abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 03:14:05 #1
106587 roadronner
compesce mentem
pi_29191743
Het verhaal:

Vorig jaar februari ging het uit met mijn ex, daar woonde ik toen 9 maanden mee samen en het ging niet verder, geen passie meer blabla, het ging simpelweg dus niet. Een week later kwam ik een meisje tegen, allemaal leuk en aardig, maar ik had geen zin in een relatie. Wel bleek ze erg leuk, en een paar weken later maakte zij het uit met haar toenmalige vriend. Vanaf die tijd zijn we bijna elke week wel bij elkaar in bed beland, met bepaalde strubbelingen ivm mijn ex, maar dat is hier niet van belang. Tot de maand juli vorig jaar, toen ben ik ruim 2 weken bijna constant bij mijn huidige vriendin geweest. Toen was er al sprake van een verhoogde spanning, maar een relatie was het nog niet. Zij zei op gegeven moment tegen mij: "je bent eigenlijk wel een gepromoveerd sletje", dus toch wel iemand die meer was dan alleen goed voor seks. Het waren 2 fantastische weken. Zij was alleen thuis (ouders op vakantie), ik had de tijd om bij haar te zijn. Alleen had ik nog met mijn ex afgesproken op zomervakantie te gaan. Een week op een camping in de Provence, Frankrijk. Dat was van 24 tot 31 juli. Ik had beloofd niets meer met mijn ex uit te vreten en daar heb ik me aan gehouden. Het was een relatie puur op vriendschap gebaseerd, totaal geen sexuele verlangens. Toen ik weer terugkwam (op een zondag) van vakantie, kon ik niet wachten om het meisje weer te zien waar ik voor die tijd bij geweest was. Smiddags op MSN leek alles prima, ze was zelf ook op vakantie geweest naar Frankrijk bij haar ouders. Ze bleek ook nog met een (redelijk) goede vriend van mij al te zijn wezen stappen de avond voordat ik terugkwam uit Frankrijk (zaterdagavond). Toen ik haar vertelde dat ik totaal niks met mn ex had gedaan op 'lichamelijk' gebied, zei zei: "Ik moet je iets vertellen en dat ga je zeker niet koel vinden." Het eerste wat door mn hoofd schoot: ze heeft met die jongen gezoend. En inderdaad, dat had ze. Op mijn vraag waarom ze dat in hemelsnaam gedaan had zei ze: "ik weet het niet, waarschijnlijk drank". Mijn wereld stortte tijdelijk in. Ik was tot over mn oren verliefd op haar, en zij zoent nota bene met HEM! Waar ze al vaker van gezegd had NOOIT er mee te zullen zoenen omdat haar beste vriendin dat ook al eens (2X) gedaan had. Ze vond hem wel leuk, maar niet meer dan dat. Jaja.... En dus toch! Ik was totaal overstuur, wist niet meer wat ik moest doen. Toch heb ik haar later naar mij toe laten komen, ik was veelste gek op haar. Uiteindelijk is er een relatie uitgekomen diezelfde dag, en ik heb tot op heden nog steeds verkering met haar. Maar regelmatig moet ik aan vorige zomer terugdenken, nu het een jaar geleden is. Ik kom steeds meer te weten over de periode van toen. Zo zei ze laatst dat ze met die jongen gepraat had tijdens Sensation White (toen ik drank aan het halen was, ik kan nog wel aardig overweg met die jongen en het is een min of meer normale vriend gebleven) en dat ze beiden vonden dat het er (een jaar geleden, toendertijd) toch eigenlijk wel aan zat te komen dat er zoiets (het zoenen) zou gebeuren.

Toen mijn vriendin dat zei was ik al behoorlijk moe, en te moe om er op te reageren, maar het spookt nu meer en meer door mijn hoofd. Ze heeft dus behoorlijk tegen mij gelogen. Het zit mij zo dwars zelfs dat het mij snachts soms wakker kan houden als ik er over na ga denken. Wat als ik toen op die 1e augustus 2004 gezegd had van: dan neem je maar met hem, maar ik hoef je niet meer als je zo met vrienden van mij gaat liggen kleffen. Wat als.....

En zo pieker ik verder. Iemand gedachten over deze gang van zaken? Wat zou jij doen in een soortgelijke situatie? Antwoorden als "zeikerd" of "kut voor je" heb ik niets aan.....
Carpe Noctem
pi_29192997
Mogen er wat meer lege ruimtes in? Het is zo'n woordenbrij
pi_29193039
Dit is natuurlijk niet te lezen
  donderdag 28 juli 2005 @ 08:14:11 #4
13250 Lod
Sapere aude!
pi_29193049
Ik zou persoonlijk nooit een relatie zijn aangegaan. Je mist nu al het vertrouwen.
GNU Terry Pratchett
pi_29193059
Toch maar eens tegen haar zeggen dat het je hoog zit wat betrefd die jongen. Als je een relatie hebt met elkaar moet je elkaar zoiets toch kunnen zeggen vind ik. Als ze er begrip voor heeft zal ze het misschien nog lief vinden ook dat jij toch wel wat jaloers bent, en het met je goedpraten. Als zij echt geen gevoelens meer heeft voor die jongen zal ze je dat echt wel duidelijk maken, en proberen je zorgen weg te nemen.

Maar als ze inderdaad reageert in de trant van: zeikerd, stel je niet aan en je verder niet serieus neemt, zou ik daar eens goed met haar over praten. Iedereen is wel eens jaloers in een relatie of maakt zich zorgen. En als mijn vriend jaloers is (het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven, niet een jaloers type ofzo), zal ik hem gewoon duidelijk maken dat er niks aan de hand is.
pi_29193161
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 03:14 schreef roadronner het volgende:
[...]
Ze heeft dus behoorlijk tegen mij gelogen. Het zit mij zo dwars zelfs dat het mij snachts soms wakker kan houden als ik er over na ga denken.
....
Zo zie het dus helemaal niet. Zoenen met een ander en vreemdgaan zijn niet altijd onlosmakelijk met elkaar verbonden. Er zijn ook veel relaties waarin beide partners mogen neuken met wie ze willen. Hoe denk je dat die standhouden?

Ze heeft ten eerste waarschijnlijk niet eens gelogen ... ze vond hem niet aantrekkelijk, maar die avond opeens wel even. En inderdaad vermoedelijk door de drank. Ze doet vervolgens iets doms waardoor jullie "relatie" in gevaar komt. Ze kiest ervoor om eerlijkheid bovenop te stellen, zodat jij de keus hebt om het te vergeven of niet. Vervolgens ga je wél een relatie aan, terwijl je het stiekem niet kunt vergeven....wie liegt er nou?
Doe eens wild ....
  donderdag 28 juli 2005 @ 08:53:51 #7
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29193332
Wat iemand als vreemd gaan ziet hangt er natuurlijk wel een beetje van af Tarot.. TS, waren er van te voren afspraken gemaakt en/of hebben jullie er ooit over gepraat dat wanneer zij zou zoenen met een ander, je dit als een vertrouwensbreuk zou zien?

Is het trouwens dat je het haar nog steeds verwijt, of ben je bang dat er nu iets is tussen haar en die vriend?
pi_29193690
Je vriendin is vreemdgegaan met een vriend van je. Je vriendin is nog steeds je vriendin en die jongen is nog steeds een vriend van je. Wat klopt hier niet?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29193851
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 08:14 schreef Lod het volgende:
Ik zou persoonlijk nooit een relatie zijn aangegaan. Je mist nu al het vertrouwen.
Een relatie waar geen vertrouwen is, is gedoemd tot mislukken... Ik had dus hetzelfde gedaan
pi_29193967
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:23 schreef American_Nightmare het volgende:
Je vriendin is vreemdgegaan met een vriend van je. Je vriendin is nog steeds je vriendin en die jongen is nog steeds een vriend van je. Wat klopt hier niet?
Wat er niet klopt is dat het toen nog niet zijn vriendin was. Ze hadden iig nog geen relatie met elkaar, dus technisch gezien is er niemand vreemdgegaan.

Ze zal wel onder invloed van de drank met die jongen hebben gezoend, plus het feit dat jij met je ex op vakantie was.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_29194074
Uhmzz lastig.
echter mzoals alicey al vroeg. Voordat je op vakantie ging. Toen was er eigelijk (op de sex na) nog niks?
Als je na moet gaan denken met wie je vriedin allemaal heeft gezoent VOORDAT jullie een relatie aan gingen, schiet het niet op.
Mijn vriendin (nu mijn ex) ging ook nog goed om met gasten met wie ze had gezoent of een relatie mee had gehad. Het is een kwestie van vertrouwen naar elkaar.
Maar zoals jij nu denkt, overtuigd van niet veel vertrouwen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:14:36 #12
106587 roadronner
compesce mentem
pi_29195684
Zo, het is inderdaad een aardige woordenbrij geworden

Technisch gezien was het inderdaad zo dat er nog geen relatie was toen zij met die jongen ging zoenen. Officieel ben ik dan ook een ongelofelijke zeikerd dat ik het mij zo aantrek, ik had immers nog geen relatie met haar? Maar goed, over liegen gesproken... als ze constant loopt te verkondigen: Nee ik zoen niet met die jongen, uit principe niet, blabla, en dat blijkt dan ineens op een avond allemaal geen hol meer waard te zijn... dan is dat niet echt super voor het onderlinge vertrouwen natuurlijk.

Het feit dat ik met mn ex op vakantie ging heeft zeker meegespeeld ja, zij was van mening dat het als een soort relatietherapie ging werken en dat ik weer terug zou gaan. Meerdere mensen hebben dit ook gezegd tegen haar (maar niet tegen mij, want ik wist zelf natuurlijk het beste hoe het in elkaar stak met mn ex). Maar dat vind ik zelf nog geen reden om dan, na die periode voorafgaand aan de vakantie, maar met een vriend te gaan zoenen van mij.

Mijn huidige vriendin had in het begin nog wel spijt trouwens, maar zoals ik al verwachtte werd dat al gauw minder en ze vond dat ik niet zo moest zeuren daarover omdat we immers geen relatie hadden. Die vriend heeft het er ook nooit over gehad, en heeft er duidelijk ook geen spijt van gehad. Als de rollen waren omgedraaid had ik in elk geval níet gezoend met een meisje waar hij al maanden mee naar bed zou zijn geweest. Dat doe je gewoon niet. Nou ja, misschien ben ik wel te principieel in die dingen. Ik zal hem dan ook nooit helemaal meer vertrouwen wat dat betreft. Gelukkig heeft hij nu een vriendin dus valt er vanuit zijn kant vrij weinig meer te verwachten

Het vertrouwen in mijn vriendin is al heel erg terug, ik ben er wel van overtuigd dat het nu niet nog een keer zal gebeuren. Als dat wel zo is, dan is het daaaaaaaag met het handje Toch knaagt een en ander nog gewoon... nu moet ik zeggen dat ik zelf ook niet echt veel gewend ben wat dergelijke problemen betreft. Nog nooit gedumpt, nog niet eerder meegemaakt dat goede vrienden met elkaar wilden zoenen ipv met mij Voor dit gebeurde was ik te goedgelovig, daar ben ik wel achter. En tja dan heeft het wel impact Maar goed, het zij zo. Tis prettig het even van je af te typen.
Carpe Noctem
pi_29196561
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:14 schreef roadronner het volgende:
Maar goed, over liegen gesproken... als ze constant loopt te verkondigen: Nee ik zoen niet met die jongen, uit principe niet, blabla, en dat blijkt dan ineens op een avond allemaal geen hol meer waard te zijn... dan is dat niet echt super voor het onderlinge vertrouwen natuurlijk.
Waarom is dit liegen? Ik denk ook wel eens dat ik iets niet ga doen en dan op het moment supreme pakt het anders uit dan ik dacht. Heb ik dan gelogen als ik een ander vertelde wat ik toen dacht? Nee. Ik sprak iets uit waar ik toen achter stond, maar wat door de praktijk werd achterhaald.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_29196858
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Wat er niet klopt is dat het toen nog niet zijn vriendin was. Ze hadden iig nog geen relatie met elkaar, dus technisch gezien is er niemand vreemdgegaan.

Ze zal wel onder invloed van de drank met die jongen hebben gezoend, plus het feit dat jij met je ex op vakantie was.
Ohw oke dat had ik niet in de gaten. Nou dan moet ie inderdaad niet zeiken, hoewel ik me kan voorstellen dat ie 't klote vindt. Get over it zou ik zeggen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:55:09 #15
42847 ra
Orbis Non Sufficit
pi_29198539
Jij ging op vakantie met je ex, er was geen relatie. En dan moet zij als non door het leven ?
Heb je wel eens nagedacht over het feit dat ze het misschien wel gedaan heeft om jou wat aan te sporen je te binden aan een relatie ?
pi_29199648
Tja, je had op dat moment nog geen relatie dus dat was geen vreemdgaan, netjes ook niet echt, maar ja, dat kan wel eens gebeuren, zeker als je daarbij optelt dat jij op dat moment met je ex lag te vozen in een tentje (niet echt, maar ik kan me voorstellen dat zij dat toch denkt met wat alcohol achter de kiezen). Ten tweede was het maar zoenen, dus ook daar zou ik me niet te druk over maken.

Ten derde koos ze voor jou, dat wil niet zeggen dat als jullie niet iets waren begonnen, ze niet iets met een ander was begonnen, maar ze koos voor jou en jij voor haar, dus dan moet je er ook vertrouwen in hebben dat ze dat deed omdat ze jou leuk vond. En ten vierde waar heb je het nu over? Een gesprek? Mag ze al niet eens met die jongen praten?

En dat het er aan zat te komen is niet hetzelfde als, oei eigenlijk hadden wij moeten verkeren, trouwen, kinderen krijgen en gelukkig oud worden. Dat geeft aan dat er op dat moment wellicht een geile spanning in de lucht hing.

Als je zo onzeker bent over je relatie kun je dat denk ik beter bij jezelf dan bij je vriendin zoeken.

Plussssssss: ik zou het idd erger vinden van die vriend dat hij je zoiets flikt. Dat is een no-no.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_29199883
Hier is maar 1 oplossing voor: Ga met je vriendin hier over praten. Vertel wat je dwars zit. En aan je verhaal te lezen, heb jij volgens mij ook beetje last van verlatingsangst of niet?

Praat met haar erover Dat zal zeker weten opluchten.

Succes
pi_29200168
Snap niet zo waar je je zo druk om maakt. Ze heeft alleen maar met iemsnd gezoend, in een dronken bui, een jongen die ze voor de rest helemaal niet aantrekkelijk vind... Jullie hadden nog geen relatie en jij was met je ex op vakantie...

Volgens mij ben jij gewoon heel onzeker. Je zegt dat je niet bang bent dat het nog een keer zal gebeuren. Waar maak je je dan druk om??

Ja als ik dit of als ik dat... Als als als, daar heb je niks aan, daarmee maak je jezelf alleen maar gek. Je hebt het zo gedaan, het is goed uitgepakt, want je hebt al een jaar veen relatie met haar... Hoera toch..?
pi_29200943
pFF. het is VOOR je relatie
lekker belangrijk!!! Maakt zei zich druk om wie jij allemaal hebt gezoent VOOR jullie relatie?
Dat nu een jaar later blijkt dat de reden anders was, is toch niet erg. het is niet meer gebeurd. Je leeft nu
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:00:41 #21
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_29213273
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom is dit liegen? Ik denk ook wel eens dat ik iets niet ga doen en dan op het moment supreme pakt het anders uit dan ik dacht. Heb ik dan gelogen als ik een ander vertelde wat ik toen dacht? Nee. Ik sprak iets uit waar ik toen achter stond, maar wat door de praktijk werd achterhaald.
ja zou kan je alles wel bekijken, er zijn dingen die je gewoon moet laten, in extreme gevallen noemt men dat zelfbeheersing
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:12:08 #22
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_29221003
ik zou ervan genieten...ik bedoel dat deed ik ook op 15 jarige leeftijd
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:27:19 #23
120581 Venderwel
Nee, jullie zijn normaal!
pi_29226542
Ach dat zijn even gedachten die je nu hebt, maar die gaan over een paar weken wel weer over. Ze is je vriendin, ze wil jou blijkbaar....nou dan is er niks aan de hand toch? Kijk als je al 5 jaar iets hebt en dan gaat ze met een ander liggen zoenen, ja dat is iets anders!
pi_29227088
Een sexpartner kun je niet claimen. En om daar dan ook nog eens na een jaar weer over te beginnen.... ik denk niet dat dat je relatie veel goed zal doen. En het was maar een zoen in een dronken bui.
pi_29227107
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 10:49 schreef dawg het volgende:
Een sexpartner kun je niet claimen. En om daar dan ook nog eens na een jaar weer over te beginnen.... ik denk niet dat dat je relatie veel goed zal doen. En het was maar een zoen in een dronken bui.
precies
EN EEN JAAR GELEDEN!! kappe hoor hey!
gewoon van elkaar genieten.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:19:17 #26
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_29228036
Als je er nu nog mee zit.... dan is dat een teken volgens mij dat je er nooit meer vanaf gaat komen... en dat hetaltijd door je hoofd zal blijven spoken..

is ze dat je waard>...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_29234852
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 08:36 schreef Tarot het volgende:

[..]

Zo zie het dus helemaal niet. Zoenen met een ander en vreemdgaan zijn niet altijd onlosmakelijk met elkaar verbonden. Er zijn ook veel relaties waarin beide partners mogen neuken met wie ze willen. Hoe denk je dat die standhouden?

Ze heeft ten eerste waarschijnlijk niet eens gelogen ... ze vond hem niet aantrekkelijk, maar die avond opeens wel even. En inderdaad vermoedelijk door de drank. Ze doet vervolgens iets doms waardoor jullie "relatie" in gevaar komt. Ze kiest ervoor om eerlijkheid bovenop te stellen, zodat jij de keus hebt om het te vergeven of niet. Vervolgens ga je wél een relatie aan, terwijl je het stiekem niet kunt vergeven....wie liegt er nou?
BLA BLA BLA!

Wat een bullshit, je kan wel stellen dat hij zo fout is doordat hij er nu moeite mee heeft. Maar gevoelens stuur je niet, en leugens zijn ze al helemaal nooit. Waar het op neer komt is dat zij van hem verwacht niet met zijn ex te kutten, maar ondertussen wel van bil gaat.

Als je van vakantie terug komt na een lange reis, je deze shit krijgt. Zal je altijd wel denken: Nah ik heb er geen zin meer in, ik ben moe. Vaak genoeg gehad, maar achteraf knaagt er iets. Het is onredelijk te verwachten dat je niet op een mening terug kan komen, en zelfs iemand een leugenaar noemen.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:03:08 #28
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_29243024
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 03:14 schreef roadronner het volgende:
Het verhaal:

* mooie duidelijke samenvatting met leestekens *
Als je er zo over zit te piekeren dan had je er waarschijnlijk beter aan gedaan haar op 1 augustus aan de kant te zetten. Maar dat kan je nu alsnog doen natuurlijk
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_30321202
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:55 schreef ra het volgende:
Jij ging op vakantie met je ex, er was geen relatie. En dan moet zij als non door het leven ?
Heb je wel eens nagedacht over het feit dat ze het misschien wel gedaan heeft om jou wat aan te sporen je te binden aan een relatie ?
ik ken die ex van hem persoonlijk.
het is een goor irritant kutwijf. heb der nooit gemogen en zij mij niet.
de ts zou na dat hele gedoe wat hij met die meid heeft meegemaakt dus niet weer met haar in bed duiken!
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:16:25 #30
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30321784
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:58 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

ik ken die ex van hem persoonlijk.
het is een goor irritant kutwijf. heb der nooit gemogen en zij mij niet.
de ts zou na dat hele gedoe wat hij met die meid heeft meegemaakt dus niet weer met haar in bed duiken!
toch niet aardig van je om het hem op die manier duidelijk te maken zoals hij omschrijft..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30339725
Hier stond een hele leuke grap, maar hij ging helaas over het verkeerde meisje.

[ Bericht 48% gewijzigd door BGN op 07-09-2005 00:22:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')