quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef wyccie het volgende:
Sara Sidle! Ben je ook CSI aan het kijken?
Ja; 's sinds Januari '93 verplicht. Mijn auto is van Mei '93.quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef wyccie het volgende:
Oh je hebt een kat?!?
Mijn collega heeft haar dochter naar haar vernoemd... Jorja.quote:Op maandag 5 september 2005 21:43 schreef wyccie het volgende:
Sara Sidle! Ben je ook CSI aan het kijken?
(Jorja Fox toch?)
De Topgear-crew komt bij jou, op de bank, CSI zitten kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 21:44 schreef brother52 het volgende:
![]()
Tuurlijk ben ik CSI aan het kijken, een van de weinige programma's die ik niet wil missen (samen met topgear)
quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De Topgear-crew komt bij jou, op de bank, CSI zitten kijken
Liever niet, dan zitten ze er steeds doorheen te ouwehoeren over auto's.quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het een idool is (geweest), ook van mij..quote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie die lelijke vrouw achter de piano is weet ik niet.
Ik snap je niet meer. Ben je Scrut aan het imiteren?quote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; 's sinds Januari '93 verplicht. Mijn auto is van Mei '93.
Ook van mij ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan je vertellen dat het een idool is (geweest), ook van mij..
Jij let heel erg op de foute zinsconstructies he! Dat vind ik lief.quote:Op maandag 5 september 2005 21:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarrom zou ik Scrutinizer moeten imiteren ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ik snap je niet meer. Ben je Scrut aan het imiteren?
Is dat een nieuw beroep?quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij let heel erg op de foute zinsconstructes he! Dat vind ik lief.![]()
Hmmm...laatste keer dat ik jou daarmee confronteerde, keer ik nog een 'quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef wyccie het volgende:
Jij let heel erg op de foute zinsconstructes he! Dat vind ik lief.![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waarrom zou ik Scrutinizer moeten imiteren ?
Ik ben op eigen kracht een handige bliksem...Ik weet derhalve dus ook wel een klein beetje af van auto's...
quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat een nieuw beroep?
'Kat' is een afkorting voor 'katalysator'.quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef wyccie het volgende:
Hoezo is een kat verplicht vanaf januari '93? Dat begrijp ik niet, je praat zo onsamenhanged. Dat bedoel ik...
![]()
Ah je bent dus B-2.quote:
Maar dan kan ik het nog wel lief vinden.quote:Op maandag 5 september 2005 21:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...laatste keer dat ik jou daarmee confronteerde, keer ik nog een '' toegeworpen...
Nooit eigenlijk..... ik heb toch geen rijbewijs en zo vaak vlieg ik niet.quote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Kat' is een afkorting voor 'katalysator'.
Jij komt zeker niet zo vaak in [PTA] ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |