quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tong komt alleen binnenvallen om plaatjes goed te radenHet ging mij dus om Theo Vonk, ooit trainer van mn plaatselijke FC.
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien de grootte van 't hoofd: Mr. A ?
Gezien zijn fleurige klederdracht eerder TH!quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien de grootte van 't hoofd: Mr. A ?
Nee je bent niet raar en begrijpt het ook niet verkeerd hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]Ben ik raar ? Of begrijp ik het topic verkeerd ?
Mooi is dat, hè ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Gezien zijn fleurige klederdracht eerder TH!![]()
Als je naar roze zaterdag gaat wel ja.quote:
Hij heeft een boa om?quote:Op maandag 5 september 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gezien zijn fleurige klederdracht eerder TH!![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Marquis de Sade?
Meneer's outfit is overduidelijk blauw...quote:Op maandag 5 september 2005 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Als je naar roze zaterdag gaat wel ja.
Maar wel zo nichterig als maar zijn kan. Je vriend Karel Paardepoot ging toch in het roze?quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer's outfit is overduidelijk blauw...![]()
Clarabella Koe ook; wat is je punt ?quote:Op maandag 5 september 2005 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar wel zo nichterig als maar zijn kan. Je vriend Karel Paardepoot ging toch in het roze?
Moet je dan niet Treinbi heten?quote:Op maandag 5 september 2005 22:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Clarabella Koe ook; wat is je punt ?
en dat zegt een homo die op treinen geilt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |