Prima, ik zal Peace mijn gegevens doormailen.quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al16 september? Ik vind het prima, dan ga ik weer richting G. De kaartjes zijn van ons samen, maar ze liggen hier.
@ ano:![]()
![]()
Nothing gets by me! Gaat over concertkaartjes toch?quote:Dit handeltje is toch langs je heen gegaan...
Mag je ook wel naar mij mailen hoor....quote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima, ik zal Peace mijn gegevens doormailen.
Yepsquote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nothing gets by me! Gaat over concertkaartjes toch?
Of naar mij...quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Mag je ook wel naar mij mailen hoor....
Stuk slimmer!quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag je ook wel naar mij mailen hoor....
Haha, hoe ironisch, dat jij degene bent die dat opmerkt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Nou is sooty toch uit de OP verdwenen...
Zie je wel; je vindt me écht niet meer lief...quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef wyccie het volgende:
Spam kun je krijgen!
Als je zo snel nieuwe opent als ik maak je wel eens schoonheidsfoutjes!quote:Op maandag 5 september 2005 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
OPnummer is trouwens 349 ipv 249
'k schijn vanalles leuk te kunnen brengen...quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
Heb jij ook iets te brengen dan?
Hoe weet jij nou dat dat Dolle_Hond ook opvielquote:Op maandag 5 september 2005 20:43 schreef wyccie het volgende:
Haha, hoe ironisch, dat jij degene bent die dat opmerkt.
En dolle_hond ook natuurlijk.
Dat mag ook hoor, niemand is perfect. en gelukkig maarquote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je zo snel nieuwe opent als ik maak je wel eens schoonheidsfoutjes!
Jawel hoor!quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zie je wel; je vindt me écht niet meer lief...![]()
![]()
![]()
Wo ist das Mietje ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
MIETJE op tv!
Schijn? je weet het zelf niet zo goed?quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k schijn vanalles leuk te kunnen brengen...
Ik zei: 'alleen in geval van een gebroken hart'...quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef wyccie het volgende:
Jawel hoor!
Hee, je zei nog dat je niet huilt, dus toch wel!
quote:Op maandag 5 september 2005 20:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat dat Dolle_Hond ook opviel
'k ben een groot licht...quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
Schijn? je weet het zelf niet zo goed?
Op Talpa... Expeditie Robinson... ziet er ontzettend stoer uit, helemaal onder de tattoos, maar na een paar dagen al vrijwillig het kamp verlaten.....quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ken niet zoveel Nederlandse fotografen eigenlijk.
Is toch geen Govert de Roos he?
Ik wist niet dat TH aan ER meedeed?quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op Talpa... Expeditie Robinson... ziet er ontzettend stoer uit, helemaal onder de tattoos, maar na een paar dagen al vrijwillig het kamp verlaten.....
Jawel joh; ik sta in de credits als 'George Clooney'...quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wist niet dat TH aan ER meedeed?
Jij zit écht te lurken, hè ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Nuongirl het volgende:
TT gefixt
Dank je wel.quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Nuongirl het volgende:
TT gefixt
Sorryquote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zei: 'alleen in geval van een gebroken hart'...
Waarvan akte !
quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel joh; ik sta in de credits als 'George Clooney'...
Muchos Gracias!quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Nuongirl het volgende:
TT gefixt
Als mod moet ik toch kijken of jullie je gedragen ?quote:
Dat kan ik je zó wel op een briefje geven:quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef Nuongirl het volgende:
Als mod moet ik toch kijken of jullie je gedragen ?
Nee; da's George Clowney...quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
George Clooney is wel leuk hoor
Andy Garcia, Ray Liotta en Christopher Walken zijn veel cooler!quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k mag 'm graag zien acteren...
quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan ik je zó wel op een briefje geven:
Natuurlijk niet !!
Doorgaan zo dusquote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet !!
Mischa Klein is toch de vriend van Mickey Hoogendijk?quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef wyccie het volgende:
Die vriend van Afke Reijenga? Mischa Klein?
Nee, geboren in Curacao maar zijn achternaam zegt duidelijk dat ie wit is.quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef wyccie het volgende:
Die vriend van Afke Reijenga? Mischa Klein?
Indeed! We crave to misbehave!quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet !!
Qua coolness kan niemand tippen aan James Woods...quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy Garcia, Ray Liotta en Christopher Walken zijn veel cooler!
Hee James Woods.... die ken ik ook nog welquote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Qua coolness kan niemand tippen aan James Woods...
Garcia is Mr Cool! Ray Liotta is Mr Tough en Christopher Walken is Mr Psychotic. Maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Qua coolness kan niemand tippen aan James Woods...
Nee, dat was die Scholten dus....quote:Op maandag 5 september 2005 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mischa Klein is toch de vriend van Mickey Hoogendijk?
quote:Op maandag 5 september 2005 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee James Woods.... die ken ik ook nog wel
Ja was van Scholten... maar ik dacht nu van Mischa Kleinquote:Op maandag 5 september 2005 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat was die Scholten dus....
Of uh ja ...weet het niet precies eigenlijk.
Ben jij een kloon van Kikkerlikker ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Garcia is Mr Cool! Ray Liotta is Mr Tough en Christopher Walken is Mr Psychotic. Maar dat is mijn mening.
Kunnen wij je ook steunen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Kikkerlikker ?
By the way; je hebt me nog steeds niet gesteund in dat 'grappige username'-topic.
Dat moet nou toch 's rap gebeuren, anders wil ik m'n twix en m'n biertje terug...
Jij valt op oudere mannen ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Gary Oldman wel sexy.
Zo kijk ik niet naar acteurs. Maar als Norman Stansfield vind ik hem wel steengoed! Natalie en Virginie vind ik sexy.quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Gary Oldman wel sexy.
Gaarne...quote:Op maandag 5 september 2005 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen wij je ook steunen?
Ja, jij bent toch ook oud....quote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij valt op oudere mannen ? [afbeelding]
Jij gaf mij vies bier. Deal was off!quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Kikkerlikker ?
By the way; je hebt me nog steeds niet gesteund in dat 'grappige username'-topic.
Dat moet nou toch 's rap gebeuren, anders wil ik m'n twix en m'n biertje terug...
Mooi is dat, hè ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Vind hem meer mr next door neigbour serial killer.
Jij hebt je Brand gekregen...quote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij gaf mij vies bier. Deal was off!
Niet?quote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo kijk ik niet naar acteurs.
I'll be anything you want me to be...quote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef wyccie het volgende:
Ja, jij bent toch ook oud....
Mijn huis in de fik proberen te steken is geen Brand biertje!quote:
Nee, ik ben geen Treinhomo!quote:
Kun je afwassen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
I'll be anything you want me to be...
'k heb, geheel tegen mijn principes in, desbetreffende post ge-quote:Op maandag 5 september 2005 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn huis in de fik proberen te steken is geen Brand biertje!
Ik ben je definitief kwijt aan TH geloof ik.quote:
Da's prima.quote:
Hee, jij mag stofzuigen!quote:Op maandag 5 september 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben je definitief kwijt aan TH geloof ik.![]()
ow jee...... waar is de derde?quote:Op maandag 5 september 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben je definitief kwijt aan TH geloof ik.![]()
Ik pas, want ik heb de pesthekel aan huishoudelijk werk ben ook het in luxe bezit van een vaatwasserquote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's prima.
[..]
Hee, jij mag stofzuigen!
Later als ik groot ben, koop ik ook een vaatwasser!quote:Op maandag 5 september 2005 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik pas, want ik heb de pesthekel aan huishoudelijk werk ben ook het in luxe bezit van een vaatwasser![]()
![]()
Naar the L-Word gekeken?quote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's prima.
[..]
Hee, jij mag stofzuigen!
Ga je een krukje kopen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Later als ik groot ben, koop ik ook een vaatwasser!
Toch niet pvdtquote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Because a deal is a deal:
Meest grappige usernames.
De kunstzinnige Fotoloog heet Paul Blanca.
Dat wordt nog 'n hele zwik kloons aanmaken...quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Because a deal is a deal:
Meest grappige usernames.
Okay daar kan ik mee leven.quote:Op maandag 5 september 2005 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aai over je bol, kusje op je voorhoofd en een, niet-sexistisch, tikje op je billen...
Er let er tenminste nog eentje op.quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Das die van Top Gear.
Ja, achternaam?quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef Treinhomo het volgende:
Die knakker van Topgear...Jeremy ?
Martens.quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef wyccie het volgende:
Ja, achternaam?
Dan moet ik even iemand op bellen.quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er let er tenminste nog eentje op.
Weet je zijn naam ook?
Familie van Bettien?quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Martens.
Maar ik zie niet in wat dat voor relevantie heeft m.b.t dit plaatje...of dit topic...
Je oma ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan moet ik even iemand op bellen.
quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Martens.
Maar ik zie niet in wat dat voor relevantie heeft m.b.t dit plaatje...of dit topic...
Nee broertje.quote:
Da's toch die nedermaffia-broad ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Familie van Bettien?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch die nedermaffia-broad ?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef wyccie het volgende:
Gaat dat zo makkelijk?
schoenmaat?
pincode?
adres?
Topgear vind zelfs ik als autoleek hartstikke leuk! Het gaat eigenlijk helemaal niet over auto'squote:
Oh Bella Bettien!quote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch die nedermaffia-broad ?
Het is wel erg vrouwonvriendelijk, of heb ik net de verkeerde uitzending gezien? Nou ja ik vond het helemaal niets....quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Topgear vind zelfs ik als autoleek hartstikke leuk! Het gaat eigenlijk helemaal niet over auto's
quote:
En Jeremy's sidekick in Topgear!quote:
Dat zou wel kunnen, maar hij maakt toch maar grapjes. Je moet je niet zo aangesproken voelen!quote:Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel erg vrouwonvriendelijk, of heb ik net de verkeerde uitzending gezien? Nou ja ik vond het helemaal niets....
quote:
Tja; dat krijg je ervan, als mensen opeens plaatjes gaan posten...quote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
het kan aan mij liggen, maar ik snap er even geen snars meer van![]()
Je moet nodig op vakantie Diaan.quote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
het kan aan mij liggen, maar ik snap er even geen snars meer van![]()
sorryquote:Op maandag 5 september 2005 21:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; dat krijg je ervan, als mensen opeens plaatjes gaan posten...![]()
Ben ik op zich ook niet zo gauw, maar ik vind het gewoon een erg flauw programma... maar het zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En Jeremy's sidekick in Topgear!
[..]
Dat zou wel kunnen, maar hij maakt toch maar grapjes. Je moet je niet zo aangesproken voelen!
Tja; er wordt nog wel 's een ongezouten mening in verkondigd...quote:Op maandag 5 september 2005 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik op zich ook niet zo gauw, maar ik vind het gewoon een erg flauw programma... maar het zal wel aan mij liggen.
hmmmm, ik had ook nog een plaatje klaarstaan van James May, die maar niet doen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
You will be, if you do it again...![]()
De Treinhomobiel staat al te ronken?quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
You will be, if you do it again...![]()
Wiequote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef brother52 het volgende:
hmmmm, ik had ook nog een plaatje klaarstaan van James May, die maar niet doen dan?
Nou ja; die ligt meer te spinnen aan m'n voeteind...quote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
De Treinhomobiel staat al te ronken?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
hmmmm, ik had ook nog een plaatje klaarstaan van James May, die maar niet doen dan?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou ja; die ligt meer te spinnen aan m'n voeteind...
de andere sidekick van jeremyquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 21:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; dat krijg je ervan, als mensen opeens plaatjes gaan posten...![]()
Dat denk ik ook...quote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet nodig op vakantie Diaan.
Ben ik donker bierquote:Op maandag 5 september 2005 21:39 schreef wyccie het volgende:Niet op Treinhomo letten hoor.
Hij is stout!![]()
Oh je hebt een kat?!?quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is maar 'n klein autootje...
quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef wyccie het volgende:
Sara Sidle! Ben je ook CSI aan het kijken?
Ja; 's sinds Januari '93 verplicht. Mijn auto is van Mei '93.quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef wyccie het volgende:
Oh je hebt een kat?!?
Mijn collega heeft haar dochter naar haar vernoemd... Jorja.quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef wyccie het volgende:
Sara Sidle! Ben je ook CSI aan het kijken?
(Jorja Fox toch?)
De Topgear-crew komt bij jou, op de bank, CSI zitten kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef brother52 het volgende:
![]()
Tuurlijk ben ik CSI aan het kijken, een van de weinige programma's die ik niet wil missen (samen met topgear)
quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De Topgear-crew komt bij jou, op de bank, CSI zitten kijken
Liever niet, dan zitten ze er steeds doorheen te ouwehoeren over auto's.quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het een idool is (geweest), ook van mij..quote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie die lelijke vrouw achter de piano is weet ik niet.
Ik snap je niet meer. Ben je Scrut aan het imiteren?quote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; 's sinds Januari '93 verplicht. Mijn auto is van Mei '93.
Ook van mij ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan je vertellen dat het een idool is (geweest), ook van mij..
Jij let heel erg op de foute zinsconstructies he! Dat vind ik lief.quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarrom zou ik Scrutinizer moeten imiteren ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ik snap je niet meer. Ben je Scrut aan het imiteren?
Is dat een nieuw beroep?quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij let heel erg op de foute zinsconstructes he! Dat vind ik lief.![]()
Hmmm...laatste keer dat ik jou daarmee confronteerde, keer ik nog een 'quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef wyccie het volgende:
Jij let heel erg op de foute zinsconstructes he! Dat vind ik lief.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarrom zou ik Scrutinizer moeten imiteren ?
Ik ben op eigen kracht een handige bliksem...Ik weet derhalve dus ook wel een klein beetje af van auto's...
quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat een nieuw beroep?
'Kat' is een afkorting voor 'katalysator'.quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef wyccie het volgende:
Hoezo is een kat verplicht vanaf januari '93? Dat begrijp ik niet, je praat zo onsamenhanged. Dat bedoel ik...
![]()
Ah je bent dus B-2.quote:
Maar dan kan ik het nog wel lief vinden.quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...laatste keer dat ik jou daarmee confronteerde, keer ik nog een '' toegeworpen...
Nooit eigenlijk..... ik heb toch geen rijbewijs en zo vaak vlieg ik niet.quote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Kat' is een afkorting voor 'katalysator'.
Jij komt zeker niet zo vaak in [PTA] ?
Wat bedoel je met 'netjes' ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:57 schreef wyccie het volgende:
Maar dan kan ik het nog wel lief vinden.
Schrijf jij ook heel netjes?
De zoon van Boudewijn de Groot?quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
hahahaha jullie zijn wel grappig hoor....
Maar ik denk niet dat het een idool is geweest van jou TH.
Het is trouwens een nederlander.
Het is wel handig dat je weet welke trein je moet nemen en waar je er uit moet.quote:Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk..... ik heb toch geen rijbewijs en zo vaak vlieg ik niet.
Soms met de trein, maar daar hoef ik niks van te snappen.
En weten dat, als de trein een lekke band heeft, je dan uit moet stappen om te helpen duwen...quote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is wel handig dat je weet welke trein je moet nemen en waar je er uit moet.
Ben jij automonteur? Hadden we je vorige week wel kunnen gebruiken, stonden we smiddag om half twee in de hitte bij mn auto met een lekke band in St. Laurens ergens in the middle of nowhere in Zeeland. Beiden nog nooit een band verwisseld... we hebben er met behulp van telefonisch contact thuisfront een uur over gedaan... toen meteen een garage opgezocht, bleek de uitlaat ook nog deels gebroken te zijn.... meteen maar laten repareren.quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'netjes' ?
Ik probeer altijd correct (en als het even kan bloemrijk; mijn service-bonnen -als monteur- waren destijds beroemd en berucht) Nederlands te schrijven.
'k heb helaas niet een echt heel mooi handschrift...
Je bedoelt JIm de Groot? Nee is hij niet, deze is veel ouder.quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De zoon van Boudewijn de Groot?
Nee Marcel bedoelde ik.quote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt JIm de Groot? Nee is hij niet, deze is veel ouder.
Wie is dat?quote:
Netjes is leesbaar (bij mannen).quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
Wat bedoel je met 'netjes' ?
Ik probeer altijd correct (en als het even kan bloemrijk; mijn service-bonnen -als monteur- waren destijds beroemd en berucht) Nederlands te schrijven.
'k heb helaas niet een echt heel mooi handschrift...
quote:Op maandag 5 september 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Staat er nog iets open of was ernst Janz al geraden ?
Bedrijfsdeurenmonteur. (geweest)quote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jij automonteur? Hadden we je vorige week wel kunnen gebruiken, stonden we smiddag om half twee in de hitte bij mn auto met een lekke band in St. Laurens ergens in the middle of nowhere in Zeeland. Beiden nog nooit een band verwisseld... we hebben er met behulp van telefonisch contact thuisfront een uur over gedaan... toen meteen een garage opgezocht, bleek de uitlaat ook nog deels gebroken te zijn.... meteen maar laten repareren.
Die dove boef van B & A.quote:
En da's dus wél een idool van me geweest...ben zelfs naar het afscheidsconcert in de Maaspoort geweest...quote:
Ow okay.... het is ons ook gelukt en nu weten we ook waar de reserveband bij de Peugeot is te vinden.... die ligt dus niet in de kofferbak.quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bedrijfsdeurenmonteur. (geweest)
Maar een band verwisselen lukt me wel. Heb ik al vaker gedaan...
Maar dat weet ik uit mijn hoofd. En anders heeft NS nog wel een eigen site, hoef ik niet voor naar [PTA]]quote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is wel handig dat je weet welke trein je moet nemen en waar je er uit moet.
Nee, dan bellen ze de ANWB maar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En weten dat, als de trein een lekke band heeft, je dan uit moet stappen om te helpen duwen...
Tja dat wist ik natuurlijk niet, dat kon ik niet zo goed inschatten. JIj bent toch van de "harde" muziek?? Of is dit een jeugdzonde. Ik had vroeger mn hele spijkerjack vol met buttons en gitaarbuttons van Doe Maarquote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En da's dus wél een idool van me geweest...ben zelfs naar het afscheidsconcert in de Maaspoort geweest...
Dat zit, zo tussen neus en lippen door, wel snor...quote:Op maandag 5 september 2005 22:06 schreef wyccie het volgende:
Netjes is leesbaar (bij mannen).
Gaarne...quote:Ik zal extra goed op je Nederlands letten
'k schaam me daar niks voor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Tja dat wist ik natuurlijk niet, dat kon ik niet zo goed inschatten. JIj bent toch van de "harde" muziek?? Of is dit een jeugdzonde. Ik had vroeger mn hele spijkerjack vol met buttons en gitaarbuttons van Doe Maar![]()
Bij een 206CC kun je lang zoeken...die hebben een spuitbus...en da's alles...quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow okay.... het is ons ook gelukt en nu weten we ook waar de reserveband bij de Peugeot is te vinden.... die ligt dus niet in de kofferbak.
Is eigenlijk ook niet iets om je voor te schamen dat is waar. Ik vind het ook geen echte jeugdzonde en ik vind hun muziek ook nog steeds erg leuk om naar te luisteren. Ernst Jansz is trouwens al 57!quote:
't kan sowieso nog gekker; 'k kwam tijdens Duran Duran (m'n maatje wilde daar naartoe; heb er zelf nooit zoveel mee gehad) 'n knakker tegen in 'n 'Napalm death' T-shirt...quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Is eigenlijk ook niet iets om je voor te schamen dat is waar. Ik vind het ook geen echte jeugdzonde en ik vind hun muziek ook nog steeds erg leuk om naar te luisteren. Ernst Jansz is trouwens al 57!
Duran Duranquote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't kan sowieso nog gekker; 'k kwam tijdens Duran Duran (m'n maatje wilde daar naartoe; heb er zelf nooit zoveel mee gehad) 'n knakker tegen in 'n 'Napalm death' T-shirt...
'k ben 'm wel 's IRL tegengekomen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef wyccie het volgende:
Oh die Ernst Jansz vind ik er ook wel goed uit zien.
Da's handig.... die wil ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij een 206CC kun je lang zoeken...die hebben een spuitbus...en da's alles...
Dat helpt niet als er een scheur in je band zit.quote:
Je noemt je Treinhomo en dan kom je ook nog eens in plaatsen die als een Gayontmoetingsplek klinken.quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben 'm wel 's IRL tegengekomen.
Was in Arcen, meen ik...
Aaliyah is goed. Meneer heet Stuart Townsend. Hij zou eerst naast jou schitteren als Aragorn in LOTR.quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef wyccie het volgende:
Aaliyah als Queen of the Damned. Wie die kerel is weet ik niet. Lijkt wel een beetje op Brandon Lee.
Hey; als buitenmonteur kom je overal. Dus ook in dat soort hell-holes...quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Je noemt je Treinhomo en dan kom je ook nog eens in plaatsen die als een Gayontmoetingsplek klinken.![]()
Rini Coolen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding] Het gaat mij om de middelste!
quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zou eerst naast jou schitteren als Aragorn in LOTR.
Had ik er dus niets aan gehad, ik had 2 grote scheuren in de band zitten.... gelukje bij een ongelukje want de uitlaat had het niet meer gehaald tot Goes.quote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat helpt niet als er een scheur in je band zit.
Collega presteerde dat, bij het op de trein rijden van zo'n ding...
Toen heeft de perronopzichter alles op alles gezet om, bij aankomst in Italië, voor die mensen een extra velg (buitensporige maat, natuurlijk) met band gereed te hebben staan...
Tijd voor een nieuwe auto dus!quote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had ik er dus niets aan gehad, ik had 2 grote scheuren in de band zitten.... gelukje bij een ongelukje want de uitlaat had het niet meer gehaald tot Goes.
Meisjes plagen.....quote:
Tong komt alleen binnenvallen om plaatjes goed te radenquote:Op maandag 5 september 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Theo vonk Reiziger en Milko Djurovic ?
Nee hoor, kan gebeuren... nieuwe band er op en in de uitlaat is een pijpje geplaatst en gelast... kan er weer lekker mee tuffen.quote:
Twee nog wel.quote:
Ja zo gaat het rijmpje ook, meisjes plagen kusjes vragen... dus meer dan 1quote:
Vorige keer kreeg ik maar 1 vandaar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zo gaat het rijmpje ook, meisjes plagen kusjes vragen... dus meer dan 1![]()
Ow dat is wel sneu dan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg ik maar 1 vandaar.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tong komt alleen binnenvallen om plaatjes goed te radenHet ging mij dus om Theo Vonk, ooit trainer van mn plaatselijke FC.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien de grootte van 't hoofd: Mr. A ?
Gezien zijn fleurige klederdracht eerder TH!quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien de grootte van 't hoofd: Mr. A ?
Nee je bent niet raar en begrijpt het ook niet verkeerd hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]Ben ik raar ? Of begrijp ik het topic verkeerd ?
Mooi is dat, hè ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Gezien zijn fleurige klederdracht eerder TH!![]()
Als je naar roze zaterdag gaat wel ja.quote:
Hij heeft een boa om?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gezien zijn fleurige klederdracht eerder TH!![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Marquis de Sade?
Meneer's outfit is overduidelijk blauw...quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je naar roze zaterdag gaat wel ja.
Maar wel zo nichterig als maar zijn kan. Je vriend Karel Paardepoot ging toch in het roze?quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer's outfit is overduidelijk blauw...![]()
Clarabella Koe ook; wat is je punt ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar wel zo nichterig als maar zijn kan. Je vriend Karel Paardepoot ging toch in het roze?
Moet je dan niet Treinbi heten?quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Clarabella Koe ook; wat is je punt ?
en dat zegt een homo die op treinen geilt?quote:
Vadermoordenaar, moedertrouwerquote:
Sterker nog het is Hans Christian Andersen.... hmmm gisteren niet goed bijgelezen door mij dus... sorry.quote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt trouwens wel op mijn Hans Christian Andersen van gisteren.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat zegt een homo die op treinen geilt?![]()
pfieuw, gelukkig maar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterker nog het is Hans Christian Andersen.... hmmm gisteren niet goed bijgelezen door mij dus... sorry.
Die eer is aan Tokay voorbehouden...quote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef wyccie het volgende:
pfieuw, gelukkig maar.
Zou wel schandalig zijn als ik iemand die ik zelf gepost heb, niet zou raden
och ja, arme Tokay is ziek.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die eer is aan Tokay voorbehouden...
En aan Pyl, al kwam hij er na een paar minuten achter.quote:Op maandag 5 september 2005 22:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die eer is aan Tokay voorbehouden...
Vertel...quote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
En aan Pyl, al kwam hij er na een paar minuten achter.
Berk of Scrut postte een plaatje van Halina Reijn. Een plaatje wat hij zelf een tijd eerder had gepost. Kon ie toch niet op de naam komen.quote:
tja dat komt omdat dat niet meer geneesd denk ik en dan zijn we elke dag voor niets beterschap aan het wensen...quote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
Hey !
Ik ben al jaren ziek in m'n hoofd, en niemand die me daar beterschap mee wenst...![]()
Ik vind je wel leuk zo.quote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
Hey !
Ik ben al jaren ziek in m'n hoofd, en niemand die me daar beterschap mee wenst...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
Hey !
Wil je me dat laatste pleziertje nou ook nog afpakken ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Beterschap!
Een platte en een ronde sneeuwman die orale sex hebben?quote:
VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
'k smelt...snap dat dan...quote:Op maandag 5 september 2005 23:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Een platte en een ronde sneeuwman die orale sex hebben?
quote:Op maandag 5 september 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, zo'n reactie had ik dan weer niet verwacht.quote:Op maandag 5 september 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 5 september 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Halina Reijn?
Ik ben niet P.C.quote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef wyccie het volgende:
Nou, zo'n reactie had ik dan weer niet verwacht.![]()
Dus je bent niet de broer van Prins Maurits? Fijn om te weten.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben niet P.C.
Ik ben eerlijk...![]()
Funspoiler!quote:Op maandag 5 september 2005 23:10 schreef wyccie het volgende:
Natasha Henstridge?
Je hebt mij toch....quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef peaceman het volgende:
Komen er nog lekkere wijven vrouwen langs?
ik vind er ook niks an...quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Andrea Corr?
quote:Op maandag 5 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Nie zo zaniken. Wordt steeds moeilijker om een leuke dame te vinden die ik nog nie gepost heb!
Ik ben wél een sletje...quote:Op maandag 5 september 2005 23:19 schreef wyccie het volgende:
Teveel smilies! BrEeZaH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |