quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
11 tegen 6 is ook niet eerlijk he.
Nou ja, ik houd nog even een slag om de arm. Volgens onze vrienden van De Fivel hing het een en ander nogal af van de aanwezigheid van een bepaalde speler.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah leuk!
Omlandia is zeker te doen. Het is echt geen goede ploeg....kun je nagaan hoe slecht mijn ploeg wasWe misten wel 5 man.
Verkeerde beweging zaterdag tijdens de wedstrijd. Heb het wel één vaker gehad, dus ik weet gelukkig wel hoe ik er mee om moet gaan. Gaat dus lekker pijnlijk worden als het niet gekraakt wordt voor zaterdag.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt niet lekker Pekel, hoe is het gekomen?
dat is minder zegquote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef Flem het volgende:
Ook leuk: zaalvoetbal. Ben je net drie minuten bezig, ga je keihard door je enkel en zit je nu met een drie keer zo dik als normaal zijnde voet thuis met een bak ijs eromheen.
Die winnen jullie wel. Moeten jullie alleen wel wat scherper zijn dan tegen ons... Wij hebben morgen toch al 8 man op papier... De rest is geblesseerd, net weer een sleutelbeenbreuk erbij.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jajong, hoe hoog speel je met Helpman 2?
Wij mogen morgen aantrden in Ten Boer tegen Omlandia 3. Altijd lastig.
Het is een elftal met jonge jongens. Een aantal kan erg goed voetballen, maar er zitten ook jongens in het elftal die niet zo bedreven in het spelletje zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:37 schreef Incolumis het volgende:
morgen thuis tegen Excelsior '31 14, zal wel weer een overwinning worden voor ons denk ik. ik zie dat Dos37 daar vorige week heeft gewonnen, nog lastige spelers daar?
Wij hebben 9 man. Vier jongens van lagere elftallen erbij. Ik laat wel weten hoe het afloopt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Die winnen jullie wel. Moeten jullie alleen wel wat scherper zijn dan tegen ons... Wij hebben morgen toch al 8 man op papier... De rest is geblesseerd, net weer een sleutelbeenbreuk erbij.
7e van Oranje Nassauquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is een elftal met jonge jongens. Een aantal kan erg goed voetballen, maar er zitten ook jongens in het elftal die niet zo bedreven in het spelletje zijn.
Welke club/elftal speel je voor?
Ik speel tégen Helpman 2, althans.. mijn team. Ik sta nog een maand te kijken met verrekte enkelbanden. En we spelen reserve 1e klasse.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jajong, hoe hoog speel je met Helpman 2?
Wij mogen morgen aantrden in Ten Boer tegen Omlandia 3. Altijd lastig.
Opening postquote:Op zaterdag 17 september 2005 08:15 schreef Incolumis het volgende:
OP? wat is dat? kzit namelijk pas op Fok forum en heb geen idee wat dat is....
daar staan gewoon de mensen die hier posten bij welke club ze spelen. een handigheidje dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:02 schreef Incolumis het volgende:
ok goeie tip bedankt!
maar wat houdt dat OP in dan?
dankje vaduzquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar staan alle voetballende Fok!ers in, kun je zien bij welke club/ welk elftal iedereen speelt.
(OP is dus een afkorting, de eerste post van een topic)
whehe.., het weer zou beter in mijn voordeel moeten spelen nu.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat is zo snel ben, ben scherp voor straks.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:25 schreef Dos37 het volgende:
ik sta over een uur ook weer op het veld
Als we vandaag winnen hebben we meer punten dan heel vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |