quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:51 schreef roadronner het volgende:okee een lang verhaal wordt dit, maar het volgende is het probleem
...
tussendoor hebben we veel telefonisch contact gehad
...
beetje klef. zit je lekker op kamp, gaat de hele tijd je telefoon "houd je nog wel van me" , "ik ook van jou" en meer van dat fraais.
ok.
quote:
ze vertelde dat ze tijdens het kamp een jongen m. had ontmoet, die qua karakter helemaal overeenkwam met haar karakter (net zo lomp soms). hij begon met een zin, en zij wist al precies wat ie ging zeggen. ze verzekerde mij dat ze niet is vreemdgegaan maar toch...
maar waarom zegt ze dan nix over die jongen.... ze liegt nu gewoon tegen mij door te zeggen dat er helemaal geen leuke jongens waren op dat kamp. wat moet ik nu?
jij bent natuurlijk druk bezig om haar signalen te sturen waaruit zij kan opmaken dat dit geen welkom gespreksonderwerp is... lichaamstaal, intonatie, manier van vragen, doordrammen, je kent dat wel. dat is haar echt niet ontgaan, dude.
verder is het natuurlijk de leeftijd.
zij gaat een totaal andere levensfase in, weg van huis, op zichzelf wonen, ze kan binnenkort elke nacht met een andere gozer thuiskomen zonder dat iemand ook maar zijn wenkbrauwen fronst...
dat gaat ze uitproberen, dude!
er zijn maar weinig relaties die voor de studietijd beginnen en het de hele tijd volhouden.
en de meeste mensen die dat volhouden leven ook in feite nog gewoon hetzelfde leven als voorheen...
je opties:
1. haar confronteren. resultaat: lekkere ruzie, verwijten over en weer, zij liegt en bedriegt, jij bent bezitterig, controleert haar, leest haar spullen en ze liegt niet want ze is (nog!!) niet met hem vreemdgegaan. resultaat: schipbreuk, of belofte van eeuwige trouw en binnen zes maanden alsnog schipbreuk.
2. doen of je neus bloedt. resultaat: je begint er telkens weer over net zo lang tot het ruzie wordt. zie 1.
3. echt doen alsof je neus bloedt: resultaat: het beschrevene gebeurt steeds vaker en steeds duidelijker, en binnen zes maanden zegt ze dat ze met je moet praten, en dat jullie relatie op een dood spoor zit, en dat ze het niet meer zo ziet, en dat jullie veranderd zijn en dat het niet aan jou ligt maar ja je bent wel bezitterig, en dat jullie allebei wat ruimte nodig hebben...
dude, als je voor deze optie gaat: print deze pagina maar uit en draag hem bij je: binnen zes maanden kun je de clichés gewoon afvinken.
4. pijnlijk: eer aan jezelf houden. uitmaken. zeg dat jullie allebei een andere levensfase ingaan en dat je haar vrij wilt laten en dat jullie relatie op een dood spoor zit en dat het niet aan haar ligt. houdt de eer aan jezelf.
5. pijnlijk: uitmaken met als reden: die gozer. leidt tot ontkenningen, verwijten (jij bent bezitterig en een gemene msn-gluurder) en ze is al langere tijd niet blij met jou... afijn, zie scenario 1.
ik zou je adviseren om voor 4 te gaan.
5 en 1 zijn in feite dezelfde, alleen stuur je bij 5 aan op een relatiebreuk. beide hebben een dikke vette ruzie, daar houd ik persoonlijk niet van. bovendien kun je met 4 volhouden dat jij haar dumpt.
2 en 3 zijn afwachten totdat zij jou dumpt. in dat geval mag je nog even een paar vrije zaterdagen opgeven om haar te verhuizen, wordt je nog een tijdje gebruikt, bedrogen, en daarna gedumpt.
sorry dude, such is life. het gaat niet altijd zoals je zou willen.
er zijn nog 2999999999 meisjes over.
next!
[ Bericht 1% gewijzigd door mgerben op 06-09-2005 16:33:57 ]