Zie toch die kinderarts....quote:Op maandag 5 september 2005 18:57 schreef wyccie het volgende:
Hee, dat is die dierenarts uit Empty Nest, TH had laatst een meneer gepost die er op leek.Hoe heet hij ook weer....Richard Mulligan dacht ik.
Oh...ik begin nu wel te twijfelen of hij dierenarts of kinderarts was
Het kan ook zijn dat hij Empty Nest niet kent..... ik geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 5 september 2005 19:07 schreef wyccie het volgende:
Je moet Tong dus nooit meer geloven
Da's zeker iemand uit een enge kinderserie?
Catweaslequote:
Waar staat ie?quote:Op maandag 5 september 2005 19:19 schreef wyccie het volgende:
Oh is dat nou Catweazle.... ik vind 'm maar eng.
TH had nog een plaatje open staan, ik denk dat Mr_Ano het wel weet.
Ik weet niet of het de vader is, ik keek nooit.quote:Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Willie Tanner heette die in de serie.
Willie Tanner is idd goed.... brings back memories. We keken er vroeger heel vaak naar.quote:Op maandag 5 september 2005 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de vader is, ik keek nooit.
Maar als je een naam erbij kunt noemen, zal het wel goed zijn. Jij bent ook al te goed!
Shit, waarom weet je dat zo snel?!?!?!quote:Op maandag 5 september 2005 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Stoker?
It's a gift.quote:Op maandag 5 september 2005 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Shit, waarom weet je dat zo snel?!?!?!
quote:Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Wiccy dat is goed. De ster-acteur uit Soap.Overleden helaas
Ik krijg ook werkelijk waar o-ve-ral de schuld van...quote:
Meestal ben je er ook bij betrokken, ouwe relnicht!quote:Op maandag 5 september 2005 19:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg ook werkelijk waar o-ve-ral de schuld van...![]()
Ik ben niet oud...quote:Op maandag 5 september 2005 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Meestal ben je er ook bij betrokken, ouwe relnicht!
Je hebt de lagere school nog mee gemaakt toch?quote:
Dat maakt mij niet oud; dat maakt mij 'interessant'...quote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Je hebt de lagere school nog mee gemaakt toch?![]()
Oh, en wat ben ik dan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet oud; dat maakt mij 'interessant'...
Is Z nu je nieuwe vlam?quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef wyccie het volgende:
Ik had gisteren eindelijk gedroomd! (of eigenlijk vanochtend denk ik, na 3 uur wakker gelegen te hebben pas om half 6 in slaap gevallen)
Maar volgens mij ging de droom over Z en zijn bandnaamtopic![]()
Da's nog niks; ik werd zaterdagmorgen (na om 04:00 naar bed te zijn gegaan) om 05:45 wakker gebeld. Inspectie van m'n nummermelder wees uit dat 't een Amerikaans nummer was...quote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef wyccie het volgende:
Ik had gisteren eindelijk gedroomd! (of eigenlijk vanochtend denk ik, na 3 uur wakker gelegen te hebben pas om half 6 in slaap gevallen)
'n dwerg.quote:Op maandag 5 september 2005 20:02 schreef wyccie het volgende:
Oh, en wat ben ik dan?
Lief. En klein.quote:
Laatst belde een ouwe vlam van me op; die vroeg of ik mee uitging...quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Is Z nu je nieuwe vlam?
Slijmerd...quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Lief. En klein.
Wie was het? (Ik ben niet nieuwsgierig!!!!)quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog niks; ik werd zaterdagmorgen (na om 04:00 naar bed te zijn gegaan) om 05:45 wakker gebeld. Inspectie van m'n nummermelder wees uit dat 't een Amerikaans nummer was...
Waren denk ik mijn collegas van de NSA. Heb laten ontvallen dat jij volgend jaar in New York en Boston een terroristische aanslag aan het voorbereiden bent.quote:Op maandag 5 september 2005 20:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's nog niks; ik werd zaterdagmorgen (na om 04:00 naar bed te zijn gegaan) om 05:45 wakker gebeld. Inspectie van m'n nummermelder wees uit dat 't een Amerikaans nummer was...
Heb niet opgenomen. Heb pas 's middags m'n nummermelder gecheckt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:05 schreef wyccie het volgende:
Wie was het? (Ik ben niet nieuwsgierig!!!!)
Jij vindt mij niet meer lief...quote:
Bonkige Leernicht!quote:
Ow dat geldt dan ook voor mijquote:Op maandag 5 september 2005 20:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet oud; dat maakt mij 'interessant'...
Wanouweer ?quote:Op maandag 5 september 2005 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Bonkige Leernicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |