En dus worden tanja en chantal genomineerdquote:Op zondag 4 september 2005 16:57 schreef -Delta- het volgende:
Hoppa, Lieske heeft straks bij iedereen medelijden opgewekt.
Great actrice girl
5 -> Eerst: Chantal, Nathalie, Rikkert, Dido en nu Joostquote:
Ja!quote:Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef witste het volgende:
Die joost is gewoon nét Rolf wouters!
Met dank aan twee pakken pleepapier en een narquote:
Jepquote:Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef witste het volgende:
Die joost is gewoon nét Rolf wouters!
Ook dit heeft met meer te maken dan alleen "dik" worden...1 van de weinige dingen waar je zelf controle over kan houden...quote:
Nou sinds hij er is gaat het al wel weer beter...quote:Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef Falco het volgende:
Joost is denk ik niet zo goed in dit soort dingen.
Dat is juist zo grappig aan hemquote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost kan echt nooit serieus doen.
quote:Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef EnderW het volgende:
Joost rules!!! Kom er maar eens op: intens genant moment en dan binnenkomen met 2 tassen vol toilet papier.
net op het randjequote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef Dr_Greene het volgende:
Ben d'r weer...
OMG, wat heb ik gemist!!
Heeft Tanja lieve Lieske het huis uit getreiterd???
Tanja GGGRRRRRR![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef eborn het volgende:
Rikkert: "Noem nou eens op met wie je kunt levelen"
Lieske: "Ik level echt wel met jou"
Jij was op je 19e toch niet zo, he?quote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef Tamaartje het volgende:
Ja nouja..god...
Ja nouja..god...
Ja nouja..god...
Ja nouja..god...
Ja nouja..god...
Ik heb 'in de normale wereld' het woord relaxed ook een stuk vaker horen vallen de laatste tijdquote:Op zondag 4 september 2005 17:02 schreef One_conundrum het volgende:
Ze introduceert een heel nieuw taalgebruik
Tanja vond Lies een slettebak en grof in de mond. Chantal heeft dat proberen uit te leggen op een uiterst tactloze manier (vannacht). Vanmorgen liep Lieske een beetje eenzaam door het huis, niemand die ze aansprak. Staat ze in de douche, komt Chantal vrolijk binnen. Nog geen 2 minuten later stort Lieske in en roept dat ze naar huis wil. Uitgerekend Chantal gaat haar troosten.quote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef Dr_Greene het volgende:
Ben d'r weer...
OMG, wat heb ik gemist!!
Heeft Tanja lieve Lieske het huis uit getreiterd???
Tanja GGGRRRRRR![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |