En terecht!quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer lief...![]()
Traingay leader of the Trains angels was je toch?quote:Op maandag 5 september 2005 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wanouweer ?![]()
Ik rij helemaal geen Harley; heb niet eens m'n motorrijbewijs...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer lief...![]()
Ja 't is weer een chaos.quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Gezellig hier.....
Zie je hoe het onspoort als Pos, Peace en jij weg zijn?quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
Gezellig hier.....
Thanx... voel me gevleid.... trouwens we moeten binnenkort een keertje afspreken...quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja 't is weer een chaos.
Jij ook nog een kusje![]()
Nu horen we weer bij de Tros.
Ja; en ons uniform bestaat uit fleurig & kleurig flanel, en niet uit ordinaire lappen dooie koe...quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Traingay leader of the Trains angels was je toch?
Ik ben er gewoon hoor....quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zie je hoe het onspoort als Pos, Peace en jij weg zijn?
Dan neem ik dat bonkige leernicht terug. En ruil ik het in voor Frank Goversfanaat!quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en ons uniform bestaat uit fleurig & kleurig flanel, en niet uit ordinaire lappen dooie koe...![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; en ons uniform bestaat uit fleurig & kleurig flanel, en niet uit ordinaire lappen dooie koe...![]()
Mkay; daar kan ik mee leven...quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan neem ik dat bonkige leernicht terug. En ruil ik het in voor Frank Goversfanaat!
Oh ja! Ik moet eerst even weten wanneer ik moet werken. En ik ga geld bij elkaar sprokkelenquote:Op maandag 5 september 2005 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thanx... voel me gevleid.... trouwens we moeten binnenkort een keertje afspreken...
quote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef wyccie het volgende:
Tatyana Ali uit Fresh Prince
Of Lisa uit Saved by the bell![]()
Okay geef maar even een seintje als je zover bent ....quote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja! Ik moet eerst even weten wanneer ik moet werken. En ik ga geld bij elkaar sprokkelen
Doe niet zo cryptisch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |