En Jeremy's sidekick in Topgear!quote:
Dat zou wel kunnen, maar hij maakt toch maar grapjes. Je moet je niet zo aangesproken voelen!quote:Op maandag 5 september 2005 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel erg vrouwonvriendelijk, of heb ik net de verkeerde uitzending gezien? Nou ja ik vond het helemaal niets....
quote:
Tja; dat krijg je ervan, als mensen opeens plaatjes gaan posten...quote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
het kan aan mij liggen, maar ik snap er even geen snars meer van![]()
Je moet nodig op vakantie Diaan.quote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
het kan aan mij liggen, maar ik snap er even geen snars meer van![]()
sorryquote:Op maandag 5 september 2005 21:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; dat krijg je ervan, als mensen opeens plaatjes gaan posten...![]()
Ben ik op zich ook niet zo gauw, maar ik vind het gewoon een erg flauw programma... maar het zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
En Jeremy's sidekick in Topgear!
[..]
Dat zou wel kunnen, maar hij maakt toch maar grapjes. Je moet je niet zo aangesproken voelen!
Tja; er wordt nog wel 's een ongezouten mening in verkondigd...quote:Op maandag 5 september 2005 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ben ik op zich ook niet zo gauw, maar ik vind het gewoon een erg flauw programma... maar het zal wel aan mij liggen.
hmmmm, ik had ook nog een plaatje klaarstaan van James May, die maar niet doen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
You will be, if you do it again...![]()
De Treinhomobiel staat al te ronken?quote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
You will be, if you do it again...![]()
Wiequote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef brother52 het volgende:
hmmmm, ik had ook nog een plaatje klaarstaan van James May, die maar niet doen dan?
Nou ja; die ligt meer te spinnen aan m'n voeteind...quote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
De Treinhomobiel staat al te ronken?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
hmmmm, ik had ook nog een plaatje klaarstaan van James May, die maar niet doen dan?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou ja; die ligt meer te spinnen aan m'n voeteind...
de andere sidekick van jeremyquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 21:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; dat krijg je ervan, als mensen opeens plaatjes gaan posten...![]()
Dat denk ik ook...quote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet nodig op vakantie Diaan.
Ben ik donker bierquote:Op maandag 5 september 2005 21:39 schreef wyccie het volgende:Niet op Treinhomo letten hoor.
Hij is stout!![]()
Oh je hebt een kat?!?quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is maar 'n klein autootje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |