ja en kleiduivenschietenquote:op woensdag 7 september 2005 12:29 schreef dawnbreaker het volgende:
ze zal vast goed pijpen.
want jij was er bij?quote:op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef sjakie01 het volgende:
geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
ach, als hij er geen problemen mee heeft dan zijn vriendin met vijf lekkeruh jongens in bed gaat liggen, is er nog geen probleem!quote:op donderdag 8 september 2005 13:40 schreef sapientiea het volgende:
de ts laat zich lekker in een hoekje lullen door z'n vriendin. tis het begin van het eind jongen......
als ik mijn vriendin zou missen in zo'n situatie zou ik haar bellen of alleen maar aan haar denken. in dat laatste geval is het misschien wel een goed idee om je gedachten te richten op iets anders, maar zou dan niet met andere dames gaan aanpappenquote:op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef casb het volgende:
[..]
mijn ex had dat ook...ze was op vakantie in kroatie, en daar had ze wat mensen leren kennen, en op een avond miste ze me zo erg dat ze met iemand anders is gaan dansen en met hem gezoend heeftdaar snap ik dus echt helemaal niks van. als ik iemand mis ga ik juist niet met een ander meisje flirten/zoenen, want je schiet er niks mee op en je houdt jezelf voor de gek
hier komt het woord "vertrouwen" aan te pas.quote:op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef sjakie01 het volgende:
als ze zegt dat er niks gebeurd is? en er 5 man bij was? als dit het geval was, was er toch ook niks ernstigs aan de hand? en had ze het dus ook gewoon kunnen vertellen. dit heeft ze niet gedaan. geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.quote:op donderdag 8 september 2005 20:52 schreef space-chinees het volgende:
[..]
hier komt het woord "vertrouwen" aan te pas.
voor zover ik weet is er nog geen glashard bewijs dat er iets gebeurd is.
ik begrijpt het van de kant van de ts, de twijfel.
en als er niks gebeurd is, waarom zou ze het vertellen?
ik ben zelf ook in zo´n soort vergelijkende situatie geweest.
wat er gebeurd is in de periode dat ze niet bij me was, kan van alles gebeurd zijn.
maar er kan ook niks gebeurd zijn.
je weet het gewoon niet en ik vind dat je het daarbij moet laten.
het is gewoon wat ik zeg, je vertrouwt elkaar tenzij je echt iemand heterdaad betrapt of tenzij 1 van die 5 man zegt dat er wel iets gebeurd is.
inderdaad, die smoes is om te kotsenquote:op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef foeijonghaai het volgende:
[..]
vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.
amen. ik miste je zo dus heb ik maar met iemand gezoend/geneukt/gepijptquote:op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef foeijonghaai het volgende:
[..]
vertrouwen is prima, maar kom dan niet met een onzin-smoes aan van 'ja ik miste je, dus zocht ik genegenheid bij iemand anders'.
sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wistquote:op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef casb het volgende:
mijn ex had dat ook...ze was op vakantie in kroatie, en daar had ze wat mensen leren kennen, en op een avond miste ze me zo erg dat ze met iemand anders is gaan dansen en met hem gezoend heeftdaar snap ik dus echt helemaal niks van. als ik iemand mis ga ik juist niet met een ander meisje flirten/zoenen, want je schiet er niks mee op en je houdt jezelf voor de gek
waarom denk je dat het uit isquote:op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef locusta het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wist![]()
niet in trappen, en als ooit je vriend/vriendin er mee komt, weet je genoeg!
je was erbij?quote:op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef locusta het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar dat is echt eenn lul-verhaal! precies hetgeen ik had verzonnen als ik niet beter wist![]()
niet in trappen, en als ooit je vriend/vriendin er mee komt, weet je genoeg!
quote:
ach, kom op man! als je dat toch leest dan weet je gewoon dat het een smoes is en dat je op dat moment even niets beters te verzinnen wist.quote:op zaterdag 10 september 2005 05:37 schreef wonko het volgende:
je was erbij?
leren ze je de vervoegingen van 'to happen' niet in de brugklas?quote:op maandag 12 september 2005 20:57 schreef evilseed het volgende:
shit happends!!!
dat flirten doen vrouwen (althans ik) om drie redenenquote:op woensdag 7 september 2005 07:37 schreef roadronner het volgende:
ten tweede zei ze dat het een soort van flirten was, en ze wou voor zichzelf bepalen of ze mij trouw kon blijven of niet (aan de vrouwen hier: leg mij aub deze gedachtengang eens uit).
aandachtsgeile kuthoeren.... allemaal..quote:op dinsdag 13 september 2005 13:04 schreef irisvrede het volgende:
[..]
dat flirten doen vrouwen (althans ik) om drie redenen
1. kijken of je nog in de markt ligt (vrouwen zijn zeer onzekere wezens, ik wel in ieder geval)
2. aandacht aandacht aandacht (zo fijn voor het ego en de popu-graad)
3. of je idd de spanning en de verleiding kan weerstaan<<<< vrouwen beweren tenslotte zelf altijd dat ze sterk zijn<<< dit moet natuurlijk wel eens getest worden. << eigenlijk dom ook maar ja. >> dit ten opzichte van mannen die altijd hun $%$% achter nalopen (hehehehe) (niet alle doen het maar alle denken het wel)
buiten de relatie om is het toch echt wel om weer een relatie te krijgen. en als je vriendin liegt dan is dat nu ook het geval.
t.o.v. de situatie.
deze relatie gaat het niet redden. het vertrouwen is namelijk geschonden. er is gelogen en dat komt door wat dan ook echt niet meer goed. daarbij de gf gaat een nieuwe fase in. dat houdt de ts dan toch niet meer bij tenzij ze gaan samenwonen ofzo (maar dat lijkt me ook niks)
conclusie: ts ga op zoek naar een andere dame! en laat je hierdoor niet verbitteren maar leer hiervan. btw niet alle dames zijn zo net als niet alle heren liegen en vreemdgaan (ik wacht op kritiek![]()
![]()
)
aandachtsgeil checkquote:op dinsdag 13 september 2005 13:18 schreef avotar het volgende:
aandachtsgeile kuthoeren.... allemaal..![]()
![]()
ze heeft zich gewoon door die 5 man teglijk laten palenquote:op donderdag 8 september 2005 12:04 schreef sjakie01 het volgende:
wat laat jij je makkelijk afpingelen zeg. echt niet normaal. het is een achterbaks wijf dus waarom zou je haar geloven als ze zegt dat er niks gebeurd is? en er 5 man bij was? als dit het geval was, was er toch ook niks ernstigs aan de hand? en had ze het dus ook gewoon kunnen vertellen. dit heeft ze niet gedaan. geloof mij, er is daar heel wat anders gebeurd dan dat zij beweert.
hoer: check. dat ie je niet cash geld geeft maar dingen voor je betaald om er een keer overheen te mogen betekent niet dat je ineens geen hoer meer bent hoorquote:op dinsdag 13 september 2005 13:26 schreef irisvrede het volgende:
[..]
aandachtsgeil check
kut check
hoer (helaas) >>> ik heb een lieve vriend (al bijna 3,5 jaar)![]()
![]()
(aaaaaaaaaaaaaaah lekker)
![]()
dan zijn dus alle mannen die ik wel eens tracteer ook hoeren!!!quote:op dinsdag 13 september 2005 15:53 schreef coolguy het volgende:
hoer: check. dat ie je niet cash geld geeft maar dingen voor je betaald om er een keer overheen te mogen betekent niet dat je ineens geen hoer meer bent hoor![]()
neej, dan ben jij een stomme hoer, want je geeft geld uit aan iets waardoor je iets krijgt wat je ook wel had kunnen krijgen zonder te betalen. een man wil altijd seks, dus nu krijgt ie en een drankje, en hij hoeft er niet voor te betalen en hij krijgt ook nog eens sex...en dan denk jij dat jij slim bentquote:op dinsdag 13 september 2005 16:44 schreef irisvrede het volgende:
[..]
dan zijn dus alle mannen die ik wel eens tracteer ook hoeren!!!
dat biedt perspectief zou ik zo zeggen.
zeg schat (ik betaal jou) dus lig,zit en geef pootje !!! moehaha
*irisvrede zoekt haar zweepje en halsband op![]()
die reactie was ook bestemd voor coolejongen want ik had al wel door dat jij het er niet mee eens was. ik ben het er ook niet mee eens. lijkt me ook geen discussiewaardig onderwerp. als ik iets voor mijn vriendin koop dan doe ik dat uit liefde, niet voor sex. maar goed, hij redeneert volgens mij vanuit zijn idee dat hij tijdens het uitgaan aan dronken meiden een extra drankje kan aanbieden waardoor zij met hem zoenen e.d. ? of is hij echt zo dat hij gelooft dat als je een ketting voor een meid koopt of de bioscoop betaald dat als je die avond dan sex met haar hebt ze dan een hoer is?quote:op woensdag 14 september 2005 12:14 schreef irisvrede het volgende:
@ #ANONIEM: dit maakt coolguy er van. ik vind het respectloos als een vrouw hoer genoemd wordt (om wat voor reden dan ook ) en als betalen (of iets in de trant van) daar de voorwaarde voor is dan zijn mannen ook hoeren. (zin in heeft hier niet eens wat mee te maken)
gelijkheid he!
ik hou het erbij dat soms iets voor elkaar betalen normaal is in de sociale omgang met elkaar.
en dat niemand een hoer is tot zij of hij zich daadwerkelijk voor sex laat betalen. en niet indirect door goederen aan te nemen. (die als kadootje worden gegeven of om vriendelijk te zijn)
maar kort door de bocht ja iets voor elkaar betalen zou het zelfde zijn als naar de hoeren gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |