1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | JPM01 DESZ 4 Zwartsluis -Vaduz- Excelsior'31 11 Rijssen zijle Flevo Boys A2 Emmeloord MasterMido Fc Wolvega3 Wolvega Dos37 Dos '37 6 Vriezenveen SJ Transvalia Rotterdam TLK OVCS Sittard Pekel Emmen av B1 Emmen Stame W.S.C. B1 Waalwijk Jpzegthallo ASV Dronten A4 Dronten Da_sandman GPC Vlissingen3 Vlissingen TradeMarkie SC Spirit '30 8 Hoogkarspel Topmaat VV Clinge Clinge 9christensen Stevo 6 Geesteren Zjakkie Seolto 5 Zevenbergen Jajong GRC Groningen 2 Groningen Vom sv Houten 3 Houten Lizz-n SDC Putten A3 Putten Stanley_Climbfall Knickerbockers 8 Groningen Yeahinho OJC 8 Rosmalen Raptorix WVHEDW 13 Amsterdam VoreG Odysseus'91 Utrecht Gershom Quick'20 B1 Oldenzaal Keijz Lyra 14 De Lier Gollemrulez VV De Fivel 2 Zeerijp lokkie Ede/Victoria 2 Ede Ender_W HVV De Zebra's ? Hilversum ActaniA HVV De Zebra's 3 Hilversum Faranku Stadskanaal 1 Stadskanaal tha_dark Boekel Sport B1 Boekel Karrel_Laaglawaai SDZZ 9 Zevenaar Incolumis Oranje Nassau 7 Almelo |
Ja, dan spelen we op kunstgras ja.. En ik moet zeggen, om echt te voetballen is kunstgras natuurlijk ideaal! Geen hobbeltjes etc. maar 1 sliding en je hebt een hele week last, ik vind kunstgras dus ook niet ideaal. Om te trainen is het vind ik wel weer fijn, wij hebben ook 3 kunstgras velden bij onze club en het traint echt heel fijn..quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 20:31 schreef pekel het volgende:
Wij hadden gisteren een geweldige KNVB scheids.. Wel streng gelovig, maar als je je normaal gedraagd zijn zulke mensen echt fantastisch aan het fluiten.
.
Tijdens mijn afstuderen zat ik bij een bedrijf waar ook iemand afstudeerde die bij de Fivel 2 speeldequote:Op zondag 4 september 2005 15:05 schreef Gollemrulez het volgende:
ik sta er ook nog steeds niet in
VV De Fivel 2 uit Zeerijp (in de provincie Groningen)
Ik sta erbij!! Jottum!!![]()
Nu wel. Ik heb de lijst ook even bijgewerkt.quote:Op zondag 4 september 2005 22:43 schreef tha_dark het volgende:
Ik sta er nog niet bij
Gister verloren van Montagnards B1 met 2-1 en ook nog is geblesseerd uitgevallen.
Ik zit trouwens in Boekel Sport B1.
Afgelopen jaar? Heb je een naam (persoon of bedrijf), of heeft ie zo weinig indruk gemaakt....?quote:Op zondag 4 september 2005 20:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Tijdens mijn afstuderen zat ik bij een bedrijf waar ook iemand afstudeerde die bij de Fivel 2 speelde
quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren is onze tegenstander niet op komen dagen
quote:
Durfden ze niet?quote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef Dos37 het volgende:
Gisteren is onze tegenstander niet op komen dagen
Geen idee.quote:
Waar speel je dit seizoen weer?quote:Op maandag 5 september 2005 18:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zondag tegen BVV, samen met CHC een van de favorieten voor de ploegen. Al moet gezegd worden dat de kracht van de ploegen uit Gelderland lastig in te schatten is, meestal zijn het een stel varkens die schoppen op alles dat beweegt, maar af en toe zit er weleens een ploeg tussen die wel kan voetballen.
Ik speel nog steeds bij SCI. Ik ben wel uit de A-selectie gezet, dus ik speel nu in het 5e.quote:
Welk team van Unitas?quote:Op zondag 4 september 2005 21:34 schreef Zjakkie het volgende:
Als het nog veranderd kan worden, dan zou ik achter mijn naam graag Seolto 5 zien (bij het bekend maken van de teamindeling bleek dat elk team een plek opschoof omdat het 3e vorig seizoen uit de competitie is gehaald)
De eerste wedstrijd verliep niet helemaal zoals zou moeten. De scheidsrechter hadden we al niet mee, en daarnaast waren ook nog 17 spelers op komen dagen, waardoor we flink moesten wisselen, onder die 17 spelers zat een vrij groot aantal nieuwe, die dus nog lang niet op elkaar ingespeeld waren en zelfs enkelen die nog nooit eerder gevoetbald hadden, en daarnaast waren er spelers die nog niet getraind hadden dit seizoen en bijna allemaal hadden ze dit seizoen nog geen wedstrijd gespeeld (maar dit laatste gold ook voor de tegenstander)
Dus werd er, ondanks onze nieuwe held in het goal, degene die vorig seizoen het doel van ons eerste verdedigde, kansloos verloren. Ik telde in totaal 7 tegengoals, maar volgens de scheids waren het er 8. De scheids die ons trouwens in de laatste minuut (wellicht als goedmakertje) een penalty gaf hoewel de overtreding 2 meter buiten de 16 gemaakt werd. Eindstand: Unitas'30 8 - 1 Seolto
Unitas'30 11quote:
Waarom eruit gezet?quote:Op maandag 5 september 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds bij SCI. Ik ben wel uit de A-selectie gezet, dus ik speel nu in het 5e.We staan wel redelijk hoog ingedeeld volgens mij, want we spelen tegen een aantal 3e elftallen.
Ja weet ik, ken wat mensen daar maar niemand uit het 11e.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:19 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Unitas'30 11
(ff voor de volledigheid: Unitas'30 uit Etten-Leur, niet te verwarren met Unitas uit Gorinchem)
ja belachelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom eruit gezet?Nam je het niet zo nauw met de regels, of was je niet goed genoeg...?
Wij spelen zondag uit bij SCI, tegen het 4e (zijn dat die jonge gasten? paar jaar terug als eens tegen geoefend dacht ik). Dat jullie met het 5e tegen 3e elftallen spelen wil dus waarschijnlijk niet zo veel zeggen...
We moeten om 10 uur al trouwens, wat zijn dat gvd voor tijden?!
want?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:07 schreef keijz het volgende:
Wij beginnen trouwens al met -6 punten aangezien de uitwedstrijden bij Jai Hanuman en Wanica Star niet te winnen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |