quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef wyccie het volgende:
Sara Sidle! Ben je ook CSI aan het kijken?
Ja; 's sinds Januari '93 verplicht. Mijn auto is van Mei '93.quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef wyccie het volgende:
Oh je hebt een kat?!?
Mijn collega heeft haar dochter naar haar vernoemd... Jorja.quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef wyccie het volgende:
Sara Sidle! Ben je ook CSI aan het kijken?
(Jorja Fox toch?)
De Topgear-crew komt bij jou, op de bank, CSI zitten kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef brother52 het volgende:
![]()
Tuurlijk ben ik CSI aan het kijken, een van de weinige programma's die ik niet wil missen (samen met topgear)
quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De Topgear-crew komt bij jou, op de bank, CSI zitten kijken
Liever niet, dan zitten ze er steeds doorheen te ouwehoeren over auto's.quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het een idool is (geweest), ook van mij..quote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie die lelijke vrouw achter de piano is weet ik niet.
Ik snap je niet meer. Ben je Scrut aan het imiteren?quote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; 's sinds Januari '93 verplicht. Mijn auto is van Mei '93.
Ook van mij ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan je vertellen dat het een idool is (geweest), ook van mij..
Jij let heel erg op de foute zinsconstructies he! Dat vind ik lief.quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarrom zou ik Scrutinizer moeten imiteren ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ik snap je niet meer. Ben je Scrut aan het imiteren?
Is dat een nieuw beroep?quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij let heel erg op de foute zinsconstructes he! Dat vind ik lief.![]()
Hmmm...laatste keer dat ik jou daarmee confronteerde, keer ik nog een 'quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef wyccie het volgende:
Jij let heel erg op de foute zinsconstructes he! Dat vind ik lief.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarrom zou ik Scrutinizer moeten imiteren ?
Ik ben op eigen kracht een handige bliksem...Ik weet derhalve dus ook wel een klein beetje af van auto's...
quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat een nieuw beroep?
'Kat' is een afkorting voor 'katalysator'.quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef wyccie het volgende:
Hoezo is een kat verplicht vanaf januari '93? Dat begrijp ik niet, je praat zo onsamenhanged. Dat bedoel ik...
![]()
Ah je bent dus B-2.quote:
Maar dan kan ik het nog wel lief vinden.quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...laatste keer dat ik jou daarmee confronteerde, keer ik nog een '' toegeworpen...
Nooit eigenlijk..... ik heb toch geen rijbewijs en zo vaak vlieg ik niet.quote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Kat' is een afkorting voor 'katalysator'.
Jij komt zeker niet zo vaak in [PTA] ?
Wat bedoel je met 'netjes' ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:57 schreef wyccie het volgende:
Maar dan kan ik het nog wel lief vinden.
Schrijf jij ook heel netjes?
De zoon van Boudewijn de Groot?quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
hahahaha jullie zijn wel grappig hoor....
Maar ik denk niet dat het een idool is geweest van jou TH.
Het is trouwens een nederlander.
Het is wel handig dat je weet welke trein je moet nemen en waar je er uit moet.quote:Op maandag 5 september 2005 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk..... ik heb toch geen rijbewijs en zo vaak vlieg ik niet.
Soms met de trein, maar daar hoef ik niks van te snappen.
En weten dat, als de trein een lekke band heeft, je dan uit moet stappen om te helpen duwen...quote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is wel handig dat je weet welke trein je moet nemen en waar je er uit moet.
Ben jij automonteur? Hadden we je vorige week wel kunnen gebruiken, stonden we smiddag om half twee in de hitte bij mn auto met een lekke band in St. Laurens ergens in the middle of nowhere in Zeeland. Beiden nog nooit een band verwisseld... we hebben er met behulp van telefonisch contact thuisfront een uur over gedaan... toen meteen een garage opgezocht, bleek de uitlaat ook nog deels gebroken te zijn.... meteen maar laten repareren.quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'netjes' ?
Ik probeer altijd correct (en als het even kan bloemrijk; mijn service-bonnen -als monteur- waren destijds beroemd en berucht) Nederlands te schrijven.
'k heb helaas niet een echt heel mooi handschrift...
Je bedoelt JIm de Groot? Nee is hij niet, deze is veel ouder.quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De zoon van Boudewijn de Groot?
Nee Marcel bedoelde ik.quote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bedoelt JIm de Groot? Nee is hij niet, deze is veel ouder.
Wie is dat?quote:
Netjes is leesbaar (bij mannen).quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
Wat bedoel je met 'netjes' ?
Ik probeer altijd correct (en als het even kan bloemrijk; mijn service-bonnen -als monteur- waren destijds beroemd en berucht) Nederlands te schrijven.
'k heb helaas niet een echt heel mooi handschrift...
quote:Op maandag 5 september 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Staat er nog iets open of was ernst Janz al geraden ?
Bedrijfsdeurenmonteur. (geweest)quote:Op maandag 5 september 2005 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jij automonteur? Hadden we je vorige week wel kunnen gebruiken, stonden we smiddag om half twee in de hitte bij mn auto met een lekke band in St. Laurens ergens in the middle of nowhere in Zeeland. Beiden nog nooit een band verwisseld... we hebben er met behulp van telefonisch contact thuisfront een uur over gedaan... toen meteen een garage opgezocht, bleek de uitlaat ook nog deels gebroken te zijn.... meteen maar laten repareren.
Die dove boef van B & A.quote:
En da's dus wél een idool van me geweest...ben zelfs naar het afscheidsconcert in de Maaspoort geweest...quote:
Ow okay.... het is ons ook gelukt en nu weten we ook waar de reserveband bij de Peugeot is te vinden.... die ligt dus niet in de kofferbak.quote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bedrijfsdeurenmonteur. (geweest)
Maar een band verwisselen lukt me wel. Heb ik al vaker gedaan...
Maar dat weet ik uit mijn hoofd. En anders heeft NS nog wel een eigen site, hoef ik niet voor naar [PTA]]quote:Op maandag 5 september 2005 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is wel handig dat je weet welke trein je moet nemen en waar je er uit moet.
Nee, dan bellen ze de ANWB maar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En weten dat, als de trein een lekke band heeft, je dan uit moet stappen om te helpen duwen...
Tja dat wist ik natuurlijk niet, dat kon ik niet zo goed inschatten. JIj bent toch van de "harde" muziek?? Of is dit een jeugdzonde. Ik had vroeger mn hele spijkerjack vol met buttons en gitaarbuttons van Doe Maarquote:Op maandag 5 september 2005 22:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En da's dus wél een idool van me geweest...ben zelfs naar het afscheidsconcert in de Maaspoort geweest...
Dat zit, zo tussen neus en lippen door, wel snor...quote:Op maandag 5 september 2005 22:06 schreef wyccie het volgende:
Netjes is leesbaar (bij mannen).
Gaarne...quote:Ik zal extra goed op je Nederlands letten
'k schaam me daar niks voor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Tja dat wist ik natuurlijk niet, dat kon ik niet zo goed inschatten. JIj bent toch van de "harde" muziek?? Of is dit een jeugdzonde. Ik had vroeger mn hele spijkerjack vol met buttons en gitaarbuttons van Doe Maar![]()
Bij een 206CC kun je lang zoeken...die hebben een spuitbus...en da's alles...quote:Op maandag 5 september 2005 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow okay.... het is ons ook gelukt en nu weten we ook waar de reserveband bij de Peugeot is te vinden.... die ligt dus niet in de kofferbak.
Is eigenlijk ook niet iets om je voor te schamen dat is waar. Ik vind het ook geen echte jeugdzonde en ik vind hun muziek ook nog steeds erg leuk om naar te luisteren. Ernst Jansz is trouwens al 57!quote:
't kan sowieso nog gekker; 'k kwam tijdens Duran Duran (m'n maatje wilde daar naartoe; heb er zelf nooit zoveel mee gehad) 'n knakker tegen in 'n 'Napalm death' T-shirt...quote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Is eigenlijk ook niet iets om je voor te schamen dat is waar. Ik vind het ook geen echte jeugdzonde en ik vind hun muziek ook nog steeds erg leuk om naar te luisteren. Ernst Jansz is trouwens al 57!
Duran Duranquote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't kan sowieso nog gekker; 'k kwam tijdens Duran Duran (m'n maatje wilde daar naartoe; heb er zelf nooit zoveel mee gehad) 'n knakker tegen in 'n 'Napalm death' T-shirt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |