abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:05:50 #121
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_30325522
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het 'feest ' begint nu pas. neem aan dat ie er niet in 5 minuten uit is...
ah, ok, ik dacht dat ie er nu ongeveer uit zou zijn...

najah, geduld is een schone zaak
Neerkomen wel!
pi_30325572
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef freeflyer het volgende:
ah, ok, ik dacht dat ie er nu ongeveer uit zou zijn...

najah, geduld is een schone zaak
we zijn allemaal heel erg benieuwd....
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:07:42 #123
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30325583
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef locusta het volgende:
jeemig! wat een opmerkingen hier! alle vrouwen zijn dus hoeren en alle mannen engeltjes? diegene die het het hartste roepen dat alleen vrouwen vreemd gaan (iod) doen het zelf vast ook het meest!
en kappen nou met het afzeiken van elkaar!
als je het mij vraagt zit er geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen wat dit betreft. het verschil is wat je er zelf van maakt: een grote fantasie!
dat vind ik niet, er zijn wel degelijk verschillen:

- de gemiddelde vrouw kan het op praktisch elk moment van de dag voor elkaar krijgen kosteloos seks te hebben of een relatie te beginnen ----> de gemiddelde man moeten daarentegen veel harder werken om te neuken/ een relatie te beginnen. ga je als man vreemd, dan maak je iets kapot wat morgen weer gerepareerd kan worden; andersom maken vrouwen iets kapot wat wellicht maanden duurt om weer op te bouwen.

- vrouwen die vreemdgaan doen dit omdat ze hun vriend/man niet goed genoeg meer is; mannen gaan vreemd omdat ze een lekker wijf zien en die willen neuken, dit heeft doorgaans niets met de gevoelens die ze voor hun partner hebben te maken.

ik ga eerst even eten.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:10:13 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30325662
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef nickthedick het volgende:
ga je als man vreemd, dan maak je iets kapot wat morgen weer gerepareerd kan worden; andersom maken vrouwen iets kapot wat wellicht maanden duurt om weer op te bouwen.
dat verschil vat ik even niet...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30325672
quote:
op dinsdag 6 september 2005 16:27 schreef mgerben het volgende:

knip
ik ben het met je eens
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_30325717
ik hoor nog geen geschreeuw of hulpdiensten...

zal het bier eens koud zetten, wat de uitkomst ook is, bier zal hij nodig hebben
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:12:50 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30325748
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef copycat het volgende:

[..]

omdat vrouwen die vreemdgaan meestal verliefd worden, bij mannen is het de volgende dag al weer kwijt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:14:32 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30325794
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef zoalshetis het volgende:

omdat vrouwen die vreemdgaan meestal verliefd worden, bij mannen is het de volgende dag al weer kwijt.
okay. <aar gevoelsmatig maak je als man dan toch net zoveel kapot dan als vrouw?
ervanuitgaande dat het wordt opgebiecht.
pi_30325817
@ nickthedick:
zowel mannen als vrouwen zijn beiden heel goed in staat om vreemd te gaan. tuurlijk kunnen de redenen waarom iemand vreemd gaat wel verschillen.
maar het maak een vrouw niet minder dan een man als zij vreemd gaat, terwijl mannen het net zo hard doen!
wat dat betreft zijn er dus geen verschillen tussen mannen en vrouwen (zo bedoelde ik het eigenlijk dus ).
we gaan allebei wel eens vreemd, en alle polletjes over mannen dit en vrouwen dat......pppfff!

eet smakelijk trouwens!
hehe.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:15:54 #130
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30325826
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:14 schreef copycat het volgende:

[..]

okay. <aar gevoelsmatig maak je als man dan toch net zoveel kapot dan als vrouw?
ervanuitgaande dat het wordt opgebiecht.
neuh dat denk ik niet gevoelsmatig, maar misschien ervaren vrouwen dat zo. jullie manier is wat meer onomkeerbaar zeg maar...
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:19:46 #131
106776 Nickthedick
pi_30325938
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef copycat het volgende:

[..]

studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  Moderator dinsdag 6 september 2005 @ 17:21:18 #132
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30325974
ik kan niet anders dan concluderen dat het idd voorbij is. ben benieuwd naar de afloop. waak ervoor dat jouw niet vanalles aangepraat wordt. zij is niet eerlijk geweest. boeiend dat ze dan pissig wordt dat je in dr logs hebt lopen neuzen. als ze in een week tijd ineens 100% omslaat heb je alle recht om dat te doen. vooral als ze zegt dat ze iemand heeft leren kennen rond de tijd dat ze anders ging doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_30325994
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:19 schreef nickthedick het volgende:

[..]

studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?
het vrijgezellen-leven bevalt je wel goed he
Islam=facisme
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:22:31 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30326017
quote:

rare vergelijking.
maar qua vreemdgaan maakt het mij geen zak uit of het uit lust of liefde is gedaan. of het een keer of tien keer is gebeurd.

niet dat ik zelf trouwens altijd een heilig boontje ben geweest in relaties, maar die vreemdgaanacties waren toch altijd door lust ingegeven.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:25:07 #135
106776 Nickthedick
pi_30326092
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef locusta het volgende:
@ nickthedick:
zowel mannen als vrouwen zijn beiden heel goed in staat om vreemd te gaan. tuurlijk kunnen de redenen waarom iemand vreemd gaat wel verschillen.
maar het maak een vrouw niet minder dan een man als zij vreemd gaat, terwijl mannen het net zo hard doen!
ik vind het vreemdgaan van vrouwen meer disrespectvol omdat ze daarmee eigenlijk aangeeft een superieur exemplaar te hebben gevonden. een man kan gewoon geil zijn en willen neuken, dat betekent niet dat hij z'n huidige partner volledig afwijst.
quote:
wat dat betreft zijn er dus geen verschillen tussen mannen en vrouwen (zo bedoelde ik het eigenlijk dus ).
we gaan allebei wel eens vreemd, en alle polletjes over mannen dit en vrouwen dat......pppfff!

eet smakelijk trouwens!
hehe.
thanks. ik vind het motief van vrouwen getuigen van minder respect dan andersom, en bij het kapotgaan van een relatie is de schade voor de man groter. dus... ik vind wel degelijk dat er een verschil is.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:27:50 #136
106776 Nickthedick
pi_30326161
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:21 schreef darkdancer het volgende:

[..]

het vrijgezellen-leven bevalt je wel goed he
't is heerlijk, alleen ben ik bang dat ik binnenkort weer met een 'vriendin' opgescheept zit.
pi_30326262
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef nickthedick het volgende:

[..]

't is heerlijk, alleen ben ik bang dat ik binnenkort weer met een 'vriendin' opgescheept zit.
gecondoleerd alvast
Islam=facisme
pi_30326308
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:25 schreef nickthedick het volgende:

[..]

ik vind het vreemdgaan van vrouwen meer disrespectvol omdat ze daarmee eigenlijk aangeeft een superieur exemplaar te hebben gevonden. een man kan gewoon geil zijn en willen neuken, dat betekent niet dat hij z'n huidige partner volledig afwijst.
[..]

thanks. ik vind het motief van vrouwen getuigen van minder respect dan andersom, en bij het kapotgaan van een relatie is de schade voor de man groter. dus... ik vind wel degelijk dat er een verschil is.
sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...
pi_30326329
ben het eens met locusta
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:33:12 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30326331
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef locusta het volgende:

[..]

sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...
het gaat hier toch om de algemene tendens, niet om wat persoonlijke verschillen?
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:35:11 #141
106776 Nickthedick
pi_30326390
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef locusta het volgende:

[..]

daarom schreef ik ook 'doorgaans' in de eerste post. je wil toch niet geweren dat alle motieven bij zowel mannen als vrouwen even vaak voorkomen?
pi_30326413
wat is de algemene tendens dan, aangezien dat niet te bepalen is lijkt me, gezien ieder persoon anders tikt.
pi_30326426
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat hier toch om de algemene tendens, niet om wat persoonlijke verschillen?
en die is voor mannen en vrouwen precies hetzelfde....

@ nickthedick: nee, dat hoor je mij ook niet zeggen, maar het is niet zo dat bepaalde beweegreden om vreemd te gaan alleen zijn voorbehouden aan de mannen.
mannen gaan vreemd, vrouwen gaan vreemd, daar zit geen verschil tussen en het is dus onzin om te roepen dat vrouwen minder zijn als ze dat doen, net zo dat het onzin is om te roepen dat mannen minder zijn als ze vreemd gaan.

maar de redenen waarom mensen vreemd gaan verschillen. die zijn vaak dan ook persoonlijk.
pi_30326433
quote:

[..]

dit gaat echt niet op.

ten eerste is er ook nog de bedrogen partner die wel vrouw is en die er waarschijnlijk een stuk meer moeite mee zal hebben.

ten tweede verschilt het per man/vrouw wat de redenen achter bedrog zijn. ik ken dames die vreemd gaan en daar de volgende dag overheen stappen alsof e rniets gebeurd is. en amnnen die helemaal verscheurd door emoties worden.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:39:04 #145
106776 Nickthedick
pi_30326508
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef locusta het volgende:

[..]

onzin, het motief van vrouwen om vreemd te gaan is vaker dan bij mannen gericht op het beginnen van een nieuwe relatie. voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:40:24 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30326558
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nickthedick het volgende:
voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
dat vind ik persoonlijk een stuk respectlozer...
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:41:00 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30326579
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef copycat het volgende:

[..]

maar relatietechnisch gezien een stuk minder verwoestend...
pi_30326588
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nickthedick het volgende:

[..]

onzin, het motief van vrouwen om vreemd te gaan is vaker dan bij mannen gericht op het beginnen van een nieuwe relatie. voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
weet je wat dan wel weer frapant is, dat mannen moeilijker met dat schuldcomplex om kunnen gaan dan vrouwen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:43:47 #149
106776 Nickthedick
pi_30326650
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef ripley het volgende:

dit gaat echt niet op.

ten eerste is er ook nog de bedrogen partner die wel vrouw is en die er waarschijnlijk een stuk meer moeite mee zal hebben.
onzin, omdat vrouwen eerder janken zijn ze opeens 'gevoeliger'? een vrouw kan veel makkelijker weer een relatie opbouwen dan een man. en dat is een feit. een man wordt bij het vreemdgaan van de vrouw op al zijn aspecten afgewezen; andersom wordt een vrouw alleen 'lichamelijk' 'afgewezen' (en het is niet eens een afwijzing, het is een uitje).
quote:
ten tweede verschilt het per man/vrouw wat de redenen achter bedrog zijn. ik ken dames die vreemd gaan en daar de volgende dag overheen stappen alsof e rniets gebeurd is. en amnnen die helemaal verscheurd door emoties worden.
ja? probeer je wat nuance in de discussie te brengen ofzo? dan zal je toch wat beter moeten onderbouwen.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:43:54 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30326653
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef zoalshetis het volgende:

maar relatietechnisch gezien een stuk minder verwoestend...
mits je het verborgen weet te houden wel .
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:44:54 #151
106776 Nickthedick
pi_30326688
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef glinzdorff het volgende:

[..]

weet je wat dan wel weer frapant is, dat mannen moeilijker met dat schuldcomplex om kunnen gaan dan vrouwen.
die ijskoude sloeries.
pi_30326711
ts, waar blijf je?

.... *ongeduldig*.....
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:47:02 #153
106776 Nickthedick
pi_30326748
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef copycat het volgende:

[..]

hoezo? ik kijk meer vanuit het motief van de overtreder. als je het vanuit het perspectief van het slachtoffer bekijkt, is het voor mannen nog steeds moeiliker te verteren omdat zij compleet aan de kant worden gezet.
pi_30326760
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef nickthedick het volgende:

[..]

onzin, omdat vrouwen eerder janken zijn ze opeens 'gevoeliger'? een vrouw kan veel makkelijker weer een relatie opbouwen dan een man. en dat is een feit. een man wordt bij het vreemdgaan van de vrouw op al zijn aspecten afgewezen; andersom wordt een vrouw alleen 'lichamelijk' 'afgewezen' (en het is niet eens een afwijzing, het is een uitje).
[..]
ik heb het word gevoeliger niet in de mond genomen, dat maak jij er van

jij stelt verder allerlei dingen als een feit omdat je het zelf zo vindt. en als ik bedrogen zou zijn zou ik me niet allen lichamelijk afgewezen voelen. het gaat namelijk niet om het lichamelijke, maar om het delen met die speciale intimiteit met een ander en om het feit dat mijn vriend dan een belofte naar mij zou hebben verbroken. als je met een ander wil neuken doe je dat maar alsvrijgezel. als je met mij een relatie begint weet je wat mijn voorwaarden zijn. andersom ziet mijn vriend dat overigens ook zo.
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:51:15 #155
106776 Nickthedick
pi_30326839
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef locusta het volgende:

[..]

@ nickthedick: nee, dat hoor je mij ook niet zeggen, maar het is niet zo dat bepaalde beweegreden om vreemd te gaan alleen zijn voorbehouden aan de mannen.
mannen gaan vreemd, vrouwen gaan vreemd, daar zit geen verschil tussen en het is dus onzin om te roepen dat vrouwen minder zijn als ze dat doen, net zo dat het onzin is om te roepen dat mannen minder zijn als ze vreemd gaan.

maar de redenen waarom mensen vreemd gaan verschillen. die zijn vaak dan ook persoonlijk.
ik vind 'motief' en de 'gevolgen' van de daad toch behoorlijk belangrijke punten om te bepalen wie meer kwaad in zijn/haar zin heeft of wie hier minder respect toont voor zijn/haar partner.
pi_30326890
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef nickthedick het volgende:
ik vind 'motief' en de 'gevolgen' van de daad toch behoorlijk belangrijke punten om te bepalen wie meer kwaad in zijn/haar zin heeft of wie hier minder respect toont voor zijn/haar partner.
is bij mij bijzaak. alleen al het feit dat iemand vreemd is gegaan, is voor mij al genoeg...

ik ga het niet in bepaalde situaties wel accepteren en ik bepaalde situaties niet. voor dit soort dingen is er bij mij gewoon maar 1 grens --> direct wegwezen!

ik ga nu even eten
pi_30326892
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef nickthedick het volgende:

[..]

wij ook

alleen stel jij tamelijk simplistisch een regel die kennelijk op moet gaan voor alle mannen en vrouwen. terwijl ikzelf liever per persoon en situatie kijk, omdat ik denk dta je niet iedereen over 1 kam kan scheren
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:57:26 #158
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_30326988
quote:
op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef cinnamongirl het volgende:
het is de leeftijd......
eeerst uitrazen voor je een serieuze relatie begint voorkomt zoveel ellende.
niks meer aan toe te voegen
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:57:28 #159
106776 Nickthedick
pi_30326989
quote:
op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef ripley het volgende:

ik heb het word gevoeliger niet in de mond genomen, dat maak jij er van
dat komt omdat mensen die niet onderbouwen soms uit hun tent gelokt moeten worden.

gelukt
quote:
jij stelt verder allerlei dingen als een feit omdat je het zelf zo vindt. en als ik bedrogen zou zijn zou ik me niet allen lichamelijk afgewezen voelen. het gaat namelijk niet om het lichamelijke, maar om het delen met die speciale intimiteit met een ander en om het feit dat mijn vriend dan een belofte naar mij zou hebben verbroken. als je met een ander wil neuken doe je dat maar alsvrijgezel. als je met mij een relatie begint weet je wat mijn voorwaarden zijn. andersom ziet mijn vriend dat overigens ook zo.
neuken alleen heeft voor mannen niets met 'gevoelens' voor degene met wie je het bed deelt te maken. het is jammer dat vrouwen het zo opvatten, maar het is niet zo. ik vind ook dat je gewoon niet vreemd moet gaan binnen een relatie (man of vrouw), maar er is bij vrouwen wel degelijk meer sprake van voorbedachte rade.
pi_30327032
is er al meer nieuws?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')