ik ben al 24 en de ts volgt binnenkort.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
hm nee inderdaad. maar ik ging een beetje op de reactie van darkdancer af, daaruit maakte ik op dat jij veel ouder zou zijn.
wijze woorden...heb er (helaas) ook ervaring mee...en na 2 maanden kwam ze met de woorden "ik mis je", stomme kuthoer...quote:op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef sjakie01 het volgende:
ik zal je 1 wijze raad geven waar ik al vanaf mijn 14e achter was. alle vrouwen zijn achterbakse egoistische liegende kloten wezens. als ze iets beters kunnen krijgen nemen ze daar zonder pardon mee, en dan vervolgens glas hard liegen erover. het is wel lekker zo, laat die achterlijke snol lekker optyfen! je kan heus wel wat beters krijgen, en zo niet maak je gewoon lekker net als mij van elk smerig wijf die op je af stapt maximaal gebruik.
ik citeer hans teeuwen: alle vrouwen zijn hoeren.
geef hem is ongelijk.
je bent haar waarschijnlijk toch al kwijt.quote:op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef roadronner het volgende:
. ik heb gisteren nog gevraagd of het het heel eerlijk wou zeggen als ze iemand tegenkwam die haar heel leuk lijkt. dat wou ze wel. maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
ik neem aan dat je haar toen keihard hebt afgewezen?quote:op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef casb het volgende:
[..]
wijze woorden...heb er (helaas) ook ervaring mee...en na 2 maanden kwam ze met de woorden "ik mis je", stomme kuthoer...
quote:op dinsdag 6 september 2005 15:08 schreef henk-b het volgende:
dit wat ik nu ga zeggen is dus echt serieus:
wtf kan jou het schelen dat je in die chatlogs heb gekeken????
je vriendin is een hele grote hoer!!!!
na 1week al bij iemand in bed liggen terwijl je al een relatie heb
ik begrijp niet dat je zo rustig kan blijven!
ik had haar allang elke hoek van de kamer laten zien!
en 'alle' mannen zijn natuurlijk altijd eerlijk, gaan nooit vreemd en dergelijkequote:op dinsdag 6 september 2005 15:20 schreef sjakie01 het volgende:
ik zal je 1 wijze raad geven waar ik al vanaf mijn 14e achter was. alle vrouwen zijn achterbakse egoistische liegende kloten wezens. als ze iets beters kunnen krijgen nemen ze daar zonder pardon mee, en dan vervolgens glas hard liegen erover. het is wel lekker zo, laat die achterlijke snol lekker optyfen! je kan heus wel wat beters krijgen, en zo niet maak je gewoon lekker net als mij van elk smerig wijf die op je af stapt maximaal gebruik.
ik citeer hans teeuwen: alle vrouwen zijn hoeren.
geef hem is ongelijk.
ik heb wel het gevoel dat mannen minder snel 'verliefd' worden op een ander. al zullen ze net zovaak of misschien wel vaker vreemd gaan. en dat verliefdheidsacpect voert toch wel de boventoon in dit topic.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
en 'alle' mannen zijn natuurlijk altijd eerlijk, gaan nooit vreemd en dergelijke![]()
het is een feit dat vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen. maar omdat mannen het (bijna) altijd eerlijk opbiechten en vrouwen niet wordt het verhaal vaak verdraaid en lijkt het of de man vaker vreemd gaat. maar dat is dus onzin.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
en 'alle' mannen zijn natuurlijk altijd eerlijk, gaan nooit vreemd en dergelijke![]()
mannen zijn te eerlijkquote:op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
het is een feit dat vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen. maar omdat mannen het (bijna) altijd eerlijk opbiechten en vrouwen niet wordt het verhaal vaak verdraaid en lijkt het of de man vaker vreemd gaat. maar dat is dus onzin.
zit misschien wel wat in. en ja, die verliefdheden gaan natuurlijk wel gepaard met meer pijn dan slechts even buiten de deur neuken.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb wel het gevoel dat mannen minder snel 'verliefd' worden op een ander. al zullen ze net zovaak of misschien wel vaker vreemd gaan. en dat verliefdheidsacpect voert toch wel de boventoon in dit topic.
hoe kom je daar nu weer bijquote:op dinsdag 6 september 2005 15:32 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
het is een feit dat vrouwen vaker vreemd gaan dan mannen. maar omdat mannen het (bijna) altijd eerlijk opbiechten en vrouwen niet wordt het verhaal vaak verdraaid en lijkt het of de man vaker vreemd gaat. maar dat is dus onzin.
ik durf te beweren dat 90% van de mannen die vreemdgaat dronken is. tegen een bijna evenhoog percentage nuchtere vrouwen. maar dat zal idd wel komen door dat gevoelsaspect..quote:op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij![]()
dus mannen gaan minder vreemd en zijn er eerlijker over? dat geloof ik niet.
ik geloof wel dat het ongeveer 50/50 is, en dat vrouwen vaker gevoelens erbij krijgen en het mannen vaker om de wip alleen gaat.
alcohol is toch geen excuus. als ik dronken ben weet ik maar al te goed waar ik mee bezig ben.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik durf te beweren dat 90% van de mannen die vreemdgaat dronken is. tegen een bijna evenhoog percentage nuchtere vrouwen. maar dat zal idd wel komen door dat gevoelsaspect..
oja nee klopt sorry jij hebt gelijk en de redactie van de spits niet is ook zo.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:36 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij![]()
dus mannen gaan minder vreemd en zijn er eerlijker over? dat geloof ik niet.
ik geloof wel dat het ongeveer 50/50 is, en dat vrouwen vaker gevoelens erbij krijgen en het mannen vaker om de wip alleen gaat.
ja maar dat maakt het toch niet minder erg...quote:op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef glinzdorff het volgende:
de moralistische grens vervaagt door alcohol.
het is een slap excuus, omdat ik er zelf verantwoordelijk voor ben, maar het is zeker wel een reden.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
alcohol is toch geen excuus. als ik dronken ben weet ik maar al te goed waar ik mee bezig ben.
waarom mag een vrouw niet net zoveel sexpartners hebben gehad als een man?quote:op dinsdag 6 september 2005 15:44 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
oja nee klopt sorry jij hebt gelijk en de redactie van de spits niet is ook zo.
daar stond dat in lieve schat ik heb het ook niet verzonnen.
ik vind die hele emancipatie tegenwoordig nergens meer op slaan. de vrouwen denken en vinden in 1 keer dat ze alles kunnen maken. echt belachelijk, neem nou een voorbeeld aan die achterlijke programma's als sex & the city waar die snollen gemiddeld het bed met 12 mannen hebben gedeeld, of in desperate housewives waar de tuinjongen van 18 ligt te neuken met een gehuwde vrouw. leuke voorbeelden allemaal.
de ts zit thuis en wacht op zijn vriendin.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:42 schreef freeflyer het volgende:
is er al nieuws ?
ben jij bevriend met ts?quote:op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef darkdancer het volgende:
[..]
de ts zit thuis en wacht op zijn vriendin.
tegen 17.00 moet er wel nieuws zijn neem ik zo aan...
ja dat zei die net.quote:
euhm misschien zeggen de namen slet hoer snol je iets?quote:op dinsdag 6 september 2005 15:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
waarom mag een vrouw niet net zoveel sexpartners hebben gehad als een man?
das een andere (en zinloze) discussiequote:op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef sjakie01 het volgende:
euhm misschien zeggen de namen slet hoer snol je iets?
als ik later met mijn vrouw over straat loop en ze word nagekeken en gezegd dat ze vroeger een snol was die het met iedereen deed pas ik.
en volgens mij hebben jullie ook een kind uit te poepen. fris hoor als er 80 piemels aan vooraf zijn gegaan.
wat een heerlijke onzin weet jij uit te kramenquote:op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef sjakie01 het volgende:
en volgens mij hebben jullie ook een kind uit te poepen. fris hoor als er 80 piemels aan vooraf zijn gegaan.
huh wat ben jij vreemd?quote:op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
als ik later met mijn vrouw over straat loop en ze word nagekeken en gezegd dat ze vroeger een snol was die het met iedereen deed pas ik.
ook dat inderdaad!quote:
tuurlijk is dit onzin. voor jou wel ja. lekker wijf.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef copycat het volgende:
[..]
wat een heerlijke onzin weet jij uit te kramen.
als je zo onzeker blijft over jezelf dan vrees ik dat je het nog lastig gaat krijgen om eens een leuk meisje te vinden.quote:op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
trouwens ooit in een uitgeholde kut met een omvang van 30 cm lopen te roeren? sorry daar pas ik ook voor.
i may fucking hope so...quote:op dinsdag 6 september 2005 15:54 schreef cinnamongirl het volgende:
is een man wel fris en geen slet als hij zijn pik in 80 vrouwen heeft gestoken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |