vertrouwen komt van 2 kanten lijkt me. beidden hebben een soort eed afgelegd dat ze alles eerlijk aan mekaar zouden vertellen, ook als de een gevoelens zou hebben voor een ander.quote:op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef copycat het volgende:
lullig... je kan er niets over zeggen want dan weet zij dat jij in haar logs hebt lopen neuzen...
ik kan het ergens ook wel begrijpen, daar niet van.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:02 schreef darkdancer het volgende:
vertrouwen komt van 2 kanten lijkt me. beidden hebben een soort eed afgelegd dat ze alles eerlijk aan mekaar zouden vertellen, ook als de een gevoelens zou hebben voor een ander.
daarnaast, waarom zou je niet op onderzoek gaan als je het sterke vermoeden hebt dat ze iets verbergt?
great minds enzo..quote:op dinsdag 6 september 2005 15:03 schreef copycat het volgende:
en, zoals ik het allemaal lees, zou dat voor haar een hele mooie uitweg uit deze relatie kunnen zijn...
het maakt niet echt meer uit of ze nou vreemdgaat of niet.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:07 schreef roadronner het volgende:
ik ben er ook bang voor dat zij dat als excuus aan gaat voeren ja. maar ik speel liever open kaart dan dat ik wacht en er via haar chatlogs achter moet komen dat ze vreemdgaat...
euh...omdat ze geen zin in je heeft? en ondertussen een verkapte uitnodiging naar hem...quote:op dinsdag 6 september 2005 15:01 schreef roadronner het volgende:
gisteravond mocht ik niet bij haar komen omdat ze druk en moe was. waarom typt ze dan op msn tegen die jongen dat ze vanavond "lekker zou gaan nixen" ?
inderdaad.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:
het maakt niet echt meer uit of ze nou vreemdgaat of niet.
uit haar gedrag blijkt overduidelijk dat ze vrij wil zijn.
dat dacht ik zelf dus ook al.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:04 schreef vivi het volgende:
sorry maar ik denk dat er niet veel hoop is, ze begint een nieuwe studie, nieuwe levensfase met nieuwe mensen...en haar gedrag jegens jou is al een duidelijke vingerwijzing dat ze je momenteel meer als ballast ziet...ik zou zeggen; houd de eer aan jezelf (is moeilijk ik weet het) maar het is overduidelijk dat dit een aflopende zaak is. sterkte.
20 is nog piepjong btw
zo moet je het niet zien. je hebt toch ook leuke tijden gehad (neem ik aan).quote:op dinsdag 6 september 2005 15:11 schreef roadronner het volgende:
goh... 1 jaar 1 maand en 5 dagen naar de kloten
nee, waarschijnlijk niet.... die vertoefd ergens anders ...quote:op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef lod het volgende:
komt zij hier ook op fok?
quote:op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef darkdancer het volgende:
mmm ts word gebeld door zijn ex-vriendin....
nu maak jet het pijnlijkquote:op dinsdag 6 september 2005 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
zo moet je het niet zien. je hebt toch ook leuke tijden gehad (neem ik aan).
en jullie zijn nog zo jong.....je hebt niet te maken met uitkopen, bezittingen verdelen, alimentatie etc.
over een paar jaar lach je erom.
hm in dat geval raad ik ts van harte aan om een vriendin van zijn eigen leeftijd te zoeken.quote:
dat zal een zwaar emotioneel gesprek worden.. sterkte... en probeer het verwijten smijten een beetje binnen de perken te houden..quote:op dinsdag 6 september 2005 15:15 schreef roadronner het volgende:
het zal mij benieuwen. over een uur weten we meer...
hm nee inderdaad. maar ik ging een beetje op de reactie van darkdancer af, daaruit maakte ik op dat jij veel ouder zou zijn.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:16 schreef roadronner het volgende:
23 en 20 verschilt toch niet zo heel veel?
ik ben al 24 en de ts volgt binnenkort.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
hm nee inderdaad. maar ik ging een beetje op de reactie van darkdancer af, daaruit maakte ik op dat jij veel ouder zou zijn.
wijze woorden...heb er (helaas) ook ervaring mee...en na 2 maanden kwam ze met de woorden "ik mis je", stomme kuthoer...quote:op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef sjakie01 het volgende:
ik zal je 1 wijze raad geven waar ik al vanaf mijn 14e achter was. alle vrouwen zijn achterbakse egoistische liegende kloten wezens. als ze iets beters kunnen krijgen nemen ze daar zonder pardon mee, en dan vervolgens glas hard liegen erover. het is wel lekker zo, laat die achterlijke snol lekker optyfen! je kan heus wel wat beters krijgen, en zo niet maak je gewoon lekker net als mij van elk smerig wijf die op je af stapt maximaal gebruik.
ik citeer hans teeuwen: alle vrouwen zijn hoeren.
geef hem is ongelijk.
je bent haar waarschijnlijk toch al kwijt.quote:op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef roadronner het volgende:
. ik heb gisteren nog gevraagd of het het heel eerlijk wou zeggen als ze iemand tegenkwam die haar heel leuk lijkt. dat wou ze wel. maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
ik neem aan dat je haar toen keihard hebt afgewezen?quote:op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef casb het volgende:
[..]
wijze woorden...heb er (helaas) ook ervaring mee...en na 2 maanden kwam ze met de woorden "ik mis je", stomme kuthoer...
quote:op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef henk-b het volgende:
dit wat ik nu ga zeggen is dus echt serieus:
wtf kan jou het schelen dat je in die chatlogs heb gekeken????
je vriendin is een hele grote hoer!!!!
na 1week al bij iemand in bed liggen terwijl je al een relatie heb
ik begrijp niet dat je zo rustig kan blijven!
ik had haar allang elke hoek van de kamer laten zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |