Kijk alleen ff naar de steun die Lieske hier krijgt... (heeft ze niks aan verder....:+) Maar de bewoners zijn veel te veel bezig met het spelen van spelletjes.... ten koste van alles...quote:Op zondag 4 september 2005 16:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is Dido nu net als Chantal ook een bitch?
Als 11 mensen haar niet moeten, zegt het meer wat over Lieske dan over hun en achterbaks zijn.
Ze overdrijft nu wel een beetje, ja.quote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef Jane het volgende:
Sorry, maar ik vind Lieske een jankkind hoor.
Ik vond het eerst even sneu, maar begin dit gezeur en gezeik nu wel beu te worden.quote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef Jane het volgende:
Sorry, maar ik vind Lieske een jankkind hoor.
Goede screening van John de Mol! Echt lachen dit!quote:Op zondag 4 september 2005 16:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze overdrijft nu wel een beetje, ja.
En blijkbaar heeft ze hier buitenshuis , thuis, ook last van, dat ze zich alleen voelt en afgerekend op alles
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 4 september 2005 16:50 schreef milagro het volgende:
Ze overdrijft nu wel een beetje, ja.
En blijkbaar heeft ze hier buitenshuis , thuis, ook last van, dat ze zich alleen voelt en afgerekend op alles
Ik ook niet echtquote:Op zondag 4 september 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
Lies, ik kan je niet meer volgen, hoor nu
Dat meent ze wel heb ik het idee hoor...quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef teamlead het volgende:
ah.. nu vindt die oude heks het opeens "wel zielig" voor Lieske....
Dido is m.i. geen bitch nee, Dido is een meisje dat zichzelf erg graag hoort praten, dus voor je het weet gaat het over Dido, denk ik hoor...quote:Op zondag 4 september 2005 16:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is Dido nu net als Chantal ook een bitch?
Als 11 mensen haar niet moeten, zegt het meer wat over Lieske dan over hun en achterbaks zijn.
Ik vond het gezeur en gezeik al meteen beu te worden, maar ook leukquote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vond het eerst even sneu, maar begin dit gezeur en gezeik nu wel beu te worden.
Lies, zet een bakkie thee en ga buiten ff ontspannen.
Er was wel een beetje iets tussen hun zegmaarquote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef sannuh het volgende:
Wat was dat nou met Lieske wilde Rikkert zoenen?
ach ze ligt er binnenkort uitquote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Tamaartje het volgende:
Ohw dit is echt erg.. RIkkert doet echt aardig en ze zeikt hem helemaal af
Ja, dat viel me ook op! Ze ziet ècht niet wie haar wel mogen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Tamaartje het volgende:
Ohw dit is echt erg.. RIkkert doet echt aardig en ze zeikt hem helemaal af
Pas als alle bewoners haar hebben geknuffeld en getroost houdt dit gejank op.quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is gewoon overstuur en overdrijft dus. Doe ik ook als ik overstuur ben, ga ik dramaqueen spelenIk herken dat gedrag wel
En dan schaam je je direct achteraf.
Rob's dochter moet derin!quote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef RB-tje het volgende:
ik wil lieske wel ophalen en terugbrengen naar groningen.... opgeruimd staat netjes.... kan het zusje van dido erin...
Hij heeft wel gewoon (fuckin') gelijkquote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef EnderW het volgende:
Rikkert : "Heb ik 1 vriend in het huis. Noemt ze me een kneus. "![]()
Hmmm ja ik weet niet ik denk dat mensen dit ook ergens wel weer fun vinden en haar er in willen houdenquote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ach ze ligt er binnenkort uit
dan komt ze te poseren voor o.a. FHM en dergelijke en is ze de lachende 3e
dat is precies wat Rikkert zei.quote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op! Ze ziet ècht niet wie haar wel mogen.
Verzamel HIER alle domme woorden en zinnen van Lieske!quote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Piece of fucking cake
Ik ga een Lieske Quote site maken!
quote:Op zondag 4 september 2005 16:54 schreef schatje het volgende:
Zoveel drama heeft GTST in 10 jaar niet uitgezonden.
Het moet er gewoon allemaal even uit.quote:Op zondag 4 september 2005 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Lieske is gewoon overstuur en overdrijft dus. Doe ik ook als ik overstuur ben, ga ik dramaqueen spelenIk herken dat gedrag wel
En dan schaam je je direct achteraf.
quote:
Dat zei ik toch net al, iedereen roept dat Chantal de grote bitch is.quote:Op zondag 4 september 2005 16:54 schreef Inca het volgende:
de rest van de groep roddelt ook lekker mee
quote:Op zondag 4 september 2005 16:54 schreef schatje het volgende:
Zoveel drama heeft GTST in 10 jaar niet uitgezonden.
quote:Op zondag 4 september 2005 16:55 schreef fantastrick het volgende:
.... ik ben ff wat nuttigs doen... tot later weer.... adios!
Ik ga ook wat anders doen, god ik heb nu spontaan koppijn van dit drama gebeuren.quote:Op zondag 4 september 2005 16:55 schreef fantastrick het volgende:
.... ik ben ff wat nuttigs doen... tot later weer.... adios!
En dus worden tanja en chantal genomineerdquote:Op zondag 4 september 2005 16:57 schreef -Delta- het volgende:
Hoppa, Lieske heeft straks bij iedereen medelijden opgewekt.
Great actrice girl
5 -> Eerst: Chantal, Nathalie, Rikkert, Dido en nu Joostquote:
Ja!quote:Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef witste het volgende:
Die joost is gewoon nét Rolf wouters!
Met dank aan twee pakken pleepapier en een narquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |