Zo, het is inderdaad een aardige woordenbrij geworden
Technisch gezien was het inderdaad zo dat er nog geen relatie was toen zij met die jongen ging zoenen. Officieel ben ik dan ook een ongelofelijke zeikerd dat ik het mij zo aantrek, ik had immers nog geen relatie met haar? Maar goed, over liegen gesproken... als ze constant loopt te verkondigen: Nee ik zoen niet met die jongen, uit principe niet, blabla, en dat blijkt dan ineens op een avond allemaal geen hol meer waard te zijn... dan is dat niet echt super voor het onderlinge vertrouwen natuurlijk.
Het feit dat ik met mn ex op vakantie ging heeft zeker meegespeeld ja, zij was van mening dat het als een soort relatietherapie ging werken en dat ik weer terug zou gaan. Meerdere mensen hebben dit ook gezegd tegen haar (maar niet tegen mij, want ik wist zelf natuurlijk het beste hoe het in elkaar stak met mn ex). Maar dat vind ik zelf nog geen reden om dan, na die periode voorafgaand aan de vakantie, maar met een vriend te gaan zoenen van mij.
Mijn huidige vriendin had in het begin nog wel spijt trouwens, maar zoals ik al verwachtte werd dat al gauw minder en ze vond dat ik niet zo moest zeuren daarover omdat we immers geen relatie hadden. Die vriend heeft het er ook nooit over gehad, en heeft er duidelijk ook geen spijt van gehad. Als de rollen waren omgedraaid had ik in elk geval níet gezoend met een meisje waar hij al maanden mee naar bed zou zijn geweest. Dat doe je gewoon niet. Nou ja, misschien ben ik wel te principieel in die dingen. Ik zal hem dan ook nooit helemaal meer vertrouwen wat dat betreft. Gelukkig heeft hij nu een vriendin dus valt er vanuit zijn kant vrij weinig meer te verwachten
![]()
Het vertrouwen in mijn vriendin is al heel erg terug, ik ben er wel van overtuigd dat het nu niet nog een keer zal gebeuren. Als dat wel zo is, dan is het daaaaaaaag met het handje
![]()
Toch knaagt een en ander nog gewoon... nu moet ik zeggen dat ik zelf ook niet echt veel gewend ben wat dergelijke problemen betreft. Nog nooit gedumpt, nog niet eerder meegemaakt dat goede vrienden met elkaar wilden zoenen ipv met mij
![]()
Voor dit gebeurde was ik te goedgelovig, daar ben ik wel achter. En tja dan heeft het wel impact
![]()
Maar goed, het zij zo. Tis prettig het even van je af te typen.