Ja was erg leuk, maar zoals Peaceman al zei, te kort. Ik heb nog wel vakantie tot volgende week woensdag maar het was toch ook wel heel leuk om 10 dagen samen te zijn. We hebben prachtig weer gehad en veel leuke dingen gedaan, maar ook op zn tijd lekker niets gedaan. Heerlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 14:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Fijne vakantie gehad Diaan?
Vakantie is altijd te kort vind ik persoonlijk. Wel tof dat jullie er weer zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 14:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja was erg leuk, maar zoals Peaceman al zei, te kort. Ik heb nog wel vakantie tot volgende week woensdag maar het was toch ook wel heel leuk om 10 dagen samen te zijn. We hebben prachtig weer gehad en veel leuke dingen gedaan, maar ook op zn tijd lekker niets gedaan. Heerlijk.
Ja dat is waar, al vind ik het altijd ook wel weer lekker om naar huis te gaan. Maar vakantie betekent voor ons ook bij elkaar zijn en dat is thuis weer niet. Hebben jullie ons gemist hahaha.quote:Op maandag 5 september 2005 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vakantie is altijd te kort vind ik persoonlijk. Wel tof dat jullie er weer zijn.
OT: Hintje?
Ow Pos is ook op vakantie he? Ow slowchatten is ook heel gezellig.. en wij zijn er weer.quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Was wel stiller zonder jullie Pos was ook al weg. Werden minder plaatjes gepost en meer geslowchat. Met name door Wyc, TH, Scrut en ik.
Die van Star Trek Voyager? Die dokter?
quote:Op maandag 5 september 2005 14:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Neelix
Hoeft maar weinig make-up op zo te zien.quote:
Ach wat oortjes en rimpeltjes...quote:Op maandag 5 september 2005 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeft maar weinig make-up op zo te zien.
Twan voor het eerst naar school vandaag?
Okay tot straks Diaanquote:Op maandag 5 september 2005 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach wat oortjes en rimpeltjes...
Hmmm hij gaat naar peuterspeelzaal eigenlijk en vandaag idd weer voor het eerst. Ik moet hem nu ook gaan ophalentot straks/vanavond
Hoi Tokayquote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef Tokay het volgende:
Even zwaaien, en dan meteen mijn bed weer in... ben ziek...
![]()
Ik bedoel eigenlijk dat het een serie was over een kinderdokter.... maar hij is ook geen acteur?quote:Op maandag 5 september 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
DIE kinderdoktor ? Dat was ie iig niet.
Met dank aan THquote:Op maandag 5 september 2005 18:58 schreef tong80 het volgende:
Wiccy dat is goed. De ster-acteur uit Soap.Overleden helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |