damn, zit die duffe groep te volgen terwijl rob weer mooi levensverhaal verteltquote:Op maandag 5 september 2005 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
Rob over zijn jeugd, en zijn broers waarmee hij uitelkaar gegroeid is![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef jalla het volgende:
[..]
damn, zit die duffe groep te volgen terwijl rob weer mooi levensverhaal vertelt
Tussen de varkens zou je der niet herkennenquote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Rob vertelt dat zijn oudste broer een alcohol probleem heeft.
Tanja zit alles te observeren.
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tussen de varkens zou je der niet herkennen
waar 2 honden vechten om een been....quote:Op maandag 5 september 2005 13:49 schreef Peter6000 het volgende:
Rob over zijn jeugd, en zijn broers waarmee hij uitelkaar gegroeid is![]()
Wat een nare opmerking van jouquote:Op maandag 5 september 2005 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tussen de varkens zou je der niet herkennen
Zeer vermoeiend om die man aan te horen.quote:Op maandag 5 september 2005 13:54 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Rob weer over hoe arm ze waren, echt serieus, alleen maar over hoe arm ie was, beetje jammer!
Mislukte Youp van 't Hek kloon die Rob. Met zn geromantiseerde infantiele bagger. Hij dan. Meneer van 't Hek niet.quote:Op maandag 5 september 2005 13:55 schreef jalla het volgende:
vind de verhalen van rob echt leuk![]()
beter als dat geneuzel over niks van de rest, hij brengt het ook wel mooi allemaal vind ik
quote:Op maandag 5 september 2005 13:58 schreef jalla het volgende:
rob zegt hij niet rook en drinkt en dat dat komt omdat hij een hele goede voetballer was
"Tja ik ben toch van de Ruud Gullit generatie he", ook een gehoorde uitspraak van Rob.quote:
en dan, *begrijp je wat ik bedoel* zegt ie zo vaak...quote:Op maandag 5 september 2005 13:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
"Tja ik ben toch van de Ruud Gullit generatie he", ook een gehoorde uitspraak van Rob.
Hahaha, ff serieusquote:Op maandag 5 september 2005 14:04 schreef Peter6000 het volgende:
Rob: mijn broer die gaat trouwen, inmiddels ben ik ook getrouwd, mijn zus is gescheiden, die woont inmiddels in Majorca, mijn broer is getrouwd, en gaat scheiden inmiddels, 3 kinderen (inclusief leeftijden en namen). De kinderen gaan mee met de moeder naar haar nieuwe man, die wil de kinderen niet meer, en zet de kinderen af bij de oorspronkelijke moeder![]()
![]()
![]()
joost wordt steeds hitserigerquote:Op maandag 5 september 2005 14:10 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost : "Zwetend, jaaa. Masturberend! Op de dansvloer...."
http://linda.dakotaroosendaal.nl/index.phpquote:Op maandag 5 september 2005 14:12 schreef jalla het volgende:
vind linda echt met de minuut leuker worden
http://linda.dakotaroosendaal.nl/index.phpquote:Op maandag 5 september 2005 14:14 schreef teun911 het volgende:
Linda zegt dat je iets op feest sites kan zien?
Rob heeft wijsheid.quote:Op maandag 5 september 2005 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen om hem heen heeft wel fouten enzo.... alleen Rob zelf niet
Nee, ze heeft een vriend. Maar ze kan wel bi zijn denk ik.quote:Op maandag 5 september 2005 14:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Is Linda lesbiene?
Menno: "Oh God".quote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Darklight het volgende:
Linda's favoriete film: Dirty Dancing
Ze had wel eens met een vrouw gezoend, zei ze tijdens truth or dare, maar nooit verder.quote:Op maandag 5 september 2005 14:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Is Linda lesbiene?
De meneer die daarnaast ligt anders ookquote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef scanman01 het volgende:
Linda heeft al met al wel een perfect lichaam trouwens
[afbeelding]
heb ik ook ff gedacht, maar volgens mij nietquote:Op maandag 5 september 2005 14:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Is Linda lesbiene?
quote:
Ik was gillend weggelopen.quote:Op maandag 5 september 2005 14:22 schreef Ripley het volgende:
[..]Mijn god, ik zou die man aanvliegen met al die verhalen van hem - het blijft maar lullen continu
lol jij bent ze ook allebij zat?quote:Op maandag 5 september 2005 14:24 schreef Sealord het volgende:
Waar is de rest eigenlijk ik zie alleen maar 5 man in de tuin de hele tijd.
Gaat een beetje moeilijk als je met hem zit opgesloten in een huis. Hij komt je achterna en lult gewoon doorquote:
Ik dacht al dat ik vast wel iemand zou plezieren met die captures van hemquote:Op maandag 5 september 2005 14:21 schreef schatje het volgende:
[..]
De meneer die daarnaast ligt anders ook![]()
.
quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef beaverhausen het volgende:
Chantal tegen Rob: "moet jij eens zeggen wat jij er van vindt"
Probeer hem maar eens tegen te houden.
Nee, we hebben hier besloten haar iets positiever te benaderenquote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef EmjaY het volgende:
Is er inmiddels al een keertje bijgehouden hoeveel kankerstokjes The Belly oprookt op een gemiddlede dag?![]()
tot nu toe heeft ze er 3 gehad als het goed is.quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef EmjaY het volgende:
Is er inmiddels al een keertje bijgehouden hoeveel kankerstokjes The Belly oprookt op een gemiddlede dag?![]()
Elisha Cuthbertquote:Op maandag 5 september 2005 14:33 schreef jalla het volgende:
Morpheus2002 (Moderator FP) - maandag 5 september 2005 @ 14:32
ff off topic, wie is die vrouw/meisje wat in je avatar staat>?
We? Nu klink je net als Robquote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier besloten haar iets positiever te benaderen![]()
Ow?quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
dat is Elisha Cuthbertquote:Op maandag 5 september 2005 14:33 schreef jalla het volgende:
Morpheus2002 (Moderator FP) - maandag 5 september 2005 @ 14:32
ff off topic, wie is die vrouw/meisje wat in je avatar staat>?
Goh, wie zien we daar. Natte..... en Ralph.quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef BigBro000 het volgende:
badkamer
wie is "we"?quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ow, wel suf dat ik dat dan niet weet, maar kijk dus zelden tvquote:Op maandag 5 september 2005 14:36 schreef Darklight het volgende:
Is Elisha, van de serie 24
Die kop, die neusgatenquote:Op maandag 5 september 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Rob vertelt dat zijn oudste broer een alcohol probleem heeft.
Tanja zit alles te observeren.
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik vast wel iemand zou plezieren met die captures van hem
Oh guttegut zeg. Dit is een slowchat topic, hier roep je gewoon wat je denkt.quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat het iemand is die met wat begeleiding een goede moeder kan worden, en dat ze zich alleen voelt, en dat het knap is dat ze zich in het huis kan handhaven (ook al is dat zeker niet de goede plek voor haar).quote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh guttegut zeg. Dit is een slowchat topic, hier roep je gewoon wat je denkt.
Politiek correct doen we maar in de officiele topics.![]()
Bedoel je Backgammon? Hier vind je veel uitlegquote:Op maandag 5 september 2005 14:44 schreef BigBro000 het volgende:
kent iemand de spelregels van het spelletje dat gespeeld wordt
Nog even geduldquote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Falco het volgende:
Jongens, tijd voor de weekopdracht!
Ach iets langer kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 5 september 2005 14:48 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Maar we wachten al zo laaaaaaaaaaaang........![]()
Tanja maakt gewoon geen fans door te roken terwijl ze zwanger is.quote:Op maandag 5 september 2005 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het iemand is die met wat begeleiding een goede moeder kan worden, en dat ze zich alleen voelt, en dat het knap is dat ze zich in het huis kan handhaven (ook al is dat zeker niet de goede plek voor haar).
En iedere keer als haar naam klinkt, is er op een forum een soort collectieve haat, bijna alsof je populair wordt hier, als je Tanja afzeikt![]()
Een soort variant op Triviant, G-Triviant noemen ze het, of het Dido-spel. Als je op een bepaald vakje komt mag je kiezen van wie je een vraag wil (Liedje, Persoon of Vraag). De eerste die tien punten heeft en in de put komt wint. Als ik heb goed begrepen heb.quote:Op maandag 5 september 2005 14:48 schreef BigBro000 het volgende:
nee het spel dat dido met joost menno en roel speelt
Er worden ook elke dag grappen gemaakt over Rob z'n been. Dus waar je dat massale Tanja-haat-gebeuren vandaan haalt, ik weet het niet.quote:Op maandag 5 september 2005 14:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat het iemand is die met wat begeleiding een goede moeder kan worden, en dat ze zich alleen voelt, en dat het knap is dat ze zich in het huis kan handhaven (ook al is dat zeker niet de goede plek voor haar).
En iedere keer als haar naam klinkt, is er op een forum een soort collectieve haat, bijna alsof je populair wordt hier, als je Tanja afzeikt![]()
Ik vind het weer leuk, hoe vervelend hij ook isquote:
Ze hadden gewoon weer rijk en arm moeten doen. Dan hadden ze nu op houten schotjes in de zon kunnen liggenquote:Op maandag 5 september 2005 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ze hebben wel een luizenleven in dat BB huis..
Haat-liefde-relatie, am I right?quote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef jalla het volgende:
joost is niet te beschrijven, omg wat een &*^*&^(^(&^ (ja wat daar moet staan kan ik dus niet goed onder woorden brengen)
fantastische gast.quote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef jalla het volgende:
joost is niet te beschrijven, omg wat een
Hijkskraan en n stuk touwquote:
dr zijn wel meer dingen die de dames niet begrijpenquote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef wickie het volgende:
in de keuken zijn ze op zoek naar blikken ragout, chantal en linda begrijpen niet waar het heen is
quote:Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Hijkskraan en n stuk touw
Haar haar ziet er altijd een beetje vettig uitquote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef wickie het volgende:
ligt het nou aan mij of douched tanja nooit... niet dat ik het wil zien maar ze ziet er ook zo viezig uit. en ik zie haar eigenlijk nooit in de badkamer, of hebben ze bij BB bedacht dat dat niet door de beugel kan een naakte (zwangere) tanja, wat opzich heel begrijpelijk is
Komt net uit de vriezerquote:Op maandag 5 september 2005 15:14 schreef Sealord het volgende:
Ligt daar nou kip op het aanrecht? Lekker morgen heeft iedereen een salmonellatje te pakken
dat vind ik nou uit, ze ziet er altijd wat smerig uit, en komt nooit in de badkamerquote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Haar haar ziet er altijd een beetje vettig uit![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 15:20 schreef Sealord het volgende:
Tja ze kan niet roken in de douche he, vandaar
heb haar 1 keer zien douchen, maar dat is al een tijdje terug.quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef wickie het volgende:
ligt het nou aan mij of douched tanja nooit... niet dat ik het wil zien maar ze ziet er ook zo viezig uit. en ik zie haar eigenlijk nooit in de badkamer, of hebben ze bij BB bedacht dat dat niet door de beugel kan een naakte (zwangere) tanja, wat opzich heel begrijpelijk is
Ja, maar hij rookt heel af en toequote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef jalla het volgende:
iemand menno al eerder zien roken in huis of loop ik hopeloos achter?
Ze was vorige week wel in de douche. Ingrid wilde douchen maar deed dit niet omdat Tanja eronder was. Dido (dacht ik) vroeg waarom ze dat niet wou maar het antwoord was vaag.quote:Op maandag 5 september 2005 15:15 schreef wickie het volgende:
Mwoah. Tanja heeft de muisvriendelijke muizenvallen gesloopt omdat ze het dierenmishandeling vindt, Lieske heeft nog niet gepoetst en we wachten nog steeds op de nieuwe weekopdracht...quote:Op maandag 5 september 2005 15:28 schreef TRiXeS het volgende:
Hey mensen... is er al iets spannends gebeurd?
Gisteren toevallig nog, toen heb ik ook ff 2 x gekeken of ik het wel goed zag.quote:Op maandag 5 september 2005 15:24 schreef jalla het volgende:
iemand menno al eerder zien roken in huis of loop ik hopeloos achter?
Dat is typisch Chantal. Vooral overdag: je ziet 'r niet, je hoort 'r niet.quote:Op maandag 5 september 2005 15:31 schreef jalla het volgende:
kan chantal exit die voegt echt niks toe, zit nu al tijd bij dat spelletje en iedereen heeft nu wel wat gezegd behalve chantal
Toch zal ze uit strategisch oogpunt nog even wat verdrietige mensjes moeten gaan troosten ofzo.quote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is typisch Chantal. Vooral overdag: je ziet 'r niet, je hoort 'r niet.
Maar zij hoort en ziet álles.
je kan nog wel een uurtje hoorquote:Op maandag 5 september 2005 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Heb net een uurtje in de zon gelegen en nu ga ik weer lekker BB volgen.
Ik denk vandaag maar wanneer precies weet ik ook nietquote:Op maandag 5 september 2005 15:46 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Middag, ik log net weer in.
Maar ik heb niets gemist zie ik.
Wanneer komt de weekopdracht?
Gun ze nog het mooie weer man. Programma duurt nog 3 maanden. Zomer is bijna afgelopen.quote:Op maandag 5 september 2005 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Mooi weer is goed voor leuke plaatjes, maar niet voor het programma. Veel regen lijkt me dan beter.
net zo'n spin als Tanja dus... afwachtend in haar webquote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is typisch Chantal. Vooral overdag: je ziet 'r niet, je hoort 'r niet.
Maar zij hoort en ziet álles.
met een fikse korrel zout nemen, dus, voortaan, die tranen en doodwensquote:Op maandag 5 september 2005 15:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Gisteren kon ze met niemand levellen en wou ze dood.
En vandaag is ze de ultra-blije bewoner.
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef haarb0l het volgende:
Misschien z'n zender en is het een geintje...?
Hij zal wel met die Josti bellen, die neemt een banaan nog op als -ie overgaat namelijkquote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert zit intussen gezellig te bellen ....
[afbeelding]
WTF
yupquote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef haarb0l het volgende:
Misschien z'n zender en is het een geintje...?
Zit die met zijn zender aan zijn oor?quote:Op maandag 5 september 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert zit intussen gezellig te bellen ....
[afbeelding]
WTF
De moeder van Tanjaquote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Sealord het volgende:
wie was dat nou op die foto die Rob had?
klopt, zat helaas geen audio bijquote:Op maandag 5 september 2005 15:56 schreef Peekaboo het volgende:
mijn geluid deed het even niet toen ik rikkert zag bellen
Alleen weet Chantal m.i. het gif wat beter te doseren. Ze laat zich niet gaan, gaat over medebewoners geen dingen roepen als 'slet' of 'sloerie'.quote:Op maandag 5 september 2005 15:51 schreef milagro het volgende:
[..]
net zo'n spin als Tanja dus... afwachtend in haar web![]()
Het mag de naam nauwelijks dragen.quote:Op maandag 5 september 2005 16:00 schreef Falco het volgende:
De tieten van Dido vallen helaas zo tegen!
precies, zij doet het over en weer, ze geeft beide partijen een iets andere versie vh verhaal, zonder echt kwaad te spreken, maar door haar versie gaat de een wel anders denken over en doen tegen de ander, en staan er problemen door haar toedoen, maar ze krijgt er niet de schuld van, totdat de 2 anderen hun verhalen naast elkaar leggen en hun bron, Chantal, vermelden.quote:Op maandag 5 september 2005 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen weet Chantal m.i. het gif wat beter te doseren. Ze laat zich niet gaan, gaat over medebewoners geen dingen roepen als 'slet' of 'sloerie'.
Tanja wordt, sinds ze op die toer ging, met andere ogen bekeken. Eigenlijk heeft zij een beetje de schuld gekregen van het voorval, terwijl Chantals aandeel minstens zo groot was, alleen geniepiger.
Gelukkig lopen, hangen, zitten de dames in bikini. Dat maakt het nog draagbaarquote:Op maandag 5 september 2005 16:07 schreef Peekaboo het volgende:
vermoeiend hoor, naar al dat gehang kijken
Had je je ook maar voor Big Brother moeten opgeven.quote:Op maandag 5 september 2005 16:09 schreef Peekaboo het volgende:
iedereen is keihard aan het werk, en zei zitten daar maar een beetje.......
jups, ze zijn ook niet meer zo paranoia helaas.quote:Op maandag 5 september 2005 16:11 schreef BBscanner het volgende:
Heeft iemand hier..een idee, kennis of gedachte
over ;
Dat er een BB Bewoner momenteel bezig is met een geheime opdracht.
Ik merk er weinig van!![]()
Dat vroeg er net ook al eentje, die kip staat te ontdooien komt net uit de vriezerquote:Op maandag 5 september 2005 16:08 schreef jalla het volgende:
wat doet die kip daar buiten de koelkast??? ze gaan toch nog lang niet eten?
Vandaag nominaties toch? Dus is zich ook lekker bij de bewoners aan het inlikkenquote:Op maandag 5 september 2005 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Robbie is weer bezig om puntjes te scoren bij de kijkbuisvriendjes.
Echt trailertrash dus ... gisteren dat verhaal nog gehoord over haar ex voor de antiliaan die aan de coke zat, gokte haar sloeg..etcquote:Op maandag 5 september 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
Rob begint over kleding.
"Het liefst loop ik in dit. Dat interesseert me geen biet", zegt Tanja.
ROFL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |