Prima, ik zal Peace mijn gegevens doormailen.quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al16 september? Ik vind het prima, dan ga ik weer richting G. De kaartjes zijn van ons samen, maar ze liggen hier.
@ ano:![]()
![]()
Nothing gets by me! Gaat over concertkaartjes toch?quote:Dit handeltje is toch langs je heen gegaan...
Mag je ook wel naar mij mailen hoor....quote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prima, ik zal Peace mijn gegevens doormailen.
Yepsquote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nothing gets by me! Gaat over concertkaartjes toch?
Of naar mij...quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Mag je ook wel naar mij mailen hoor....
Stuk slimmer!quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag je ook wel naar mij mailen hoor....
Haha, hoe ironisch, dat jij degene bent die dat opmerkt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Nou is sooty toch uit de OP verdwenen...
Zie je wel; je vindt me écht niet meer lief...quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef wyccie het volgende:
Spam kun je krijgen!
Als je zo snel nieuwe opent als ik maak je wel eens schoonheidsfoutjes!quote:Op maandag 5 september 2005 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
OPnummer is trouwens 349 ipv 249
'k schijn vanalles leuk te kunnen brengen...quote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
Heb jij ook iets te brengen dan?
Hoe weet jij nou dat dat Dolle_Hond ook opvielquote:Op maandag 5 september 2005 20:43 schreef wyccie het volgende:
Haha, hoe ironisch, dat jij degene bent die dat opmerkt.
En dolle_hond ook natuurlijk.
Dat mag ook hoor, niemand is perfect. en gelukkig maarquote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je zo snel nieuwe opent als ik maak je wel eens schoonheidsfoutjes!
Jawel hoor!quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zie je wel; je vindt me écht niet meer lief...![]()
![]()
![]()
Wo ist das Mietje ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
MIETJE op tv!
Schijn? je weet het zelf niet zo goed?quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k schijn vanalles leuk te kunnen brengen...
Ik zei: 'alleen in geval van een gebroken hart'...quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef wyccie het volgende:
Jawel hoor!
Hee, je zei nog dat je niet huilt, dus toch wel!
quote:Op maandag 5 september 2005 20:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat dat Dolle_Hond ook opviel
'k ben een groot licht...quote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
Schijn? je weet het zelf niet zo goed?
Op Talpa... Expeditie Robinson... ziet er ontzettend stoer uit, helemaal onder de tattoos, maar na een paar dagen al vrijwillig het kamp verlaten.....quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef wyccie het volgende:
Ik ken niet zoveel Nederlandse fotografen eigenlijk.
Is toch geen Govert de Roos he?
Ik wist niet dat TH aan ER meedeed?quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op Talpa... Expeditie Robinson... ziet er ontzettend stoer uit, helemaal onder de tattoos, maar na een paar dagen al vrijwillig het kamp verlaten.....
Jawel joh; ik sta in de credits als 'George Clooney'...quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wist niet dat TH aan ER meedeed?
Jij zit écht te lurken, hè ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Nuongirl het volgende:
TT gefixt
Dank je wel.quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Nuongirl het volgende:
TT gefixt
Sorryquote:Op maandag 5 september 2005 20:47 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zei: 'alleen in geval van een gebroken hart'...
Waarvan akte !
quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel joh; ik sta in de credits als 'George Clooney'...
Muchos Gracias!quote:Op maandag 5 september 2005 20:50 schreef Nuongirl het volgende:
TT gefixt
Als mod moet ik toch kijken of jullie je gedragen ?quote:
Dat kan ik je zó wel op een briefje geven:quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef Nuongirl het volgende:
Als mod moet ik toch kijken of jullie je gedragen ?
Nee; da's George Clowney...quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
George Clooney is wel leuk hoor
Andy Garcia, Ray Liotta en Christopher Walken zijn veel cooler!quote:Op maandag 5 september 2005 20:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k mag 'm graag zien acteren...
quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan ik je zó wel op een briefje geven:
Natuurlijk niet !!
Doorgaan zo dusquote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat kan ik je zó wel op een briefje geven:
Natuurlijk niet !!
Mischa Klein is toch de vriend van Mickey Hoogendijk?quote:Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef wyccie het volgende:
Die vriend van Afke Reijenga? Mischa Klein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |