quote:op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef sjakie01 het volgende:
tuurlijk is dit onzin. voor jou wel ja. lekker wijf.
ach ze is best aardig en normaal ook eerlijk (en vrij lompquote:op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef overlast het volgende:
[..]
ja dat zei die net.
lekker snolletje die vriendin. of moet ik zeggen ex
ben je stiekum homo? of weet je het nog niet?quote:op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
euhm misschien zeggen de namen slet hoer snol je iets?
als ik later met mijn vrouw over straat loop en ze word nagekeken en gezegd dat ze vroeger een snol was die het met iedereen deed pas ik.
trouwens ooit in een uitgeholde kut met een omvang van 30 cm lopen te roeren? sorry daar pas ik ook voor.
en volgens mij hebben jullie ook een kind uit te poepen. fris hoor als er 80 piemels aan vooraf zijn gegaan.
idd om haar nu voor sloerie en snol en dergelijke te gaan uitmaken gaat ook wel heel ver.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef robar het volgende:hehe het topic verdraaid een beetje van onderwerp
voor 4 jaar een vriendin gehad, vlak na onze wintersport ging ze er vandoor met een andere kerel. (genaaid ik weet hetquote:op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je zo onzeker blijft over jezelf dan vrees ik dat je het nog lastig gaat krijgen om eens een leuk meisje te vinden.
jij held, jij bent dé manquote:op dinsdag 6 september 2005 15:58 schreef sjakie01 het volgende:
voor 4 jaar een vriendin gehad, vlak na onze wintersport ging ze er vandoor met een andere kerel. (genaaid ik weet het ) maar wees maar niet bang, ik heb elk weekend wel wat te neuken. ik heb op dit moment geen enkel respect meer voor een vrouw, dus ik neuk ook gewoon lekker alles wat los en vast zit. een simpel praatje en ze liggen in je bed. de snollen.
al moet ik wel zeggen dat ik geen wijven neuk die al een vriend hebben. maar goed ze liegen over alles dus daar ook vast wel over.
leuk dat ts direct al zijn vrienden inlicht over haar chatlogs, en zij nog van niks weet!quote:op dinsdag 6 september 2005 15:58 schreef darkdancer het volgende:
[..]
idd om haar nu voor sloerie en snol en dergelijke te gaan uitmaken gaat ook wel heel ver.
de ts weet ook nog niet alles al zijn die chatlogs ook niet zo fris...
quote:op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef glinzdorff het volgende:
er bestaan ook nog leuke meisjes die je wel trouw zijn hoor
dat is de kracht van r&p rrrauuurrarrrquote:op dinsdag 6 september 2005 16:09 schreef thisbe het volgende:
ik krijg een beetje een voyeuristisch gevoel bij dit topic trouwens![]()
het is misschien niet netjes wat ts gedaan heeft. maar als hij niet had gekeken was hij nou nog niks wijzer geworden. je kan die vriendin denk ik eerder verwijten dat zij niet eerlijk is.quote:op dinsdag 6 september 2005 16:09 schreef thisbe het volgende:
[..]
leuk dat ts direct al zijn vrienden inlicht over haar chatlogs, en zij nog van niks weet!![]()
ik had mij ook niet kunnen inhouden!quote:op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef henk-b het volgende:
dit wat ik nu ga zeggen is dus echt serieus:
wtf kan jou het schelen dat je in die chatlogs heb gekeken????
je vriendin is een hele grote hoer!!!!
na 1week al bij iemand in bed liggen terwijl je al een relatie heb
ik begrijp niet dat je zo rustig kan blijven!
ik had haar allang elke hoek van de kamer laten zien!
uiteraardquote:op dinsdag 6 september 2005 15:24 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
ik neem aan dat je haar toen keihard hebt afgewezen?
dat is dus weer fout gedacht. ik ben de enigste die van die chatlogs weet.quote:op dinsdag 6 september 2005 16:09 schreef thisbe het volgende:
[..]
leuk dat ts direct al zijn vrienden inlicht over haar chatlogs, en zij nog van niks weet!![]()
ja dan ben je ook echt gek geweest op haarquote:op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef donsauza het volgende:
[..]
ik had mij ook niet kunnen inhouden!
op zo'n moment zie ik een man gelijk aan de vrouw, ze willen toch emanicaptie, kunnen ze het krijgen ook!
ze had zeker een paar klappen gekregen...die hoer!![]()
* nixxx mompelt.. treinsmiley.. waar issie.. kom eens treinsmiley..quote:op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef donsauza het volgende:
[..]
op zo'n moment zie ik een man gelijk aan de vrouw, ze willen toch emanicaptie, kunnen ze het krijgen ook!
beetje klef. zit je lekker op kamp, gaat de hele tijd je telefoon "houd je nog wel van me" , "ik ook van jou" en meer van dat fraais.quote:op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef roadronner het volgende:
okee een lang verhaal wordt dit, maar het volgende is het probleem
...
tussendoor hebben we veel telefonisch contact gehad
...
jij bent natuurlijk druk bezig om haar signalen te sturen waaruit zij kan opmaken dat dit geen welkom gespreksonderwerp is... lichaamstaal, intonatie, manier van vragen, doordrammen, je kent dat wel. dat is haar echt niet ontgaan, dude.quote:ze vertelde dat ze tijdens het kamp een jongen m. had ontmoet, die qua karakter helemaal overeenkwam met haar karakter (net zo lomp soms). hij begon met een zin, en zij wist al precies wat ie ging zeggen. ze verzekerde mij dat ze niet is vreemdgegaan maar toch...
maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
quote:op dinsdag 6 september 2005 16:35 schreef nickthedick het volgende:
helemaal platneuken, de meest smerige dingen met haar doen en dan dumpen.![]()
maar dat ben ik.![]()
dusse. mannen die vreemdgaan, dat is gewoon een gegeven. maar als vrouwen het doen is het opeens 'geemancipeerd'.quote:op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef donsauza het volgende:
[..]
de buurjongens en de mannelijke passanten iig welquote:op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef nickthedick het volgende:
het liefst tijdens je orgasme: 'eeuuh aah aaaah aaaaaah raaaaargh domme hoer, ik wil je nooit meer zien!!' dan trap je haar het bed uit en zet haar naakt buiten.![]()
mensen zullen je daarom respecteren.![]()
oja klopt vrouwen gingen in de jaren 50/60/70 ook vaker vreemd dan mannen. helemaal mee eensquote:op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
newsflash: vrouwen zijn altijd al vreemdgegaan.
vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...quote:op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef darkdancer het volgende:
[..]
dat is dus weer fout gedacht. ik ben de enigste die van die chatlogs weet.
van onze groep ben ik ook een die het beste met de vriendin van de ts kan opschieten.
ik heb ook wel eens dingen tegen ts en vriendin gezegd die uitermate vertrouwelijk waren en waar dan ook normaal mee word omgegaan ...
hij is toch anoniem? niet zo zeuren...quote:op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef breukink het volgende:
[..]
vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...![]()
kap eens met dat oftopic gezeur, of geef bronnen aan waaruit blijkt dat je uitspraken kloppen, of hou je kop.quote:op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
oja klopt vrouwen gingen in de jaren 50/60/70 ook vaker vreemd dan mannen. helemaal mee eens![]()
er staan ook persoonlijke gegevens hequote:op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef breukink het volgende:
[..]
vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...![]()
quote:op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef locusta het volgende:
jeemig! wat een opmerkingen hier! alle vrouwen zijn dus hoeren en alle mannen engeltjes? diegene die het het hartste roepen dat alleen vrouwen vreemd gaan (iod) doen het zelf vast ook het meest!![]()
en kappen nou met het afzeiken van elkaar!![]()
als je het mij vraagt zit er geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen wat dit betreft. het verschil is wat je er zelf van maakt: een grote fantasie!![]()
het 'feest ' begint nu pas. neem aan dat ie er niet in 5 minuten uit is...quote:op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef freeflyer het volgende:
tis 1700 uur, kom op ts, we zijn benieuwd naar de afloop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |