Er let er tenminste nog eentje op.quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Das die van Top Gear.
Ja, achternaam?quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef Treinhomo het volgende:
Die knakker van Topgear...Jeremy ?
Martens.quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef wyccie het volgende:
Ja, achternaam?
Dan moet ik even iemand op bellen.quote:Op maandag 5 september 2005 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er let er tenminste nog eentje op.
Weet je zijn naam ook?
Familie van Bettien?quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Martens.
Maar ik zie niet in wat dat voor relevantie heeft m.b.t dit plaatje...of dit topic...
Je oma ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan moet ik even iemand op bellen.
quote:Op maandag 5 september 2005 21:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Martens.
Maar ik zie niet in wat dat voor relevantie heeft m.b.t dit plaatje...of dit topic...
Nee broertje.quote:
Da's toch die nedermaffia-broad ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Familie van Bettien?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch die nedermaffia-broad ?
quote:Op maandag 5 september 2005 21:26 schreef wyccie het volgende:
Gaat dat zo makkelijk?
schoenmaat?
pincode?
adres?
Topgear vind zelfs ik als autoleek hartstikke leuk! Het gaat eigenlijk helemaal niet over auto'squote:
Oh Bella Bettien!quote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch die nedermaffia-broad ?
Het is wel erg vrouwonvriendelijk, of heb ik net de verkeerde uitzending gezien? Nou ja ik vond het helemaal niets....quote:Op maandag 5 september 2005 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Topgear vind zelfs ik als autoleek hartstikke leuk! Het gaat eigenlijk helemaal niet over auto's
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |