ah, ok, ik dacht dat ie er nu ongeveer uit zou zijn...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het 'feest ' begint nu pas. neem aan dat ie er niet in 5 minuten uit is...
we zijn allemaal heel erg benieuwd....quote:op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef freeflyer het volgende:
ah, ok, ik dacht dat ie er nu ongeveer uit zou zijn...
najah, geduld is een schone zaak![]()
dat vind ik niet, er zijn wel degelijk verschillen:quote:op dinsdag 6 september 2005 16:56 schreef locusta het volgende:
jeemig! wat een opmerkingen hier! alle vrouwen zijn dus hoeren en alle mannen engeltjes? diegene die het het hartste roepen dat alleen vrouwen vreemd gaan (iod) doen het zelf vast ook het meest!![]()
en kappen nou met het afzeiken van elkaar!![]()
als je het mij vraagt zit er geen enkel verschil tussen mannen en vrouwen wat dit betreft. het verschil is wat je er zelf van maakt: een grote fantasie!![]()
dat verschil vat ik even niet...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef nickthedick het volgende:
ga je als man vreemd, dan maak je iets kapot wat morgen weer gerepareerd kan worden; andersom maken vrouwen iets kapot wat wellicht maanden duurt om weer op te bouwen.
omdat vrouwen die vreemdgaan meestal verliefd worden, bij mannen is het de volgende dag al weer kwijt.quote:
okay. <aar gevoelsmatig maak je als man dan toch net zoveel kapot dan als vrouw?quote:op dinsdag 6 september 2005 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
omdat vrouwen die vreemdgaan meestal verliefd worden, bij mannen is het de volgende dag al weer kwijt.
neuh dat denk ik niet gevoelsmatig, maar misschien ervaren vrouwen dat zo. jullie manier is wat meer onomkeerbaar zeg maar...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:14 schreef copycat het volgende:
[..]
okay. <aar gevoelsmatig maak je als man dan toch net zoveel kapot dan als vrouw?
ervanuitgaande dat het wordt opgebiecht.
studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?quote:
het vrijgezellen-leven bevalt je wel goed hequote:op dinsdag 6 september 2005 17:19 schreef nickthedick het volgende:
[..]
studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?![]()
quote:op dinsdag 6 september 2005 17:19 schreef nickthedick het volgende:
studeer je/heb je gestudeerd? het is het verschil tussen 1 tentamen overdoen omdat iemand van de administratie een fout heeft gemaakt of: een heel trimester over moeten doen. wanneer zou jij pissiger zijn?![]()
ik vind het vreemdgaan van vrouwen meer disrespectvol omdat ze daarmee eigenlijk aangeeft een superieur exemplaar te hebben gevonden. een man kan gewoon geil zijn en willen neuken, dat betekent niet dat hij z'n huidige partner volledig afwijst.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef locusta het volgende:
@ nickthedick:
zowel mannen als vrouwen zijn beiden heel goed in staat om vreemd te gaan. tuurlijk kunnen de redenen waarom iemand vreemd gaat wel verschillen.
maar het maak een vrouw niet minder dan een man als zij vreemd gaat, terwijl mannen het net zo hard doen!![]()
thanks. ik vind het motief van vrouwen getuigen van minder respect dan andersom, en bij het kapotgaan van een relatie is de schade voor de man groter. dus... ik vind wel degelijk dat er een verschil is.quote:wat dat betreft zijn er dus geen verschillen tussen mannen en vrouwen (zo bedoelde ik het eigenlijk dus).
we gaan allebei wel eens vreemd, en alle polletjes over mannen dit en vrouwen dat......pppfff!
eet smakelijk trouwens!
hehe.
quote:op dinsdag 6 september 2005 17:21 schreef darkdancer het volgende:
[..]
het vrijgezellen-leven bevalt je wel goed he![]()
gecondoleerd alvastquote:op dinsdag 6 september 2005 17:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
't is heerlijk, alleen ben ik bang dat ik binnenkort weer met een 'vriendin' opgescheept zit.
![]()
sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:25 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik vind het vreemdgaan van vrouwen meer disrespectvol omdat ze daarmee eigenlijk aangeeft een superieur exemplaar te hebben gevonden. een man kan gewoon geil zijn en willen neuken, dat betekent niet dat hij z'n huidige partner volledig afwijst.
[..]
thanks. ik vind het motief van vrouwen getuigen van minder respect dan andersom, en bij het kapotgaan van een relatie is de schade voor de man groter. dus... ik vind wel degelijk dat er een verschil is.
het gaat hier toch om de algemene tendens, niet om wat persoonlijke verschillen?quote:op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef locusta het volgende:
[..]
sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...
daarom schreef ik ook 'doorgaans' in de eerste post. je wil toch niet geweren dat alle motieven bij zowel mannen als vrouwen even vaak voorkomen?quote:op dinsdag 6 september 2005 17:32 schreef locusta het volgende:
[..]
sorry, ben het niet met je eens. ik vind dat er dus helemaal geen verschil zit in het vreemdgaan op zich. een vrouw kan net zo goed alleen maar vreemd gaan voor de lust of puur voor de spanning, zonder dat er meer bij betrokken is. mannen kunnen ook vreemd gaan en diep van diegene houden met wie ze vreemd gaan.... alle combinaties zijn wat dat betreft mogelijk...
en die is voor mannen en vrouwen precies hetzelfde....quote:op dinsdag 6 september 2005 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat hier toch om de algemene tendens, niet om wat persoonlijke verschillen?
dit gaat echt niet op.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:19 schreef nickthedick het volgende:
[..]
onzin, het motief van vrouwen om vreemd te gaan is vaker dan bij mannen gericht op het beginnen van een nieuwe relatie. voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef locusta het volgende:
[..]
en die is voor mannen en vrouwen precies hetzelfde....
dat vind ik persoonlijk een stuk respectlozer...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nickthedick het volgende:
voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
maar relatietechnisch gezien een stuk minder verwoestend...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef copycat het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk een stuk respectlozer...
weet je wat dan wel weer frapant is, dat mannen moeilijker met dat schuldcomplex om kunnen gaan dan vrouwen.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:39 schreef nickthedick het volgende:
[..]
onzin, het motief van vrouwen om vreemd te gaan is vaker dan bij mannen gericht op het beginnen van een nieuwe relatie. voor mannen is vreemdgaan net zoiets als eeen dagje efteling, je hebt je lol en daarna ga je gewoon weer naar huis.
onzin, omdat vrouwen eerder janken zijn ze opeens 'gevoeliger'?quote:op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef ripley het volgende:
dit gaat echt niet op.
ten eerste is er ook nog de bedrogen partner die wel vrouw is en die er waarschijnlijk een stuk meer moeite mee zal hebben.
ja? probeer je wat nuance in de discussie te brengen ofzo? dan zal je toch wat beter moeten onderbouwen.quote:ten tweede verschilt het per man/vrouw wat de redenen achter bedrog zijn. ik ken dames die vreemd gaan en daar de volgende dag overheen stappen alsof e rniets gebeurd is. en amnnen die helemaal verscheurd door emoties worden.
mits je het verborgen weet te houden welquote:op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef zoalshetis het volgende:
maar relatietechnisch gezien een stuk minder verwoestend...
die ijskoude sloeries.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:41 schreef glinzdorff het volgende:
[..]
weet je wat dan wel weer frapant is, dat mannen moeilijker met dat schuldcomplex om kunnen gaan dan vrouwen.
hoezo? ik kijk meer vanuit het motief van de overtreder. als je het vanuit het perspectief van het slachtoffer bekijkt, is het voor mannen nog steeds moeiliker te verteren omdat zij compleet aan de kant worden gezet.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:40 schreef copycat het volgende:
[..]
dat vind ik persoonlijk een stuk respectlozer...
ik heb het word gevoeliger niet in de mond genomen, dat maak jij er vanquote:op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef nickthedick het volgende:
[..]
onzin, omdat vrouwen eerder janken zijn ze opeens 'gevoeliger'?een vrouw kan veel makkelijker weer een relatie opbouwen dan een man. en dat is een feit. een man wordt bij het vreemdgaan van de vrouw op al zijn aspecten afgewezen; andersom wordt een vrouw alleen 'lichamelijk' 'afgewezen' (en het is niet eens een afwijzing, het is een uitje).
[..]
ik vind 'motief' en de 'gevolgen' van de daad toch behoorlijk belangrijke punten om te bepalen wie meer kwaad in zijn/haar zin heeft of wie hier minder respect toont voor zijn/haar partner.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef locusta het volgende:
[..]
en die is voor mannen en vrouwen precies hetzelfde....
@ nickthedick: nee, dat hoor je mij ook niet zeggen, maar het is niet zo dat bepaalde beweegreden om vreemd te gaan alleen zijn voorbehouden aan de mannen.
mannen gaan vreemd, vrouwen gaan vreemd, daar zit geen verschil tussen en het is dus onzin om te roepen dat vrouwen minder zijn als ze dat doen, net zo dat het onzin is om te roepen dat mannen minder zijn als ze vreemd gaan.
maar de redenen waarom mensen vreemd gaan verschillen. die zijn vaak dan ook persoonlijk.
is bij mij bijzaak. alleen al het feit dat iemand vreemd is gegaan, is voor mij al genoeg...quote:op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef nickthedick het volgende:
ik vind 'motief' en de 'gevolgen' van de daad toch behoorlijk belangrijke punten om te bepalen wie meer kwaad in zijn/haar zin heeft of wie hier minder respect toont voor zijn/haar partner.
wij ookquote:op dinsdag 6 september 2005 17:51 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik vind 'motief' en de 'gevolgen' van de daad toch behoorlijk belangrijke punten om te bepalen wie meer kwaad in zijn/haar zin heeft of wie hier minder respect toont voor zijn/haar partner.
niks meer aan toe te voegenquote:op dinsdag 6 september 2005 14:54 schreef cinnamongirl het volgende:
het is de leeftijd......
eeerst uitrazen voor je een serieuze relatie begint voorkomt zoveel ellende.
dat komt omdat mensen die niet onderbouwen soms uit hun tent gelokt moeten worden.quote:op dinsdag 6 september 2005 17:47 schreef ripley het volgende:
ik heb het word gevoeliger niet in de mond genomen, dat maak jij er van
neuken alleen heeft voor mannen niets met 'gevoelens' voor degene met wie je het bed deelt te maken. het is jammer dat vrouwen het zo opvatten, maar het is niet zo. ik vind ook dat je gewoon niet vreemd moet gaan binnen een relatie (man of vrouw), maar er is bij vrouwen wel degelijk meer sprake van voorbedachte rade.quote:jij stelt verder allerlei dingen als een feit omdat je het zelf zo vindt. en als ik bedrogen zou zijn zou ik me niet allen lichamelijk afgewezen voelen. het gaat namelijk niet om het lichamelijke, maar om het delen met die speciale intimiteit met een ander en om het feit dat mijn vriend dan een belofte naar mij zou hebben verbroken. als je met een ander wil neuken doe je dat maar alsvrijgezel. als je met mij een relatie begint weet je wat mijn voorwaarden zijn. andersom ziet mijn vriend dat overigens ook zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |