Zo zie het dus helemaal niet. Zoenen met een ander en vreemdgaan zijn niet altijd onlosmakelijk met elkaar verbonden. Er zijn ook veel relaties waarin beide partners mogen neuken met wie ze willen. Hoe denk je dat die standhouden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 03:14 schreef roadronner het volgende:
[...]
Ze heeft dus behoorlijk tegen mij gelogen. Het zit mij zo dwars zelfs dat het mij snachts soms wakker kan houden als ik er over na ga denken.
....
Een relatie waar geen vertrouwen is, is gedoemd tot mislukken... Ik had dus hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:14 schreef Lod het volgende:
Ik zou persoonlijk nooit een relatie zijn aangegaan. Je mist nu al het vertrouwen.
Wat er niet klopt is dat het toen nog niet zijn vriendin was. Ze hadden iig nog geen relatie met elkaar, dus technisch gezien is er niemand vreemdgegaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Je vriendin is vreemdgegaan met een vriend van je. Je vriendin is nog steeds je vriendin en die jongen is nog steeds een vriend van je. Wat klopt hier niet?
Waarom is dit liegen? Ik denk ook wel eens dat ik iets niet ga doen en dan op het moment supreme pakt het anders uit dan ik dacht. Heb ik dan gelogen als ik een ander vertelde wat ik toen dacht? Nee. Ik sprak iets uit waar ik toen achter stond, maar wat door de praktijk werd achterhaald.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:14 schreef roadronner het volgende:
Maar goed, over liegen gesproken... als ze constant loopt te verkondigen: Nee ik zoen niet met die jongen, uit principe niet, blabla, en dat blijkt dan ineens op een avond allemaal geen hol meer waard te zijn... dan is dat niet echt super voor het onderlinge vertrouwen natuurlijk.
Ohw oke dat had ik niet in de gaten. Nou dan moet ie inderdaad niet zeiken, hoewel ik me kan voorstellen dat ie 't klote vindt. Get over it zou ik zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Wat er niet klopt is dat het toen nog niet zijn vriendin was. Ze hadden iig nog geen relatie met elkaar, dus technisch gezien is er niemand vreemdgegaan.
Ze zal wel onder invloed van de drank met die jongen hebben gezoend, plus het feit dat jij met je ex op vakantie was.
ja zou kan je alles wel bekijken, er zijn dingen die je gewoon moet laten, in extreme gevallen noemt men dat zelfbeheersingquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom is dit liegen? Ik denk ook wel eens dat ik iets niet ga doen en dan op het moment supreme pakt het anders uit dan ik dacht. Heb ik dan gelogen als ik een ander vertelde wat ik toen dacht? Nee. Ik sprak iets uit waar ik toen achter stond, maar wat door de praktijk werd achterhaald.
preciesquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:49 schreef dawg het volgende:
Een sexpartner kun je niet claimen. En om daar dan ook nog eens na een jaar weer over te beginnen.... ik denk niet dat dat je relatie veel goed zal doen. En het was maar een zoen in een dronken bui.
BLA BLA BLA!quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:36 schreef Tarot het volgende:
[..]
Zo zie het dus helemaal niet. Zoenen met een ander en vreemdgaan zijn niet altijd onlosmakelijk met elkaar verbonden. Er zijn ook veel relaties waarin beide partners mogen neuken met wie ze willen. Hoe denk je dat die standhouden?
Ze heeft ten eerste waarschijnlijk niet eens gelogen ... ze vond hem niet aantrekkelijk, maar die avond opeens wel even. En inderdaad vermoedelijk door de drank. Ze doet vervolgens iets doms waardoor jullie "relatie" in gevaar komt. Ze kiest ervoor om eerlijkheid bovenop te stellen, zodat jij de keus hebt om het te vergeven of niet. Vervolgens ga je wél een relatie aan, terwijl je het stiekem niet kunt vergeven....wie liegt er nou?
Als je er zo over zit te piekeren dan had je er waarschijnlijk beter aan gedaan haar op 1 augustus aan de kant te zetten. Maar dat kan je nu alsnog doen natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 03:14 schreef roadronner het volgende:
Het verhaal:
* mooie duidelijke samenvatting met leestekens *
ik ken die ex van hem persoonlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef ra het volgende:
Jij ging op vakantie met je ex, er was geen relatie. En dan moet zij als non door het leven ?
Heb je wel eens nagedacht over het feit dat ze het misschien wel gedaan heeft om jou wat aan te sporen je te binden aan een relatie ?
toch niet aardig van je om het hem op die manier duidelijk te maken zoals hij omschrijft..quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
ik ken die ex van hem persoonlijk.
het is een goor irritant kutwijf. heb der nooit gemogen en zij mij niet.
de ts zou na dat hele gedoe wat hij met die meid heeft meegemaakt dus niet weer met haar in bed duiken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |