Kijk alleen ff naar de steun die Lieske hier krijgt... (heeft ze niks aan verder....:+) Maar de bewoners zijn veel te veel bezig met het spelen van spelletjes.... ten koste van alles...quote:Op zondag 4 september 2005 16:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is Dido nu net als Chantal ook een bitch?
Als 11 mensen haar niet moeten, zegt het meer wat over Lieske dan over hun en achterbaks zijn.
Ze overdrijft nu wel een beetje, ja.quote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef Jane het volgende:
Sorry, maar ik vind Lieske een jankkind hoor.
Ik vond het eerst even sneu, maar begin dit gezeur en gezeik nu wel beu te worden.quote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef Jane het volgende:
Sorry, maar ik vind Lieske een jankkind hoor.
Goede screening van John de Mol! Echt lachen dit!quote:Op zondag 4 september 2005 16:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze overdrijft nu wel een beetje, ja.
En blijkbaar heeft ze hier buitenshuis , thuis, ook last van, dat ze zich alleen voelt en afgerekend op alles
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 4 september 2005 16:50 schreef milagro het volgende:
Ze overdrijft nu wel een beetje, ja.
En blijkbaar heeft ze hier buitenshuis , thuis, ook last van, dat ze zich alleen voelt en afgerekend op alles
Ik ook niet echtquote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
Lies, ik kan je niet meer volgen, hoor nu
Dat meent ze wel heb ik het idee hoor...quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef teamlead het volgende:
ah.. nu vindt die oude heks het opeens "wel zielig" voor Lieske....
Dido is m.i. geen bitch nee, Dido is een meisje dat zichzelf erg graag hoort praten, dus voor je het weet gaat het over Dido, denk ik hoor...quote:Op zondag 4 september 2005 16:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is Dido nu net als Chantal ook een bitch?
Als 11 mensen haar niet moeten, zegt het meer wat over Lieske dan over hun en achterbaks zijn.
Ik vond het gezeur en gezeik al meteen beu te worden, maar ook leukquote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond het eerst even sneu, maar begin dit gezeur en gezeik nu wel beu te worden.
Lies, zet een bakkie thee en ga buiten ff ontspannen.
Er was wel een beetje iets tussen hun zegmaarquote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef sannuh het volgende:
Wat was dat nou met Lieske wilde Rikkert zoenen?
ach ze ligt er binnenkort uitquote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Tamaartje het volgende:
Ohw dit is echt erg.. RIkkert doet echt aardig en ze zeikt hem helemaal af
Ja, dat viel me ook op! Ze ziet ècht niet wie haar wel mogen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Tamaartje het volgende:
Ohw dit is echt erg.. RIkkert doet echt aardig en ze zeikt hem helemaal af
Pas als alle bewoners haar hebben geknuffeld en getroost houdt dit gejank op.quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is gewoon overstuur en overdrijft dus. Doe ik ook als ik overstuur ben, ga ik dramaqueen spelenIk herken dat gedrag wel
En dan schaam je je direct achteraf.
Rob's dochter moet derin!quote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef RB-tje het volgende:
ik wil lieske wel ophalen en terugbrengen naar groningen.... opgeruimd staat netjes.... kan het zusje van dido erin...
Hij heeft wel gewoon (fuckin') gelijkquote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef EnderW het volgende:
Rikkert : "Heb ik 1 vriend in het huis. Noemt ze me een kneus. "![]()
Hmmm ja ik weet niet ik denk dat mensen dit ook ergens wel weer fun vinden en haar er in willen houdenquote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ach ze ligt er binnenkort uit
dan komt ze te poseren voor o.a. FHM en dergelijke en is ze de lachende 3e
dat is precies wat Rikkert zei.quote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op! Ze ziet ècht niet wie haar wel mogen.
Verzamel HIER alle domme woorden en zinnen van Lieske!quote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Piece of fucking cake
Ik ga een Lieske Quote site maken!
quote:Op zondag 4 september 2005 16:54 schreef schatje het volgende:
Zoveel drama heeft GTST in 10 jaar niet uitgezonden.
Het moet er gewoon allemaal even uit.quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is gewoon overstuur en overdrijft dus. Doe ik ook als ik overstuur ben, ga ik dramaqueen spelenIk herken dat gedrag wel
En dan schaam je je direct achteraf.
quote:
Dat zei ik toch net al, iedereen roept dat Chantal de grote bitch is.quote:Op zondag 4 september 2005 16:54 schreef Inca het volgende:
de rest van de groep roddelt ook lekker mee
quote:Op zondag 4 september 2005 16:54 schreef schatje het volgende:
Zoveel drama heeft GTST in 10 jaar niet uitgezonden.
quote:Op zondag 4 september 2005 16:55 schreef fantastrick het volgende:
.... ik ben ff wat nuttigs doen... tot later weer.... adios!
Ik ga ook wat anders doen, god ik heb nu spontaan koppijn van dit drama gebeuren.quote:Op zondag 4 september 2005 16:55 schreef fantastrick het volgende:
.... ik ben ff wat nuttigs doen... tot later weer.... adios!
En dus worden tanja en chantal genomineerdquote:Op zondag 4 september 2005 16:57 schreef -Delta- het volgende:
Hoppa, Lieske heeft straks bij iedereen medelijden opgewekt.
Great actrice girl
5 -> Eerst: Chantal, Nathalie, Rikkert, Dido en nu Joostquote:
Ja!quote:Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef witste het volgende:
Die joost is gewoon nét Rolf wouters!
Met dank aan twee pakken pleepapier en een narquote:
Jepquote:Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef witste het volgende:
Die joost is gewoon nét Rolf wouters!
Ook dit heeft met meer te maken dan alleen "dik" worden...1 van de weinige dingen waar je zelf controle over kan houden...quote:
Nou sinds hij er is gaat het al wel weer beter...quote:Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
Joost is denk ik niet zo goed in dit soort dingen.
Dat is juist zo grappig aan hemquote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost kan echt nooit serieus doen.
quote:Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef EnderW het volgende:
Joost rules!!! Kom er maar eens op: intens genant moment en dan binnenkomen met 2 tassen vol toilet papier.
net op het randjequote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef Dr_Greene het volgende:
Ben d'r weer...
OMG, wat heb ik gemist!!
Heeft Tanja lieve Lieske het huis uit getreiterd???
Tanja GGGRRRRRR![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef eborn het volgende:
Rikkert: "Noem nou eens op met wie je kunt levelen"
Lieske: "Ik level echt wel met jou"
Jij was op je 19e toch niet zo, he?quote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef Tamaartje het volgende:
Ja nouja..god...
Ja nouja..god...
Ja nouja..god...
Ja nouja..god...
Ja nouja..god...
Ik heb 'in de normale wereld' het woord relaxed ook een stuk vaker horen vallen de laatste tijdquote:Op zondag 4 september 2005 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
Ze introduceert een heel nieuw taalgebruik
Tanja vond Lies een slettebak en grof in de mond. Chantal heeft dat proberen uit te leggen op een uiterst tactloze manier (vannacht). Vanmorgen liep Lieske een beetje eenzaam door het huis, niemand die ze aansprak. Staat ze in de douche, komt Chantal vrolijk binnen. Nog geen 2 minuten later stort Lieske in en roept dat ze naar huis wil. Uitgerekend Chantal gaat haar troosten.quote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef Dr_Greene het volgende:
Ben d'r weer...
OMG, wat heb ik gemist!!
Heeft Tanja lieve Lieske het huis uit getreiterd???
Tanja GGGRRRRRR![]()
connectenquote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
kan iemand me nu eens uitleggen wat dat levelen precies betekent??
op 1 lijn zitten met iemand ... (toch ?)quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Level met iemand zijn, gelijk aan iemand zijn, met iemand kunnen opschieten, elkaar aardig vinden, chemiequote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Dat je op hetzelfde level zit als die anderquote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Ach ze zit een beetje in een dip , en daar moet je gewoon uit . dan hoeft niet alles wat ze zecht even logisch te zijn...quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef Jane het volgende:
God, wat vind Lieske zichzelf zielig zeg.
serieus?quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Nou kijk, in een game heb je levels. En als je op hetzelfde level zit dan ben je net zover in het spel. En hier zit niemand op haar levelquote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
Ik was nog ergerquote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef eborn het volgende:
[..]
Anders vraag ik het niet, maar ik kan het antwoord wel raden
Er is geen Chemistry tussen Lieske en de anderenquote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef washandje het volgende:
[..]
Level met iemand zijn, gelijk aan iemand zijn, met iemand kunnen opschieten, elkaar aardig vinden, chemie
Weet je focking nu nog niet wat levelen is?? Jij levelt ook niet hoorquote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Nou kijk, in een game heb je levels. En als je op hetzelfde level zit dan ben je net zover in het spel. En hier zit niemand op haar level
10 euri dat ze dat ook nog wel een keer zegtquote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Er is geen Chemistry tussen Lieske en de anderen
generatie-kloofjequote:
quote:
En anders stikken ze er maar inquote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef Tamaartje het volgende:
Hahaha nee ik ben absoluut niet zo
Ik heb echt schijt aan wat anderen van me vinden![]()
Straks komt Tanja natuurlijk de genadeklap uitdelen...quote:Op zondag 4 september 2005 17:03 schreef Falco het volgende:
Wie is nummer zes die haar gaat troosten in de badkamer?
Hoe durf je dat te zeggen overquote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef Jane het volgende:
[..]![]()
![]()
Oke, duidelijk nu.
Dido is wel lekker met Lieske aan het meelullen, zeg. En ik heb het gevoel dat ze er geen reet van meent.
nee.... ik spoor niet... da's wat andersquote:Op zondag 4 september 2005 17:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weet je focking nu nog niet wat levelen is?? Jij levelt ook niet hoor![]()
![]()
Haha...quote:Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou kijk, in een game heb je levels. En als je op hetzelfde level zit dan ben je net zover in het spel. En hier zit niemand op haar level
Het begint inmiddels een soort Ed te worden: "Beau, ik blijf"quote:Op zondag 4 september 2005 17:06 schreef Jane het volgende:
Hee, daar is Koos Vriendloos weer!
Inderdaad. Ik vind haar een beetje (heel erg) kinderachtig.quote:Op zondag 4 september 2005 17:06 schreef lambrusco_bianco het volgende:
godverdorie, wat vraagt die lieske doos om een bevestiging!!! ze is al 19... op dat gebied zou het toch allemaal al wel goed moeten zitten
Jij snapt emquote:
Heel erg onzeker lijkt me eerder.quote:Op zondag 4 september 2005 17:07 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind haar een beetje (heel erg) kinderachtig.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee.... ik spoor niet... da's wat anders
quote:'Vind je het a-relaxed dat wij hier tukken?'
ik voel een generatie kloof conflict aankomen
Ja vervelend zeg!quote:Op zondag 4 september 2005 17:09 schreef sannuh het volgende:
Dido is de hele dag bezig met hoe ze eruit ziet zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |