ja als dit geen hoax is is het wel een gewelidig slechte soap!quote:op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef lod het volgende:
komt zij hier ook op fok?
of dat ts nog even van wat sex wil genieten voor hij het uitmaaktquote:op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef hugo- het volgende:
hmm, nog steeds niet duidelijk wat er nou gebeurd is. maar uit de woorden van darkdancer kan ik opmaken dat het waarschijnlijk nog aan is.
ff voor de duidelijkheid: ze is dus niet vreemdgegaan!quote:op dinsdag 6 september 2005 23:44 schreef casb het volgende:
ach, ts moet sowieso gek zijn wil hij de relatie nog een kans geven...alles duidt er zo'n beetje op dat ze of al vreemd is gegaan, of dat ze er een punt achter wil zetten. en als ze toch bij elkaar blijven zal het maar voor een paar maanden zijn...
waar gaan we stappen?quote:op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef darkdancer het volgende:
en als de vriendin van ts dit leest:
je zusje is een super lekker ding, verheug me nu al op donderdag en zaterdag
en wel met elkaar in bed liggen etcetera? ach, wat niet is kan nog komenquote:op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef darkdancer het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid: ze is dus niet vreemdgegaan!
voor zover ik begrijp vond ze dat een "lekker ding" iemand om zichzelf op uit te testen qua trouw.quote:op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef casb het volgende:
maar dd, wat heeft ze dan met die andere dude gedaan...of betekent die ineens niks meer ofzo?
quote:op dinsdag 6 september 2005 23:49 schreef darkdancer het volgende:
[..]
voor zover ik begrijp vond ze dat een "lekker ding" iemand om zichzelf op uit te testen qua trouw.
er is dus niks gebeurd en beseft dus zover ik begrijp dat ze toch van de ts houdt.
maar de ts moet morgen maar verder opheldering geven.
voor zover ik kan begrijpen was dit een premature-relationship-crisis (of iets dergelijks)![]()
naja, ts is nu lekker bezig om zijn vriendin anaal te straffen en ik zit weer kansloos achter fok![]()
* darkdancer pakt zijn gsm en gaat ff sms-en naar zijn potentiele "nieuwe" vriendin![]()
het zal wel aan mij ligen deel 2quote:op donderdag 28 juli 2005 11:14 schreef roadronner het volgende:
het vertrouwen in mijn vriendin is al heel erg terug, ik ben er wel van overtuigd dat het nu niet nog een keer zal gebeuren. als dat wel zo is, dan is het daaaaaaaag met het handje![]()
ex is iemand anders dan diegene waar hij nu mee heeftquote:
je had gelijk een hei-paal in haar sterretje moeten planten!quote:op woensdag 7 september 2005 00:13 schreef darkdancer het volgende:
[..]
ex is iemand anders dan diegene waar hij nu mee heeft
het zusje word niks, de ts zijn vriendin heeft het verknald! ze denkt dat ik anaal-fetisch heb:
"whaha doe s ff normaal jij jij bent alleen maar van de analegesprekke je word iets te gewoon nu..aju paraplu!"
en ik ben zo lief![]()
ahaquote:op woensdag 7 september 2005 00:13 schreef darkdancer het volgende:
[..]
ex is iemand anders dan diegene waar hij nu mee heeft
naja, hij heet alleen anders. voor de rest klopt jou advies wel met mijn gedachtequote:op woensdag 7 september 2005 00:14 schreef dawnbreaker het volgende:
[..]
je had gelijk een hei-paal in haar sterretje moeten planten!
tja, sorry dan hequote:op woensdag 7 september 2005 00:31 schreef viper_74 het volgende:
5 focking pagina's gelezen, voor dit... voor niks
zucht
ik lees altijd alleen de reply's van de ts... de ts leest namelijk het topic wel helemaal door en reageert op de beste reacties... scheelt veel leeswerk en je onthoudt de kern van het verhaal beter...quote:op woensdag 7 september 2005 00:31 schreef viper_74 het volgende:
5 focking pagina's gelezen, voor dit... voor niks
zucht
even misschien een stomme vraag trouwens... maar moeten we nou geloven dat zij bij een jongen in bed heeft gelegen maar er niks is gebeurd?quote:op woensdag 7 september 2005 00:43 schreef darkdancer het volgende:
tja, sorry dan he
misschien bakt de ts na al het bier van vanaaf niks in bed en hebben we morgen een mooie sexblooper![]()
als mijn vriendin het nodig vind om bij een andere kerel in bed te liggen,quote:op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef darkdancer het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid: ze is dus niet vreemdgegaan!
we wachten afquote:op woensdag 7 september 2005 07:42 schreef seilram het volgende:
jammer dat ze je niet zelf verteld heeft, maar goed, je hebt weer wat gemoedsrust en laat nu tijd voor haar om te laten zien dat ze je echt wil.
maar toen het uit was, wat heb je toen gedaan? ben je haar nog veel blijven zien of heb je er nog veel mee gesproken in de tussentijd, of heb je helemaal geen contact meer gehouden?quote:op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef casb het volgende:
[..]
wijze woorden...heb er (helaas) ook ervaring mee...en na 2 maanden kwam ze met de woorden "ik mis je", stomme kuthoer...
brrr....quote:op woensdag 7 september 2005 08:46 schreef zoalshetis het volgende:
op: "watblijkt? ze smst met die jongen, ze hebben de laatste nacht bij elkaar in 1 bed gelegen, ze meldde hem dat hij errug lekker was (dit zei ze letterlijk), ze wil met hem stappen binnenkort en er ook nog blijven slapen".
mijn ex had dat ook...ze was op vakantie in kroatie, en daar had ze wat mensen leren kennen, en op een avond miste ze me zo erg dat ze met iemand anders is gaan dansen en met hem gezoend heeftquote:op woensdag 7 september 2005 07:48 schreef roadronner het volgende:
[..]
we wachten afze mag mij in elk geval garanderen dat wanneer zij eenmaal op kamers zit en ik dus niet in de buurt ben, dat zij dan niet weer met een andere kerel dergelijke dingen (of misschien wel meer) uit gaat halen onder het mom van "ik mis je zo". op zich kan ze vrij ver gaan bij mij, maar vanaf zoenen e.d. is het echt gebeurd. als zou blijken dat er dus wél meer gebeurd is op dat introkamp, dan moet ze echt helemaal optyfen en dan zoekt ze het maar uit. next!!!
![]()
naja, ik vond/vind het zo'n kutstreek wat ze gedaan heeft dat ik haar sindsdien amper gesproken heb, en ik heb er ook geen behoefte aan.quote:op woensdag 7 september 2005 09:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
maar toen het uit was, wat heb je toen gedaan? ben je haar nog veel blijven zien of heb je er nog veel mee gesproken in de tussentijd, of heb je helemaal geen contact meer gehouden?
wat zei je tegen d'r? je doet verdikkeme niet mee aan temptation island!!quote:op woensdag 7 september 2005 07:37 schreef roadronner het volgende:
allemachtig 5 pagina's... wat een komkommertijd op fok![]()
allright een update dan maar. toen ze bij mij thuiskwam direct het hele verhaal voorgelegd. of ze wel echt helemaal eerlijk was geweest. eerst hield ze zich natuurlijk van de domme, maar ze voelde haarfijn aan dat ze er niet onderuit zou komen. of ze met die jongen in 1 bed had gelegen, waarom ze hem een sms gestuurd had (was schijnbaar eenmalig. maar ja de verwijderfunctie he... hoe goedgelovig kun je zijn), waarom ze van die 'leuke' dingen tegen die vent zei op msn.
er zijn wel antwoorden op gekomen maar dat zijn uiteraard weer de antwoorden waar je als kerel geen flikker mee opschiet. waarom ze in bed heeft gelegen met die jongen (met kleren aan, in gezelschap van nog 5 anderen op die kamer) was om een paar redenen.
ten eerste had ze (uiteraard) een paar glazen drank op. ze drinkt normaal niet veel en een stuk of 5 glazen (of meer) hakt er al aardig in. k*t-excuus maar iedereen heeft hem ooit wel eens te horen gekregen. ten tweede zei ze dat het een soort van flirten was, en ze wou voor zichzelf bepalen of ze mij trouw kon blijven of niet (aan de vrouwen hier: leg mij aub deze gedachtengang eens uit). ze hadden iets van ruim een uur op bed gelegen daar, en alleen maar liggen praten. ze zei dat ze mij toen heel erg miste, en dat ze op dat moment vooral een arm om haar heen wilde hebben en daardoor affectie bij die kerel zocht. (dat is toch zuur! een paar uur later die dag (vrijdagochtend) zou ze mij al weer zien.... ).
anyway, ze had er wel spijt van en had ervoor gekozen om het mij niet te vertellen omdat ze wist dat ik dan toch wel weer moeilijk ging doen (zie o.a. topic van mij, waarvan link hier al eerder gepost is). ze vond het uiteraard niet leuk dat ik haar chatlogs heb doorgelezen. maar toen heb ik zoveel argumenten aangevoerd dat zelfs zij moest bekennen dat ik wel gelijk had. en geloof mij, zij is stronteigenwijs...
goed, ik zal zelf ook niet ontkennen dat ik na een nachtje stappen ooit eens in de armen van een schone bosnische dame terecht ben gekomen (echt waar: zonder enige vorm van sex, zelfs geen zoenen), maar dat was al bij mijn ex, dus voordat ik mijn huidige vriendin (het is nog aan dus) tegenkwam. je bent n beetje geil, zij zag er lekker uit, ik kende haar nog niet zo heel goed, je brengt haar naar huis, en je blijft er de rest van de nacht tegenaan hangen...
het allerergste vind ik nu niet dat ze met die knakker in 1 bed heeft gelegen (ik weet nu ook tot hoever ik gaan kan) maar dat ze heeft zitten liegen. zij was altijd zoooo principieel wat dat betreft. als zij ergens niet tegen kon was het dat wel. tja, vrouwen en principes... ik dacht dat ik wel een beetje wist dat principes voor sommige mensen niet extreem veel voorstellen maar dit vond ik toch wel erg laag. eerlijk zijn was de afspraak, en die afspraak heeft zij geschonden.
ach, het zal nog wel even goedgaan, zoals reeds gesuggereerd eerder dit topic. ik ben alleen niet totaal verrast meer wanneer na een tijdje inderdaad blijkt dat ze toch liever vrijgezel is als ze op kamers zit. tot die tijd: bier drinken en met dames in bed gaan liggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |