abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:56:31 #81
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30323064
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef sjakie01 het volgende:

tuurlijk is dit onzin. voor jou wel ja. lekker wijf.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_30323068
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:50 schreef overlast het volgende:

[..]

ja dat zei die net.
lekker snolletje die vriendin. of moet ik zeggen ex
ach ze is best aardig en normaal ook eerlijk (en vrij lomp in dat soort dingen).
tis gewoon raar dat dit allemaal in een week is gebeurd. heb het ook pas gehoord...
Islam=facisme
pi_30323094
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef sjakie01 het volgende:

[..]

euhm misschien zeggen de namen slet hoer snol je iets?

als ik later met mijn vrouw over straat loop en ze word nagekeken en gezegd dat ze vroeger een snol was die het met iedereen deed pas ik.

trouwens ooit in een uitgeholde kut met een omvang van 30 cm lopen te roeren? sorry daar pas ik ook voor.

en volgens mij hebben jullie ook een kind uit te poepen. fris hoor als er 80 piemels aan vooraf zijn gegaan.
ben je stiekum homo? of weet je het nog niet?
ergens in je leven lijkt het of je een antipatie voor vrouwen ontwikkelt hebt.
pi_30323120
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:56 schreef robar het volgende:
hehe het topic verdraaid een beetje van onderwerp
idd om haar nu voor sloerie en snol en dergelijke te gaan uitmaken gaat ook wel heel ver.
de ts weet ook nog niet alles al zijn die chatlogs ook niet zo fris...
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 15:58:39 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30323126
nu dus maar weer verder on topic en niet met z'n allen on sjakie .

die het trouwens vrij staat zijn eigen frustie topic te openen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30323134
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als je zo onzeker blijft over jezelf dan vrees ik dat je het nog lastig gaat krijgen om eens een leuk meisje te vinden.
voor 4 jaar een vriendin gehad, vlak na onze wintersport ging ze er vandoor met een andere kerel. (genaaid ik weet het ) maar wees maar niet bang, ik heb elk weekend wel wat te neuken. ik heb op dit moment geen enkel respect meer voor een vrouw, dus ik neuk ook gewoon lekker alles wat los en vast zit. een simpel praatje en ze liggen in je bed. de snollen.

al moet ik wel zeggen dat ik geen wijven neuk die al een vriend hebben. maar goed ze liegen over alles dus daar ook vast wel over.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:03:28 #87
13250 Lod
Sapere aude!
pi_30323282
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:58 schreef sjakie01 het volgende:
voor 4 jaar een vriendin gehad, vlak na onze wintersport ging ze er vandoor met een andere kerel. (genaaid ik weet het ) maar wees maar niet bang, ik heb elk weekend wel wat te neuken. ik heb op dit moment geen enkel respect meer voor een vrouw, dus ik neuk ook gewoon lekker alles wat los en vast zit. een simpel praatje en ze liggen in je bed. de snollen.

al moet ik wel zeggen dat ik geen wijven neuk die al een vriend hebben. maar goed ze liegen over alles dus daar ook vast wel over.
jij held, jij bent dé man
GNU Terry Pratchett
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:04:23 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30323311
---------------------------------------------

da's dus de streep onder het off topic gebeuren...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:06:21 #89
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30323381
zeg darkdancer, zorg je wel voor volgdoende bier?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:07:24 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30323411
misschien een fles sterke sterk om helemaal alles te vergeten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30323437
er bestaan ook nog leuke meisjes die je wel trouw zijn hoor
pi_30323469
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:58 schreef darkdancer het volgende:

[..]

idd om haar nu voor sloerie en snol en dergelijke te gaan uitmaken gaat ook wel heel ver.
de ts weet ook nog niet alles al zijn die chatlogs ook niet zo fris...
leuk dat ts direct al zijn vrienden inlicht over haar chatlogs, en zij nog van niks weet!
ik krijg een beetje een voyeuristisch gevoel bij dit topic trouwens
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_30323499
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:08 schreef glinzdorff het volgende:
er bestaan ook nog leuke meisjes die je wel trouw zijn hoor
onmogelijk!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_30323539
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:10 schreef thisbe het volgende:

[..]

onmogelijk!
met zo'n instelling wel
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:12:22 #95
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30323573
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:09 schreef thisbe het volgende:

dat is de kracht van r&p rrrauuurrarrr

als mensen er geen probeem in zien om hun probleem open en bloot te bespreken, dan kijk ik wel toe... stiekempjes gluren is niet mijn ding
pi_30323585
quote:

[..]

leuk dat ts direct al zijn vrienden inlicht over haar chatlogs, en zij nog van niks weet!
het is misschien niet netjes wat ts gedaan heeft. maar als hij niet had gekeken was hij nou nog niks wijzer geworden. je kan die vriendin denk ik eerder verwijten dat zij niet eerlijk is.
pi_30323769
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef henk-b het volgende:
dit wat ik nu ga zeggen is dus echt serieus:

wtf kan jou het schelen dat je in die chatlogs heb gekeken????
je vriendin is een hele grote hoer!!!!
na 1week al bij iemand in bed liggen terwijl je al een relatie heb
ik begrijp niet dat je zo rustig kan blijven!

ik had haar allang elke hoek van de kamer laten zien!

ik had mij ook niet kunnen inhouden!
op zo'n moment zie ik een man gelijk aan de vrouw, ze willen toch emanicaptie, kunnen ze het krijgen ook!
ze had zeker een paar klappen gekregen...die hoer!
pi_30323797
vind het maar een respectloze druif, heb dan lef, verbreek de relatie en kwets maar iemand 1 keer.
pi_30323869
quote:
op dinsdag 6 september 2005 15:24 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

ik neem aan dat je haar toen keihard hebt afgewezen?
uiteraard ik heb het destijds uitgemaakt en het gaat echt niet meer aan...het is haar eigen schuld dus ze zoekt het maar uit
pi_30323901
quote:

[..]

dat is dus weer fout gedacht. ik ben de enigste die van die chatlogs weet.
van onze groep ben ik ook een die het beste met de vriendin van de ts kan opschieten.
ik heb ook wel eens dingen tegen ts en vriendin gezegd die uitermate vertrouwelijk waren en waar dan ook normaal mee word omgegaan ...
Islam=facisme
pi_30323999
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef donsauza het volgende:

[..]

op zo'n moment zie ik een man gelijk aan de vrouw, ze willen toch emanicaptie, kunnen ze het krijgen ook!
ja dan ben je ook echt gek geweest op haar
een van mijn exen heeft ook dingen gedaan waarmee ik het moeilijk heb gehad.
toch respecteer ik nog wel wat ze voor mij heeft betekend in de tijd dat het goed ging.
en daarnaast, heb ik ondertussen de indruk, heeft ze wel geleerd dat mannen eikels zijn en ik toch eigenlijk wel anders was...
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:24:53 #102
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30324056
quote:

[..]

* nixxx mompelt.. treinsmiley.. waar issie.. kom eens treinsmiley..
pi_30324149
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef roadronner het volgende:
okee een lang verhaal wordt dit, maar het volgende is het probleem

...
tussendoor hebben we veel telefonisch contact gehad
...
beetje klef. zit je lekker op kamp, gaat de hele tijd je telefoon "houd je nog wel van me" , "ik ook van jou" en meer van dat fraais.
ok.
quote:
ze vertelde dat ze tijdens het kamp een jongen m. had ontmoet, die qua karakter helemaal overeenkwam met haar karakter (net zo lomp soms). hij begon met een zin, en zij wist al precies wat ie ging zeggen. ze verzekerde mij dat ze niet is vreemdgegaan maar toch...

maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
jij bent natuurlijk druk bezig om haar signalen te sturen waaruit zij kan opmaken dat dit geen welkom gespreksonderwerp is... lichaamstaal, intonatie, manier van vragen, doordrammen, je kent dat wel. dat is haar echt niet ontgaan, dude.

verder is het natuurlijk de leeftijd.
zij gaat een totaal andere levensfase in, weg van huis, op zichzelf wonen, ze kan binnenkort elke nacht met een andere gozer thuiskomen zonder dat iemand ook maar zijn wenkbrauwen fronst...
dat gaat ze uitproberen, dude!

er zijn maar weinig relaties die voor de studietijd beginnen en het de hele tijd volhouden.
en de meeste mensen die dat volhouden leven ook in feite nog gewoon hetzelfde leven als voorheen...

je opties:
1. haar confronteren. resultaat: lekkere ruzie, verwijten over en weer, zij liegt en bedriegt, jij bent bezitterig, controleert haar, leest haar spullen en ze liegt niet want ze is (nog!!) niet met hem vreemdgegaan. resultaat: schipbreuk, of belofte van eeuwige trouw en binnen zes maanden alsnog schipbreuk.

2. doen of je neus bloedt. resultaat: je begint er telkens weer over net zo lang tot het ruzie wordt. zie 1.

3. echt doen alsof je neus bloedt: resultaat: het beschrevene gebeurt steeds vaker en steeds duidelijker, en binnen zes maanden zegt ze dat ze met je moet praten, en dat jullie relatie op een dood spoor zit, en dat ze het niet meer zo ziet, en dat jullie veranderd zijn en dat het niet aan jou ligt maar ja je bent wel bezitterig, en dat jullie allebei wat ruimte nodig hebben...
dude, als je voor deze optie gaat: print deze pagina maar uit en draag hem bij je: binnen zes maanden kun je de clichés gewoon afvinken.

4. pijnlijk: eer aan jezelf houden. uitmaken. zeg dat jullie allebei een andere levensfase ingaan en dat je haar vrij wilt laten en dat jullie relatie op een dood spoor zit en dat het niet aan haar ligt. houdt de eer aan jezelf.

5. pijnlijk: uitmaken met als reden: die gozer. leidt tot ontkenningen, verwijten (jij bent bezitterig en een gemene msn-gluurder) en ze is al langere tijd niet blij met jou... afijn, zie scenario 1.

ik zou je adviseren om voor 4 te gaan.
5 en 1 zijn in feite dezelfde, alleen stuur je bij 5 aan op een relatiebreuk. beide hebben een dikke vette ruzie, daar houd ik persoonlijk niet van. bovendien kun je met 4 volhouden dat jij haar dumpt.

2 en 3 zijn afwachten totdat zij jou dumpt. in dat geval mag je nog even een paar vrije zaterdagen opgeven om haar te verhuizen, wordt je nog een tijdje gebruikt, bedrogen, en daarna gedumpt.

sorry dude, such is life. het gaat niet altijd zoals je zou willen.
er zijn nog 2999999999 meisjes over.
next!

[ Bericht 1% gewijzigd door mgerben op 06-09-2005 16:33:57 ]
pi_30324296
gewoon nu uitmaken, is kut maar wel het beste voor je eigenwaarde.
gaan studeren is nou eenmaal zo'n moment waarop veel mensen met hun relatie kappen
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:35:20 #105
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30324425
helemaal platneuken, de meest smerige dingen met haar doen en dan dumpen.

maar dat ben ik.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:37:11 #106
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30324500
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:35 schreef nickthedick het volgende:
helemaal platneuken, de meest smerige dingen met haar doen en dan dumpen.

maar dat ben ik.
pi_30324531
quote:

[..]

dusse. mannen die vreemdgaan, dat is gewoon een gegeven. maar als vrouwen het doen is het opeens 'geemancipeerd'.
newsflash: vrouwen zijn altijd al vreemdgegaan.
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:40:07 #108
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30324597
het liefst tijdens je orgasme: 'eeuuh aah aaaah aaaaaah raaaaargh domme hoer, ik wil je nooit meer zien!!' dan trap je haar het bed uit en zet haar naakt buiten.

mensen zullen je daarom respecteren.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_30324759
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef nickthedick het volgende:
het liefst tijdens je orgasme: 'eeuuh aah aaaah aaaaaah raaaaargh domme hoer, ik wil je nooit meer zien!!' dan trap je haar het bed uit en zet haar naakt buiten.

mensen zullen je daarom respecteren.
de buurjongens en de mannelijke passanten iig wel
Islam=facisme
pi_30324774
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

newsflash: vrouwen zijn altijd al vreemdgegaan.
oja klopt vrouwen gingen in de jaren 50/60/70 ook vaker vreemd dan mannen. helemaal mee eens
pi_30324942
alweer een update?
pi_30325045
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef darkdancer het volgende:

[..]

dat is dus weer fout gedacht. ik ben de enigste die van die chatlogs weet.
van onze groep ben ik ook een die het beste met de vriendin van de ts kan opschieten.
ik heb ook wel eens dingen tegen ts en vriendin gezegd die uitermate vertrouwelijk waren en waar dan ook normaal mee word omgegaan ...
vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:54:58 #113
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30325110
mmm, best kut voor ts, maar misschien dat ze vooral wat aan het uitproberen was, het is niet netjes dat ze bij een jongen in bed heeft gelegen, maar wie weet is er weinig gebeurd.
al ziet het er niet goed uit, dat moet ik toegeven. succes!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:56:16 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30325172
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef breukink het volgende:

[..]

vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...
hij is toch anoniem? niet zo zeuren...
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:56:27 #115
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30325180
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef sjakie01 het volgende:

[..]

oja klopt vrouwen gingen in de jaren 50/60/70 ook vaker vreemd dan mannen. helemaal mee eens
kap eens met dat oftopic gezeur, of geef bronnen aan waaruit blijkt dat je uitspraken kloppen, of hou je kop.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_30325199
jeemig! wat een opmerkingen hier! alle vrouwen zijn dus hoeren en alle mannen engeltjes? diegene die het het hartste roepen dat alleen vrouwen vreemd gaan (iod) doen het zelf vast ook het meest!
en kappen nou met het afzeiken van elkaar!
als je het mij vraagt zit er geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen wat dit betreft. het verschil is wat je er zelf van maakt: een grote fantasie!

maar goed, ik vind het heel rot voor ts dat hij dit allemaal meemaakt. ik vind eigenlijk wel dat mail, etc prive zijn, maar ik kan me voorstellen dat hij is gaan neuzen. vooral als je een heel sterk vermoeden hebt.
ik zou, zoals hierboven al meerdere malen is gezegt, het uit maken en de eer aan mjizelf houden.
dan komt de waarheid misschien ook wel naar boven.
ik neem tenminste aan dat de sfeer in de relatie toch al verpest is voor ts en dat hij haar ook niet meer goed kan vertrouwen. dat is geen goede basis voor een relatie, lijkt mij.

succes + sterkte en hou ons op de hoogte!

pi_30325220
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef breukink het volgende:

[..]

er staan ook persoonlijke gegevens he

* darkdancer gaat maar eens een kratje halen....

(nog steeds niks van de ts gehoord)
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:59:27 #118
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30325298
tis 1700 uur, kom op ts, we zijn benieuwd naar de afloop!
Neerkomen wel!
  dinsdag 6 september 2005 @ 16:59:55 #119
85962 ioko
I Appear Missing
pi_30325317
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef locusta het volgende:
jeemig! wat een opmerkingen hier! alle vrouwen zijn dus hoeren en alle mannen engeltjes? diegene die het het hartste roepen dat alleen vrouwen vreemd gaan (iod) doen het zelf vast ook het meest!
en kappen nou met het afzeiken van elkaar!
als je het mij vraagt zit er geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen wat dit betreft. het verschil is wat je er zelf van maakt: een grote fantasie!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:00:31 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30325339
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef freeflyer het volgende:
tis 1700 uur, kom op ts, we zijn benieuwd naar de afloop!
het 'feest ' begint nu pas. neem aan dat ie er niet in 5 minuten uit is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')