En terecht!quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer lief...![]()
Traingay leader of the Trains angels was je toch?quote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wanouweer ?![]()
Ik rij helemaal geen Harley; heb niet eens m'n motorrijbewijs...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer lief...![]()
Ja 't is weer een chaos.quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Gezellig hier.....
Zie je hoe het onspoort als Pos, Peace en jij weg zijn?quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Gezellig hier.....
Thanx... voel me gevleid.... trouwens we moeten binnenkort een keertje afspreken...quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja 't is weer een chaos.
Jij ook nog een kusje![]()
Nu horen we weer bij de Tros.
Ja; en ons uniform bestaat uit fleurig & kleurig flanel, en niet uit ordinaire lappen dooie koe...quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Traingay leader of the Trains angels was je toch?
Ik ben er gewoon hoor....quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zie je hoe het onspoort als Pos, Peace en jij weg zijn?
Dan neem ik dat bonkige leernicht terug. En ruil ik het in voor Frank Goversfanaat!quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en ons uniform bestaat uit fleurig & kleurig flanel, en niet uit ordinaire lappen dooie koe...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en ons uniform bestaat uit fleurig & kleurig flanel, en niet uit ordinaire lappen dooie koe...![]()
Mkay; daar kan ik mee leven...quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan neem ik dat bonkige leernicht terug. En ruil ik het in voor Frank Goversfanaat!
Oh ja! Ik moet eerst even weten wanneer ik moet werken. En ik ga geld bij elkaar sprokkelenquote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thanx... voel me gevleid.... trouwens we moeten binnenkort een keertje afspreken...
quote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef wyccie het volgende:
Tatyana Ali uit Fresh Prince
Of Lisa uit Saved by the bell![]()
Okay geef maar even een seintje als je zover bent ....quote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja! Ik moet eerst even weten wanneer ik moet werken. En ik ga geld bij elkaar sprokkelen
Doe niet zo cryptisch!quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm toch wel... had ik weer gedelete... dom![]()
Nee ik postte het nog een keer omdat ik dacht dat je het niet had gelezenquote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe niet zo cryptisch!Daar ben ik niet goed in. Bedoel je daarmee, nog in jouw vakantie, voor volgende week woensdag dus?
Klopt....quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij wist nog wel dat ik vroeger een crush op haar had ook!
Dit is haar broer:quote:Op maandag 5 september 2005 20:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm ja, aparte naam. Dat ik dat niet onthouden heb.![]()
Ze lijken wel heel veel op elkaar..... piece of cakequote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is haar broer:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
* denkt dat ano een heel groot hoofd heeft om alles te onthouden![]()
Okee, maar jij gaat meestal in het weekend neem ik aan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik postte het nog een keer omdat ik dacht dat je het niet had gelezenen een gokje op het plaatje.
Nee hoor hoeft niet nog in mijn vakantie. Ik ga elke 14 dagen naar Gorinchem, kan ik zo via Nijmegen rijden en langskomen.
Eigenlijk ben ik:quote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt....
* denkt dat ano een heel groot hoofd heeft om alles te onthouden![]()
Jason Voorheesquote:Op maandag 5 september 2005 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is haar broer:
[afbeelding]
quote:
Ik ga altijd vrijdags naar Gorinchem, dus bij voorkeur op een vrijdag.... Maandagochtends weer terug ...quote:Op maandag 5 september 2005 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Okee, maar jij gaat meestal in het weekend neem ik aan?
Ik doe niet aan ochtendenquote:Op maandag 5 september 2005 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga altijd vrijdags naar Gorinchem, dus bij voorkeur op een vrijdag.... Maandagochtends weer terug ...
ssssssstquote:Op maandag 5 september 2005 20:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Illegale waren aan het verhandelen Diaan? Dacht dat dat mijn taak was hierzo.![]()
Kunstenaar. Wel NL.quote:Op maandag 5 september 2005 20:32 schreef wyccie het volgende:
Nederlandse acteur?
Bijtelaar of kladderaar ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Kunstenaar. Wel NL.
Nee dat dacht ik alquote:Op maandag 5 september 2005 20:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ochtendenDus een vrijdag wordt het. Volgende week kan ik wel.
Trouwens...heb jij de kaartjes? Ik dacht Peace![]()
Hoezo ik heb het monopoly op alle illegale handel hier op Fok!.quote:
Fotoloog.quote:
'k ken alleen Corbijn...quote:Op maandag 5 september 2005 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Fotoloog.
Dit handeltje is toch langs je heen gegaan...quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo ik heb het monopoly op alle illegale handel hier op Fok!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |