ja dan ben je ook echt gek geweest op haarquote:op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef donsauza het volgende:
[..]
ik had mij ook niet kunnen inhouden!
op zo'n moment zie ik een man gelijk aan de vrouw, ze willen toch emanicaptie, kunnen ze het krijgen ook!
ze had zeker een paar klappen gekregen...die hoer!![]()
* nixxx mompelt.. treinsmiley.. waar issie.. kom eens treinsmiley..quote:op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef donsauza het volgende:
[..]
op zo'n moment zie ik een man gelijk aan de vrouw, ze willen toch emanicaptie, kunnen ze het krijgen ook!
beetje klef. zit je lekker op kamp, gaat de hele tijd je telefoon "houd je nog wel van me" , "ik ook van jou" en meer van dat fraais.quote:op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef roadronner het volgende:
okee een lang verhaal wordt dit, maar het volgende is het probleem
...
tussendoor hebben we veel telefonisch contact gehad
...
jij bent natuurlijk druk bezig om haar signalen te sturen waaruit zij kan opmaken dat dit geen welkom gespreksonderwerp is... lichaamstaal, intonatie, manier van vragen, doordrammen, je kent dat wel. dat is haar echt niet ontgaan, dude.quote:ze vertelde dat ze tijdens het kamp een jongen m. had ontmoet, die qua karakter helemaal overeenkwam met haar karakter (net zo lomp soms). hij begon met een zin, en zij wist al precies wat ie ging zeggen. ze verzekerde mij dat ze niet is vreemdgegaan maar toch...
maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
quote:op dinsdag 6 september 2005 16:35 schreef nickthedick het volgende:
helemaal platneuken, de meest smerige dingen met haar doen en dan dumpen.![]()
maar dat ben ik.![]()
dusse. mannen die vreemdgaan, dat is gewoon een gegeven. maar als vrouwen het doen is het opeens 'geemancipeerd'.quote:op dinsdag 6 september 2005 16:17 schreef donsauza het volgende:
[..]
de buurjongens en de mannelijke passanten iig welquote:op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef nickthedick het volgende:
het liefst tijdens je orgasme: 'eeuuh aah aaaah aaaaaah raaaaargh domme hoer, ik wil je nooit meer zien!!' dan trap je haar het bed uit en zet haar naakt buiten.![]()
mensen zullen je daarom respecteren.![]()
oja klopt vrouwen gingen in de jaren 50/60/70 ook vaker vreemd dan mannen. helemaal mee eensquote:op dinsdag 6 september 2005 16:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
newsflash: vrouwen zijn altijd al vreemdgegaan.
vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...quote:op dinsdag 6 september 2005 16:20 schreef darkdancer het volgende:
[..]
dat is dus weer fout gedacht. ik ben de enigste die van die chatlogs weet.
van onze groep ben ik ook een die het beste met de vriendin van de ts kan opschieten.
ik heb ook wel eens dingen tegen ts en vriendin gezegd die uitermate vertrouwelijk waren en waar dan ook normaal mee word omgegaan ...
hij is toch anoniem? niet zo zeuren...quote:op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef breukink het volgende:
[..]
vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...![]()
kap eens met dat oftopic gezeur, of geef bronnen aan waaruit blijkt dat je uitspraken kloppen, of hou je kop.quote:op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
oja klopt vrouwen gingen in de jaren 50/60/70 ook vaker vreemd dan mannen. helemaal mee eens![]()
er staan ook persoonlijke gegevens hequote:op dinsdag 6 september 2005 16:53 schreef breukink het volgende:
[..]
vertrouwelijk mee omgegaan? je hele hebbe en houde op het forum te gooien......tja als dat al normaal is...![]()
quote:op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef locusta het volgende:
jeemig! wat een opmerkingen hier! alle vrouwen zijn dus hoeren en alle mannen engeltjes? diegene die het het hartste roepen dat alleen vrouwen vreemd gaan (iod) doen het zelf vast ook het meest!![]()
en kappen nou met het afzeiken van elkaar!![]()
als je het mij vraagt zit er geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen wat dit betreft. het verschil is wat je er zelf van maakt: een grote fantasie!![]()
het 'feest ' begint nu pas. neem aan dat ie er niet in 5 minuten uit is...quote:op dinsdag 6 september 2005 16:59 schreef freeflyer het volgende:
tis 1700 uur, kom op ts, we zijn benieuwd naar de afloop!
ah, ok, ik dacht dat ie er nu ongeveer uit zou zijn...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het 'feest ' begint nu pas. neem aan dat ie er niet in 5 minuten uit is...
we zijn allemaal heel erg benieuwd....quote:op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef freeflyer het volgende:
ah, ok, ik dacht dat ie er nu ongeveer uit zou zijn...
najah, geduld is een schone zaak![]()
dat vind ik niet, er zijn wel degelijk verschillen:quote:op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef locusta het volgende:
jeemig! wat een opmerkingen hier! alle vrouwen zijn dus hoeren en alle mannen engeltjes? diegene die het het hartste roepen dat alleen vrouwen vreemd gaan (iod) doen het zelf vast ook het meest!![]()
en kappen nou met het afzeiken van elkaar!![]()
als je het mij vraagt zit er geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen wat dit betreft. het verschil is wat je er zelf van maakt: een grote fantasie!![]()
dat verschil vat ik even niet...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef nickthedick het volgende:
ga je als man vreemd, dan maak je iets kapot wat morgen weer gerepareerd kan worden; andersom maken vrouwen iets kapot wat wellicht maanden duurt om weer op te bouwen.
omdat vrouwen die vreemdgaan meestal verliefd worden, bij mannen is het de volgende dag al weer kwijt.quote:
okay. <aar gevoelsmatig maak je als man dan toch net zoveel kapot dan als vrouw?quote:op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
omdat vrouwen die vreemdgaan meestal verliefd worden, bij mannen is het de volgende dag al weer kwijt.
neuh dat denk ik niet gevoelsmatig, maar misschien ervaren vrouwen dat zo. jullie manier is wat meer onomkeerbaar zeg maar...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:14 schreef copycat het volgende:
[..]
okay. <aar gevoelsmatig maak je als man dan toch net zoveel kapot dan als vrouw?
ervanuitgaande dat het wordt opgebiecht.
studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?quote:
het vrijgezellen-leven bevalt je wel goed hequote:op dinsdag 6 september 2005 17:19 schreef nickthedick het volgende:
[..]
studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?![]()
quote:op dinsdag 6 september 2005 17:19 schreef nickthedick het volgende:
studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?![]()
ik vind het vreemdgaan van vrouwen meer disrespectvol omdat ze daarmee eigenlijk aangeeft een superieur exemplaar te hebben gevonden. een man kan gewoon geil zijn en willen neuken, dat betekent niet dat hij z'n huidige partner volledig afwijst.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef locusta het volgende:
@ nickthedick:
zowel mannen als vrouwen zijn beiden heel goed in staat om vreemd te gaan. tuurlijk kunnen de redenen waarom iemand vreemd gaat wel verschillen.
maar het maak een vrouw niet minder dan een man als zij vreemd gaat, terwijl mannen het net zo hard doen!![]()
thanks. ik vind het motief van vrouwen getuigen van minder respect dan andersom, en bij het kapotgaan van een relatie is de schade voor de man groter. dus... ik vind wel degelijk dat er een verschil is.quote:wat dat betreft zijn er dus geen verschillen tussen mannen en vrouwen (zo bedoelde ik het eigenlijk dus).
we gaan allebei wel eens vreemd, en alle polletjes over mannen dit en vrouwen dat......pppfff!
eet smakelijk trouwens!
hehe.
quote:op dinsdag 6 september 2005 17:21 schreef darkdancer het volgende:
[..]
het vrijgezellen-leven bevalt je wel goed he![]()
gecondoleerd alvastquote:op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
't is heerlijk, alleen ben ik bang dat ik binnenkort weer met een 'vriendin' opgescheept zit.
![]()
sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:25 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik vind het vreemdgaan van vrouwen meer disrespectvol omdat ze daarmee eigenlijk aangeeft een superieur exemplaar te hebben gevonden. een man kan gewoon geil zijn en willen neuken, dat betekent niet dat hij z'n huidige partner volledig afwijst.
[..]
thanks. ik vind het motief van vrouwen getuigen van minder respect dan andersom, en bij het kapotgaan van een relatie is de schade voor de man groter. dus... ik vind wel degelijk dat er een verschil is.
het gaat hier toch om de algemene tendens, niet om wat persoonlijke verschillen?quote:op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef locusta het volgende:
[..]
sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...
daarom schreef ik ook 'doorgaans' in de eerste post. je wil toch niet geweren dat alle motieven bij zowel mannen als vrouwen even vaak voorkomen?quote:op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef locusta het volgende:
[..]
sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...
en die is voor mannen en vrouwen precies hetzelfde....quote:op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat hier toch om de algemene tendens, niet om wat persoonlijke verschillen?
dit gaat echt niet op.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:19 schreef nickthedick het volgende:
[..]
onzin, het motief van vrouwen om vreemd te gaan is vaker dan bij mannen gericht op het beginnen van een nieuwe relatie. voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef locusta het volgende:
[..]
en die is voor mannen en vrouwen precies hetzelfde....
dat vind ik persoonlijk een stuk respectlozer...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nickthedick het volgende:
voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
maar relatietechnisch gezien een stuk minder verwoestend...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef copycat het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk een stuk respectlozer...
weet je wat dan wel weer frapant is, dat mannen moeilijker met dat schuldcomplex om kunnen gaan dan vrouwen.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nickthedick het volgende:
[..]
onzin, het motief van vrouwen om vreemd te gaan is vaker dan bij mannen gericht op het beginnen van een nieuwe relatie. voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
onzin, omdat vrouwen eerder janken zijn ze opeens 'gevoeliger'?quote:op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef ripley het volgende:
dit gaat echt niet op.
ten eerste is er ook nog de bedrogen partner die wel vrouw is en die er waarschijnlijk een stuk meer moeite mee zal hebben.
ja? probeer je wat nuance in de discussie te brengen ofzo? dan zal je toch wat beter moeten onderbouwen.quote:ten tweede verschilt het per man/vrouw wat de redenen achter bedrog zijn. ik ken dames die vreemd gaan en daar de volgende dag overheen stappen alsof e rniets gebeurd is. en amnnen die helemaal verscheurd door emoties worden.
mits je het verborgen weet te houden welquote:op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef zoalshetis het volgende:
maar relatietechnisch gezien een stuk minder verwoestend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |