht op kritiek )
aandachtsgeile kuthoeren.... allemaal..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30539160
quote:
op dinsdag 13 september 2005 13:18 schreef avotar het volgende:
aandachtsgeile kuthoeren.... allemaal..
aandachtsgeil check
kut check
hoer (helaas) >>> ik heb een lieve vriend (al bijna 3,5 jaar)
(aaaaaaaaaaaaaaah lekker)
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:30:38 #284
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30539241
quote:
wat laat jij je makkelijk afpingelen zeg. echt niet normaal. het is een achterbaks wijf dus waarom zou je haar geloven als ze zegt dat er niks gebeurd is? en er 5 man bij was? als dit het geval was, was er toch ook niks ernstigs aan de hand? en had ze het dus ook gewoon kunnen vertellen. dit heeft ze niet gedaan. geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
ze heeft zich gewoon door die 5 man teglijk laten palen

ik zeg dumpen die hoer
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 13 september 2005 @ 13:55:02 #285
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_30539816
als ze je zooo miste, waarom dat gedrag achteraf dan? "nee ik ben moe".. "had je niet wat later
kunnen komen?"... "vanavond niet"... en dan ook nog in msn tegen m zeggen dat ie errug lekker
is, en dat ze wel weer een keer met m wil stappen...

klinkt als...

volgens mij is ze nieuwe schoenen aan t kijken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_30540586
bijna weer een volgend deel
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 15:53:37 #287
16180 crew  CoolGuy
pi_30543246
quote:
op dinsdag 13 september 2005 13:26 schreef irisvrede het volgende:

[..]

aandachtsgeil check
kut check
hoer (helaas) >>> ik heb een lieve vriend (al bijna 3,5 jaar)
(aaaaaaaaaaaaaaah lekker)
hoer: check. dat ie je niet cash geld geeft maar dingen voor je betaald om er een keer overheen te mogen betekent niet dat je ineens geen hoer meer bent hoor

goed, alle gekheid op een stokje. ts, dat was ik idd nog vergeten in mijn posts. even alle dingen die gebeurde tijdens die periode daargelaten, toen ze terug was was ze kortaf, wilde ze je niet zien, ging ze op msn lopen vertellen dat die ene gast toch wel lekker was, etc etc... op zichzelf staand zijn deze punten niet zo boeiend, echter, in combinatie met de voorgeschiedenis worden ze ineens wel boeiend.

hoe staat t er nou mee?
pi_30544555
quote:
op dinsdag 13 september 2005 15:53 schreef coolguy het volgende:
hoer: check. dat ie je niet cash geld geeft maar dingen voor je betaald om er een keer overheen te mogen betekent niet dat je ineens geen hoer meer bent hoor
dan zijn dus alle mannen die ik wel eens tracteer ook hoeren!!!

dat biedt perspectief zou ik zo zeggen.

zeg schat (ik betaal jou) dus lig,zit en geef pootje !!! moehaha

*irisvrede zoekt haar zweepje en halsband op
  Moderator dinsdag 13 september 2005 @ 17:20:14 #289
16180 crew  CoolGuy
pi_30545508
quote:
op dinsdag 13 september 2005 16:44 schreef irisvrede het volgende:

[..]

dan zijn dus alle mannen die ik wel eens tracteer ook hoeren!!!

dat biedt perspectief zou ik zo zeggen.

zeg schat (ik betaal jou) dus lig,zit en geef pootje !!! moehaha

*irisvrede zoekt haar zweepje en halsband op
neej, dan ben jij een stomme hoer, want je geeft geld uit aan iets waardoor je iets krijgt wat je ook wel had kunnen krijgen zonder te betalen. een man wil altijd seks, dus nu krijgt ie en een drankje, en hij hoeft er niet voor te betalen en hij krijgt ook nog eens sex...en dan denk jij dat jij slim bent
pi_30567717
@ cg: of jij bent niet opgevoed
kan ook natuurlijk
pi_30567825
grappig, uit dit topic haal je zo de verbitterde bedrogen mannen
pi_30567866
kan ik hieruit opmaken dat elke jongen / man die een meid iets betaald sex verwacht? en dat het betalen van drankjes e.d. eigenlijk hetzelfde is als je daarna sex met die meid hebt als wanneer je naar de hoeren gaat?
pi_30568144
@ #ANONIEM: dit maakt coolguy er van. ik vind het respectloos als een vrouw hoer genoemd wordt (om wat voor reden dan ook ) en als betalen (of iets in de trant van) daar de voorwaarde voor is dan zijn mannen ook hoeren. (zin in heeft hier niet eens wat mee te maken)

gelijkheid he!

ik hou het erbij dat soms iets voor elkaar betalen normaal is in de sociale omgang met elkaar.
en dat niemand een hoer is tot zij of hij zich daadwerkelijk voor sex laat betalen. en niet indirect door goederen aan te nemen. (die als kadootje worden gegeven of om vriendelijk te zijn)

maar kort door de bocht ja iets voor elkaar betalen en dan sex hebben, zou het zelfde zijn als naar de hoeren gaan.
pi_30568260
quote:
op woensdag 14 september 2005 12:14 schreef irisvrede het volgende:
@ #ANONIEM: dit maakt coolguy er van. ik vind het respectloos als een vrouw hoer genoemd wordt (om wat voor reden dan ook ) en als betalen (of iets in de trant van) daar de voorwaarde voor is dan zijn mannen ook hoeren. (zin in heeft hier niet eens wat mee te maken)

gelijkheid he!

ik hou het erbij dat soms iets voor elkaar betalen normaal is in de sociale omgang met elkaar.
en dat niemand een hoer is tot zij of hij zich daadwerkelijk voor sex laat betalen. en niet indirect door goederen aan te nemen. (die als kadootje worden gegeven of om vriendelijk te zijn)

maar kort door de bocht ja iets voor elkaar betalen zou het zelfde zijn als naar de hoeren gaan
die reactie was ook bestemd voor coolejongen want ik had al wel door dat jij het er niet mee eens was. ik ben het er ook niet mee eens. lijkt me ook geen discussiewaardig onderwerp. als ik iets voor mijn vriendin koop dan doe ik dat uit liefde, niet voor sex. maar goed, hij redeneert volgens mij vanuit zijn idee dat hij tijdens het uitgaan aan dronken meiden een extra drankje kan aanbieden waardoor zij met hem zoenen e.d. ? of is hij echt zo dat hij gelooft dat als je een ketting voor een meid koopt of de bioscoop betaald dat als je die avond dan sex met haar hebt ze dan een hoer is?
pi_30568414
ik heb werkelijk geen idee (al zijn er blijkbaar jongens/mannen die zo denken)
  donderdag 15 september 2005 @ 17:33:36 #296
106587 roadronner
compesce mentem
pi_30607821
ok update

gisteren uit wantrouwigheid nog eens haar chatlog doorgelezen. blijkt dat ze dus gewoon met hem zit te bellen en te sms-en. k heb haar uit school direct naar mij toe laten komen om te vragen hoe dat nu weer zat, dat ze weer gelogen had. hoogoplopende ruzies en huilpartijen. tot 2 x toe heb ik gezegd dat het beter was dat ze ging, tot 2 x toe krabbelde ze terug en dan is het zooo f0cking moeilijk... anyway, toch maar weer proberen. je verstand zegt dat je het beter niet kunt doen, je gevoel zegt dat je het toch nog maar moet proberen. veel gepraat gisteravond, ze is bij mij blijven slapen, allemaal goed. totdat ik vanmiddag weer bij haar thuis kwam, en toch nog een gesprek ging lezen tussen haar en een goede vriendin. en wat blijkt dus: ze heeft wél met hem gezoend. ze baalde ervan dat ik alles wist van die jongen, maar ik wist gelukkig nog niet dat ze gezoend hadden. dat stond er dus! nou, zij was op dat moment niet thuis. kepme op laten pikken door darkangel hier op fok, en ben daar nu. aan de telefoon is het eigenlijk gezegd... wel slap dat het zo moest, maar ik ben zo over mn toeren dat ze mij dit geflikt heeft.... tot 2 x toe vertrouw je haar maar weer, maar de 3e keer is het genoeg. jullie hadden gelijk, daar is meer gebeurd... ik ga mij lam zuipen nu en me concentreren op een mooie collega. de groeten.
Carpe Noctem
  donderdag 15 september 2005 @ 17:42:22 #297
129123 schaap26
just smile and wave :D
pi_30608118
jeetje wat een narigheid!! wat achterbaks om zo met je te spelen. hopelijk kom je een lieve eerlijke meid tegen die 100% voor jou gaat.. en hopelijk gaat zij ook nog een keer heel hard op dr b*k..

sterkte..
pi_30608624
gelukkig weet je nu wel hoe ze echt is!
je mag blij zijn dat je van zo iemand af bent. er loopt heel wat beters rond!
  donderdag 15 september 2005 @ 18:32:05 #299
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_30609651
wat zei ik de eerste keer al?

ze bedroog je, het lag er té dik bovenop. keertje luisteren naar mensen die wél het beste met je voor hebben
sterkte ermee.
  donderdag 15 september 2005 @ 18:40:41 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30609890
wat een domme doos...ze had inmiddels kunnen weten dat je haar chatlogs las!
pi_30610013
quote:
op donderdag 15 september 2005 17:33 schreef roadronner het volgende:
treurig verhaal
damn...jongen heb ongeveer hetzelfde gehad.1e paar maanden/weken gaan kut worden. maar kop op en ga er tegen aan. genoeg vrouwen op deze wereld en zij was niet de ware (dat blijkt maar weer). inderdaad lekker lam zuipen en fuck haar (radio stilte van een paar weekjes). geen contact hebben werkt het bestte. ook al wil je geest anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')