'k ben 'm wel 's IRL tegengekomen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef wyccie het volgende:
Oh die Ernst Jansz vind ik er ook wel goed uit zien.
Da's handig.... die wil ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 22:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bij een 206CC kun je lang zoeken...die hebben een spuitbus...en da's alles...
Dat helpt niet als er een scheur in je band zit.quote:
Je noemt je Treinhomo en dan kom je ook nog eens in plaatsen die als een Gayontmoetingsplek klinken.quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben 'm wel 's IRL tegengekomen.
Was in Arcen, meen ik...
Aaliyah is goed. Meneer heet Stuart Townsend. Hij zou eerst naast jou schitteren als Aragorn in LOTR.quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef wyccie het volgende:
Aaliyah als Queen of the Damned. Wie die kerel is weet ik niet. Lijkt wel een beetje op Brandon Lee.
Hey; als buitenmonteur kom je overal. Dus ook in dat soort hell-holes...quote:Op maandag 5 september 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Je noemt je Treinhomo en dan kom je ook nog eens in plaatsen die als een Gayontmoetingsplek klinken.![]()
Rini Coolen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[afbeelding] Het gaat mij om de middelste!
quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij zou eerst naast jou schitteren als Aragorn in LOTR.
Had ik er dus niets aan gehad, ik had 2 grote scheuren in de band zitten.... gelukje bij een ongelukje want de uitlaat had het niet meer gehaald tot Goes.quote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat helpt niet als er een scheur in je band zit.
Collega presteerde dat, bij het op de trein rijden van zo'n ding...
Toen heeft de perronopzichter alles op alles gezet om, bij aankomst in Italië, voor die mensen een extra velg (buitensporige maat, natuurlijk) met band gereed te hebben staan...
Tijd voor een nieuwe auto dus!quote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Had ik er dus niets aan gehad, ik had 2 grote scheuren in de band zitten.... gelukje bij een ongelukje want de uitlaat had het niet meer gehaald tot Goes.
Meisjes plagen.....quote:
Tong komt alleen binnenvallen om plaatjes goed te radenquote:Op maandag 5 september 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Theo vonk Reiziger en Milko Djurovic ?
Nee hoor, kan gebeuren... nieuwe band er op en in de uitlaat is een pijpje geplaatst en gelast... kan er weer lekker mee tuffen.quote:
Twee nog wel.quote:
Ja zo gaat het rijmpje ook, meisjes plagen kusjes vragen... dus meer dan 1quote:
Vorige keer kreeg ik maar 1 vandaar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zo gaat het rijmpje ook, meisjes plagen kusjes vragen... dus meer dan 1![]()
Ow dat is wel sneu dan.quote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg ik maar 1 vandaar.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tong komt alleen binnenvallen om plaatjes goed te radenHet ging mij dus om Theo Vonk, ooit trainer van mn plaatselijke FC.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien de grootte van 't hoofd: Mr. A ?
Gezien zijn fleurige klederdracht eerder TH!quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien de grootte van 't hoofd: Mr. A ?
Nee je bent niet raar en begrijpt het ook niet verkeerd hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]Ben ik raar ? Of begrijp ik het topic verkeerd ?
Mooi is dat, hè ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Gezien zijn fleurige klederdracht eerder TH!![]()
Als je naar roze zaterdag gaat wel ja.quote:
Hij heeft een boa om?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gezien zijn fleurige klederdracht eerder TH!![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Marquis de Sade?
Meneer's outfit is overduidelijk blauw...quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je naar roze zaterdag gaat wel ja.
Maar wel zo nichterig als maar zijn kan. Je vriend Karel Paardepoot ging toch in het roze?quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer's outfit is overduidelijk blauw...![]()
Clarabella Koe ook; wat is je punt ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar wel zo nichterig als maar zijn kan. Je vriend Karel Paardepoot ging toch in het roze?
Moet je dan niet Treinbi heten?quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Clarabella Koe ook; wat is je punt ?
en dat zegt een homo die op treinen geilt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |