1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | JPM01 DESZ 4 Zwartsluis -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen SJ Transvalia Rotterdam TLK OVCS Sittard Pekel Emmen av B1 Emmen Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Knickerbockers 8 Groningen Yeahinho OJC 8 Rosmalen Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam VoreG Odysseus'91 Utrecht Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's ? Hilversum ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum Faranku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo |
Ja, dan spelen we op kunstgras ja.. En ik moet zeggen, om echt te voetballen is kunstgras natuurlijk ideaal! Geen hobbeltjes etc. maar 1 sliding en je hebt een hele week last, ik vind kunstgras dus ook niet ideaal. Om te trainen is het vind ik wel weer fijn, wij hebben ook 3 kunstgras velden bij onze club en het traint echt heel fijn..quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 20:31 schreef pekel het volgende:
Wij hadden gisteren een geweldige KNVB scheids.. Wel streng gelovig, maar als je je normaal gedraagd zijn zulke mensen echt fantastisch aan het fluiten.
.
Tijdens mijn afstuderen zat ik bij een bedrijf waar ook iemand afstudeerde die bij de Fivel 2 speeldequote:Op zondag 4 september 2005 15:05 schreef Gollemrulez het volgende:
ik sta er ook nog steeds niet in
VV De Fivel 2 uit Zeerijp (in de provincie Groningen)
Ik sta erbij!! Jottum!!![]()
Nu wel. Ik heb de lijst ook even bijgewerkt.quote:Op zondag 4 september 2005 22:43 schreef tha_dark het volgende:
Ik sta er nog niet bij
Gister verloren van Montagnards B1 met 2-1 en ook nog is geblesseerd uitgevallen.
Ik zit trouwens in Boekel Sport B1.
Afgelopen jaar? Heb je een naam (persoon of bedrijf), of heeft ie zo weinig indruk gemaakt....?quote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Tijdens mijn afstuderen zat ik bij een bedrijf waar ook iemand afstudeerde die bij de Fivel 2 speelde
quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren is onze tegenstander niet op komen dagen
quote:
Durfden ze niet?quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren is onze tegenstander niet op komen dagen
Geen idee.quote:
Waar speel je dit seizoen weer?quote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zondag tegen BVV, samen met CHC een van de favorieten voor de ploegen. Al moet gezegd worden dat de kracht van de ploegen uit Gelderland lastig in te schatten is, meestal zijn het een stel varkens die schoppen op alles dat beweegt, maar af en toe zit er weleens een ploeg tussen die wel kan voetballen.
Ik speel nog steeds bij SCI. Ik ben wel uit de A-selectie gezet, dus ik speel nu in het 5e.quote:
Welk team van Unitas?quote:Op zondag 4 september 2005 21:34 schreef Zjakkie het volgende:
Als het nog veranderd kan worden, dan zou ik achter mijn naam graag Seolto 5 zien (bij het bekend maken van de teamindeling bleek dat elk team een plek opschoof omdat het 3e vorig seizoen uit de competitie is gehaald)
De eerste wedstrijd verliep niet helemaal zoals zou moeten. De scheidsrechter hadden we al niet mee, en daarnaast waren ook nog 17 spelers op komen dagen, waardoor we flink moesten wisselen, onder die 17 spelers zat een vrij groot aantal nieuwe, die dus nog lang niet op elkaar ingespeeld waren en zelfs enkelen die nog nooit eerder gevoetbald hadden, en daarnaast waren er spelers die nog niet getraind hadden dit seizoen en bijna allemaal hadden ze dit seizoen nog geen wedstrijd gespeeld (maar dit laatste gold ook voor de tegenstander)
Dus werd er, ondanks onze nieuwe held in het goal, degene die vorig seizoen het doel van ons eerste verdedigde, kansloos verloren. Ik telde in totaal 7 tegengoals, maar volgens de scheids waren het er 8. De scheids die ons trouwens in de laatste minuut (wellicht als goedmakertje) een penalty gaf hoewel de overtreding 2 meter buiten de 16 gemaakt werd. Eindstand: Unitas'30 8 - 1 Seolto
Unitas'30 11quote:
Waarom eruit gezet?quote:Op maandag 5 september 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds bij SCI. Ik ben wel uit de A-selectie gezet, dus ik speel nu in het 5e.We staan wel redelijk hoog ingedeeld volgens mij, want we spelen tegen een aantal 3e elftallen.
Ja weet ik, ken wat mensen daar maar niemand uit het 11e.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Unitas'30 11
(ff voor de volledigheid: Unitas'30 uit Etten-Leur, niet te verwarren met Unitas uit Gorinchem)
ja belachelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom eruit gezet?Nam je het niet zo nauw met de regels, of was je niet goed genoeg...?
Wij spelen zondag uit bij SCI, tegen het 4e (zijn dat die jonge gasten? paar jaar terug als eens tegen geoefend dacht ik). Dat jullie met het 5e tegen 3e elftallen spelen wil dus waarschijnlijk niet zo veel zeggen...
We moeten om 10 uur al trouwens, wat zijn dat gvd voor tijden?!
want?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef keijz het volgende:
Wij beginnen trouwens al met -6 punten aangezien de uitwedstrijden bij Jai Hanuman en Wanica Star niet te winnen zijn![]()
Je hebt van die clubs waar je (uit) gewoon niet kúnt winnenquote:
Het laatste. Gecombineerd met - indien nodig - een alles afvlaggende grensrechter, schoppende verdedigers en/of bedreigingen als we per ongeluk voor komen te staan.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt dat door het kwaliteitsverschil of een treurige arbitrage?
arbitrage,quote:Op woensdag 7 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt dat door het kwaliteitsverschil of een treurige arbitrage?
Is Orka van die sexclub??quote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
4 - 0 verloren van CHC/Orka. Niet dat we minder waren dan CHC/Orka, elke aanval van ons werd afgefloten of afgevlagd door het arbitrale duo van dienst.![]()
En er wordt maar geen actie ondernomen?quote:Op woensdag 7 september 2005 13:31 schreef keijz het volgende:
[..]
arbitrage,
het zijn namelijk haagse ploegen met echt alleen maar negers...Ik hoorde laatst van iemand die er een wedstrijd van 2 uur speelde.. net zo lang totdat ze verloren
lijkt mij ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef pekel het volgende:
Ik neem aan dat de KNVB bij verschillende feedback over desbetreffende club het team/de club uit de competitie kan nemen?
ik ben er zelf nog niet geweest.. ik heb het alleen maar van andere teams gehoord. Maar als het uit de hand loopt ofzo zal er zeker contact opgenomen worden met de knvb, al denk ik niet dat het veel zin heeft aangezien ze er nu toch ook nog inzittenquote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef pekel het volgende:
Ik neem aan dat de KNVB bij verschillende feedback over desbetreffende club het team/de club uit de competitie kan nemen?
Je gaat hem niet hakken hoor!!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Gollemrulez het volgende:
Stanley_Climbfalll, ben je al bang voor zaterdag??Op welke positie speel je? Ik veelal linksmid, dus als jij rechtsmid staat wordt t nog gezellig....
Kunstgras is wel fijn veld, hebben ze bij RKC Waalwijk ook liggen. Vooral als je een team hebt met kort combinatie voetbal is het erg fijn. Maar toch vind ik dat voetbal op echt gras hoortquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef Gershom het volgende:
Zaterdag met de bus naar Leeuwarden om aan te treden op het kunstgrasveld van Cambuur.. Hopen dat ze gesproeid hebben!!
ik weet nog steeds niet wat ik van kunstgras moet denkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:33 schreef stame het volgende:
[..]
Kunstgras is wel fijn veld, hebben ze bij RKC Waalwijk ook liggen. Vooral als je een team hebt met kort combinatie voetbal is het erg fijn. Maar toch vind ik dat voetbal op echt gras hoort
Ik ben rechtsbuiten. Kom je nog wel tegen dan. Blijf je ook voor het openingsfeest 's avonds?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef Gollemrulez het volgende:
Stanley_Climbfalll, ben je al bang voor zaterdag??Op welke positie speel je? Ik veelal linksmid, dus als jij rechtsmid staat wordt t nog gezellig....
precies maak ze in. Die varkensquote:Op donderdag 8 september 2005 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zaterdag tegen DETO 8, tegen de club die Dos37 niet kan luchten.
Als dat om 6 uur of later is kan ik wel. Waarschijnlijk na deze pot ook nog met het 1e mee naar Aduard (begint om 15.00 uur)... Kan ook zijn trouwens dat ik linksback sta, niet iedereen is er namelijk...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben rechtsbuiten. Kom je nog wel tegen dan. Blijf je ook voor het openingsfeest 's avonds?
Hebben jullie ook zo'n droeftoeter in het team ja? wij ookquote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef JPM01 het volgende:
de laatste oefenwedstrijd ging kort gezegt kut.
Ik speelde linkshalf waar ik normaal nooit speel en er was een teamgenoot die constant liep te zeiken. van de tegenstander waren 2 mensen van positie gewisseld, en ik pakte eerst nr15 en toen die spits ging spelen pakte ik de nr8 en m'n teamgenoot maar zeiken van ga naar die nr15 en later zegt die je was toch linkshalf.
nou ik heb de 3e helft niet mee gedaan, was het zo zat en bij het douchen zat hij nog te zeiken... stomme vetklep. Zaterdag deed hij niet mee en ging het goed.
RKJVV inderdaad. CHC is ook zoiets, daar win je echt nooit. Vorige week dan ook kansloos van verloren. Zondag tegen BVV.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je hebt van die clubs waar je (uit) gewoon niet kúnt winnen.
Wij moeten zo bijvoorbeeld ook naar RKJVV dit seizoen. Daar winnen we dus nooit...
Wij moeten zondag zoals gezegd uit naar SCI 4. Is dat iets? Zijn dat die jonge gasten van begin 20..?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
RKJVV inderdaad. CHC is ook zoiets, daar win je echt nooit. Vorige week dan ook kansloos van verloren. Zondag tegen BVV.
Ik heb in dat elftal gespeeld, allemaal jonge gasten van begin 20 inderdaad. Nu is het een ander elftal met allemaal dertigers. Geen geweldig elftal eigenlijk. Daar moet je toch wel van kunnen winnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wij moeten zondag zoals gezegd uit naar SCI 4. Is dat iets? Zijn dat die jonge gasten van begin 20..?
De coach had moeite met mijn instelling en ook met mijn conditie. Ja, jammer dan. Ik werk gewoon fulltime en dan heb je af en toe niet de puf om nog eens te gaan trainen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom eruit gezet?Nam je het niet zo nauw met de regels, of was je niet goed genoeg...?
Wij spelen zondag uit bij SCI, tegen het 4e (zijn dat die jonge gasten? paar jaar terug als eens tegen geoefend dacht ik). Dat jullie met het 5e tegen 3e elftallen spelen wil dus waarschijnlijk niet zo veel zeggen...
We moeten om 10 uur al trouwens, wat zijn dat gvd voor tijden?!
David, bij Q-modus.quote:Op maandag 5 september 2005 01:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Afgelopen jaar? Heb je een naam (persoon of bedrijf), of heeft ie zo weinig indruk gemaakt....?
Doe ik elke vrijdag hoor. Lekker detoxen op het gras.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef stame het volgende:
Morgen tegen Wilhelmina.. Heb er weer zin in... maar vanavond eerst naar feestLekker fit morgen
same herequote:Op zaterdag 10 september 2005 10:23 schreef Vom het volgende:
Vandaag de 1e competitie wedstrijd
Alleen zonder mij, want nog steeds geblesseerd
Ik doe het niet elke vrijdag... hou nog enigzins rekening met voetbalquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:07 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Doe ik elke vrijdag hoor. Lekker detoxen op het gras.![]()
Remo, Oranjeplein, Toofan, ook van die clubs waar uit bijna niet te winnen valt, of pas na een hoop gescheld, geschop en een berg bedreigingen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef keijz het volgende:
Wij beginnen trouwens al met -6 punten aangezien de uitwedstrijden bij Jai Hanuman en Wanica Star niet te winnen zijn![]()
Nou bedankt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:42 schreef Gollemrulez het volgende:
IDD, enige teleurstelling kan ik toch niet onderdrukken... Uit een kans voor ons (1 meter voor leeg doel) op de 1-3, meteen de 2-2 (die onze rechtsback toch echt voor de lijn had moeten wegrossen). We waren het er wel over eens dat Stanley_C zich toch wel de beste voetballer van zijn team mag noemen (de midmid was ook ok). Persoonlijk een dramatische wedstrijd gespeeld... Kon alleen maar beuken en vallenMenig keer kreeg ik de kreet "val niet zo overdreven man" toegeworpen (en vooral de schitterende kreten die ik daarbij produceerde mogen niet buiten beschouwing worden gelaten), hetgeen me de enige voldoening van de middag bracht als voorstopper... Een onuitwisbare indruk zal het daarentegen niet zijn geweest (hoop ik). Doe de nr 7 nog maar de groeten van me....
Hoe lang ben je al aan het klote met die enkel?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:04 schreef Jajong het volgende:
Mijn enkelbanden weer zwaar verrekt door een doodschop in de laatste minuut terwijl we achter stonden. Moet een maand dik ingetaped etc worden. Daarna weer conditie en enkel sterk maken. Gaat wel 2 maand duren ben ik bang
Met de bekende groningerquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou bedankt!![]()
We hadden een stel boeren verwacht, maar vonden het op het vervelende ongeluk met De Beroemde Groninger na, een erg leuke wedstrijd. Had je nog door dat ik werd gewisseld in de rust omdat ik te opgefokt deed? Ja, wilde het vuurtje een beetje opstoken.![]()
de fotos van die presentatie gids van de senioren teams en dames teams komen geheel van rekening van mijquote:Op donderdag 14 september aanstaande wordt er in de kantine van voetbalvereniging DESZ een sponsoravond georganiseerd. Als speciale gast zal Hennie Spijkerman (Fc Zwolle) op uitnodiging van de voetbalvereniging bij de presentatie van de nieuwe presentatiegids voor het seizoen 2005-2006 aanwezig.
De voetbalvereniging DESZ is blij met haar sponsoren. Zonder een financiële bijdrage kan een vereniging als DESZ niet bestaan. Zo ook bij de Sluziger voetbalvereniging, die van mening is dat sponsoring geen eenrichtingsverkeer moet zijn. U mag dus voor uw sponsoring iets terugverwachten.
Robert-Jan de Vries: “Op deze sponsoravond, welke om 19.30 uur begint, zal de presentatiegids voor het seizoen 2005-2006 worden uitgereikt. Tevens wordt het contract met onze nieuwe superstersponsor (Interfloor Tapijt & Vinyl) getekend. En u kunt tijdens deze avond ook nader kennis maken met de nieuwe hoofdtrainer van DESZ, de heer Bert Baarslag.”
DESZ heeft voor dit jaar een interessante gastspreker gevonden die een deel van de avond voor zijn rekening neemt middels het geven van een lezing. Trainer van FC Zwolle, Hennie Spijkerman zal in Zwartsluis te gast zijn. Het onderwerp van zijn lezing is coaching. De heer Spijkerman zal voornamelijk ingaan op de overeenkomsten tussen het coachen van een betaald voetbalclub en het coachen van personeel in het bedrijfsleven.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier dan maar!
Ik heb een heerlijke middag achter de rug. Uit bij DETO hebben we met 1-8 gewonnen (goed he Dos).
In April precies t zelfdequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Vom het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al aan het klote met die enkel?
Ik heb al in geen 5 jaar een wedstrijd 90 minuten kunnen volmaken vanwege een slechte knie...
Tuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu wel de goeie, die ander is van m'n zusje.
7-3 gewonnen, morgen komt de rest van het verhaal!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Lizz-n het volgende:
Morgen tegen Victoria Boys. Persoonlijk doel: minder tegengoals door mijn fout(en)![]()
quote:Met een vertraging van 15 min i.v.m een grote file bij Meppel, aan de wedstrijd begonnen,schijnbaar speelde dat bij Quick'20 mee [korte voorbereiding]. Want de eerste 10 min. keken wij al tegen een 2-0 achterstand aan,door totaal niet bij de les en te nonchalant te zijn.
Na de ingreep met wat tactische omzettingen van de fanatiek coachende Harold Hueskes en met assistentie van Henk Winkelhuis, kwam Quick langzaam maar zeker sterk terug in de wedstrijd.
Na eerst een kopbal op de paal van Erik Buursink, en een fantastische omhaal van Roy Davina, maar schitterend gered door de keeper, kwam alsnog net voor de rust de aansluiting nadat Roy Davina, na doorgebroken te zijn omver werd getrokken, en Gershom Mulder zijn verantwoording nam als aanvoerder en de toegekende strafschop trefzeker verzilverde.
Na de rust werd er nog een stuk scherpe gespeeld en werd Cambuur met vlagen van de mat gespeeld, wat resulteerde in 2 gele kaarten voor Cambuur en 3 doelpunten in 7min voor Quick, zo stond er ineens een stand van 2-4 op het scorebord.
Quick bleef maar doorgaan met het sterke/scherpe spel,en in de 58 min. was het weer raak met een verwoestend schot boven in de hoek van Engin Demir
Na deze goal sloop weer de oude fout er in en begon men weer nonchalant te spelen,wat resulteerde in een tegendoelpunt dus 3-5. Meteen werd er door de fantastisch coachende Harold Hueskes ingegrepen door twee vermoeide spelers te wisselen.
Quick ging weer controlerend spelen en 5 min voor tijd maakte invaller Tim oude nijhuis een wereldgoal, en die alleen nog weer is te zien bij circus Renz en de eindstand 3-6 op het scorebord stond.
Nu dus de rest van het verhaalquote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
7-3 gewonnen, morgen komt de rest van het verhaal!
Johny de Mol,quote:Op zondag 11 september 2005 21:40 schreef raptorix het volgende:
7-4 verloren tegen afc, dramatische wedstrijd met labiele verdediging en mensen die niet bij de les waren, was trouwens het team van Johny de Mol, irritant ventje die continue aandacht wil trekken, hij stond 2e helft op doel en ging op end mee naar voren, hij kwam 1 op 1 op me af maar was eerder bij de bal, twijfelde nog even of ik die bal in ze bek zou schieten, maar goed dit was het dieptepunt van het seizoen hoop ik
Verleden jaar nog tegen Raoul heertje en Maurice de Hondquote:
is wel een echt vrouwen topiclijst ik geef je de voordeel van de twijfelquote:Op zondag 11 september 2005 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoek haar active topic lijst er maar op na!
Ik heb een beste laag skin glube.. een soort vaseline (2e huid) erop gesmeerd.. heeft niet geholpenquote:Op maandag 12 september 2005 22:26 schreef raptorix het volgende:
Als je snel last van schaafwonden hebt scheelt het om een laagje vaseline op je benen te smeren, vooral op kunstgras helpt dit.
hey grappig ik zit bij jou in de competitie, speel zelf bij Oranje Nassau (of tenminste, doe een poging tot spelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zag je nog wel voetballen volgens mij. Bij de vijver. Kon alleen niet blijven kijken omdat er ook een derby was op ons sportpark Dos 4, Deto 4 gewonnen door dos.
Zelf heb ik gewonnen met 1-3 bij Excelsior 14 was een spannende pot speelde links achterin alleen defensief was ik best goed van opbouwend viel het tegen maar gewonnen dat telt.
Hmm wij speelden in de oefencampagne alles op kunstgras. Maar de bekerwedstrijden en competitie is allemaal op gras.. thuis én uit. Ik hoorde iemand zeggen dat dat verplicht zou zijn. Misschien omdat we relatief hoog spelen en die kunstgras velden niet van hoog genoeg kwaliteit zijn ofzo?quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef raptorix het volgende:
Tjah ik haat kunstgras om te trainen is het wel ok, maar voor wedstrijden is het niks, dit jaar spelen we de helft van de thuiswedstrijden op kunstgras
Ah leuk!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Noca, we spelen 29 oktober tegen jullie, een week na de meet!
A.s. zaterdag Omlandia 3 uit. Hopelijk drie punten!
Zo leuk was dat niet, 4-2 onderuit tegen DFS...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
En het leukste is dat ik nu dus kan gaan voetballen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
11 tegen 6 is ook niet eerlijk he.
Nou ja, ik houd nog even een slag om de arm. Volgens onze vrienden van De Fivel hing het een en ander nogal af van de aanwezigheid van een bepaalde speler.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah leuk!
Omlandia is zeker te doen. Het is echt geen goede ploeg....kun je nagaan hoe slecht mijn ploeg wasWe misten wel 5 man.
Verkeerde beweging zaterdag tijdens de wedstrijd. Heb het wel één vaker gehad, dus ik weet gelukkig wel hoe ik er mee om moet gaan. Gaat dus lekker pijnlijk worden als het niet gekraakt wordt voor zaterdag.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt niet lekker Pekel, hoe is het gekomen?
dat is minder zegquote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef Flem het volgende:
Ook leuk: zaalvoetbal. Ben je net drie minuten bezig, ga je keihard door je enkel en zit je nu met een drie keer zo dik als normaal zijnde voet thuis met een bak ijs eromheen.
Die winnen jullie wel. Moeten jullie alleen wel wat scherper zijn dan tegen ons... Wij hebben morgen toch al 8 man op papier... De rest is geblesseerd, net weer een sleutelbeenbreuk erbij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jajong, hoe hoog speel je met Helpman 2?
Wij mogen morgen aantrden in Ten Boer tegen Omlandia 3. Altijd lastig.
Het is een elftal met jonge jongens. Een aantal kan erg goed voetballen, maar er zitten ook jongens in het elftal die niet zo bedreven in het spelletje zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:37 schreef Incolumis het volgende:
morgen thuis tegen Excelsior '31 14, zal wel weer een overwinning worden voor ons denk ik. ik zie dat Dos37 daar vorige week heeft gewonnen, nog lastige spelers daar?
Wij hebben 9 man. Vier jongens van lagere elftallen erbij. Ik laat wel weten hoe het afloopt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Die winnen jullie wel. Moeten jullie alleen wel wat scherper zijn dan tegen ons... Wij hebben morgen toch al 8 man op papier... De rest is geblesseerd, net weer een sleutelbeenbreuk erbij.
7e van Oranje Nassauquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een elftal met jonge jongens. Een aantal kan erg goed voetballen, maar er zitten ook jongens in het elftal die niet zo bedreven in het spelletje zijn.
Welke club/elftal speel je voor?
Ik speel tégen Helpman 2, althans.. mijn team. Ik sta nog een maand te kijken met verrekte enkelbanden. En we spelen reserve 1e klasse.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jajong, hoe hoog speel je met Helpman 2?
Wij mogen morgen aantrden in Ten Boer tegen Omlandia 3. Altijd lastig.
Opening postquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:15 schreef Incolumis het volgende:
OP? wat is dat? kzit namelijk pas op Fok forum en heb geen idee wat dat is....
daar staan gewoon de mensen die hier posten bij welke club ze spelen. een handigheidje dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:02 schreef Incolumis het volgende:
ok goeie tip bedankt!
maar wat houdt dat OP in dan?
dankje vaduzquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar staan alle voetballende Fok!ers in, kun je zien bij welke club/ welk elftal iedereen speelt.
(OP is dus een afkorting, de eerste post van een topic)
whehe.., het weer zou beter in mijn voordeel moeten spelen nu.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat is zo snel ben, ben scherp voor straks.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:25 schreef Dos37 het volgende:
ik sta over een uur ook weer op het veld
Als we vandaag winnen hebben we meer punten dan heel vorig jaar
een Heracles gevoel zal ik nooit krijgen Incolumisquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef Incolumis het volgende:
beetje een Heracles-gevoel zeker?
Wat een naaistreek.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:26 schreef JPM01 het volgende:
nou wij hebben met 2-3 verloren bij rust was het 1-1
ik zelf deed niet mee omdat er teveel man op papier stonden en daardoor kwamen ze mij doodleuk voor de wedstrijd vertellen dan ik dit keer niet mee speelde![]()
![]()
![]()
![]()
en volgende week ben ik ook niet.
ze hebben het ook geweten ik ben er pislink over.., zeg het dan donderdag of geef even een telefoontje. mischien ga ik donderdag niet eens trainen zoals ik er nu over denk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker team heb jij JPM01.
Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden....
zo spelen wij standaard, maar we winnen welquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Morgen met een half elftal (met veel geluk 12 man present, en de laatste man op goal) tegen RKJVV, dat kunnen we dus schudden....
Wij hebben geen eens een keeperquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, snap ik, is altijd leuk. In A2 hadden wij dat ook, we hadden een matige keeper en moesten altijd minstens 4 of 5 keer scoren om minimaal gelijk te spelen.
Ons 1e heeft vandaag met 6-3 gewonnen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:20 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat zijn de A-Junioren, op een niet zo heel hoog niveau![]()
Speel je uit of thuis?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker team heb jij JPM01.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Incolumis het volgende:
nee he je bent toch niet voor 053 he?
doe ik ook wel.., want er bestaat toch ook zoiets als telefoon?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat ze het maar even goed merken dat dit geen manieren zijn JPM01.
over keepers gesproken..., die van ons zat tot 8 uur vanmorgen in de kroeg en moest nog uit bed gevist wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:24 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Wij hebben geen eens een keeperdus dr staat altijd een veldspeler in de goal.
Ik floot gister ook voor het eerst senioren...maar het ging eigelijk best goedquote:Op zondag 18 september 2005 14:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Eerst 2-1 gewonnen van VVS 2. Matige partij wel 3 punten. Daarna met het 3e nog 4-4 gespeeld tegen Knickerbockers 15. Meest slechte scheidsrechter ooit meegemaakt. Hij floot voor het eerst, en het laatst mag ik hopen.
Ik zag er best tegen op eigelijk. Maar het is toch appart dat mannen van 40 'meneer' tegen me zeggenquote:Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk Keijz.
ai, vreselijk als zoiets gebeurd.. je doet het dan gewoon nooit goed...quote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gollem, hoe heette je scheids? Jullie staan nu dus boven ons, wij hebben weer gelijk gespeeld. Ben benieuwd wat Noca's team gemaakt heeft.
Ik floot vanochtend Be Quick 3 - GVAV 2 en moest weer een penalty geven wegens hands in de zestien. Weer was dat het enige waar na afloop over gesproken werd. Die regel blijft toch onduidelijk voor een hoop mensen.
Grappig, ons eerste speelde daar gisteren ookquote:Op zondag 18 september 2005 12:31 schreef Zjakkie het volgende:
verhaaltje
Ik zag het in de kantine staan ja, moest ook gelijk aan je denken.quote:Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Grappig, ons eerste speelde daar gisteren ook
Als ze dat doen ben je goed bezig.quote:Op zondag 18 september 2005 14:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik zag er best tegen op eigelijk. Maar het is toch appart dat mannen van 40 'meneer' tegen me zeggen
ik zal het de webmaster even zeggen. Maarja wel lekkere infoquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:37 schreef Incolumis het volgende:
5-3 verloren van Excelsior '31 14, terwijl wij zelfs beter waren. maar ja, dit seizoen is onze verdediging een lek mandje, elke counter betekent zowat een goal. we maken veel goals maar krijgen ook veel tegen, we hebben geen echte keeper, die er nu in de goal staat is een ouwe spits die geen bal klem heeft, verprutst de simpelste tikjes terug.
dus DOS37, deze score kun je toevoegen op jullie website
voeg onze site ook effe toe bij je links: http://oranjenassau7.web-log.nl/
Heyyy die zitten bij ons ingedeeld, misschien moet je mij binnenkort wel fluitenquote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gollem, hoe heette je scheids? Jullie staan nu dus boven ons, wij hebben weer gelijk gespeeld. Ben benieuwd wat Noca's team gemaakt heeft.
Ik floot vanochtend Be Quick 3 - GVAV 2 en moest weer een penalty geven wegens hands in de zestien. Weer was dat het enige waar na afloop over gesproken werd. Die regel blijft toch onduidelijk voor een hoop mensen.
Zit je ook bij Gronitas 2 in toevallig?quote:Op zondag 18 september 2005 17:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heyyy die zitten bij ons ingedeeld, misschien moet je mij binnenkort wel fluiten![]()
Ik kan er een heel boek over schrijven, maar heb besloten het kort te houden: vanaf minuut 1 bedreigd, geschup en gezeik, dus het kan haast niet anders tegen RKJVV; gestaakt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Beetje vaag verhaal. Hij wil een boze brief naar de KNVB schrijven en kreeg daarover ruzie met een bestuurslid van OJC ofzo. Ik snap er zelf ook maar weinig van, hopelijk is het een bevlieging...quote:Op zondag 18 september 2005 19:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Op wie is hij woedend dan? Je hoeft toch niet te stoppen vanwege een stel idioten?
Je hebt toch niet tegen mij gespeeld he?quote:Op zondag 18 september 2005 20:29 schreef mr_cucumber het volgende:
Prachtig weertje, geen kater, we mochten op het hoofdveld wat er perfect bijlag..kortom perfecte omstandigheden, en dan met 2-6 op je kloten krijgen.
Het ergste is nog dat het gewoon onze eigen schuld is, veel te slap in de duels, de tegenpartij veel te veel ruimte geven..zelf 3 open kansen alleen voor de keeper missen..door het midden uitverdedigen..het was om moedeloos van te worden als keeper.
Goed bezigquote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
5-1 gewonnen. 2 wedstrijden, 14 goals nu
Eerste helft was kut, 1-0 achter. Werd er gewoon uitgelopenMaar in zo'n wedstrijd ga je die knakker natuurlijk niet neerhalen. Tweede helft veel beter en snel op 1-1. Vlak daarna de 2-1. Toen was het over. Paar heerlijke tackles op de bal, maar met man
Surinamers of Indiers ofzo. Wel relaxte gasten. Ook weer 10minuten voor tijd gestoptquote:Op zondag 18 september 2005 22:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Goed bezigwat voor nationaliteit hadden ze?
Ik weet dat ons 4e elftal er niet naar toe is gegaan. Ze zitten al een aantal jaren bij die figuren in de competitie en weten dus precies wat ze daar kunnen verwachten. Ze zijn dit seizoen en vorig seizoen dan ook niet op komen dagen bij RKJVV. Nu zijn ze in staat van beschuldiging gesteld door de KNVB. Vorig seizoen zijn er bij ons 2 of 3 teams uit de competitie gezet omdat ze niet tegen CHC wilde voetballen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik kan er een heel boek over schrijven, maar heb besloten het kort te houden: vanaf minuut 1 bedreigd, geschup en gezeik, dus het kan haast niet anders tegen RKJVV; gestaakt...We stonden wel met 3-2 voor, dus wellicht krijgen we 3 punten...
We hebben besloten om het (als dat moet) niet uit te spelen, en we gaan niet naar de uitwedstrijd. Ze zoeken het maar lekker uit die trieste figuren. Onze medeleider stopt er trouwens per direct mee, die belt net woedend naar mijn pa (de andere coach)
.
Het gaat niet zozeer daar om, het gaat meer om de boze reactie van het bestuur van OJC, zijn eigen club. Kritisch zijn over dit soort elftallen is not done, de clubs houden elkaar liever het handje boven het hoofd.quote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niet dat ik hem niet begrijp hoor. Je maakt de gekste dingen mee. Laten we inderdaad hopen dat het een bevlieging is. Anders 'winnen' die gasten ook nog.
Tijdens het keepen? Gaafquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:39 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik voetbal ookMaar dan voor de grap. Ik zaalvoetbal elke vrijdagavond en dan ben ik keeper. Erg gaaf is dat. Ze schieten hard
Ik zal eens kijken of ik foto's kan maken
Die foto's laat ik dan nemen door een speler op de bankquote:
Hoe weet je dat? Waar kan je dat vindenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
Bij ons (Zuid I) is de laagste klasse de 6e.
Beetje de uitslagen enzo volgen doet wonderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Waar kan je dat vinden
en welke regio is utrecht trouwens?
Ah ik heb het al gevondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Beetje de uitslagen enzo volgen doet wonderen.
Hier in de buurt gaan ze t/m de 5e klasse voor standaardelftallen (de 1e teams dus) en de 6e reserveklasse voor de rest van de teams...
Is dat zondag of zaterdag? Bij ons, ook Zuid 1 (zaterdag), is volgens mij 5e klasse het laagst. Wij eindigden iig een keer een-na-laatste en bleven in dezelfde klasse voetballen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Yeahinho het volgende:
Bij ons (Zuid I) is de laagste klasse de 6e.
Nou, dan heb je het iig veel beter gekeept dan je "concurrent". Ik ben zelf ook keeper (zaal). Daar wordt je ook erg op de proef gesteld. Man, sommige knallen echt de bal hard hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:11 schreef Ender_W het volgende:
Zo gisteren mijn debuut in het eerste gehad voor dit seizoen. Was een oefenwedstrijd tegen een Amsterdamse 4de klasser. Moest de 2de helft keepen, de eerste helft de andere keeper welke tot op heden in het eerste stond.
De eerste helft was een drama. 0-4 verloren. De tweede helft een succes, stonden ook heel goed te spelen. Heb nog een paar keer goed ingegrepen. De tweede helft met 3-1 gewonnen![]()
Overall 3-5 verloren, maar toch veel lichtpuntjes.
Ik had het gelezen ja, in de zaal is voetballen ook wel leuk, alleen dan sta ik toch liever in het veld. Wel erg jammer dat ik geen competitie meer speel. Maar ja, wie weet in de toekomst. Die plofballen maken het ook wel grappigquote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het iig veel beter gekeept dan je "concurrent". Ik ben zelf ook keeper (zaal). Daar wordt je ook erg op de proef gesteld. Man, sommige knallen echt de bal hard hoor.
Ik speel ook geen competitie. Ik speel elke vrijdagavond voor de grap met de vaste spelers.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja, in de zaal is voetballen ook wel leuk, alleen dan sta ik toch liever in het veld. Wel erg jammer dat ik geen competitie meer speel. Maar ja, wie weet in de toekomst. Die plofballen maken het ook wel grappig![]()
Dus daar kon je ook vrij weinig aan doenquote:Over hard gesproken, gisteravond het enige doelpunt dat ik tegen kreeg kwam uit een vrije trap. De tegenstander haalt snoeihard uit en recht de muur in. Alleen de muur vond het nodig uiteen te stappen. Beetje jammer, kon er nooit meer bij, ik zag die bal veel te laat.
ik zweer er ook bij veelste link om zonder te gaan spelen ook al is het training.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zweer er altijd bij, veel te link zonder.
hey jij ook hierquote:Op woensdag 21 september 2005 12:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het iig veel beter gekeept dan je "concurrent". Ik ben zelf ook keeper (zaal). Daar wordt je ook erg op de proef gesteld. Man, sommige knallen echt de bal hard hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |