Nee, geboren in Curacao maar zijn achternaam zegt duidelijk dat ie wit is.quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef wyccie het volgende:
Die vriend van Afke Reijenga? Mischa Klein?
Indeed! We crave to misbehave!quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan ik je zó wel op een briefje geven:
Natuurlijk niet !!
Qua coolness kan niemand tippen aan James Woods...quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy Garcia, Ray Liotta en Christopher Walken zijn veel cooler!
Hee James Woods.... die ken ik ook nog welquote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Qua coolness kan niemand tippen aan James Woods...
Garcia is Mr Cool! Ray Liotta is Mr Tough en Christopher Walken is Mr Psychotic. Maar dat is mijn mening.quote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Qua coolness kan niemand tippen aan James Woods...
Nee, dat was die Scholten dus....quote:Op maandag 5 september 2005 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mischa Klein is toch de vriend van Mickey Hoogendijk?
quote:Op maandag 5 september 2005 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee James Woods.... die ken ik ook nog wel
Ja was van Scholten... maar ik dacht nu van Mischa Kleinquote:Op maandag 5 september 2005 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat was die Scholten dus....
Of uh ja ...weet het niet precies eigenlijk.
Ben jij een kloon van Kikkerlikker ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Garcia is Mr Cool! Ray Liotta is Mr Tough en Christopher Walken is Mr Psychotic. Maar dat is mijn mening.
Kunnen wij je ook steunen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Kikkerlikker ?
By the way; je hebt me nog steeds niet gesteund in dat 'grappige username'-topic.
Dat moet nou toch 's rap gebeuren, anders wil ik m'n twix en m'n biertje terug...
Jij valt op oudere mannen ?quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Gary Oldman wel sexy.
Zo kijk ik niet naar acteurs. Maar als Norman Stansfield vind ik hem wel steengoed! Natalie en Virginie vind ik sexy.quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Gary Oldman wel sexy.
Gaarne...quote:Op maandag 5 september 2005 21:01 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen wij je ook steunen?
Ja, jij bent toch ook oud....quote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij valt op oudere mannen ? [afbeelding]
Jij gaf mij vies bier. Deal was off!quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Kikkerlikker ?
By the way; je hebt me nog steeds niet gesteund in dat 'grappige username'-topic.
Dat moet nou toch 's rap gebeuren, anders wil ik m'n twix en m'n biertje terug...
Mooi is dat, hè ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Vind hem meer mr next door neigbour serial killer.
Jij hebt je Brand gekregen...quote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Jij gaf mij vies bier. Deal was off!
Niet?quote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo kijk ik niet naar acteurs.
I'll be anything you want me to be...quote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef wyccie het volgende:
Ja, jij bent toch ook oud....
Mijn huis in de fik proberen te steken is geen Brand biertje!quote:
Nee, ik ben geen Treinhomo!quote:
Kun je afwassen?quote:Op maandag 5 september 2005 21:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
I'll be anything you want me to be...
'k heb, geheel tegen mijn principes in, desbetreffende post ge-quote:Op maandag 5 september 2005 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn huis in de fik proberen te steken is geen Brand biertje!
en Heineken veranderd in Brand...
Ik ben je definitief kwijt aan TH geloof ik.quote:
Da's prima.quote:
Hee, jij mag stofzuigen!quote:Op maandag 5 september 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben je definitief kwijt aan TH geloof ik.![]()
ow jee...... waar is de derde?quote:Op maandag 5 september 2005 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben je definitief kwijt aan TH geloof ik.![]()
Ik pas, want ik heb de pesthekel aan huishoudelijk werk ben ook het in luxe bezit van een vaatwasserquote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's prima.
[..]
Hee, jij mag stofzuigen!
Later als ik groot ben, koop ik ook een vaatwasser!quote:Op maandag 5 september 2005 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik pas, want ik heb de pesthekel aan huishoudelijk werk ben ook het in luxe bezit van een vaatwasser![]()
![]()
Naar the L-Word gekeken?quote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's prima.
[..]
Hee, jij mag stofzuigen!
Ga je een krukje kopen dan?quote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Later als ik groot ben, koop ik ook een vaatwasser!
Toch niet pvdtquote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Because a deal is a deal:
Meest grappige usernames.
De kunstzinnige Fotoloog heet Paul Blanca.
Dat wordt nog 'n hele zwik kloons aanmaken...quote:Op maandag 5 september 2005 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Because a deal is a deal:
Meest grappige usernames.
Okay daar kan ik mee leven.quote:Op maandag 5 september 2005 21:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Aai over je bol, kusje op je voorhoofd en een, niet-sexistisch, tikje op je billen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |